Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jeetje Jordana, dat je de zin op hebt kunnen brengen om een andere schrijfstijl te nemen/maken.. ik ben volgens mij niet zo herkenbaar, maar zou echt niet weten hoe ik anders zou moeten schrijven. Ik schrijf gewoon .
Abe: persoonlijk zou ik nog even verder sparen, maar ik kan dat slecht voor jou beslissen..
Abe: persoonlijk zou ik nog even verder sparen, maar ik kan dat slecht voor jou beslissen..
Gast- Gast
Ik vind spaargeld belangrijker dan die gordijnen..ABE schreef:Smikkell schreef:Nee..
Dat had ik dus ook. Maar ik twijfel zo. Het zou me zoveel meer inzichten geven voor de rest voor mijn inrichting. En als de wasmachine stuk gaat?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind spaargeld belangrijker dan die gordijnen..ABE schreef:Smikkell schreef:Nee..
Dat had ik dus ook. Maar ik twijfel zo. Het zou me zoveel meer inzichten geven voor de rest voor mijn inrichting. En als de wasmachine stuk gaat?
Dank aan iedereen. Mijn moeder zegt altijd continu; Doe nu maar. Maar ik moet wel voor mezelf zorgen en als er iets stuk gaat, dan zeggen zij ook niet van:"Doe mij de rekening maar".
Gast- Gast
k geloof nog steeds het zelfde. Wel een keer heerlijk en lang geslapen en vandaag eerste gesprek gehad. Ik ben zelfden zo open en eerlijk geweest.. Ik wil zo graag beter worden en weer mezelf zijn.Zininzon schreef:@ Smikkel: heb het een paar dagen niet gevolgd.. Hoe is het met je?
Alleen.. we hebben ook mijn drankgebruik besproken. Standaard vraag.. en nu mijn 2e fles al weer leeg is denk ik dat ik daar misschien niet helemaal (onbewust) eerlijk in ben geweest.
Gast- Gast
Drink je iedere dag smikkel?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Fijn dat je open en eerlijk kon zijn Smikkel. Waarom niet over je drankgebruik?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
ABE: Je hebt ook voor ramen zo een folie kan kan je wel van binnen naar buiten kijken en niet van buiten naar binnen.
Is dat geen optie voor je?
Want nee ik zou ook niet al het spaargeld daar aan opmaken.
Ja June: Ik wou een nieuwe start hier maken en nieuwe naam dat soort dingen maar uiteindelijk voelt het toch niet goed aan. En eerst vond ik het erg om me bekend te maken maar dat maakt me nou niets meer uit.
Is dat geen optie voor je?
Want nee ik zou ook niet al het spaargeld daar aan opmaken.
Ja June: Ik wou een nieuwe start hier maken en nieuwe naam dat soort dingen maar uiteindelijk voelt het toch niet goed aan. En eerst vond ik het erg om me bekend te maken maar dat maakt me nou niets meer uit.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:k geloof nog steeds het zelfde. Wel een keer heerlijk en lang geslapen en vandaag eerste gesprek gehad. Ik ben zelfden zo open en eerlijk geweest.. Ik wil zo graag beter worden en weer mezelf zijn.Zininzon schreef:@ Smikkel: heb het een paar dagen niet gevolgd.. Hoe is het met je?
Alleen.. we hebben ook mijn drankgebruik besproken. Standaard vraag.. en nu mijn 2e fles al weer leeg is denk ik dat ik daar misschien niet helemaal (onbewust) eerlijk in ben geweest.
Bij het MW neem ik aan? Fijn dat het zo snel kon!
Nouja, misschien ben je de volgende keer sterk genoeg om er eerlijk over te zijn? Hij/zij zal je heus niet veroordelen en kan je alleen helpen als je het complete verhaal vertelt!
Als ik je MW was (en ik ben MW ) had ik het graag geweten!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Nee, ik drink lang niet elke dag en ook echt niet zo heel vaak. Maar als ik drink, drink ik wel om de verkeerde redenen. Dit heb ik ook allemaal wel verteld, maar nu ik naar die flessen kijk..
Mijn moeder is alcoholist.
Gast- Gast
Stap voor stap, Smikkell! Ik vind het al heel goed van je dat je over de rest in ieder geval eerlijk bent geweest! Het is nooit te laat om alsnog eerlijk te zijn!
Had je nu een gesprek met degene die je niet aardig leek? Hoe was het vertrouwen?
Had je nu een gesprek met degene die je niet aardig leek? Hoe was het vertrouwen?
Gast- Gast
ABE dat is echt zo zonde van je geld! Je kunt heus wel een goedkopere oplossing verzinnen! Dat lijkt me nou geen goede investering van je spaargeld.
Gast- Gast
Ik heb een andere MW dan ik zou krijgen en ik ben heel blij met deze vrouw. We hebben zo'n 75 minuten gepraat en voelde mij echt op mijn gemak. Ze gaf alleen wel aan dat ze blij is dat ik ook andere hulp ga krijgen omdat het misschien niet helemaal een zaak van MW is. Maar voorlopig blijf ik ook hier. Ze kan me iig helpen met de contacten met school enz.
Gast- Gast
Hmm. Wel goed dat je het zelf ook inziet dat dit niet de manier is. Het gaat er inderdaad niet eens zo om hoeveel je drinkt; wel om met welke redenen je drinkt...Smikkell schreef:Nee, ik drink lang niet elke dag en ook echt niet zo heel vaak. Maar als ik drink, drink ik wel om de verkeerde redenen. Dit heb ik ook allemaal wel verteld, maar nu ik naar die flessen kijk..
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
June schreef:Stap voor stap, Smikkell! Ik vind het al heel goed van je dat je over de rest in ieder geval eerlijk bent geweest! Het is nooit te laat om alsnog eerlijk te zijn!
Hier ben ik het mee eens, Loop niet te hard van stapel Smikkell.
Heel erg stom: Maar uiteindelijk komt alles goed.
Jordana- Ratel
Nee, ik hb een ander .. Uit een andere wijk, omdat die stomme geen tijd had en ik wel haast had!June schreef:Stap voor stap, Smikkell! Ik vind het al heel goed van je dat je over de rest in ieder geval eerlijk bent geweest! Het is nooit te laat om alsnog eerlijk te zijn!
Gast- Gast
Fijn om te horenSmikkell schreef:Ik heb een andere MW dan ik zou krijgen en ik ben heel blij met deze vrouw. We hebben zo'n 75 minuten gepraat en voelde mij echt op mijn gemak. Ze gaf alleen wel aan dat ze blij is dat ik ook andere hulp ga krijgen omdat het misschien niet helemaal een zaak van MW is. Maar voorlopig blijf ik ook hier. Ze kan me iig helpen met de contacten met school enz.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb een andere MW dan ik zou krijgen en ik ben heel blij met deze vrouw. We hebben zo'n 75 minuten gepraat en voelde mij echt op mijn gemak.
Goed om te lezen!
Mocht je ooit een andere krijgen en daar klikt het niet mee: altijd bespreekbaar maken!
Kan gebeuren, je bent ook maar een mens! En je MW-er ook!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
June schreef:Wel heel leuk dat jij er gewoon bent, Jordana.
Jij bent ook een oude Jun of wat? Maar lieve reactie van je.
Jordana- Ratel
Ik weet het. En dit punt is voor mij ook heel belangrijk. Ze gaf zelfs aan dat ik mij mag melden bij haar op de kamer ipv plaatsnemen in de wachtkamer, nadat ik meldde dat ik wachtkamers niet fijn vindt. Dan weet ze dat ik er ben en moet ik alleen even wachten als ze nog in gesprek is. Dat vind ik wel lief.Zininzon schreef:Smikkell schreef:Ik heb een andere MW dan ik zou krijgen en ik ben heel blij met deze vrouw. We hebben zo'n 75 minuten gepraat en voelde mij echt op mijn gemak.
Goed om te lezen!
Mocht je ooit een andere krijgen en daar klikt het niet mee: altijd bespreekbaar maken!
Kan gebeuren, je bent ook maar een mens! En je MW-er ook!
Gast- Gast
aah vandaar, vind je wel heel leuk over komen.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:aah vandaar, vind je wel heel leuk over komen.
Thanks, wat lief!
Gast- Gast
Ja, ik vind June echt een aanwinst voor het forum. Leuk om te zien dat ze ook bij bijna iedereen in het lijstje staat van forummers die ze willen ontmoeten..
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: