Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers

Pagina 9 van 28 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 18 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Muppetje zo 10 jun 2012 - 8:44

CCC wat is ze mooi, en wat fijn dat het zo goed gaat smile

Enne, hou eens op over die toastjes met filet, die zou ik ook wel willen, haha...

Wennes, bijna 33 weken, wauw...nog n week of drie erbij, doe eens gek Wink

Amber, zoas ik net al zei, kijk uit morgen en ket goed op je lichaam.

Hier alles goed, wel nog steeds veel last van maagzuur, maar gek genoeg wen ik eraan lijkt t. Verder ben ik zo blij met de kamer, kan het niet laten steeds even te gaan kijken... Wil alleen nog even n schommelstoel bestellen

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Amber- zo 10 jun 2012 - 8:46

Mooi gewicht en lengte!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  CCC zo 10 jun 2012 - 8:46

Ayla schreef:Wow ik kon de mc echt niet tillen, was blij dat ik mezelf uit de auto kreeg!

Ik voel me zooo fit, is ongelooflijk... Ondanks dat ik wat hechtingen heb, heb ik nergens last van... Voel me fitter dan ooit... En nog verbazender, ik straal werkelijk op elke foto... Had verwacht dat ik er moe uit zou zien enzo...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje zo 10 jun 2012 - 8:49

Wat super dat je je zo goed voelt CCC

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 10 jun 2012 - 8:51

Muppetje schreef:Wat super dat je je zo goed voelt CCC

+ 1. Echt fijn!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes zo 10 jun 2012 - 8:59

Amber, fijn dat het weer iets beter gaat, hopelijk lukt het om morgen een paar uurtjes te werken. Ik ga morgen ook weer aan de slag, voel me goed genoeg om weer aan het werk te gaan.

CCC, wat een mooie foto's! En mooi gewicht/lengte ook. Geniet er lekker van!!

Wennes, kan me voorstellen dat je het stilaan wat beu wordt hoor. Je zal vast al blij zijn als je de 34 weken al haalt, ik hoop het voor je!

Muppetje, zoveel last van maagzuur meid? En is het kamertje helemaal af?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  LDJ zo 10 jun 2012 - 9:00

Muppetje schreef:Wat super dat je je zo goed voelt CCC

Idd, super!!
Wel een raar idee dat je buik meteen een heel stuk minder is en dat jullie mooie wondertje niet meer in je buik zit lijkt me.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  LDJ zo 10 jun 2012 - 9:03

Muppetje: Erg leuke kamer. Kan me voorstellen dat je telkens even gaat kijken. Straks ligt jullie mooie wondertje daar.

Amber: Fijn dat het ietsje beter gaat en dat je morgen weer wat probeert te werken.

Puggle: Voor jou word het nu ook wel spannend of niet?

Wennes: Ik vind het heel erg knap dat je het zo volhoud. Hopelijk nog eventjes meid!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Puggle zo 10 jun 2012 - 9:04

Je ziet er zeker goed uit ccc Very Happy wat een liefje en heeeeerlijk die filet :P
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 9:11

Wauwwwww wat een mooi kindje! En wat een leuk pakje! En wat zie jij er super uit!

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 10 jun 2012 - 9:12

Puggle schreef:Je ziet er zeker goed uit ccc Very Happy wat een liefje en heeeeerlijk die filet :P
Jij mag binnenkort ook weer filet eten :cheering:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje zo 10 jun 2012 - 9:18

Snoes, ja, jammer genoeg erg veel last van maagzuur. Steeds meer ook, omdat mn baarmoeder hoger komt natuurlijk. Ja, de kamer is grotendeels af.

LJD, dankje. Ja, inderdaad bizar om je voor te stellen. Ik kan me sowieso nog slecht voorstellen straks n kindje hebben. Vind het natuurlijk geweldig, stond gisteren te janken in het kamertje. Maar toch, raar idee

Laatst aangepast door Muppetje op zo 10 jun 2012 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla zo 10 jun 2012 - 9:32

Muppetje doe je alles al om het maagzuur zo min mogelijk te maken? Hoewel ze het afraden dronk ik bij/na elke maaltijd melk, en de laatste weken had ik continu rennies bij. En geen thee maar alleen water drinken, thee brandde erger. En vaker kleine beetje eten ipv grote maaltijden. En ik zat veel te "relaxen" achterover zitten, en lag veel.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Muppetje zo 10 jun 2012 - 9:36

Melk helpt niet, Rennies maar heel even. Gaviscon helpt beter. Verder doe ik het meeste dat jij zegt al. Inderdaad beetje onderuit liggen. Maar ook niet helemaal plat, is ook vervelend. Ach, ik overleef het allemaal wel...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla zo 10 jun 2012 - 19:48

Ja je overleefd het vast wel haha, maar dat vond ik echt het ergste van de hele zwangerschap. Had verder ook nergens last van maar bah dat maagzuur... Had ik gegeten kon ik weer een rennie, had ik even later dorst kon ik daarna weer een rennie... En het mooie is dat ik pas een paar dagen na de bevalling zoiets had van "hee, geen maagzuur meer" Very Happy.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Muppetje zo 10 jun 2012 - 20:09

Ayla schreef:Ja je overleefd het vast wel haha, maar dat vond ik echt het ergste van de hele zwangerschap. Had verder ook nergens last van maar bah dat maagzuur... Had ik gegeten kon ik weer een rennie, had ik even later dorst kon ik daarna weer een rennie... En het mooie is dat ik pas een paar dagen na de bevalling zoiets had van "hee, geen maagzuur meer" Very Happy.

Misschien moet ik ook maar met thee stoppen. Heb nu een kopje op op werk, en jaaaa hoor....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  PiP zo 10 jun 2012 - 21:54

Ow bah maagzuur, gelukkig heb ik er niet heel erg last van en helpen de Rennies erg goed!
Ik heb het meestal `s avonds, maar ook wel eens overdag.
Het viel mij op dat het het meestal bij dingen met caramel heb.
Bij een stroopwafel en bij die nieuwe thee van pickwick(caramel pear).
Nu had ik pas Latte machiatto caramel en jahoorrr, hallo maagzuur Neutral

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  PiP zo 10 jun 2012 - 21:56

chococupcake schreef:
Ayla schreef:Wow ik kon de mc echt niet tillen, was blij dat ik mezelf uit de auto kreeg!

Ik voel me zooo fit, is ongelooflijk... Ondanks dat ik wat hechtingen heb, heb ik nergens last van... Voel me fitter dan ooit... En nog verbazender, ik straal werkelijk op elke foto... Had verwacht dat ik er moe uit zou zien enzo...
Geniet er maar van! Sommige vinden idd de kraamweek verschrikkelijk, maar ondanks dat de bv niet echt wou heb ik zeker wel genoten!
Lekker laten bedienen door de kraamverzorgster en alleen maar kijken naar ons mooie meisje I love you

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 10 jun 2012 - 22:04

Hallo Meiden,

@ muppet, ik krijg van thee ook maagzuur. Het is echt uitzoeken wat wel en wat niet gaat.

Hier schrok ik vanochtend eerst wakker omdat de pieper ging (mijn man zit bij de brandweer). Melding brand in een gebouw (restaurant hier in de buurt), melding werd al snel verhoogd tot zeer grote brand!
En toen ging om 07.30 het luchtalarm echt bizar is dat.

De rook van de brand ging over een klein deel van Oldenzaal en daar zijn wat roetdeeltjes neergedaald en veel stankoverlast, hier trok het niet over. Ze wisten echter natuurlijk niet of er schadelijke stoffen in zaten en waarschijnlijk is daardoor het luchtalarm afgegaan. Alleen ging dit alarm maar heel kort en deed niemand er iets op uit. Fietsers etc bleven gewoon op straat. Ook was er geen informatie, normaal word gezegd dat je tv etc aan moet doen maar op onze regionale zender begon pas ongeveer 2 uur na
het luchtalarm een extra uitzending.

De brand is nu grotendeels onder controle. Mijn man zit in het zonnetje bij een
grote vijver vanaf waar groot water transport geregeld is.

Verder gaat het hier steeds wat beter. Ga vanmiddag een paar uurtjes werken.

Hoe is het met de rest?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 10 jun 2012 - 22:15

Thee hou ik maar mee op inderdaad, zit nu aan het water en heb Gaviscon genomen, voelt beter

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 22:18

Maagzuur is echt vreselijk, ik kreeg het enorm van de ijzertabletten die ik moest slikken (ga ik dus niet doen). Ik kreeg van de gyn Antagel, en dat helpt wel goed!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 0:38

Hoe voelt iedereen zich? Wie is er nu eigenlijk de eerstvolgende die volgens schema zou moeten bevallen?

Ik heb om 4u een groeiecho, toch altijd een beetje spannend. Ik hoop dat ze niet te ver achter liggen met oog op vroeggeboortes bij tweelingen die vaak voorkomen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 11 jun 2012 - 0:46

Succes Charlespopje!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Snoes ma 11 jun 2012 - 0:54

Succes Charlie!

Volgens mij is Puggle de volgende volgens schema denk ik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  PiP ma 11 jun 2012 - 1:01

Succes Charlie!

Dit is het lijstje volgense het uitgerekende data topic:
10 juni: chococupcake
12 juni: Piene1983
24 juni: LotteK
26 juni: Puggle
11 juli: PiP
29 juli: moepie
30 juli: Wennes
1 augustus: Aquala
3 augustus: _Nera_
8 augustus: Bebbel
15 augustus: Lily
17 augustus: Rejoy.
22 augustus: Charlie
24 augustus: Roodkapje
24 augustus: Jezzie89
28 augustus: Smooch
7 september: Amber 22
17 september: Darius
3 oktober: Ugly Betty
6 oktober: Tweeling
17 oktober: Vlinder-19
22 oktober: Pandora
29 oktober: Knof
2 november: LDJ
5 november: Anniej_S
7 november: Viva
7 november Lente
8 november: MAS
16 november: Puzzle
19 november: Nina86
20 november: Muus
21 november: L!ND@
1 december: Mistery-Girl
4 december: Muis
4 december: loesje
5 december: Snoes
18 december: bolus
28 december: NoName88
29 december: Flower_L
31 december: Jetje
7 januari: Pinkel
8 januari : Kwak
13 januari: Flip Fluitketel
19 januari: Printje + Travelgurly
24 januari: mzcharlotte
31 januari: Lindsya
7 februari: Filoria
9 februari: Roos
11 februari: Highway

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 28 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 18 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: