Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Oh gelukkig, eendje... dan ben ik dus niet de enige!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Lekker!
Moet alleen even niet meer aan eten denken nu
Ik vergeet het nooit. Ik erger mij er ook aan als mijn vriend het eten moet regelen en hij zaterdag middag nog niks bedacht heeft voor de zaterdagavond én de zondag.
Moet alleen even niet meer aan eten denken nu
Ik vergeet het nooit. Ik erger mij er ook aan als mijn vriend het eten moet regelen en hij zaterdag middag nog niks bedacht heeft voor de zaterdagavond én de zondag.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Wat bedenken jullie dat laat.. Ik wist vanmorgen al dat ik net chinees ging eten..
De winkel is vandaag pas om vier uur open, gisteren was ik niet hier om boodschappen te doen.. en vrijdag had ik nog eten over van donderdag.. Dan ga ik echt niet vanochtend al bedenken wat ik vanavond in de supermarkt wil kopen hoor. Dat bedenk ik later wel .
@ Sjaan.. dat ga ik ook doen. Nu echt.
Gast- Gast
Ik heb dat eigenlijk ook altijd, gelukkig heb ik een vriend 'de huisman' die daar optijd aan denkt dus dan hebben we vantevoren al het eten in huis, helemaal handig op zondag, als de meeste winkels toch wel dicht zijn...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Nou, ik ga mezelf even toonbaar maken (loop alvast in pyjama rond) en dan naar de snackbar. Mjammie!!!! Frietje joppie en een grote loempia, het water loopt me nú al in de mond
Wij eten shoarma met patatjes dan maar denken we...alleen ik krijg daar weer zo snel honger van! Maarwe hebben ook echt niks in huis.. ja diepvries pizza hahahah
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Serena schreef:heb je daar geen zin in ofzo?? en dan gewoon een muur of iets creatiefs?
Ik moet eigenlijk nog de was opvouwen, maar ben echt heel lui vandaag...
Ik zag er nogal tegenop inderdaad. Ik ben bang dat ik het niet goed doe, beetje faalangstig wat dat soort dingen betreft. Heb niet zo heel veel meer kunnen doen ook helaas, maar alle beetjes helpen. Ik heb de badkamerdeur en kozijnen geverfd en de latjes onderaan de muur die grenzen aan die deur. Dan moeten er boven nog twee deuren en beneden nog 3 deuren en de trap en leuning en dan is de hal en overloop eindelijk klaar.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb ook friet gegeten. Donderdag ook al. En het hele weekend lopen snaaien als een malle. Moet er morgen maar weer op letten. Ik wil zo graag afvallen, maar zo komt dat niet goed
Gast- Gast
Waar kom jij vandaan?Brennuss schreef:Ik heb ook friet gegeten. Donderdag ook al. En het hele weekend lopen snaaien als een malle. Moet er morgen maar weer op letten. Ik wil zo graag afvallen, maar zo komt dat niet goed
Gast- Gast
Ik wil ook frietjes....
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zo... ik ben weer terug! Smakelijk eten allemaal!
Ik ga samen met Zwoesj in protest tegen iedereen die patatjes eet. Sterker nog, ik denk dat ik zo even buiten bij de snackbar ga staan en iedereen die naar buiten komt een rechtse verkoop.
Gast- Gast
Vraag me af of mensen hun geld daar aan bestedenReva schreef:Ik ga samen met Zwoesj in protest tegen iedereen die patatjes eet. Sterker nog, ik denk dat ik zo even buiten bij de snackbar ga staan en iedereen die naar buiten komt een rechtse verkoop.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik ga samen met Zwoesj in protest tegen iedereen die patatjes eet. Sterker nog, ik denk dat ik zo even buiten bij de snackbar ga staan en iedereen die naar buiten komt een rechtse verkoop.
Ben ik even blij dat ik daar alweer weg ben!
Reva schreef:Ik ga samen met Zwoesj in protest tegen iedereen die patatjes eet. Sterker nog, ik denk dat ik zo even buiten bij de snackbar ga staan en iedereen die naar buiten komt een rechtse verkoop.
Schrijf jij de spandoeken? Dan haal ik alvast de megafoon
Zwoesj- Ratel
Mijn vent is opweg Die voert me zometeen eten en dan ben ik weer rustig hahahaha
Zwerver- Ratel
Even over de spandoeken Zwoesj.. Ik was door de woede niet helemaal alert en heb de fakkels beschreven en de spandoeken aangestoken
Gast- Gast
wc-eend schreef:Mijn vent is opweg Die voert me zometeen eten en dan ben ik weer rustig hahahaha
Eten wc-eendjes ook stukjes oud brood? Of krijgen die wat anders??
Reva schreef:Even over de spandoeken Zwoesj.. Ik was door de woede niet helemaal alert en heb de fakkels beschreven en de spandoeken aangestoken
Ach met brandende spandoeken maak je vast ook een statement
Zwoesj- Ratel
Ik krijg patat en shoarma! Ik eet elke dag wat andersSjaantje schreef:wc-eend schreef:Mijn vent is opweg Die voert me zometeen eten en dan ben ik weer rustig hahahaha
Eten wc-eendjes ook stukjes oud brood? Of krijgen die wat anders??
Zwerver- Ratel
En ik heb het alweer op.. Maar het was wel vréselijk lekker!
Nu ga ik even aan de slag om een nieuwe invalidenparkeerkaart aan te vragen. Ik baal ervan dat het 6 tot 8 weken kan duren maar misschien willen ze er voor mij een klein beetje vaart achter zetten aangezien ik nu alleen een kaart heb die verlopen (en dus niet meer geldig) is.
Nu ga ik even aan de slag om een nieuwe invalidenparkeerkaart aan te vragen. Ik baal ervan dat het 6 tot 8 weken kan duren maar misschien willen ze er voor mij een klein beetje vaart achter zetten aangezien ik nu alleen een kaart heb die verlopen (en dus niet meer geldig) is.
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: