Bekkenbodem oefeningen
+2
Shopaholic
Flower_L
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bekkenbodem oefeningen
Heb je dit netjes gedaan na de bevalling?
Ik merk wel dat het moet, maar ik vergeet het zo vaak....vaak lig ik in bed en dan denk ik eraan, maargoed, dat is 1x per dag.
En hoelang ging je hiermee door?
Ik merk wel dat het moet, maar ik vergeet het zo vaak....vaak lig ik in bed en dan denk ik eraan, maargoed, dat is 1x per dag.
En hoelang ging je hiermee door?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Bekkenbodem oefeningen
Héél weinig..ja ik vergat het ook deels.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
*begint gelijk weer even te oefenen*
Ik ben er erg slecht in om het consequent te doen, maar merk wel dat het nodig is haha. Ben wel benieuwd of iemand een goede tip heeft om er wel aan te denken, en het ook echt te doen . Geen idee hoelang je er mee door moet gaan eigenlijk. Tot je 'voelt' dat het weer goed is?
Ik ben er erg slecht in om het consequent te doen, maar merk wel dat het nodig is haha. Ben wel benieuwd of iemand een goede tip heeft om er wel aan te denken, en het ook echt te doen . Geen idee hoelang je er mee door moet gaan eigenlijk. Tot je 'voelt' dat het weer goed is?
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
lente schreef:*begint gelijk weer even te oefenen*
Ik kreeg de tip om het tijdens elke voeding te doen maar ik vergat het evengoed steeds.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wat voor oefeningen moeten jullie doen dan? Mij is toen verteld om enkel de spieren te oefenen en dit kan ook als je gewoon zit. Dus persen en knijpen.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Hoe merken jullie dan dat het nodig is?
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: