Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
June schreef:Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik ben er! Ik ben weer thuis...
Ow, en ik heb Qiara ontmoet
Fijn :-) !
Qiara, ik hoorde dat ik jou ook moet ontmoeten
Absoluut! En Smik ook...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Q, de trein deed net zijn deuren dicht toen ik er aan kwam. Moest dus wachten op de volgende. Bij de bus precies het zelfde.. Maar ik ben thuis
Ik ben wel echt gesloopt.. en ik zit vol!
Gast- Gast
Ik voel me nu wel een beetje zoals wanneer mijn vriendinnen een feestje hebben gehad waar ik niet bij was .
Q: viel het meeten je mee?
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Q, de trein deed net zijn deuren dicht toen ik er aan kwam. Moest dus wachten op de volgende. Bij de bus precies het zelfde.. Maar ik ben thuis
Ik ben wel echt gesloopt.. en ik zit vol!
Ah, dat is balen!!! Ik ben ook wel moe... Maar ik zit nu aan de soep met brood, ik had wel meer taart kunnen eten ... kreeg toch wel weer trek...
Qiara- Ratel
Hoi..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
June schreef:Ik voel me nu wel een beetje zoals wanneer mijn vriendinnen een feestje hebben gehad waar ik niet bij was .
Hihi, volgende keer komen!
Het viel me 100 % mee :-) Wel meer geluisterd dan gepraat
Hoi Toet!
Qiara- Ratel
June schreef:Haha, zoals verwacht . Het klinkt allemaal alsof het een succes was. Leuk!
Ja, ik vond het wel een succes! Heb gelijk zin om meer mensen te ontmoeten!
Qiara- Ratel
hoi toet!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Thanks
Qiara- Ratel
Maar Q, ik vond je niet stil. Misschien was het je actieve luisterhouding... Iig niet verlegen en vooral lief en vrolijke uitstraling. De moeite waard om nog eens te meeten. En misschien, als June heel erg lief (en volwassen ) is, kan ze bij ons clubje?! Kleine uitzondering..
Gast- Gast
Nou, we hebben je wel gemist..June schreef:Haha, zoals verwacht . Het klinkt allemaal alsof het een succes was. Leuk!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva, ik heb je foto gemist.
June, jouw foto was fantastisch..
Thanks
Ik wil best bij jullie clubje.. .. maar ben inderdaad wel heeel veeeel jonger..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, we hebben je wel gemist..June schreef:Haha, zoals verwacht . Het klinkt allemaal alsof het een succes was. Leuk!
Haha, lief dat je dat zegt, maar volgens mij valt dat wel mee
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar Q, ik vond je niet stil. Misschien was het je actieve luisterhouding... Iig niet verlegen en vooral lief en vrolijke uitstraling. De moeite waard om nog eens te meeten..
Q, jij klinkt erg succesvol hoor!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar Q, ik vond je niet stil. Misschien was het je actieve luisterhouding... Iig niet verlegen en vooral lief en vrolijke uitstraling. De moeite waard om nog eens te meeten. En misschien, als June heel erg lief (en volwassen ) is, kan ze bij ons clubje?! Kleine uitzondering..
Ik vind het echt leuk om eens van iemand te horen hoe ik overkom. Ik was inderdaad wel heel actief aan het luisteren. June mag er altijd bij! Ik heb zin om weer te meeten...
Qiara- Ratel
Ik moest van ZvB vragen of je echt niet kwam.. maar je had dus al andere plannen.June schreef:Smikkell schreef:Nou, we hebben je wel gemist..June schreef:Haha, zoals verwacht . Het klinkt allemaal alsof het een succes was. Leuk!
Haha, lief dat je dat zegt, maar volgens mij valt dat wel mee
Gast- Gast
Door jullie krijg ik ook zin om te meeten haha.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Qiara schreef: Ik vind het echt leuk om eens van iemand te horen hoe ik overkom. Ik was inderdaad wel heel actief aan het luisteren. June mag er altijd bij! Ik heb zin om weer te meeten...
Er rijden nog treinen hoor!
Gast- Gast
Bitterkoek, je hebt gewoon enorm veel aan je hoofd de laatste tijd dus het is op zich logisch dat je even wat anders reageert dan wat jij zelf en anderen van jou gewend zijn. Ik zou zeggen, leg je erbij neer en stoor je er niet te veel aan, des te eerder zal het ook weer beter gaan. Misschien ben ik daar zelf wel heel makkelijk in, maar het is nou eenmaal even zo dus dat kun je dan misschien maar beter even accepteren.
Maar ik vind dat je wel overkomt als een sterke meid, dus echt, het komt wel weer goed. Al duurt het misschien even...
Maar ik vind dat je wel overkomt als een sterke meid, dus echt, het komt wel weer goed. Al duurt het misschien even...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: