Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers

Pagina 8 van 28 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 18 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 8 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Viva vr 8 jun 2012 - 21:56

Piene, ook gefeliciteerd!! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 8 281626781
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 8 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 22:03

chococupcake schreef:Charlie: heb je de uitslag al? Hoe gaat het met je?

Anderen reageer ik later even op, maar heb veel aan Charlie gedacht vandaag ivm bloedprikken ed.

Waaaat, je lag te bevallen en dacht aan mij??? Embarassed

king Wat eervol!

Nou ik heb dus gisteren niks meer gehoord van het ziekenhuis, was ook vergeten na te vragen of ik er zelf voor moest bellen. Maar ga er vanuit dat het niks was, anders hadden ze wel gebeld, toch?

Ik heb gister mijn eerste ijzertablet genomen en daar kap ik dus meteen weer mee. Hele nacht rondgelopen met maagklachten en als ik nog geen aambeien had dan krijg ik ze nu wel. Liever te moe dan pijn.

Gast
Gast

Bericht  CCC za 9 jun 2012 - 0:37

Charlie: hihi ja! Stond ook om 13.00 uur thuis nog de badkamer schoon te maken hoor, en tot een uurtje of 17.00 uur was alles goed te doen qua weeen. Daarna werd het hels en ben ik alles vergeten... smile Maar vaag dat ze je niet even bellen dan ofzo, maar idd ik ga ook van geen nieuws is zeker goed nieuws! Hoe voel je je verder?

Piene: wat toevallig! Je zei nog dat je ook wat buik/ rugkrampen kreeg idd een donderdag. Hoelaat is jou zoontje geboren en hoe heet hij?

Puggle: we mogen morgenochtend als alles goed is naar huis! smile Ik moet zeggen dat ik de laatste week geen angst meer had voor de bevalling, maar vond het wel reuze spannend. Vooral ho ik met de pijn zou omgaan. Dat is me dus echt meegevallen, ik heb van 6.00 tot omg. 9.30 uur nog tussendoor thuis geslapen en daarna mijn vriend wakker gemaakt. Hij kreeg donderdagavond al een soort van ingeving dat het zou gebeuren dit weekend dus hij had alles nog nagekeken qua ingepakte spullen, bevalplan, mapje ed. Hij pakte het goed op, zei meteen nou dan gaan we even timen en kijken of we moeten bellen. Maar omdat ik het best kon handle-en heb ik het bellen uitgesteld omdat ik niet teleurgesteld wilde worden (vals alamr of weinig ontsluiting). Dus rond 13.30 uur was de VK er en 14.00 uur zaten we in het ziekenhuis. Dat was het meest vervelende voor mij, het aansluiten van de antibiotica maar moet zeggen het is me echt meegevallen, daarna hebben ze rond 17 uur de vliezen gebroken en nog een dosis antibiotica toegediend. En om iets over 19 uur mocht ik persen, die laatste twee uren voor het persen waren echt hels, kon de pijn niet meer wegzuchten en was mezelf ff kwijt. Maar heb zoveel aan mijn vriend gehad, hij is er continu voor me geweest, heeft me gesteund met ademen, wrijven/ masseren, me gerust stellen ed. Het persen viel me in het begin tegen omdat ik vreselijke rugweeen had, ik kon gewoon niet meer gaan liggen dat deed zoveel pijn, maar eenmaal als je een beetje doorhebt hoe dat persen gaat, wat eigenlijk vanzelf sprekend is dan gaat het veel beter en kun ik de pijn beter handle-en. Ik durfde eerst niet door te persen over het pijnlijke heen zeg maar, maar toen ik doorhad dat dat eigenlijk meer opschiet ging ik los en was ze er al binnen een paar weeen. smile Het is geen lolletje, eerlijk... maar het is me echt meegevallen. Dus meis, het gaat jou ook lukken! Echt! Maak je geen zorgen, uit je zorgen en je angsten goed en zorg dat ze daar rekening mee houden. Dat hebben ze bij mij ook gedaan, en echt ik ben zo goed begeleid, ben daar zo blij mee!

Wennes: was het hier of in het andere topci dat e het vroeg? Reageer hier even, anders PM ik je van de week nog even. N. word idd getest op de bacterie, ze hebben een oorkweekje en neuskweekje afgenomen en word nu goed in de gaten gehouden. Omdat ik optijd was met de antibiotica (eerste zak moet 4 uur ingewerkt zijn) hoeft ze niet naar de kinderafdeling en is ze lekker bij ons op de kamer. Morgenochtend komt de KA weer langs en dan weten we of we echt naar huis mogen met haar!

Echt... dit is zoo mooi! Ik ben gewoon verliefd op haar, nooit gedacht dat je meteen zoiets kon voelen voor zo'n klein mensje... Zo apart!

Wat me trouwens wel een beetje tegenvalt is de druk wbt BV hier in het zhuis bij de verpleegsters. Daar was ik vanmiddag wel even van slag van, weet dat ze goed moet drinken maar ze is nog zo moe en pas geboren. Gelukkig kwam de Gyn op dat moment binnen, wilde al bijna opgeven en FV gaan geven. Maar zij deelde mijn mening en gaf ook aan dat de verpleging meer in een soort van ritme zitten en die streng hanteren. Dus ga zo weer proberen, maar jeetje vind wel dat het veel energie en moeite kost. Het aanhappen is nog niet zo makkelijk. Ga even mijn vriend helpen, ben er later vast weer.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happydobby za 9 jun 2012 - 1:18

@CCC, ik neem aan dat je in onze woonplaats in het ziekenhuis ligt, daar is het borstvoedingsbeleid niet ok. Als het aan hun had gelegen had M. FV gehad. Sterkte nog even en laat je familie/vrienden eten mee nemen, het ziekenhuis eten is bijzonder slecht Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 8 253468018

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Puggle za 9 jun 2012 - 1:50

Klinkt als een 'prettige' bevalling! Jouw verhaal stelt me wel wat gerust hoor, al moet ik zeggen dat ik er wel meer klaar voor ben.
Heb je nog iets tegen de pijn gehad of niet meer? Fijn dat jullie morgen lekker naar huis mogen, dan kun je echt genieten samen smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Amber- za 9 jun 2012 - 7:55

Hallo meiden,

@ ccc, nogmaals gefeliciteerd. Het klinkt als een 'fijne' bevalling. En wat een mooie naam heeft ze!!
Hoe gaat het nu? Mogen jullie morgen naar huis?

@ puggle, fijn om te lezen dat je meer klaar bent voor de bevalling.

@ all, hier gaat het wel. Heb het gevoel dat het langzaam aan heel iets beter gaat. Hopelijk zet deze lijn zich voort.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Wennes za 9 jun 2012 - 8:05

CCC, wat fijn dat ze lekker bij jou mocht blijven en niet naar de kinderafdeling hoefde!
Is dat standaard dat ze een neus en oorkweek afnemen?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 22:52

Hallo allemaal. Ik zit er een beetje doorheen. Ben sinds een dag of 3 steeds vermoeider. Slapen lukt, maar dan word ik na een uur wakker en doet alles zo vreselijk pijn dat ik maar opsta. Loop de hele nacht door het huis te spoken en ben werkelijk waar op. Heb geen spierkracht, krijg slecht lucht, gewrichten doen pijn en kan eigenlijk niks meer. Hoe moet ik dit nog weken volhouden in godsnaam?

Gast
Gast

Bericht  Wennes zo 10 jun 2012 - 1:00

Charlie, vervelend dat je je zo voelt meid! Helaas weet ik hoe je je voelt (en dan heb ik nog maar 1 kleintje in mijn buik)
Misschien helpt het als je lekker in een bad gaat met lekkere olie, een massage van je man krijgt, in het zonnetje kan liggen?
Dit zijn dingen die mij altijd wel goed doen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle zo 10 jun 2012 - 1:55

Ik kan je ook niet echt opbeuren, ik ben zelf ook aardig op lichamelijk! Verder als de tips van wennes kom ik ook niet. Hopelijk heb je daar wat aan.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 1:56

Hebben jullie het ook zo benauwd wel eens?

Gast
Gast

Bericht  Puggle zo 10 jun 2012 - 2:26

Nee dat niet, allen wat kortademig als ik de trap op loop.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes zo 10 jun 2012 - 4:00

Dat kan komen doordat je baarmoeder groeit en tegen je ribben aan komt te zitten. Dan komt daar boven alles een beetje in de verdrukking. Als je het echt heel benauwd hebt zou ik wel even langs de huisarts gaan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle zo 10 jun 2012 - 4:01

Hoe gaat het met jou wennes? Beetje te doen thuis?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 10 jun 2012 - 5:44

Meiden, kan nog geen afscheid nemen hier hoor! Vandaag zou ik 40 weken zwanger zijn! Zo apart dit!

Puggle: jeetje meis, gaat niet zo lekker dus... Nog even, dan is ze er! Heb je een PM teruggestuurd!

Charlie: had ik ook! Vooral als ik in bed lag, mijn baarmoeder drukte de hele boel geloof ik flink naar boven.

Wennes: hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje?

Amber: hoe is het met je stuitje? Heb er nu ook wat last van, is echt megavervelend dus kan erover meepraten. Al heb jij het erger denk ik. Ik heb het door de rugweeën een beetje ontwikkeld en de bevalling vrees ik. Maar zolang ik lekker rondloop en niet teveel stil zit gaat het hier wel.

Vanmorgen zijn we om 10.30 uur lekker naar huis gegaan! smile Zooo heerlijk dit! We hebben een superfijne kraamhulp en de BV lijkt wat op gang te komen. Geef wel wat bijvoeding (FV maar dan via fingerfeeding of via een slangetje als ze aan mijn tepel ligt) de KA gaf ook aan dat dit het beste was ivm dat ik draagster ben van de GBS bacterie, door de antibiotica kan alles iets langzamer op gang komen ed. En mocht ze ziek worden, de kweek komt pas over een paar dagen terug nl. heeft ze wat reserves opgebouwd. Is trouwens wel min. de bijvoeding. 2x per dag 10 ml. BV valt me toch wat tegen, mijn tepels zijn zooo gevoelig en pijnlijk. Maar wil proberen door te gaan.

Verder gaat alles dus lekker! Volg lekker mijn eigen gevoel en ben echt zo gelukkig en trots... Is echt onbeschrijfelijk hoe mooi dit is. Ga zo even foto's op de lt zetten! Dan post ik even wat. Oet zo weer even voeden en dat duur min. een uurtje, dus even geduld aub! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 5:47

Wennes schreef:Dat kan komen doordat je baarmoeder groeit en tegen je ribben aan komt te zitten. Dan komt daar boven alles een beetje in de verdrukking. Als je het echt heel benauwd hebt zou ik wel even langs de huisarts gaan.

Komt nog bij dat ik ernstig longpatiënt ben. Was net badderen en dat verlichtte de boel een beetje gelukkig!

Gast
Gast

Bericht  Puggle zo 10 jun 2012 - 6:44

Klinkt allemaal goed ccc! Very Happy ik ben erg benieuwd naar wat foto's en natuurlijk leuk als je nog even hier blijft, anders is het wel heel stil hier. Ik ga je pm even lezen!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes zo 10 jun 2012 - 6:47

CCC, wat fijn om te lezen dat de bevalling is meegevallen. En dat je lekker aan het genieten bent, heerlijk hoor! Gek ook hoe snel het ineens allemaal kan gaan hé. Ik ben benieuwd naar een foto van jullie meisje!

Charlie, wat vervelend dat je er wat doorheen zit. Mag je geen medicatie nemen voor de kortademigheid of helpt dat niet?

Amber, fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan met je stuitje. Ga je morgen weer werken of neem je nog een paar dagen rust?

Puggle, gaat bij jou ook niet heel goed precies Sad

Wennes, hoe gaat het nu met jou meis? Je bent alweer bijna 33 weken!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Wennes zo 10 jun 2012 - 7:08

chococupcake schreef:
Vanmorgen zijn we om 10.30 uur lekker naar huis gegaan! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 8 561177 Zooo heerlijk dit! We hebben een superfijne kraamhulp en de BV lijkt wat op gang te komen. Geef wel wat bijvoeding (FV maar dan via fingerfeeding of via een slangetje als ze aan mijn tepel ligt) de KA gaf ook aan dat dit het beste was ivm dat ik draagster ben van de GBS bacterie, door de antibiotica kan alles iets langzamer op gang komen ed. En mocht ze ziek worden, de kweek komt pas over een paar dagen terug nl. heeft ze wat reserves opgebouwd. Is trouwens wel min. de bijvoeding. 2x per dag 10 ml. BV valt me toch wat tegen, mijn tepels zijn zooo gevoelig en pijnlijk. Maar wil proberen door te gaan.

Verder gaat alles dus lekker! Volg lekker mijn eigen gevoel en ben echt zo gelukkig en trots... Is echt onbeschrijfelijk hoe mooi dit is. Ga zo even foto's op de lt zetten! Dan post ik even wat. Oet zo weer even voeden en dat duur min. een uurtje, dus even geduld aub! Very Happy

CCC, Door de antibiotica kan de bv langzamer op gang komen, begrijp ik dat goed? Dat ga ik dan woensdag ook even bij ons navragen. Ik vind het vervelend dat jij ook GBS hebt, maar voor mij wel handig zodat ik me er nu door jouw verhalen wel wat kan voorbereiden.

Charlie, ik zou de benauwdheid dan zeker goed in de gaten houden. Gebruik je nu ook medicijnen voor de benauwdheid of niet?

Lief dat jullie zo aan me denken. Morgen 33 weken, wie had dat gedacht! Ik hoop zeker de 34 weken te halen, vanaf dan wordt de bezorgdheid bij mij minder denk ik. De kleine hoeft van mij ook niet tot 40 weken te blijven zitten, want ik merk echt dat het zwaarder wordt. De harde buiken ben ik nu ook wel beu aan het raken. Soms doen ze zo'n pijn en dat is erg vermoeiend.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- zo 10 jun 2012 - 7:19

Hallo meiden,

Ccc, wat fijn om te lezen dat je zo geniet!!!! Geniet met jullie drieen thuis. Ben erg benieuwd naar de foto's.

Wennes, super hoor gewoon alweer 33 weken. Maar hopelijk blijft de kleine toch nog een paar weekjes zitten.

Snoes, hoe is het bij jou?

Hier gaat het langzaam aan iets beter. Wil morgenmiddag een paar uurtjes gaan werken. Vandaag geprobeerd of auto rijden lukt, en dat lukt al is het pijnlijk.
We zullen zien hoe het morgen gaat.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 10 jun 2012 - 8:31

Wennes: sowieso duurt het even voordat BV op gang komt is me verteld... maar omdat ik ook nog eens allergisch ben voor bepaalde antibiotica heb ik dus een soort gekregen die dus iets van invloed kan hebben op de productie. Al met al blijf ik volhouden...

Amber: wat fijn dat het iets beter gaat! Scheelt alweer als je iets kunt, door bewegen word het miss. iets beter.

Charlie: vervelend zeg, voor jou zal het dubbel zo vervelend zijn zeg. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 8 1371890812

Snoes: zoo bizar idd! Had verwacht dat we dit weekend nog even samen zouden zijn, en dat er volgendew eek een baby zou zijn... Zei net al, vorige week zat ik nog hier op de bank te hangen en zwanger te zijn, nu zit ik met toastjes met filet americain en een BABY op de bank!? Zooo apart! Laughing

Hier wat foto's. Niet quoten ajb. Ik haal ze straks weer weg.

Laatst aangepast door chococupcake op zo 10 jun 2012 - 22:42; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 10 jun 2012 - 8:40

@ ccc, wat een mooie foto' s!!!!!! smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 10 jun 2012 - 8:41

Ccc, hoeveel weegt ze eigenlijk en hoelang is ze?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 10 jun 2012 - 8:43

Ze woog bij de geboorte 3360 gram en 49 cm lang... Ze is nu wel iets afgevallen natuurlijk...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla zo 10 jun 2012 - 8:44

Wow ik kon de mc echt niet tillen, was blij dat ik mezelf uit de auto kreeg!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 28 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 18 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: