Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers
Pagina 15 van 28
Pagina 15 van 28 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 28
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Leuk Charlie!!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Leuk Charlie!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Heey meiden,
Zo, eindelijk even tijd om weer te reageren... Best druk met N. en kraamvisite. Vandaag en morgen veel kraamvisite, maar dan hebben we het ook maar meteen weer voor een groot deel gehad. Vandaag kwamen de oma en oudtante van mijn vriend langs, en dat zijn beste mensen hoor, maar altijd dat gekibbel... Vandaag ook weer een 'mazzeltje' dat de taxi van hun veeel eerder kwam (lees 2 uur eerder) en ook weer veel later dan besteld ze kwam ophalen... Dus dat was even flink doorzetten. Was dan ook kapot daarna.
Gisteren inderdaad lekker gewandeld! Kan even geen foto's uploaden via photobucket, mijn laptop is serieus van slag en moet hem weer helemaal schoonmaken... Zal ze ff op FB uploaden, dat gaat vast wel... Daar heb ik geen flash gbeuren voor nodig geloof ik...
Puggle: je boom is leuk!!!
Charlie: oooh die dekentjes!
Pip:Ook al zo creatief! Vind het echt super wat jullie allemaal maken.
Ik zou zo graag ook zo'n boxkleed zelf willen maken maar vrees dat dat best veel werk is. Mijn moeder is coupeuse (heeft haar eigen bedrijf) maar ze heeft het zo druk en nu met N. is het lastig plannen om zoiets te maken... Dus dan maar miss. op die site bestellen denk ik...
Wennes: je hebt het verdiend meis!
Jullie hebben dus lekker geshopt allemaal! Wat heerlijk! Ik ga morgen maar eens investeren in een simpele borstkolf heb ik bedacht, ik ga niet regelmatig kolven maar als ik een dagje weg wil en mijn vriend is thuis, is het wel handig dat hij dan wat kan kolven. Moet wel ff kijken hoelang mijn borsten het 'trekken' zonder voeding te geven... Maar heb 8 juli al een feestje gepland staan, dus moet ff kijken hoe ik dat ga organiseren voor mezelf...
Morgen nog even een dagje vol met kraamvisite en dan doen we voorlopig heel rustig aan weer... Vandaag trouwens ook laatste dag kraamzorg gehad. Vond het uiteindelijk toch wel moeilijk om afscheid te nemen, ben er wel klaar voor, maar is toch weer een soort van afsluiting van een periode. Vind het allemaal al veel te snel gaan eigenlijk... Heb ook duidelijk last van hormonen, kan zo janken om alles
Zo, eindelijk even tijd om weer te reageren... Best druk met N. en kraamvisite. Vandaag en morgen veel kraamvisite, maar dan hebben we het ook maar meteen weer voor een groot deel gehad. Vandaag kwamen de oma en oudtante van mijn vriend langs, en dat zijn beste mensen hoor, maar altijd dat gekibbel... Vandaag ook weer een 'mazzeltje' dat de taxi van hun veeel eerder kwam (lees 2 uur eerder) en ook weer veel later dan besteld ze kwam ophalen... Dus dat was even flink doorzetten. Was dan ook kapot daarna.
Gisteren inderdaad lekker gewandeld! Kan even geen foto's uploaden via photobucket, mijn laptop is serieus van slag en moet hem weer helemaal schoonmaken... Zal ze ff op FB uploaden, dat gaat vast wel... Daar heb ik geen flash gbeuren voor nodig geloof ik...
Puggle: je boom is leuk!!!
Charlie: oooh die dekentjes!
Pip:Ook al zo creatief! Vind het echt super wat jullie allemaal maken.
Ik zou zo graag ook zo'n boxkleed zelf willen maken maar vrees dat dat best veel werk is. Mijn moeder is coupeuse (heeft haar eigen bedrijf) maar ze heeft het zo druk en nu met N. is het lastig plannen om zoiets te maken... Dus dan maar miss. op die site bestellen denk ik...
Wennes: je hebt het verdiend meis!
Jullie hebben dus lekker geshopt allemaal! Wat heerlijk! Ik ga morgen maar eens investeren in een simpele borstkolf heb ik bedacht, ik ga niet regelmatig kolven maar als ik een dagje weg wil en mijn vriend is thuis, is het wel handig dat hij dan wat kan kolven. Moet wel ff kijken hoelang mijn borsten het 'trekken' zonder voeding te geven... Maar heb 8 juli al een feestje gepland staan, dus moet ff kijken hoe ik dat ga organiseren voor mezelf...
Morgen nog even een dagje vol met kraamvisite en dan doen we voorlopig heel rustig aan weer... Vandaag trouwens ook laatste dag kraamzorg gehad. Vond het uiteindelijk toch wel moeilijk om afscheid te nemen, ben er wel klaar voor, maar is toch weer een soort van afsluiting van een periode. Vind het allemaal al veel te snel gaan eigenlijk... Heb ook duidelijk last van hormonen, kan zo janken om alles
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Gaat je vriend ook kolven CCC?
ok, nu ga ik echt slapen... Moeilijk hoor, om jezelf je bed in te trappen als je alleen bent!
ok, nu ga ik echt slapen... Moeilijk hoor, om jezelf je bed in te trappen als je alleen bent!
PiP- Ratel
PiP schreef:Gaat je vriend ook kolven CCC?
Oh god... dit valt onder slaapgebrek geloof ik! hahaha lekker scherp weer!
CCC- Ratel
Wat een mooie dekentjes Charlie!
Ccc, nu heb ik dat beeld voor mijn ogen
Leuk dat iedereen zo aan de shop is, hier zijn we echt uitgeshopt voorlopig.
Morgen word de achtertuin gedaan, hopelijk gaat het goed en is het morgen ook af. Zo fijn dat de tuinen af zijn voordat ze komt!
Ccc, nu heb ik dat beeld voor mijn ogen
Leuk dat iedereen zo aan de shop is, hier zijn we echt uitgeshopt voorlopig.
Morgen word de achtertuin gedaan, hopelijk gaat het goed en is het morgen ook af. Zo fijn dat de tuinen af zijn voordat ze komt!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hahahaa ja heerlijk idee alleen al... Wel grappig, ze hapt dus ook naar de tepels van mijn vriend en hij word daar helemaal panisch van haha! Hij heeft hele gevoelige tepels en als ze die alleen al aanraakt word ie dus al gek...
Ooh heerlijk Puggle! Ben benieuwd hoe het word! Heb niet meer kunnen reageren op je WA... had het zo druk...
Ooh heerlijk Puggle! Ben benieuwd hoe het word! Heb niet meer kunnen reageren op je WA... had het zo druk...
CCC- Ratel
Sorry, even alleen reactie op pip, ik moet bijna naar mijn werk
Pip, van die 2 boxkleden vind ik de rechtse het leukst.
Opzich is het best wel een werkje om zo'n boxkleed te maken, alle lapjes die je op elkaar naait, moeten aan alle kanten weer goed overlopen in die ernaast of erboven.
Het stukjes knippen vond ik vooral een rotwerk.
Maar je houdt wel stof over waar je dan nog leuke dingen mee kan maken. Ik heb nu nog een aankleedkussen en bijna 2 kruikenzakken ermee gemaakt.
Dat is wel leuk.
En daarbij, dat geboortekaartje is echt geweldig!
Alleen neigt jouw stofje die je al hebt meer naar zand/beige of mosterd?
Want zand/beige zou ik er het mooiste bij vinden...
En dan mooie lichtblauwe stof met witte stippen en ruit en
Nou, nu moet ik me echt klaar gaan maken voor het werk.
Pip, van die 2 boxkleden vind ik de rechtse het leukst.
Opzich is het best wel een werkje om zo'n boxkleed te maken, alle lapjes die je op elkaar naait, moeten aan alle kanten weer goed overlopen in die ernaast of erboven.
Het stukjes knippen vond ik vooral een rotwerk.
Maar je houdt wel stof over waar je dan nog leuke dingen mee kan maken. Ik heb nu nog een aankleedkussen en bijna 2 kruikenzakken ermee gemaakt.
Dat is wel leuk.
En daarbij, dat geboortekaartje is echt geweldig!
Alleen neigt jouw stofje die je al hebt meer naar zand/beige of mosterd?
Want zand/beige zou ik er het mooiste bij vinden...
En dan mooie lichtblauwe stof met witte stippen en ruit en
Nou, nu moet ik me echt klaar gaan maken voor het werk.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik heb iemand hier in de buurt gevonden die hem ook wil maken voor dat geld in de stoffen die ik wil.
Zij maakt normaal andere ook erg leuke freubels! Ze heeft alleen nog nooit een boxkleed gemaakt.
Srraks maar eens met mijn man overleggen... Heb ook een prijs opgevraagd voor een dromenvanger bij haar.
Zij maakt normaal andere ook erg leuke freubels! Ze heeft alleen nog nooit een boxkleed gemaakt.
Srraks maar eens met mijn man overleggen... Heb ook een prijs opgevraagd voor een dromenvanger bij haar.
PiP- Ratel
Charlie, wat een leuke dekens!
Ik lees even niet teveeel terug, wat ik heb echt zo'n super slechte dag! Ik heb zoveel harde buiken die pijn
doen en koppijn. Daarbij heb ik de laatste week dat ik me met momenten
zo onbehaaglijk voel. Heel lastig om uit te leggen, maar dan voelt het
alsof ik ineens heel onrustig wordt.
Wat ik wel heel spannend vind, is dat ik morgen eigenlijk mijn laatste weeenremmer mag nemen....................
maar als ik me zo voel snoep ik er misschien nog wel een paar dagen bij
Pfff ergens benauwd het me ook weer dat ik straks ga bevallen en het ineens allemaal anders is. Ik geloof dat ik voor mezelf eens een lijstje ga maken met wat er allemaal nog moet gebeuren.
Ik lees even niet teveeel terug, wat ik heb echt zo'n super slechte dag! Ik heb zoveel harde buiken die pijn
doen en koppijn. Daarbij heb ik de laatste week dat ik me met momenten
zo onbehaaglijk voel. Heel lastig om uit te leggen, maar dan voelt het
alsof ik ineens heel onrustig wordt.
Wat ik wel heel spannend vind, is dat ik morgen eigenlijk mijn laatste weeenremmer mag nemen....................
maar als ik me zo voel snoep ik er misschien nog wel een paar dagen bij
Pfff ergens benauwd het me ook weer dat ik straks ga bevallen en het ineens allemaal anders is. Ik geloof dat ik voor mezelf eens een lijstje ga maken met wat er allemaal nog moet gebeuren.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wennes, misschien stom, maar kijk je aan de ene kant ook niet uit naar de tijd dat je gaat bevallen? Juist omdat je dan weer normaal kan douchen zonder bang te zijn dat je buik onrustig wordt, en dat soort dingen? Dat lijkt mij ook wel.
Wel balen dat je vandaag weer een onrustige buik had. Nog veel weeenremmers genomen?
Pip, dan is het misschien ook wel leuk, ben benieuwd.
Puggle, en is de tuin af?
Wel balen dat je vandaag weer een onrustige buik had. Nog veel weeenremmers genomen?
Pip, dan is het misschien ook wel leuk, ben benieuwd.
Puggle, en is de tuin af?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Wennes, spannend dus vanaf morgen! Ik zou er toch wel aardig moe van worden en misschien wel blij zijn om te bevallen. Heb je dat niet een beetje nu? Toch hoop ik dat het nog even duurt bij je voor de kleine.
Viva, jaaa de tuin is af zo fijn de voor en achtertuin af voordat ze geboren word, hadden we eigelijk niet meer verwacht.
Viva, jaaa de tuin is af zo fijn de voor en achtertuin af voordat ze geboren word, hadden we eigelijk niet meer verwacht.
Puggle- Ratel
Yeah puggle wat fijn!! Ben je helemaal blij en tevreden over het resultaat?
CCC- Ratel
Puggle, wat fijn!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Puggle wat fijn, dat vraagt om foto's....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ze zijn naar jullie verstuurd
Puggle- Ratel
Puggle erg mooi!!!
Nu hopen op een heerlijk zomers weertje, zodat je lekker buiten kunt zitten!
Nu hopen op een heerlijk zomers weertje, zodat je lekker buiten kunt zitten!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Viva en Puggle, aan de ene kant heb ik zoiets van laat maar komen. Dan ben ik van die buikpijn af, kan ik zien wie ons ventje is en zitten we niet meer in spanning. Aan de andere kant moet de kleine ook nog in het ziekenhuis blijven en in de couveuse en dat is ook weer een spannende en pittige tijd. Het idee dat ik naar huis moet en de kleine in het ziekenhuis moet laten liggen lijkt me zo vreselijk! Ik weet niet of ik dat er nog bij trek.
Puggle, fijn dat de tuin af is. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het eruit ziet.
Mijn schoonvader is hier nog steeds bezig met de tuin. Is echt een paar maanden plan volgens mij. Morgen komt hij weer een uurtje eraan werken. gelukkig kunnen we wel buiten zitten.
Puggle, fijn dat de tuin af is. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het eruit ziet.
Mijn schoonvader is hier nog steeds bezig met de tuin. Is echt een paar maanden plan volgens mij. Morgen komt hij weer een uurtje eraan werken. gelukkig kunnen we wel buiten zitten.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Oooeh ook naar mij? Mijn telefoon ligt nog boven, ga straks eens even kijken!
Wennes: kan me voorstellen dat het erg dubbel voor je is op dit moment...
Wennes: kan me voorstellen dat het erg dubbel voor je is op dit moment...
CCC- Ratel
Ja dat is ook weer zo wennes, het is natuurlijk niet ideaal als de kleine nu al komt, voor hem en voor jullie niet. Het is allebei gewoon niks nu
Ccc, ja ook naar jou ja
Ccc, ja ook naar jou ja
Puggle- Ratel
Cool... Moet toch zo weer voeden, heb ik wat leuks te bekijken!
Hoe voel je je? Is het nog een beetje te doen allemaal?
Hoe voel je je? Is het nog een beetje te doen allemaal?
CCC- Ratel
Puggle schreef:Ze zijn naar jullie verstuurd
Mag ik ze ook zien? Ben zo benieuwd, wij zijn ook met de tuin bezig zoals je vast wel zag!
Gast- Gast
Wennes, als het kindje met 34 weken geboren wordt, is de kans dat hij in een couveuse moet al een heel stuk kleiner! En bij een goede start mogen ze vaak gelijk naar de MC ipv de HC!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ccc,
Het gaat, heb vandaag veel last van mijn buik. Dat er veel druk op staat. Maar verder niks, ja het gebruikelijke rib verhaal. Heb ook weinig rust gehad vandaag dus misschien dat mijn buik daarom ook hard is. We wachten maar af
Kom je nog aan wat rusten toe ook met de bv enz?
Het gaat, heb vandaag veel last van mijn buik. Dat er veel druk op staat. Maar verder niks, ja het gebruikelijke rib verhaal. Heb ook weinig rust gehad vandaag dus misschien dat mijn buik daarom ook hard is. We wachten maar af
Kom je nog aan wat rusten toe ook met de bv enz?
Puggle- Ratel
Oeh... spannend... miss. een beetje voorweeen al... Of oefenweeen hoe ze die dingen noemen...
Tja, rust... wat is dat haha! Nee, ik doe het zelf hoor... er is zoveel animo om N. te komen bekijken.. En mijn vriend gaat maandag alweer werken, dus wel zo leuk nog even samen wat visite te ontvangen. Dus vandaag druk dagje gehad en weinig rust. Morgen hebben we dan ook helemaal niks gepland samen. Dat is wel heel fijn... Miss. gaan we even lekker op pad met N. stukje wandelen en als het lekker weer is een terrasje pakken ofzo...
Tja, rust... wat is dat haha! Nee, ik doe het zelf hoor... er is zoveel animo om N. te komen bekijken.. En mijn vriend gaat maandag alweer werken, dus wel zo leuk nog even samen wat visite te ontvangen. Dus vandaag druk dagje gehad en weinig rust. Morgen hebben we dan ook helemaal niks gepland samen. Dat is wel heel fijn... Miss. gaan we even lekker op pad met N. stukje wandelen en als het lekker weer is een terrasje pakken ofzo...
CCC- Ratel
Pagina 15 van 28 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken