Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers
Pagina 17 van 28
Pagina 17 van 28 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 28
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Charlie, dat is fijn zeg!
CCC, Goed dat het niet tegen valt. Ik weet nog dat ik de eerste keer alleen met B zo vreselijk vond! Ik had toen echt geen vertrouwen in mezelf.
CCC, Goed dat het niet tegen valt. Ik weet nog dat ik de eerste keer alleen met B zo vreselijk vond! Ik had toen echt geen vertrouwen in mezelf.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Ben je nog lekker naar buiten geweest ccc? Of toch maar thuis in pyama gebleven
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wauw Wennes, 34 weken.
Zit me er nu serieus over te verbazen dat het alweer 10 weken geleden is dat we met zijn allen zo blij waren dat je de 24 gehaald had. Nu ben je gewoon al 34 weken en komt zelfs de 37 weken in zicht!
Zit me er nu serieus over te verbazen dat het alweer 10 weken geleden is dat we met zijn allen zo blij waren dat je de 24 gehaald had. Nu ben je gewoon al 34 weken en komt zelfs de 37 weken in zicht!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Beter Charlie!!!
Ccc: Leuk jullie 1e dag samen. Nog gewandeld oid?
Puggle: Bij jou nog alles rustig?
Ccc: Leuk jullie 1e dag samen. Nog gewandeld oid?
Puggle: Bij jou nog alles rustig?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Puggle schreef:Ben je nog lekker naar buiten geweest ccc? Of toch maar thuis in pyama gebleven
We hebben lekker gebadderd eerst, uiteraard ik eerst even gedoucht, huis aan kant gemaakt en daarna zijn we nog even naar de supermarkt gewandeld Vriend kwam rond 16 uur thuis werken... die had het wel weer gezien op de zaak haha!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Puggle schreef:Ben je nog lekker naar buiten geweest ccc? Of toch maar thuis in pyama gebleven
We hebben lekker gebadderd eerst, uiteraard ik eerst even gedoucht, huis aan kant gemaakt en daarna zijn we nog even naar de supermarkt gewandeld Vriend kwam rond 16 uur thuis werken... die had het wel weer gezien op de zaak haha!
Haha, had hij wel zin om alweer aan het werk te gaan?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
chococupcake schreef:Puggle schreef:Ben je nog lekker naar buiten geweest ccc? Of toch maar thuis in pyama gebleven
Gezellig leg je haar dan in der bedje als jij douchet? Ja je vriend wilde natuurlijk lekker naar jullie toe
Ldj, ja ik heb wel wat last van steken in mijn buik en wat meer druk onderin, maar niet echt het idee dat het wat is. Met jou alles nog goed?
Puggle- Ratel
CCC: gefeliciteerd! Wat ben je al actief hier voor een prille mama, dan gaat het vast goed allemaal! Hoe voel je je?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Puggle is gewoon al bijna 39 weken Hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Zo net even bierkratten bij de supermarkt gehaald, mijn man is ze nu onder het bed aan het zetten.
Nu wordt het wel echt hoor dat ik richting het einde ga!
Van de week ook maar eens de tas verder inpakken, baterijen opladen etc.
Verder ben ik toch maar weer aan het naaien gegaan, dus ik zal jullie wat minder lastig gaan vallen
Straks stofjes bestellen voor het boxkleed, nu hopen dat ze een beetje op tijd binnen zijn!
Nu wordt het wel echt hoor dat ik richting het einde ga!
Van de week ook maar eens de tas verder inpakken, baterijen opladen etc.
Verder ben ik toch maar weer aan het naaien gegaan, dus ik zal jullie wat minder lastig gaan vallen
Straks stofjes bestellen voor het boxkleed, nu hopen dat ze een beetje op tijd binnen zijn!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Clapperdie schreef: Puggle is gewoon al bijna 39 weken Hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje?
Haha, ja morgen nou ik ben er mede door de pijn die ik heb wel klaar mee. Van mij mag ze komen hoor ik schijt hem nog steeds wel, maar ben er wel aan toe nu geloof ik. Donderdag heb ik controle. Is ze er dan nog niet dan ga ik toch zeggen dat ze maar moeten inleiden.
En hoe gaat het met jou dan? Die kleine ook alweer 3 maanden bij jou.
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Clapperdie schreef: Puggle is gewoon al bijna 39 weken Hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje?
Haha, ja morgen nou ik ben er mede door de pijn die ik heb wel klaar mee. Van mij mag ze komen hoor ik schijt hem nog steeds wel, maar ben er wel aan toe nu geloof ik. Donderdag heb ik controle. Is ze er dan nog niet dan ga ik toch zeggen dat ze maar moeten inleiden.
Spannend meis t komt echt dichtbij nu...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Puggle schreef:Clapperdie schreef: Puggle is gewoon al bijna 39 weken Hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje?
Ik herken je gevoel helemaal hoor! Dat had ik ook op het einde. Zo vanaf 37 weken was ik er klaar mee. En weet je het komt hoe het komt. Gewoon over je heen laten komen. Je weet gewoon niet wat je kan verwachten. Ik vond het al met al meevallen en had het veel erger verwacht. Het zit gewoon in je! Fijn dat je de mogelijkheid hebt om eventueel in te leiden. Heel veel succes! Hier gaat alles goed. T. is inderdaad alweer 3 maanden! Hoe cliche maar de tijd gaat echt heel snel! Geniet nog elke dag van ons mannetje
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Puggle schreef:Clapperdie schreef: Puggle is gewoon al bijna 39 weken Hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje?
Ik herken je gevoel helemaal hoor! Dat had ik ook op het einde. Zo vanaf 37 weken was ik er klaar mee. En weet je het komt hoe het komt. Gewoon over je heen laten komen. Je weet gewoon niet wat je kan verwachten. Ik vond het al met al meevallen en had het
veel erger verwacht. Het zit gewoon in je! Fijn dat je de mogelijkheid hebt om eventueel in te leiden. Heel veel succes! Hier gaat alles goed. T. is inderdaad alweer 3 maanden!
Hoe cliche maar de tijd gaat echt heel snel! Geniet nog elke dag van ons mannetje
Ja daar heb je ook allemaal gelijk in hoor. Ik moet wel en probeer me maar niet druk te maken nu, hopelijk blijf ik straks ook rustig als het zover is.
Ja ik mocht vanaf 38 weken ingeleid worden, maar zie het eigelijk niet zo zitten dus hoop dat ze vanzelf komt voor de 40 weken anders gaan ze zoeizo wel inleiden als het goed is.
Fijn dat het bij jou mee viel achteraf en ik kan me voorstellen dat je zoveel geniet! Het lijkt me ook zo bijzonder
Laatst aangepast door Puggle op ma 18 jun 2012 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle- Ratel
Yasmine, Ja bijzonder he dat het gewoon alweer zoveel weken geleden is! Al zijn deze weken voor mij heeeeel erg langzaam gegaan.
Pip, hahaha jij denkt aan dezelfde dingen als ik: tas inpakken, fototoestel opladen etc.
Puggle, spannend hoor meid.
Vandaag verschillende telefoontjes gehad van mensen die nog even langs willen komen voordat de baby er is. Zo heb ik weken geen bezoek gehad en nu willen ze allemaal in 1 week komen
Pip, hahaha jij denkt aan dezelfde dingen als ik: tas inpakken, fototoestel opladen etc.
Puggle, spannend hoor meid.
Vandaag verschillende telefoontjes gehad van mensen die nog even langs willen komen voordat de baby er is. Zo heb ik weken geen bezoek gehad en nu willen ze allemaal in 1 week komen
Wennes- Kletskop
Ja muppet het komt nu erg dichtbij hihi.
Hoe gaat het met jou? Allemaal nog een beetje te doen ook? En is de kamer nu ook af?
Hoe gaat het met jou? Allemaal nog een beetje te doen ook? En is de kamer nu ook af?
Puggle- Ratel
Met mij over het algemeen alles prima Puggle, heb alleen vandaag mijn dag niet. Vreselijk slecht geslapen en naar gedroomd, werd huilend wakker. Vervolgens de hele dag n naar gevoel en draaierig.Erg last van bandenpijn. Kortom, niet mijn dag. Heb net gedaan aan winkel therapie, en nu ga ik maar naar boven, want als klap op de vuurpijl heb ik knallende koppijn...
Maar verder gaat het goed hoor
Maar verder gaat het goed hoor
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hallo meiden,
@ wennes, jeej wat goed!! 34 weken!!
@ charlie, lekker vooruitzicht dat je drie weken extra verlof hebt.
@ ccc, leuk om te lezen dat alles zo goed gaat en je leker geniet van jullie meisje!
@ puggle, komt steeds dichter bij voor jou!
@ pip, leuk dat je toch zelf gaat naaien. Mijn boxkleed wor morgen verstuurd, ben er helemaal blij mee!
@ muppet, hier ook nog even
@ all, hier alles goed. weer de hele dag gewerkt, wel flink last van mijn stuitje na bijna de hele dag zitten maar nu gaat het goed.
Vind dat de tijd zo snel gaat. Nog maar 5,5 week werken tot mijn verlof.
@ wennes, jeej wat goed!! 34 weken!!
@ charlie, lekker vooruitzicht dat je drie weken extra verlof hebt.
@ ccc, leuk om te lezen dat alles zo goed gaat en je leker geniet van jullie meisje!
@ puggle, komt steeds dichter bij voor jou!
@ pip, leuk dat je toch zelf gaat naaien. Mijn boxkleed wor morgen verstuurd, ben er helemaal blij mee!
@ muppet, hier ook nog even
@ all, hier alles goed. weer de hele dag gewerkt, wel flink last van mijn stuitje na bijna de hele dag zitten maar nu gaat het goed.
Vind dat de tijd zo snel gaat. Nog maar 5,5 week werken tot mijn verlof.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Hallo, hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik heb net al visite gehad van een vriendin en haar zoontje, was erg gezellig! Ze had ook bruistabletten voor in bad meegenomen als cadeautje en die ga ik vanavond waarschijnlijk lekker gebruiken Vanmiddag komt er een oud collega op visite.
Vandaag heb ik wel flinke hoofdpijn dus dat is heel erg vervelend.
Ik heb vandaag ook eindelijk iets voor aan de muur voor de babykamer besteld!!! Ik had eerst een muursticker van een boom besteld, maar bij levering was het niet wat ik ervan had verwacht helaas. Nu heb ik houten letters in een eigen gekozen lettertype besteld en die worden met stof bekleed. Ben echt zo benieuwd hoe het gaat worden!
Heel gek, maar vandaag gaat officieel mijn verlof in! Ik had echt nooit gedacht dat ik deze dag zou halen.
Ik heb net al visite gehad van een vriendin en haar zoontje, was erg gezellig! Ze had ook bruistabletten voor in bad meegenomen als cadeautje en die ga ik vanavond waarschijnlijk lekker gebruiken Vanmiddag komt er een oud collega op visite.
Vandaag heb ik wel flinke hoofdpijn dus dat is heel erg vervelend.
Ik heb vandaag ook eindelijk iets voor aan de muur voor de babykamer besteld!!! Ik had eerst een muursticker van een boom besteld, maar bij levering was het niet wat ik ervan had verwacht helaas. Nu heb ik houten letters in een eigen gekozen lettertype besteld en die worden met stof bekleed. Ben echt zo benieuwd hoe het gaat worden!
Heel gek, maar vandaag gaat officieel mijn verlof in! Ik had echt nooit gedacht dat ik deze dag zou halen.
Wennes- Kletskop
Hoi Wennes, klinkt leuk die letters, ben er erg benieuwd naar. Waren ze van die site die je laatst als tip kreeg?
Gezellig dat je bezoek had, maar heb je daar wel nog puf voor?
Ik heb nog steeds krampen en steken, voel me eigenlijk steeds slechter doordat het steeds zwaarder wordt. Ik hou nu zelfs al vocht vast in mijn gezicht, mijn hele ogen zijn dik! Gelukkig trekt dat in de loop van de dag wel weer weg elke keer, de krampen ook. Benieuwd wat de gyn zegt donderdag. Slapen is er ook niet meer bij, ik loop de hele nacht naar de wc en drinken halen enzo, en val pas tegen de ochtend in slaap. Als ik dan wakker wordt doet alles zoooo pijn. Gelukkig is de maagzuur en het ademen weer makkelijker geworden!
Gezellig dat je bezoek had, maar heb je daar wel nog puf voor?
Ik heb nog steeds krampen en steken, voel me eigenlijk steeds slechter doordat het steeds zwaarder wordt. Ik hou nu zelfs al vocht vast in mijn gezicht, mijn hele ogen zijn dik! Gelukkig trekt dat in de loop van de dag wel weer weg elke keer, de krampen ook. Benieuwd wat de gyn zegt donderdag. Slapen is er ook niet meer bij, ik loop de hele nacht naar de wc en drinken halen enzo, en val pas tegen de ochtend in slaap. Als ik dan wakker wordt doet alles zoooo pijn. Gelukkig is de maagzuur en het ademen weer makkelijker geworden!
Gast- Gast
Leuk Wennes die letters! Wij hebben de letters gelakt (nou ja het moet opnieuw) en de sterren met stof bekleed:
Charlie: Ow bah dat klinkt allemaal niet lekker
Amber: En welk boxkleed is het geworden? Ben benieuwd hoe de mijne wordt, moet alleen nog vulling zoeken, maar mijn moeder gaat vandaag al bij een naaizaak kijken bij hun in het dorp. Die hebben we hier niet.
Ik heb zojuist de was buiten opgehangen, eindelijk kon dat weer eens! Zo een berg strijken.
Morgen komt mijn moeder op onze dochter passen als wij naar het ziekenhuis gaan, ze zou dan ook wat in huis doen als F ligt te slapen, heerlijk!
Ons lijstje met to-do dingen wordt gelukkig steeds korter
Ben benieuwd wat de gyn morgen te vertellen heeft!
Charlie: Ow bah dat klinkt allemaal niet lekker
Amber: En welk boxkleed is het geworden? Ben benieuwd hoe de mijne wordt, moet alleen nog vulling zoeken, maar mijn moeder gaat vandaag al bij een naaizaak kijken bij hun in het dorp. Die hebben we hier niet.
Ik heb zojuist de was buiten opgehangen, eindelijk kon dat weer eens! Zo een berg strijken.
Morgen komt mijn moeder op onze dochter passen als wij naar het ziekenhuis gaan, ze zou dan ook wat in huis doen als F ligt te slapen, heerlijk!
Ons lijstje met to-do dingen wordt gelukkig steeds korter
Ben benieuwd wat de gyn morgen te vertellen heeft!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Charlie: arme jij!! Probeer anders met een paar kussens onder je hoofd en rug te liggen. Of koop zo'n ding:
Niet dat het lekker ligt maar je vocht wordt wel afgedreven en word je niet wakker met puffy eyes.
Niet dat het lekker ligt maar je vocht wordt wel afgedreven en word je niet wakker met puffy eyes.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Charlie, Vervelend dat je je zo rot voelt. Vocht vasthouden is niet fijn. Het 's nachts steeds uit je bed is heel herkenbaar hoor. Ik word steeds wakker en dan heb ik het zo warm en dan ga ik maar weer uit bed om iets te drinken of even naar het toilet te gaan. En dan ben je de volgende morgen echt niet uitgerust. Ik heb voor mezelf volgende week een paar dagen vrij gepland zodat ik overdag kan slapen wanneer ik wil en lekker aan kan tutten. Nu krijg ik steeds visite of is mijn zoontje thuis met iemand om op hem te passen.
Ik heb de letters via een andere site besteld, want via hier zou het pas vanaf 1 juli kunnen. En aangezien ik nu echt alles af wil hebben heb ik besloten om niet te wachten en het ergens anders te bestellen.
Pip, wat een leuke sterren! Heb je ze ook zelf gezaagd of ergens besteld? Ik ben benieuwd naar de letters, waarom zijn ze niet gelukt?
Ik heb heel voorzichtig een klein stapeltje babywas die mijn schoonmoeder heeft gewassen in de kast gelegd en daarna even een boterham gemaakt. Jammer genoeg was dit alweer teveel Lig nu dus weer op de bank. De zon gaat schijnen dus ik ga zo lekker even buiten liggen.
Ik heb de letters via een andere site besteld, want via hier zou het pas vanaf 1 juli kunnen. En aangezien ik nu echt alles af wil hebben heb ik besloten om niet te wachten en het ergens anders te bestellen.
Pip, wat een leuke sterren! Heb je ze ook zelf gezaagd of ergens besteld? Ik ben benieuwd naar de letters, waarom zijn ze niet gelukt?
Ik heb heel voorzichtig een klein stapeltje babywas die mijn schoonmoeder heeft gewassen in de kast gelegd en daarna even een boterham gemaakt. Jammer genoeg was dit alweer teveel Lig nu dus weer op de bank. De zon gaat schijnen dus ik ga zo lekker even buiten liggen.
Wennes- Kletskop
Wat is het lekker druk hier! Ga zo even bijlezen en reageren! Ik ben net even naar het CB geweest met N. ik spotte vanmorgen wat bloed in haar romper en op haar buik, haar navelstreng is er nl. nog niet vanaf en ik dacht wat viezigheid te zien in haar naveltje. Heb even gebeld en mocht langskomen zodat ze even konden kijken. Niks aan de hand, hoort er allemaal bij, het oude bloed komt heel langzaam uit het navelstrengetje en dan droogt het op... Ik ben weer gerust gesteld dus... Pfff... nooit kunnen denken dat ik zo soft zou kunnen zijn/ worden haha! Ook meteen even gewogen, vrijdag woog ze 3300 gram en vandaag alweer 3425 gram. Gaat hard dus!
LDJ: nee, hij had eigenlijk geen zin om aan het werk te gaan, maar ja het moest wel helaas... Hij is ook nog wel een tijdje thuis bezig geweest om alle cijfers in te voeren en te verwerken van de afgelopen week. Even inlopen op vorige week dus, maar zijn managers hebben een groot deel goed zelf opgepakt. Erg fijn dus!
Puggle: Hoe gaat ie? Ja, ik leg haar lekker in bed of in de box als ik ga douchen... Meestal valt ze na een voeding nog even in slaap, maar als ze wakker is leg ik haar ook even rustig weg hoor... Hmmm... zie nu dat je steken en wat druk onderin hebt... Spannend, wie weet komt het langzaam allemaal een beetje op gang!
Filoria: lekkere vakantie gehad? Ik ben inderdaad al lekker actief, zowel hier als thuis... Heerlijk om weer al mijn energie terug te hebben! Voel me echt weer heel goed na de zwangerschap, vond de zwangerschap toch best wel zware momenten hebben.. Maar had ook mooie momenten en kijk er graag op terug, mis mijn buik dan ook wel stiekem een beetje en hoe ze bewoog. Zo apart hoe dat was, en vooral nu ik een beeld heb wie er in mijn buik zat. Maar geniet volop van haar en deze periode, vind het zo snel gaan. Maar ben blij dat ik alweer snel na de bevalling op de been was, kon gelukkig na een dag alweer alles doen... wel wat rustiger aan natuurlijk...
Charlie: he balen zeg, zit je niet echt mee hoor! Hoop dat je ondanks alles nog wel een beetje kunt genieten van alles...
Pip: toch weer lekker creatief bezig?! Wat leuk die sterren zeg! Ben stiekem wel jaloers op alles wat je zo mooi kunt maken! Niet uit je bed gevallen vannacht?
Amber: wat fijn dat je alweer wat langer kunt werken! Zal voorlopig nog inderdaad wel een vervelende plek blijven... Lekker aan het aftellen al! Gaat opschieten voor jou!
Wennes: wat leuk dat je weer wat visite krijgt, even wat afleiding voor je. Wat lief dat je vriendin badspulletjes meenam voor je, kun je nu wel gebruiken! Ben heel benieuwd naar je letters, waar heb je die besteld?
LDJ: nee, hij had eigenlijk geen zin om aan het werk te gaan, maar ja het moest wel helaas... Hij is ook nog wel een tijdje thuis bezig geweest om alle cijfers in te voeren en te verwerken van de afgelopen week. Even inlopen op vorige week dus, maar zijn managers hebben een groot deel goed zelf opgepakt. Erg fijn dus!
Puggle: Hoe gaat ie? Ja, ik leg haar lekker in bed of in de box als ik ga douchen... Meestal valt ze na een voeding nog even in slaap, maar als ze wakker is leg ik haar ook even rustig weg hoor... Hmmm... zie nu dat je steken en wat druk onderin hebt... Spannend, wie weet komt het langzaam allemaal een beetje op gang!
Filoria: lekkere vakantie gehad? Ik ben inderdaad al lekker actief, zowel hier als thuis... Heerlijk om weer al mijn energie terug te hebben! Voel me echt weer heel goed na de zwangerschap, vond de zwangerschap toch best wel zware momenten hebben.. Maar had ook mooie momenten en kijk er graag op terug, mis mijn buik dan ook wel stiekem een beetje en hoe ze bewoog. Zo apart hoe dat was, en vooral nu ik een beeld heb wie er in mijn buik zat. Maar geniet volop van haar en deze periode, vind het zo snel gaan. Maar ben blij dat ik alweer snel na de bevalling op de been was, kon gelukkig na een dag alweer alles doen... wel wat rustiger aan natuurlijk...
Charlie: he balen zeg, zit je niet echt mee hoor! Hoop dat je ondanks alles nog wel een beetje kunt genieten van alles...
Pip: toch weer lekker creatief bezig?! Wat leuk die sterren zeg! Ben stiekem wel jaloers op alles wat je zo mooi kunt maken! Niet uit je bed gevallen vannacht?
Amber: wat fijn dat je alweer wat langer kunt werken! Zal voorlopig nog inderdaad wel een vervelende plek blijven... Lekker aan het aftellen al! Gaat opschieten voor jou!
Wennes: wat leuk dat je weer wat visite krijgt, even wat afleiding voor je. Wat lief dat je vriendin badspulletjes meenam voor je, kun je nu wel gebruiken! Ben heel benieuwd naar je letters, waar heb je die besteld?
Laatst aangepast door chococupcake op di 19 jun 2012 - 4:21; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk die sterren pip ik heb zelf letters gemaakt en bekleed met stof. Ze hangen ook al op
Wennes, hier is het weer niet zo lekker hoor dus geniet jij maar lekker van de zon daar
Amber, fijn dat je weer wat meer werkt. Hopelijk is de pijn snel over nu. En nog maar 5,5 week dat gaat ook snel zeg!
Charlie, wat super rot dat je je zo voelt zeg en ook het slechte slapen helpt natuurlijk ook niet mee. Hopelijk gaat het straks toch weer iets beter.
Ccc, oh dat is wel lekker dat ze dan nog slaapt kun je in ieder geval zelf douchen enz. Gelukkig dat alles goed was met der naveltje. En fijn hoor dat je zo goed op de been bent en alles zo goed gaat!
Met mij gaat het zijn gangetje, hetzelfde verhaal niks in aantocht in ieder geval.
Wennes, hier is het weer niet zo lekker hoor dus geniet jij maar lekker van de zon daar
Amber, fijn dat je weer wat meer werkt. Hopelijk is de pijn snel over nu. En nog maar 5,5 week dat gaat ook snel zeg!
Charlie, wat super rot dat je je zo voelt zeg en ook het slechte slapen helpt natuurlijk ook niet mee. Hopelijk gaat het straks toch weer iets beter.
Ccc, oh dat is wel lekker dat ze dan nog slaapt kun je in ieder geval zelf douchen enz. Gelukkig dat alles goed was met der naveltje. En fijn hoor dat je zo goed op de been bent en alles zo goed gaat!
Met mij gaat het zijn gangetje, hetzelfde verhaal niks in aantocht in ieder geval.
Puggle- Ratel
Pagina 17 van 28 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken