Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

+8
Jilke
iloverocknroll1984
Susan
Monte
Caroow
Eris
Muppetje
SuperGrover
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 6:33

We kregen vandaag een kaartje in de bus dat ons water maandag tussen 9:30 en 15:00 afgesloten is ivm werkzaamheden. No sweat.

Oh nee, wel sweat... Ik ben die dag gewoon thuis, en ik moet best vaak naar het toilet ( drink veel thee en water overdag ). Hoe ga ik dat doen?
Vriend zegt dat ik me aanstel, maar ik vind het echt niet fijn... Ik ga sowieso wel 2 emmers met water vullen, maar red ik het daarmee?

En wat nou als ik nr 2 moet?

Iemand? Help? ( Drama stand is aan hier :P )


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 6:35

Hahaha, och arm meisje Wink Ik zou zoveel mogelijk vullen met water ja en als het een nr. 2 wordt, dan zit er niks anders op dan em te laten liggen, met het deksel op de pot Laughing Laughing Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 6:36

Hahahaha ja lekker is dat, hele huis in de stank lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  SuperGrover vr 16 sep 2011 - 6:37

Hahaha Very Happy Sorry, ik moet echt lachen van dit berichtje!

Ik zou inderdaad 2 emmers water vullen, daar red je het echt wel mee. In het ergste geval heb je om 2 uur niks meer, nou ja, dan spoel je het toilet een uurtje later alsnog door. En voor de grote boodschap, haha, je zult zien dat je om 9:45 dan ineens héél nodig moet. laughcry Maar nee, zonder gekheid, dat kun je dan toch wel een paar uur ophouden? En anders, dan heb je nog 1 emmer water voor de rest van de dag. Daar kom je de dag ook wel mee door.

En ik zou flesjes water in huis halen voor je waterbehoefte om te drinken.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Muppetje vr 16 sep 2011 - 6:38

Heel vaak zijn die tijden trouwens ook rijkelijk overdrven en heb je het grootste deel van die tijd gewoon water...

Verder maar genoeg vullen, of n dagje bij iemand anders bivakkeren....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 6:41

Bedankt ladies!

SG: ik moet stiekem ook wel lachen, dit is echt een luxeprobleem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 6:42

Muppetje schreef:Heel vaak zijn die tijden trouwens ook rijkelijk overdrven en heb je het grootste deel van die tijd gewoon water...Verder maar genoeg vullen, of n dagje bij iemand anders bivakkeren....

Inderdaad. Toevallig waren ze bij ons 3 weken geleden bezig met stroom en water en had ik ook een brief in huis dat het van 9 tot 5 zou duren. Nu was ik die dag toevallig thuis en ik heb 's ochtend een thermoskan vol met koffie klaar gezet. (Geen water oke, maar geen koffie :shock: ). Om 10.00 ging het water/elektriciteit eraf en nog geen 3 kwartier later floepte alles weer aan Very Happy

MAARR ik zou daar natuurljik niet van uitgaan (straks zit je wel van 9 tot 5 te klappertanden op de bank haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Eris vr 16 sep 2011 - 6:44

Heb je een toilet met stortbak? Dan is er altijd water in dat reservoir om een keer door te trekken. Dus dan zou je dat doortrekken kunnen wachten tot je een keer een nummer twee legt Wink


Laatst aangepast door Eris op vr 16 sep 2011 - 6:45; in totaal 1 keer bewerkt

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 6:45

Hahaha!
Gewoon waterflesjes halen en een paar grote emmers en evt gieter vullen met water.
En voor 9 uur zorgen dat je gepoept hebt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 6:46

Wat een leuke reacties! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Caroow vr 16 sep 2011 - 6:49

Heb je niet ook 2 wc's? Dan kan je op 1 steeds gaan plassen, en heel zuinig doorspoelen, en als je een nummer 2 gaat doen doe je dat op de andere wc, die kan je dan normaal doorspoelen.

En zorg dat je senseo/waterkoker/fluitketel nerd alvast is bijgevuld Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 6:50

2 wc's, I wish :P

Ik dacht ook idd aan waterkoker, senseo en dat soort dingen, allemaal lekker vullen. En iets minder drinken dan normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Caroow vr 16 sep 2011 - 6:52

En weet je wat ook handig is om in huis te hebben?

Billendoekjes! Kan je je handen "wassen"!

(Ooit had ik een vriend wiens water was afgesloten, ik ben creatief geworden Rolling Eyes )
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 6:53

Of van die handgel, werkt ook goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Monte vr 16 sep 2011 - 6:56

Gewoon zorgen dat als je kleine boodschap doet deze spoelt met water uit een emmer. Dan heb je voor de grote boodschap altijd nog je hele stortbak vol zitten en kun je een hele keer doorspoelen.

En voor te drinken misschien wat flessen mineraalwater

Handen wassen zet ik de wasbak voor met afwaswater(met sop) en daar kun je wel een paar keer je handen in wassen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 7:18

Maar hoeveel drink je dan wel niet binnen een paar uren? Toch geen liters? Het komt vast wel goed joh Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Susan vr 16 sep 2011 - 8:17

Wij hebben in het vakantiehuisje van mijn ouders wel eens twee dagen zonder water gezeten, toen wisten we het niet van tevoren, er was iets kapot aan de waterleiding. Toen hebben we gewoon een aantal flessen mineraalwater gekocht en daar hebben we het prima mee gered. Ik denk dus dat jij het met een paar emmers/flessen water ook wel haalt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 8:37

Bedankt meiden.

Youandi: geen liters nee, maar heb een kleine blaas. Ik drink op een ochtend ongeveer vier grote bekers water/sap en 1 of 2 mokken thee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  iloverocknroll1984 vr 16 sep 2011 - 9:00

Idd paar emmers en desnoods ook pannen vullen met water. Als je een bad hebt kun je die ook laten vollopen en daaruit emmers water halen om de wc door te spoelen. Moet goedkomen met al die tips Very Happy

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Jilke vr 16 sep 2011 - 21:41

Joh dat red je toch makkelijk. Gewoon vooraf om 8 uur even naar de wc gaan, en een keer een sapje drinken ipv water kan ook geen kwaad. En als je nou echt enorm moet ga je toch gewoon bij de overburen eenmaal aanbellen (of heb je er geen goed contact mee?) en vragen of je daar mag. Als je uitlegt dat het water afgesloten is is dat echt geen probleem lijkt me.

En anders net als vroeger...een kuil graven in de tuin en daar boven hangen Wink Doet onze kat ook hahaa en bevalt hem best goed volgens mij.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Jerry vr 16 sep 2011 - 22:18

water en thee kun je toch niet drinken, want daar heb je water voor nodig... Dus vaak plassen hoeft al niet. En als je wel moet plassen, spoel je gewoon niet door.. Als je dan moet poepen kun je er een emmer achteraan gooien Idea
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Jerry vr 16 sep 2011 - 22:19

AmiAmi schreef:Joh dat red je toch makkelijk. Gewoon vooraf om 8 uur even naar de wc gaan, en een keer een sapje drinken ipv water kan ook geen kwaad. En als je nou echt enorm moet ga je toch gewoon bij de overburen eenmaal aanbellen (of heb je er geen goed contact mee?) en vragen of je daar mag. Als je uitlegt dat het water afgesloten is is dat echt geen probleem lijkt me.

En anders net als vroeger...een kuil graven in de tuin en daar boven hangen Wink Doet onze kat ook hahaa en bevalt hem best goed volgens mij.

Zou de hele straat niet zonder water zitten...?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 22:24

Ik zie het probleem niet hoor Wink Gewoon een stuk of 3 anderhalve- of tweeliterflessen vullen om te drinken en een stuk of 3 emmers voor de wc en evt schoonmaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 22:26

Of je gaat naar de supermarkt en koopt een paar pakken bar le duc/flessen spa om te drinken en thee mee te zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Jerry vr 16 sep 2011 - 23:17

Maple schreef:Of je gaat naar de supermarkt en koopt een paar pakken bar le duc/flessen spa om te drinken en thee mee te zetten.

drink jij in 5,5 uur 6 liter water?!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis ) Empty Re: Hoe ga ik dit maandag doen? ( Geen water thuis )

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum