KletsTopic
+30
Pien
Snack a Jack
Bimbam
Middleme
Jade
Lejow
Rose
Suus
_Nina
Takkie
Alex
Pompoen
June
Sushi
Leine
Erin
_Lacey_
Tiana
Burn
Admin
VeryCherry
Zwerver
Toet
Stuiterbal
Snoes
Ibbeltje
Rush
ExpressoB
Marin
Kowalski
34 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: KletsTopic
Hoi!
Ik ben aan het bedenken wat voor spulletjes ik moet pakken voor ons weekendje weg, maar ik kan haast niets bedenken!
Ik ben aan het bedenken wat voor spulletjes ik moet pakken voor ons weekendje weg, maar ik kan haast niets bedenken!
Gast- Gast
Ik ga zo even mijn haren doen en make-up op doen, om half 3 moet ik weg voor een sollicitatie en vanavond komt er bezoek.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
_Jackie schreef:Hoi!
hahaha gewoon wat uitstallen op je bed en dan je keuze maken;) van alles wat (doe ik ook altijd)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Stylegirl schreef:Ik ga zo even mijn haren doen en make-up op doen, om half 3 moet ik weg voor een sollicitatie en vanavond komt er bezoek.
succes met je sollicitatie
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Succes Stylegirl!
Ik heb net lekker gesport en ben nu aan het chillen! En ben niet van plan nog veel meer te doen vandaag
Ik heb net lekker gesport en ben nu aan het chillen! En ben niet van plan nog veel meer te doen vandaag
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Waar ga je heen Jackie?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Halloooo?
Ik moet nog tot half 9 werken en ik verveel me.
Mijn oog is zwaar ontstoken, ik was gister in de Etos en ik moest en zou een eyeliner testen helemaal niet bij stilgestaan dat die dingen nog viezer zijn dan een wc-pot, dus vandaar mijn rode, met pus gevulde oog..
Ik moet nog tot half 9 werken en ik verveel me.
Mijn oog is zwaar ontstoken, ik was gister in de Etos en ik moest en zou een eyeliner testen helemaal niet bij stilgestaan dat die dingen nog viezer zijn dan een wc-pot, dus vandaar mijn rode, met pus gevulde oog..
Gast- Gast
Hoii!
Ik ben ook nog aan het werk Zelda, tot 11. Balen van je oog, voortaan geen testers meer gebruiken Beterschap ermee!
Ik ben ook nog aan het werk Zelda, tot 11. Balen van je oog, voortaan geen testers meer gebruiken Beterschap ermee!
Gast- Gast
Ik ben gelukkig niet meer aan het werk, ben nog steeds een klein beetje ziek. Maar ik geloof dat het de goede kant op gaat, mijn verkoudheid wordt duidelijk minder erg Morgen voel ik me weer helemaal goed, vind ik
Succes met werken nog, Zelda en Zoey. Ik ben aan het koken
Succes met werken nog, Zelda en Zoey. Ik ben aan het koken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik vind ook dat je morgen weer beter moet zijn hoor, ziek zijn is niet leuk!
Eet smakelijk voor strakjes, best wel laat om nog te koken
Eet smakelijk voor strakjes, best wel laat om nog te koken
Gast- Gast
Oei Zelda! Dat is echt niet fijn!! Werk ze nog eventjes!
Ik zit lekker voetbal te kijken! Straks ook Spanje - Ierland kijken, heerlijk om weer eens een avond niks te hebben, de komende 6 avonden zitten alweer vol! En ik had ontzettende dorst, maar had geen frisdrank meer in huis, alleen maar een heerlijk koud rosébiertje! (sorry, biertje was een 'lelijk woord'), balen!
Ik zit lekker voetbal te kijken! Straks ook Spanje - Ierland kijken, heerlijk om weer eens een avond niks te hebben, de komende 6 avonden zitten alweer vol! En ik had ontzettende dorst, maar had geen frisdrank meer in huis, alleen maar een heerlijk koud rosébiertje! (sorry, biertje was een 'lelijk woord'), balen!
Kowalski- Ratel
Redelijk laat inderdaad, maar ik was op de bank in slaap gevallen
En Kowalski, ik vind biertje eigenlijk helemaal geen lelijk woord
Suus- Lady Post-a-lot
Moet morgen om kwart voor 8 weer werken, dus dat uitslapen moet maar even wachten tot zaterdag
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Redelijk laat inderdaad, maar ik was op de bank in slaap gevallen
Haha! Ik ook niet, maar kwam het tegen in dat andere topic. Ik gebruik het in ieder geval vaak genoeg!
Beterschap!
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Oei Zelda! Dat is echt niet fijn!! Werk ze nog eventjes!
Ik ga stagelopen bij jou in de buurt!
Gast- Gast
Zelda schreef:Kowalski schreef:Oei Zelda! Dat is echt niet fijn!! Werk ze nog eventjes!
Ik ga stagelopen bij jou in de buurt!
Oo? Waar?
Kowalski- Ratel
Zelda schreef:Wil je dat ik het in een PM zet?
Mag! Hoeft niet, maar ben gewoon nieuwsgierig!
Kowalski- Ratel
Hee lekkerding!
Kowalski- Ratel
Wow ben jij dat? Ik herken je amper aan de hand van foto's die ik eerder van je voorbij heb zien komen
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: