Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oefeningen/houdingen bij harde buiken of weeën

2 plaatsers

Ga naar beneden

Oefeningen/houdingen bij harde buiken of weeën Empty Oefeningen/houdingen bij harde buiken of weeën

Bericht  Slakje za 20 apr 2013 - 10:14

Omdat onze waterfactuur nogal hoog gaat worden als ik elke keer een bad ga nemen bij harde buiken ben ik op zoek naar houdingen of oefeningen die in mijn geval nu, harde buiken 'aangenamer/prettiger' maken, en eventueel later ook bij de weeën.

(Ik zie yoga in groepsverband écht niet zitten.)

Hebben jullie goede tips/filmpjes/sites?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oefeningen/houdingen bij harde buiken of weeën Empty Re: Oefeningen/houdingen bij harde buiken of weeën

Bericht  Printje za 20 apr 2013 - 10:28

Ik dacht eigenlijk dat je vertelt had dat je minder harde buiken had, is het nu toch weer terug?

Is zo'n kersenpitzakje geen idee
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Oefeningen/houdingen bij harde buiken of weeën Empty Re: Oefeningen/houdingen bij harde buiken of weeën

Bericht  Slakje za 20 apr 2013 - 10:38

De pijn is minder, maar heb wel nog veel harde buiken. En ondertussen krijg ik er ook pijn van aan mijn rug. Kersenpitje heb ik al en is ook veelgebruikt. Vooral 's avonds heb ik last. Vandaag geen pijn, maar wel zodanig onaangenaam dat ik niet van slapen kan.

Had wat houdingen op internet opgezocht, en ze doen even goed, maar ik kan ze niet langer dan 5 minuten volhouden dan word ik ambetant. Ik loop ook zo lastig rond. Ik kan het me herinneren van toen ik bijna ging bevallen van Louise. 's Avonds ben ik zo onrustig. Ik wil wat rustiger zijn, me kunnen ontspannen en liefst zonder rugpijn.

Ohja; over de rugpijn, ik had gelezen dat zo'n buikbanden goed daartegen zouden zijn, maar ik merk nauwelijks verschil. Ik heb zo'n buikband met een verdikt stuk aan de buik. Is dat de verkeerde dan?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 11:46

Ik vond het het fijnste om op mijn zij met opgetrokken benen met een warmwaterkruik tegen mijn buik te liggen. En douchen deed ik ook vaak. Dan maar even een hogere rekening.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 18:26

alles om te ontspannen, dus lekker met je benen omhoog getrokken in bed, warme tegen je buik aan en concentreren op je ademhaling: inademen buik uit, uitademen buik in.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: