Oefeningen om thuis te doen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oefeningen om thuis te doen
Ik heb vandaag lekker 2 turkse pizza's op. In de avond nog een bakje chips, koekjes, autodrop en 7-up. Ik heb pas 3 truitjes gekocht met de maat S dus dat is wel geweldig, maar ik zie nog wel steeds een buikje. Ik wil graag oefeningen doen om het een beetje strak te maken maar dan thuis. Hebben jullie tips voor bepaalde oefeningen?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Oefeningen om thuis te doen
youtube --> rompstabiliteit
maar ga daar geen wonderen van verwachten, het word hooguit strakker maar vet kun je niet plaatselijk weg trainen. en vooral ook niet alleen situps gaan doen dan train je alleen je rechte buikspieren en vergroot je het juist
maar ga daar geen wonderen van verwachten, het word hooguit strakker maar vet kun je niet plaatselijk weg trainen. en vooral ook niet alleen situps gaan doen dan train je alleen je rechte buikspieren en vergroot je het juist
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:youtube --> rompstabiliteit
Dikke +1
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Top! Dank jullie wel!
En nee ik verwacht ook geen wonderen hoor, maar om weer een beetje bezig te zijn. Ik zit niet meer op een sportschool en met hardlopen krijg ik na een paar keer last van mijn knieën. Daarom dacht ik juist iets voor in huis
En nee ik verwacht ook geen wonderen hoor, maar om weer een beetje bezig te zijn. Ik zit niet meer op een sportschool en met hardlopen krijg ik na een paar keer last van mijn knieën. Daarom dacht ik juist iets voor in huis
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )
» overspannen/burn out, thuis zitten en dan wat te doen?
» Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?
» Bekkenbodem oefeningen
» Oefeningen/houdingen bij harde buiken of weeën
» overspannen/burn out, thuis zitten en dan wat te doen?
» Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?
» Bekkenbodem oefeningen
» Oefeningen/houdingen bij harde buiken of weeën
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: