Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

+12
Shopaholic
Fearie
pindaatje
Liadan
Snoes
sanne-84
Slakje
Highway
Luce
Caroow
Floor
Kruidkoek
16 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Kruidkoek ma 14 jan 2013 - 1:58

Nou ja, de vraag staat eigenlijk al in de titel, hoeveel slaap hebben jullie minimaal nodig per nacht?

Ik had sowieso al niet veel slaap nodig maar dat lijkt hoe verder mijn zwangerschap vordert, alleen maar minder te worden.
De laatste weken lig ik er eigenlijk niet in voor 00:30 uur in, vaak is het tussen 0030: en 1:30 en ben er eigenlijk elke ochtend om 07:30wel weer uit.
Mijn vriend gaat wel eerder naar bed en ik ben een paar keer met hem meegegaan onder motto: op tijd slapen maar ik lig dan tot 00:30 wakker of word rond 04:00 wakker en kan echt niet meer slapen.
Het is niet zo dat het komt omdat ik niet lekker lig, want ik kan (thank god) nog steeds op mijn buik slapen en wordt eigenlijk tussendoor niet wakker, ben ook echt uitgerust als ik uit bed kom.
Ik ben sinds de 22e met verlof en als ik nou hele dagen op de bank zou zitten niks doen kan ik mij voorstellenn dat ik niet moe ben maar ik loop eigenlijk elke dag 2 keer bijna een uur met onze hond, doe huishouden, ga naar mijn paard enz. Ik moet zeggen dat ik wel al een paar keer gedacht heb, wat een rust even niet werken maar dat komt omdat de laatste weken voor mijn verlof veel spanningen/crisissituaties op mijn werk (jeugdzorg) waren en meerdere collega's zaten er een beetje doorheen.
Ik hoor eigenlijk vooral verhalen dat de laatste loodjes van de zwangerschap het zwaarste zijn, maar het lijkt wel of ik alleen maar fitter wordt/meer energie krijg.
Heerlijk en ik klaag ook zeker niet, maar ben wel benieuwd of dit herkenbaar is?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 2:00

Veel meer dan waar ik al maanden mee moet doen... Slaap maar een uur of vier tot zes op een nacht en moet er tig keer uit Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Floor ma 14 jan 2013 - 2:01

aan het eind van mijn zwangerschap had ik ook niet zoveel slaap meer nodig. voordat ik zwanger was lag ik er vaak om 21.30/22.00 in en sliep ik tot een uur of 7/8 in de ochtend. eind van de zwangerschap had ik wel genoeg aan een uurtje of 5/6.
Na de bevalling heb ik alleen nog maar slaaptekort gehad, ik heb nu echt mijn uren weer nodig maar onze zoon vindt van niet Mad
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 4:18

Siep schreef:Veel meer dan waar ik al maanden mee moet doen... Slaap maar een uur of vier tot zes op een nacht en moet er tig keer uit Neutral

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Caroow ma 14 jan 2013 - 4:31

Ik slaap nu ongeveer 4 uur per nacht, en overdag nog een uurtje. Kan m'n draai niet vinden snachts, dus ik lig de hele nacht maar wat te draaien in bed, beetje spelletjes spelen op mijn telefoon. Ik blijf wel stug 8 uur in bed liggen, als je niet slaapt rust je ook uit zeg ik altijd smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Luce ma 14 jan 2013 - 4:44

Nou, dat is lekker toch? Beter dat je met weinig slaap af kan dan dat je veel slaap moet hebben nu!

Momenteel heb ik wel een uur of 7/8 nodig wil ik me optimaal voelen. De laatste 2 nachten kreeg ik die gelukkig ook. Mijn jongste heeft 2 keer doorgeslapen. Hopelijk houdt de trend aan! cheers
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Highway ma 14 jan 2013 - 4:45

Ik slaap redelijk slecht, val soms gewoon tot 07:00 uur niet in slaap. Nu ga ik er na een paar uur wel uit als het echt niet lukt en pas als ik me weer wat moe voel het nogmaals proberen. Ik heb wel gewoon het idee dat ik slaap nodig heb maar het wil gewoon niet lukken. Soms lukt het ineens wel een nachtje trouwens en kan ik nog een beetje uitslapen ook. Vannacht en gisteren bijv best goed geslapen, beide nachten van zo'n 9 a 10 uur, terwijl de dagen ervoor echt pet waren.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Slakje ma 14 jan 2013 - 5:17

Op het laatst van de zwangrrschapdeed ik hazeslaapjes. Ik had elkenacht voorweeen en kon.hierdoor niet slapen. Ovetdg ool niet
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  sanne-84 ma 14 jan 2013 - 5:22

Ik heb mn slaap nu nog steeds nodig.. Ben 'savonds wel moe, of ik er nu om 6.30 uit ben, of 9uur. En slaap over het alggemeen redelijk, dus daar ligt t niet aan
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 6:11

Ik heb echt wel 8 à 9 uur nodig. Gelukkig haal ik dat ook wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Snoes ma 14 jan 2013 - 6:15

De laatste weken van mijn zwangerschap had ik zeker genoeg aan 5 à 6 uurtjes.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Liadan ma 14 jan 2013 - 7:04

Voor mijn zwangerschappen had ik minstens 8 uur slaap nodig. De jongste heeft 17 maanden slecht geslapen en toen kon ik wel met minder slaap, ik raakte gewend aan korte gebroken nachten. Nu hij alweer even doorslaapt merk ik dat ik wel weer minstens 7 uur slaap nodig heb.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 7:23

Ik zou eigenlijk wel 8 of 9 uur nodig hebben, maar het is al meer dan een jaar maximaal 6, heel soms 7 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  pindaatje ma 14 jan 2013 - 7:26

Ponyo schreef:
Siep schreef:Veel meer dan waar ik al maanden mee moet doen... Slaap maar een uur of vier tot zes op een nacht en moet er tig keer uit Neutral

+1

+ nog 1

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Fearie ma 14 jan 2013 - 7:27

Ik lig er toch wel weer op tijd in sinds dat D door slaapt. Meestal tussen 22 uur en 22.30 uur lig ik wel in bed, moet er dan om 6.30 uur weer uit. Dus 8 uur slaap op een nacht heb ik wel nodig.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Shopaholic ma 14 jan 2013 - 7:49

Nou echt wel 8uur of langer..maar te lang, zeg eens 12uur op 1 nacht is te lang en sta ik met hoofdpijn op.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Aimee ma 14 jan 2013 - 7:57

Ik heb op het moment het gevoel dat ik wel zo'n 48 uur slaap kan gebruiken Neutral Meestal red ik het wel zo'n 8 uur per nacht. Als ik er uit moet heb ik er wel even moeite mee, maar eenmaal bezig voel ik me wel uitgeslapen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Bruintje Beer ma 14 jan 2013 - 8:01

Ik heb mijn slaap echt nodig. Slaap gemiddeld 8 uur maar sinds een week lig ik er vaak al om 21uur in en dan heb ik s'middags ook al een uurtje geslapen. Mijn kinderen slapen door(op mijn zoontje na dan soms).
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Printje ma 14 jan 2013 - 8:46

Ik heb ook nooit veel slaap nodig (gehad), geen wonder dat R ook zo is haha, maar ik ga over het algemeen rond half 12 naar bed en dan is meestal R rond 7 uur/ half 8 weer wakker.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  *Lookie* ma 14 jan 2013 - 8:54

Ik heb zeker 8 uren slaap nodig, liefst nog wat langer. Ik ga er meestal rond 22.00 in, en als ik dan tot een uur of 7, 7.30 kan slapen is dat heel fijn. Meestal moeten we er wat eerder uit helaas.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?  Empty Re: Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum