Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

+6
Pien
teletascha
Darius
loesje
Twellie
studiebol
10 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  studiebol vr 8 jun 2012 - 6:26

Mijn topictitel klinkt een beetje stom zo....

Maar wij hebben een houtenvloer daar heb heb ik een speelkleed liggen. Eerst lag die dubbel maar dat is nu een beetje te klein dus nu helemaal uitgeklapt. Maar ze zijn nog al beweegelijk, heen en weer van buik naar rug, maar als ze terug gaan naar rug dan zijn ze niet altijd heel voorzichtig met hun hoofd. Voor mijn gevoel knalt die dan best hard neer, je hoort ook af en toe echt "tok" 9 van de 10 keer spelen ze gewoon door. Maar vanmiddag ging het echt wel heel hard en was V ook echt heel verdrietig. En toen vroeg ik me toch wel af hoeveel zo'n koppie eigenlijk kan hebben. Af en toe komt er zo'n vlaag van bezorgdheid langs en zeker nu het voor mijn gevoel best heel hard ging, zoals vanmiddag.

Iets onder het speelkleed leggen heeft geen zin,want ze rollen ook van het kleed af.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  Twellie vr 8 jun 2012 - 6:30

Jaaa, ik vind dat ook zo naar. Wij hebben een stenen vloer en ik ben er ook bang voor dat het hard gaat. Ik legde mijn oudste dochter zeker tot een maand of acht / negen altijd weer snel terug op het kleed als ze er vandoor ging. Daarna liet ze haar hoofdje niet meer zo plotseling vallen omdat ze er meer controle over had.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  loesje vr 8 jun 2012 - 6:32

kinderen kunnen veel hebben hoor en als het echt pijn doet dan laten ze dat vast wel merken door niet meer te rollen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  Darius vr 8 jun 2012 - 6:35

loesje schreef:kinderen kunnen veel hebben hoor en als het echt pijn doet dan laten ze dat vast wel merken door niet meer te rollen.

Dan rollen ze niet meer omdat ze met een hersenschudding in het ziekenhuis liggen. Kinderen van zeven maanden leggen die link nog niet.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  Darius vr 8 jun 2012 - 6:39

On topic: hier is het ook vaak genoeg gebeurd dat ze met hun hoofd op de grond vielen. Met name de periode dat ze net konden zitten was vervelend. Dan smakken ze helemaal met hun achterhoofd hard op de vloer. Ik heb dezelfde vraag ook vaak genoeg bij mezelf gesteld, maar eigenlijk nog nooit op het cb ofzo. Zolang ze niet suf, of misselijk worden, is het waarschijnlijk snel weer over. Maar vervelend blijft het wel ja.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  teletascha vr 8 jun 2012 - 7:12

Herkenbaar! Ik heb zelfs nog zitten zoeken of er geen helmpjes bestonden hiervoor Laughing

En...het wordt nog erger. Op het moment dat ze zich kunnen optrekken in de box en niet meer weten hoe te gaan zitten en zich achterover laten vallen...da's nog veel heftiger (en tijdsintensiever....wij hebben er toen 2 weken achter gestaan, totdat ze doorhad dat ze zich kon tegenhouden).
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  Pien vr 8 jun 2012 - 7:17

Darius schreef:
loesje schreef:kinderen kunnen veel hebben hoor en als het echt pijn doet dan laten ze dat vast wel merken door niet meer te rollen.

Dan rollen ze niet meer omdat ze met een hersenschudding in het ziekenhuis liggen. Kinderen van zeven maanden leggen die link nog niet.



Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? 2474380249

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  studiebol vr 8 jun 2012 - 7:22

Oooh nooit over nagedacht dat ze ook nog gaan vallen als ze kunnen zitten of staan.. pfff en eigenlijk vallen ze dan nog "hoger"

Eigenlijk vind ik het maar niks..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  Wennes vr 8 jun 2012 - 7:29

Helaas leren ze met vallen en opstaan.
Al moet je natuurlijk wel uitkijken hoe hard ze vallen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  Floor vr 8 jun 2012 - 7:38

onze zoon smakte ook meerder keren per dag met z'n hoofd tegen de grond aan toen hij begon met zitten. Nu kan hij best goed zitten en vandaag is hij pas 2 keer met z'n hoofd op de grond gekomen. Alleen nu trekt hij zich sinds 2 dagen overal aan op en dat snapt hij nog niet goed dus nu valt hij weer daarmee vaker, al sta ik er tot nu toe elke keer bij als hij zich optrekt (maar dat gaat me natuurlijk niet altijd lukken weet ik nu al).
Ik vraag me al weken dagelijks af hoeveel het kwaad kan/of het kwaad kan (en of er geen helmpjes zijn).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  studiebol vr 8 jun 2012 - 7:43

Over twee weken moet ik weer naar het ziekenhuisk misschien ga ik het daar toch is na vragen Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? 2474380249

Is gewoon mijn eigen gevoel hoor omdat ik het zo naar vind klinken. Ik weet namelijk dat ik er weinig aan kan doen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  blondje1313 vr 8 jun 2012 - 8:45

Vandaag heeft Lotte een flinke bult op haar voorhoofd gevallen omdat ze te wild was met kruipen en spelen. Het was toen wel heel hard krijsen. Gelukkig bleef ze wel alert en hoefde ze niet te spugen, dus ik denk dat het wel mee viel, maar wat schrok ik er van zeg!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  Fearie vr 8 jun 2012 - 8:58

Hier dezelfde bezorgdheid, D is sinds een paar dagen aan het kruipen en pogingen tot opstaan aan het ondernemen. D heeft ondertussen al 2 blauwe plekken op zijn koppie, ik vind het vervelend maar het is niet anders. Blijf er zoveel mogelijk bij, maar je kunt het niet steeds voorkomen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  studiebol do 14 jun 2012 - 2:34

Ik heb het nagevraagd bij de kinderarts. Een hoofdje kan heel veel hebben, als het gaat om wat ik als voorbeeld gaf dat ze met rollen gewoon niet heel voorzichtig zijn enzo. Het is natuurlijk een heel ander verhaal als ze van een commode of een hoogslaper af vallen, maar goed dat lijkt mij ook wel logisch.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  teletascha do 14 jun 2012 - 6:34

Hier is F. maandag flink gevallen op een grindpad. Oh, wat waren we geschrokken, haar hele voorhoofd zat onder het bloed. Inmiddels zitten er nu nog maar 2 flinke schrammen en wat blauwe plekken, dus achteraf is het nog meegevallen. Tja, er zullen nog wel veel meer verwondingen aankomen...
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk? Empty Re: Hoeveel kan zo'n hoofdje hebben eigenlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum