Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dat raar van mij over vega eten?

+9
Aziraphale
Sanne
Lejow
Arwyn
Marin
June
Ibbeltje
Gympie
Caribbeanlover
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Is dat raar van mij over vega eten? - Pagina 3 Empty Re: Is dat raar van mij over vega eten?

Bericht  Ibbeltje za 9 jun 2012 - 2:33

Caribbeanlover schreef:
Lily schreef:
Caribbeanlover schreef:
Ibbeltje schreef:Je kan ook zo'n zilver kleurig aluminium bakje er op zetten om hem op te bakken (doen ze ook wel eens vis op). Denk iig dat het dan ook kan, en dan zelf bakken? Maar zo is het iig los van al het vlees. En dan toch zelf er bji blijven?

Zat ik idd ook aan te denken aan zo bakje, maar dan hoef je het daarna niet nog eens te bakken hoor.Er steeds bij blijven zou kunnen, maar heb ik geen zin in.

Maar als je het binnen in de pan bakt dan moet je er toch ook zelf bijblijven scratch

Klopt, maar gaat wel sneller dan de bbq.

Ja oke, maar gaat het ook niet om de gezelligheid van samen barbecueën? Dat vind ik zelf wel namelijk.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dat raar van mij over vega eten? - Pagina 3 Empty Re: Is dat raar van mij over vega eten?

Bericht  Caribbeanlover za 9 jun 2012 - 2:35

Sanne schreef:Ja, ik vind het wel raar. Het lijkt me eigenlijk sterk dat er echt een vleessmaak aan jouw vegaburgers komt doordat de burger met een tang is omgekeerd waar ook vlees mee wordt gedraaid, maar goed... ik weet dat niet zeker, dus daar kan ik nog wel inkomen. Ik vind vooral je oplossing heel erg vreemd. Je wilt het vlees nu in de keuken gaan opbakken; dan kun je toch evengoed even bij de bbq blijven staan? Ik begrijp niet zo goed waarom je dat niet wil, terwijl je er kennelijk geen probleem van maakt om in je uppie in de keuken te gaan staan. Ik zou dus zoeken naar een oplossing, waarbij je wel gebruik maakt van de bbq. Dus: bakjes, een aparte vleestang en even rondschreeuwen dat het jouw (!) vleestang is o.i.d.

Ik vind het raar dat jij dat raar vind. Ik zal het idd amper proeven of zelfs helemaal niet, maar het idee is niet fijn. Kom op zeg dat kan iedereen toch wel begrijpen. Onbewust of ik het proef of niet krijg ik toch iets binnen van dode dieren, ook al is het minuscuul. Het idee dat dat in mijn lichaam komt dat wil ik dus niet!

Ik kan idd een eigen stukje op de bbq zoeken, maar ik ga niet alles in 1x erop leggen. Dus als ik een burger erop leg, ga eten, dan ligt er op diezelfde plek weer echt vlees. Ook als ik het heb gemeld kan er altijd iemand het per ongeluk vergeten zijn en wellicht staat niet steeds dezelfde persoon te bbquen en ik ga echt niet zeggen ''attentie aub iedereen ik heb DAAR MIJN plekje op de bbq, dus hoop ik dat NIEMAND daar vlees op legt ook niet per ongeluk''.

Dus ik ga gewoon de keuken in, vind ik niet erg.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover za 9 jun 2012 - 2:37

Ibbeltje schreef:
Caribbeanlover schreef:
Lily schreef:
Caribbeanlover schreef:
Ibbeltje schreef:Je kan ook zo'n zilver kleurig aluminium bakje er op zetten om hem op te bakken (doen ze ook wel eens vis op). Denk iig dat het dan ook kan, en dan zelf bakken? Maar zo is het iig los van al het vlees. En dan toch zelf er bji blijven?

Zat ik idd ook aan te denken aan zo bakje, maar dan hoef je het daarna niet nog eens te bakken hoor.Er steeds bij blijven zou kunnen, maar heb ik geen zin in.

Maar als je het binnen in de pan bakt dan moet je er toch ook zelf bijblijven :scratch:

Klopt, maar gaat wel sneller dan de bbq.

Ja oke, maar gaat het ook niet om de gezelligheid van samen barbecueën? Dat vind ik zelf wel namelijk.

Is wel waar, maar dan doe ik het vuur uit en dan blijft het nog even warm en kan ik gelijk eten als hun vlees klaar is. Maar denk niet dat dta nodig is, want er word toch altijd als er nog geen vlees is salades ed gegeten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 2:43

Ik vind het vrij logisch dat je het niet wil. Ik gebruik bij een barbecue altijd van die aluminium bakjes.

Gast
Gast

Bericht  Caroow za 9 jun 2012 - 2:47

Ik vind het logisch hoor. Wij hebben als we met vrienden gaan bbq-en altijd een normale bbq en een kleintje voor halal vlees. Niemand die de tangen, borden of wat dat ook door elkaar haalt hoor. Ik vind het niet meer dan normaal dat men van de vega-tang en het bak-bakje (wat een woorden..) afblijft.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caribbeanlover za 9 jun 2012 - 3:21

Op maandagavond is er Million Dollar Pary Chef op rtl 5. Die kok moest toen een veganistisch en ook nog eens koosjer feest catereren.

Een Rabbij hield alles, maar dan ook alles in de gaten. Het eten mocht absoluut niet in de keuken bereid worden waar die kok altijd zijn partijen kookt/voorbereid. Er moest speciaal servies komen.

Dat was pas echt belachelijk en als kers op de taart weigerde de vrouw van het stel die het feest gaf die kok (die zich notabene uitsloofde voor haar en haar man) een hand te geven en anderen mannen dus ook!:shock:

Wat achterlijk was dat zeg! Dan val ik reuze mee.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale za 9 jun 2012 - 3:23

Caribbeanlover schreef:Op maandagavond is er Million Dollar Pary Chef op rtl 5. Die kok moest toen een veganistisch en ook nog eens koosjer feest catereren.

Een Rabbij hield alles, maar dan ook alles in de gaten. Het eten mocht absoluut niet in de keuken bereid worden waar die kok altijd zijn partijen kookt/voorbereid. Er moest speciaal servies komen.

Dat was pas echt belachelijk en als kers op de taart weigerde de vrouw van het stel die het feest gaf die kok (die zich notabene uitsloofde voor haar en haar man) een hand te geven en anderen mannen dus ook!:shock:

Wat achterlijk was dat zeg! Dan val ik reuze mee.

Kijk, dit vind ik dan zo jammer. Waarom meten met twee maten? Zij hebben hun principes, jij de jouwe. So be it, waarom zijn zij dan achterlijk?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Caribbeanlover za 9 jun 2012 - 3:37

Ik vind dat gewoon echt te ver gaan. Ze kunnen best van borden eten waar ooit vles op heeft gezeten, want die zijn gewoon door de vaatwasser gegaan met ontzettend heet water. Eten bereiden in hun eigen keuken had ook niet gehoeven. Ik snap dat het gescheiden moet, maar dit gaat me te ver! Dat van die hand geven al helemaal! Dat is zoooo respectloos!

Trouwens, bak jij je vegavlees wel in een pan die schoon is en waar vlees in is gebakken?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale za 9 jun 2012 - 3:46

Caribbeanlover schreef:Ik vind dat gewoon echt te ver gaan. Ze kunnen best van borden eten waar ooit vles op heeft gezeten, want die zijn gewoon door de vaatwasser gegaan met ontzettend heet water. Eten bereiden in hun eigen keuken had ook niet gehoeven. Ik snap dat het gescheiden moet, maar dit gaat me te ver! Dat van die hand geven al helemaal! Dat is zoooo respectloos!

Trouwens, bak jij je vegavlees wel in een pan die schoon is en waar vlees in is gebakken?

Ja hoor, ik bak gewoon alles in een schone pan smile Maar ik denk dat wij het in NL respectloos vinden om bijv mannen geen hand te geven, maar voor hen is het gewoon de cultuur en hun principes.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Lejow za 9 jun 2012 - 4:02

Inderdaad..
Erg jammer, dat je wel je eigen principes hanteert, maar hun dan weer achterlijk vindt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 4:13

.

Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover zo 10 jun 2012 - 2:49

Dat vind ik haar eigen schuld, want ze had zelf gewoon moeten opletten net zoals anderen hier tegen mij zeggen dat ik er zelf bij moet gaan staan en ze hebben gelijk vind ik. Ik heb het in de koekenpan gedaan , geen probleem en dat doe ik de volgende keren ook gewoon.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn zo 10 jun 2012 - 3:40

Tsja, maar aan het begin van dit topic zei je zelf ook nog dat je geen zin had om er bij te blijven staan..
Dat is wel een beetje dubbel toch, dat je het bij haar gelijk haar eigen schuld vind?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk zo 10 jun 2012 - 3:43

Caribbeanlover schreef:Dat vind ik haar eigen schuld, want ze had zelf gewoon moeten opletten net zoals anderen hier tegen mij zeggen dat ik er zelf bij moet gaan staan en ze hebben gelijk vind ik. Ik heb het in de koekenpan gedaan , geen probleem en dat doe ik de volgende keren ook gewoon.

Grappig dat je dat zegt, terwijl je zelf de vorige keer ook hebt toegelaten dat anderen met dezelfde tang jou vega burger omdraaien.. Als je toen ziek geworden was, had je dan ook zo hard naar jezelf gereageerd?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 10 jun 2012 - 6:01

Dat was niet oplettend van mij en als ik ziek was geworden ga ik anderen iig niet beschuldigen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 10 jun 2012 - 6:02

Arwyn schreef:Tsja, maar aan het begin van dit topic zei je zelf ook nog dat je geen zin had om er bij te blijven staan..
Dat is wel een beetje dubbel toch, dat je het bij haar gelijk haar eigen schuld vind?

Klopt, maar als ik er geen zin in heb en ik wil dat het goed gaat zal ik er toch bij moeten gaan staan of ik dat nou leuk vind of niet. Maar het is nu toch opgelost gister.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: