Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Sjaantje schreef:En ik heb het alweer op.. Maar het was wel vréselijk lekker!
Nu ga ik even aan de slag om een nieuwe invalidenparkeerkaart aan te vragen. Ik baal ervan dat het 6 tot 8 weken kan duren maar misschien willen ze er voor mij een klein beetje vaart achter zetten aangezien ik nu alleen een kaart heb die verlopen (en dus niet meer geldig) is.
Heb je niet iets van een spoedaanvraag ofzo (tegen hogere prijs)?
Gast- Gast
Ow vreselijk....
ik probeer al de hele dag mijn vriend te bellen. Ik heb m bijna 10 keer gebeld. Nu ga ik er geen telefoontje meer aan wagen hoor. Mijn telefoon heb ik uit frustratie maar boven op mijn kamer laten liggen...
ik probeer al de hele dag mijn vriend te bellen. Ik heb m bijna 10 keer gebeld. Nu ga ik er geen telefoontje meer aan wagen hoor. Mijn telefoon heb ik uit frustratie maar boven op mijn kamer laten liggen...
Gast- Gast
Nee volgens mij niet, dit gaat ook niet via de afdeling die de rijbewijzen/paspoorten/id-kaarten regelt. Daarnaast heb ik ook niet zo heel veel zin om er nóg meer geld in te steken aangezien deze verlopen kaart mij afgelopen week al een fikse boete heeft gekost. Ik hoop dat er in mijn dossier staat dat er geen herkeuring nodig is, dan zal het wel wat sneller geregeld kunnen zijn allemaal. Maar goed, het is mijn eigen schuld dat ik niet op tijd een nieuwe kaart heb aangevraagd dus ik zal maar niet teveel zeuren!Reva schreef:Sjaantje schreef:En ik heb het alweer op.. Maar het was wel vréselijk lekker!
Nu ga ik even aan de slag om een nieuwe invalidenparkeerkaart aan te vragen. Ik baal ervan dat het 6 tot 8 weken kan duren maar misschien willen ze er voor mij een klein beetje vaart achter zetten aangezien ik nu alleen een kaart heb die verlopen (en dus niet meer geldig) is.
Heb je niet iets van een spoedaanvraag ofzo (tegen hogere prijs)?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zo ik heb mijn eten op, mijn ijsjes liggen te smelten op tafel.
Ik ga even pictionary doen op Spelpunt
Ik ga even pictionary doen op Spelpunt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Bitterkoek, da's inderdaad frustrerend! Ik wou zeggen 'hopelijk belt hij gauw terug' maar dat hoor je dan waarschijnlijk niet omdat je telefoon boven ligt Toch hoop ik dat je hem gauw te pakken krijgt!
Wc-eend, waarom begin je over ijs??? Nu bedenk ik me dat ik ook nog wat in de vriezer heb
Wc-eend, waarom begin je over ijs??? Nu bedenk ik me dat ik ook nog wat in de vriezer heb
deze eet vanalles maar altijd ongezond..Sjaantje schreef:wc-eend schreef:Mijn vent is opweg Die voert me zometeen eten en dan ben ik weer rustig hahahaha
Eten wc-eendjes ook stukjes oud brood? Of krijgen die wat anders??
Gast- Gast
wat is er bk?Bitterkoek_ schreef:Ow vreselijk....
Gast- Gast
Dat is wel makkelijk concluderen Was het maar zoSmikkell schreef:deze eet vanalles maar altijd ongezond..Sjaantje schreef:wc-eend schreef:Mijn vent is opweg Die voert me zometeen eten en dan ben ik weer rustig hahahaha
Eten wc-eendjes ook stukjes oud brood? Of krijgen die wat anders??
Zwerver- Ratel
Sjaantje schreef:Bitterkoek, da's inderdaad frustrerend! Ik wou zeggen 'hopelijk belt hij gauw terug' maar dat hoor je dan waarschijnlijk niet omdat je telefoon boven ligt Toch hoop ik dat je hem gauw te pakken krijgt!
Ow ja, vast wel weer. Morgen of zo
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Wouw een BMW? Was je er op uitgekeken?
Jaaa ik ben m`n polo zo zat
Nee haha, geintje. Een bestuurbare BMW voor W. z`n verjaardag, haha..
Gast- Gast
Bitterkoekje, hoe is het nu eigenlijk met je?
Met mij gaat het wel steeds iets beter. Maar ik merk dat ik nogal prikkelbaar ben. Ik word gauw emotioneel als ik ruzie heb of wat onenigheid of als ik onzeker ben. Daarnaast merk ik heel gauw dat ik meer wil vertellen dan het antwoord op iemands vraag. Terwijl ik voorheen wel wat directer kon zijn.
Gast- Gast
Dat vind ik op zich allemaal niet gek hoor Bitterkoek, het is ook nogal wat wat je hebt meegemaakt, dat heeft echt wel even tijd nodig voor je dat een plekje kunt geven in je leven. Krijg je van je omgeving wel genoeg steun? En dat je meer wilt vertellen, bedoel je daarmee vertellen over wat er allemaal gebeurd is?
Ik herken dat wel, ook dat mijn omgeving soms tureluurs van me werd omdat ik wéér aan het vertellen was. Maar na een tijdje werd het minder en merkte ik dat mijn omgeving ook weer beter met mij om kon gaan.
Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen!
Ik herken dat wel, ook dat mijn omgeving soms tureluurs van me werd omdat ik wéér aan het vertellen was. Maar na een tijdje werd het minder en merkte ik dat mijn omgeving ook weer beter met mij om kon gaan.
Sjaantje schreef:Dat vind ik op zich allemaal niet gek hoor Bitterkoek, het is ook nogal wat wat je hebt meegemaakt, dat heeft echt wel even tijd nodig voor je dat een plekje kunt geven in je leven. Krijg je van je omgeving wel genoeg steun? En dat je meer wilt vertellen, bedoel je daarmee vertellen over wat er allemaal gebeurd is?
Dank je! Maar wat ik er mee bedoel is als er mij iets wordt gevraagd en ik moet een antwoord geven. Dan zeg ik niet meteen "ja" of "nee" maar meestal lul ik er nog wat om heen voordat ik echt ja kan zeggen. Snap je wat ik bedoel? De laatste tijd wil ik meer vertellen dan het antwoord wat me gevraagd word. Ach ja.
Gast- Gast
Hoe was het?
Zwerver- Ratel
Bitterkoek, hier kun je sowieso altijd je verhaal kwijt. Daarnaast weet ik niet of het erg is dat je meer wilt vertellen. Mensen vragen aan je of het gaat. Ik neem aan dat ze ook echt het antwoord willen horen. Dan is het toch niet erg om daar een (wat langer) antwoord op te geven?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben er! Ik ben weer thuis...
Ow, en ik heb Qiara ontmoet
Fijn :-) !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik ben er! Ik ben weer thuis...
Ow, en ik heb Qiara ontmoet
Fijn :-) !
Qiara, ik hoorde dat ik jou ook moet ontmoeten
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: