Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel bikini´s hebben jullie?

+29
Atelier Madame
Sterre
Snoes
Jerry
Raindrop
Gigi_
Error
Monte
sanne-84
Beachgirl
ShallY
Sunshine24
Lynn_
Serena
mickey
Phileine
Rush
Flower_L
Chocolate Cookie
bolus26
Mamsie
Jeanette
Linnie1985
pitbullgup
Silver
Lotus
MissD
Mizz_S
Toet
33 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel bikini´s hebben jullie? Empty Hoeveel bikini´s hebben jullie?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 10:15

Ik heb er met die vandaag gekochtte totaal 15 die lang niet allemaal fijn zitten.
Heb ze gister allemaal gepast om te kijken welke ik nog pas en welke ik mee neem.

Van een aantal daar zijn de bandjes van gebroken, dwz dat in de touwtjes een soort plastic zit wat gebroken lijkt te zijn en dat voelt niet fijn als je het aan hebt.

Vandaag een jeans look bikini gekocht, in de sale Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel bikini´s hebben jullie? Empty Re: Hoeveel bikini´s hebben jullie?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 10:16

2, waarvan 1 versleten is. Ik heb veel moeite met het vinden van een passende bikini, dus voor mij geen voorraad helaas.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 10:21

Geen enkele. Ik heb één tankini. En die heb ik denk ik in de afgelopen jaren drie keer gedragen. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 10:22

http://kleding-schoenen-dames.marktplaats.nl/badmode-en-zwemkleding/475211358-spijkerstof-bikini-maat-l.html?return=eJxVjNtuhCAQht9lE71DBOMhGLNx0xdBma5EThGIrU3fvbj1or2Z%2Bf7vnwxnhH1JVvaeVYSymwe%2BzUu%2FhOAYxqt1YArNtzU4xXnwhVF4VSCkeSLBNXg8caGtAAQGHTvoq8SzNUIGCeiw6GlBIK48MhLijsOnA3Td%2BRBXNMlVGnn%2BjRuaFE83c0NpsQSt7h9qILnwQ7BZNZKseqg0xoa%2BkL6QnhgSHtIl9O%2FCp5DInbJMoJMfTdSwyTlF62XKNHcuDmXO96x%2BkKYrs%2Fot0bkGUpK6%2FW269o%2Bv2%2Bqy3T%2Fb3PrvH1cpZkg%3D&df=1&fta=eNqdU8tu2zAQ%2FBWBB5%2F5EB%2Bi4EPdXIIWvbTooUEQUCLlEpYlwZISt4b%2BvUtSAdq0qYGcNNxdcmdmV0ZLfRm10mg%2BtQ%2BPph1ROWpCmEbndks2dtxOvSZlS7Sg8KHwoWU76Z9%2BKMfGjrocJo3L46C7%2BehOvi770Wu6GYZ5izfm6Y4Ihe%2Fv8P2WYMJliCgZz1yyeFLrSYTOuUaD2TtUemg6aqDhbaRERaERqXkuSIXPAFhhFI%2BACu4CyLljNEWYjTWYVXwFTNgIiDIhkjdWChOAK0gjArBGJeAKrBJQTd4EUNdFvJ7XplZFAFXR1FUE4EcsrjAlMVU0MjLMlSRFYJgL4BWvC8ucjICLPHbnjWN5BAUV8UHOsIupnOMivsNsYxOobBXfoZJV0a4wp6kfjB0fWtftp%2B%2FBOAwJMOtozg%2FBS7DPahks1Mg8odKAqxewF%2BYCOI4fMrc3q%2F0hHiDX6KOpXBswrMf7vrN%2B8i6th0Y7Ux9cZz%2BZYwr9VpJ9aJ313T67eab4bppOvpon9%2BXHkMqhD0o0P%2Fen6baz7owSRRK7C42%2BmnYO5A1UX5IqHtKwRahcEotYE2n%2BWUikRt%2F6bN87m8FOZ513M0hfFq%2BV%2FEs1ACVfaiZAIdDNDknNOM2H18TTtXRn7LG37i2y6X9kw1Pws1wVDZd3%2FuA7vwpV%2FxSqXgoFDAObT6%2BJY2v%2BeaxvUceuqRNX1QHNXWvSFJe0zI%2BhAOvLsvwCfXdqJA%3D%3D&fta_ind=3&fs=1

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 10:23

Sorry kon niet anders, deze heb ik vandaag gekocht. Velen zullen het wel lelijk vinden, maar ach mijn dikke lijf moet erin. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 10:23

Maura schreef:Geen enkele. Ik heb één tankini. En die heb ik denk ik in de afgelopen jaren drie keer gedragen. laughcry

Mag ook, badpak telt ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 10:47

Caribbeanlover schreef:
Maura schreef:Geen enkele. Ik heb één tankini. En die heb ik denk ik in de afgelopen jaren drie keer gedragen. laughcry

Owkeej, dan heb ik al tien jaar een zwarte badpak, die ik 2 keer aan heb gehad. smile Ik ben niet zo gek op water. Wink

Wel een leuk ding, CBL.

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 17 aug 2011 - 11:28

Ik heb 6 bikini's. Koop er eigenlijk ieder jaar twee, zodat ik twee nieuwe heb en twee wat oudere. Maar nu zijn zelfs die van 2 jaar terug nog mooi/goed, vandaar dat ik er 6 heb.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Mizz_S wo 17 aug 2011 - 19:54

Ik heb er geloof ik 6, waarvan 3 die ik nog mooi vind. Ik draag ze bijna nooit vandaar dat ik er best veel heb want ik doe er lang mee en ik koop niet elk jaar een nieuwe. Ik heb ook 1 badpak, die draag ik wel vaak.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 19:54

Ik heb 3 bikini's. Eén daarvan kan eigenlijk wel weg..
Dus hou ik nog 2 goeie over, waarvan ik er eigenlijk maar 1 'vaak' (tja, gezien dit zomerweer heb ik de bikini dit jaar helemaal niet vaak aan gehad) aan heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 19:55

Eentje. Twee jaar geleden gekocht, nog nooit gebruikt. En nu is het maar de vraag of mijn borsten er nog mooi in passen.Wink

Gast
Gast

Bericht  MissD wo 17 aug 2011 - 20:08

freakielief schreef:Eentje. Twee jaar geleden gekocht, nog nooit gebruikt. En nu is het maar de vraag of mijn borsten er nog mooi in passen.Wink

Haha dat was hier precies hetzelfde. Ik heb hem 2 weken geleden even gepast maar mijn borsten pastte er dus niet meer in Wink.

Nu heb ik dus een nieuwe gekocht, heb er nu dus 2 eentje die niet past en eentje die (op het moment) als gegoten zit.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Lotus wo 17 aug 2011 - 20:13

Ik heb er één, maar ik durf eigenlijk helemaal niet in een bikini.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 20:15

Mizz_S schreef:Ik heb er geloof ik 6, waarvan 3 die ik nog mooi vind. Ik draag ze bijna nooit vandaar dat ik er best veel heb want ik doe er lang mee en ik koop niet elk jaar een nieuwe. Ik heb ook 1 badpak, die draag ik wel vaak.

Ik vind 6 niet veel hoor.

Waarom hebben sommigen hier een badpak?
Als je fanatiek aan zwemmen doet snap ik het wel, maar voor in je vrije tijd vind ik het echt niks, vind ze lelijk...........sorry!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 20:28

Maura schreef:
Caribbeanlover schreef:

Owkeej, dan heb ik al tien jaar een zwarte badpak, die ik 2 keer aan heb gehad. smile Ik ben niet zo gek op water. Wink

Wel een leuk ding, CBL.

Grappig dat je het leuk vind, had nl gedacht dat niemand het een leuke zou vinden.
Ach zolang ik maar tevreden ermee ben toch?!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 21:08

4 waarvan eentje te groot is, en eentje droogt erg slecht waardoor ik die ook niet graag aandoe. Laatst een nieuwe gekocht en ben benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S wo 17 aug 2011 - 21:14

Caribbeanlover schreef:
Mizz_S schreef:Ik heb er geloof ik 6, waarvan 3 die ik nog mooi vind. Ik draag ze bijna nooit vandaar dat ik er best veel heb want ik doe er lang mee en ik koop niet elk jaar een nieuwe. Ik heb ook 1 badpak, die draag ik wel vaak.

Ik vind 6 niet veel hoor.

Waarom hebben sommigen hier een badpak?
Als je fanatiek aan zwemmen doet snap ik het wel, maar voor in je vrije tijd vind ik het echt niks, vind ze lelijk...........sorry!

Op zich is 6 niet heel veel, maar ik doe misschien gemiddeld 1 of 2 keer per jaar een bikini aan en dan is 6 best veel.
Ik heb een badpak omdat ik echt niet lekker kan zwemmen in een bikini. Op het strand vind ik het prima, maar als ik echt ga zwemmen vind ik het niets. Ik vind badpakken ook wel mooi hoor (niet altijd, maar je hebt echt wel mooie), alleen op het strand niet zo, dan vind ik bikini's leuker.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 21:15

Hoe doe je dat dat als je al een bikini aan hebt en dan wilt zwemmen omkleden en een badpak aan doen?
Er zijn idd mooie moderne, maar ik vind het niks dan word ik niet bruin :P

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S wo 17 aug 2011 - 21:22

Nee, op het strand ga ik gewoon zwemmen in mn bikini haha! Maar ik ga gemiddeld 1 keer per jaar naar het strand en dan ook daadwerkelijk zwemmen, dus voor die ene keer vind ik het geen probleem. En als ik naar het zwembad (binnen) ga doe ik gewoon mn zwempak aan. (ik ga dan ook bijna altijd eerst baantjes zwemmen).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 21:26

Aha. Wat vind je van die ik gekocht heb? Staat op pag. 1 in een link.

Gast
Gast

Bericht  Silver wo 17 aug 2011 - 21:27

Ik heb 7 bikini's waarvan ik er 3 altijd meeneem op vakantie.
En ik heb 2 badpakken. voor het trainen.

Maar cbl, wel eens aan gedacht als een behoorlijke gezette vrouw een bikini aan doet dat gewoon totaal geen gezicht kan zijn, en met een badpak lijkt het dan wel wat.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mizz_S wo 17 aug 2011 - 21:30

Caribbeanlover schreef:Aha. Wat vind je van die ik gekocht heb? Staat op pag. 1 in een link.

Het is totaal niet mijn smaak, dus zelf zou ik m niet aandoen, maar op zich vind ik m best leuk eruit zien. Het is iig niet zo'n standaard bikini die iedereen al heeft, en ik vind het leuk dat er een hipster-broekje bij zit.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 21:30

Wel aan gedacht hoor en idd is een badpak misschien het beste.
Ben zelf ook niet de slankste en opzich is een bikini bij mij ook niet mooi, maar zolang er dikkere vrouwen ze ook aan hebben heb ik zoiets van het kan nog wel.

Gast
Gast

Bericht  Silver wo 17 aug 2011 - 21:32

Voor sommigen wel ja, anderen hebben er weer schijt aan... Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 21:32

Mizz_S schreef:
Caribbeanlover schreef:Aha. Wat vind je van die ik gekocht heb? Staat op pag. 1 in een link.

Het is totaal niet mijn smaak, dus zelf zou ik m niet aandoen, maar op zich vind ik m best leuk eruit zien. Het is iig niet zo'n standaard bikini die iedereen al heeft, en ik vind het leuk dat er een hipster-broekje bij zit.

Smaken verschillen idd. Zo broekje vind ik wel fijn, dat verbergt een beetje me dikke kont.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: