Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

+12
PapillonRose
Liadan
Darius
PiP
snoezel
Annemie
studiebol
Clapperdie
Flower_L
Ezzer
SarahKey
duckie
16 plaatsers

Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  duckie wo 6 jun 2012 - 7:03

als je voor jezelf naar een arts fysio oid moet nemen jullie je kindjes dan mee?

ik heb vandaag gebeld en kan morgen al bij de fysio terecht maar heb 1 2 3 even geen oppas dus dan zal ze mee moeten maar ik vraag me af of dat handig is altijd?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  SarahKey wo 6 jun 2012 - 7:05

Als je een handenbindertje hebt wat overal aan zit en niet stil kan zitten lijkt het me niet handig.
Heb je een kindje wat zich eventueel die tijd ook in een buggy kan vermaken dan zou ik haar wel meenemen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 7:06

Ik zou het niet doen. Vooral omdat je er nooit helemaal 100% bij zal zijn, omdat je jouw kind in de gaten moet/wilt houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Ezzer wo 6 jun 2012 - 7:06

Als ik de mogelijkheid heb neem ik hem niet mee. Maar heb ik geen oppas dan gaat hij mee
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Flower_L wo 6 jun 2012 - 7:06

Osteopaat ging hij niet mee naartoe. Dan lig je ruim half u op de bank en zie dan een peuter in bedwang te houden. Dokter gaat hij wel mee. Gister ook naar vk, daar klom hij op het echobed...trok de vensterbank leeg...geen succes dus smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 7:06

naar een fysio waar je oefeningen moet doen zou ik haar niet mee nemen, maar naar een afspraak met de huisarts ofzo wel. Onze dochter gaat ook altijd mee naar de verloskundige bijvoorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Clapperdie wo 6 jun 2012 - 7:08

Ik vind het lastig. Vrijdag wordt mn spiraal geplaatst maar dan moet ik T. ook meenemen.. Zie ik eigenlijk niet zo zitten maar kan ook niet zo snel oppas vinden. Dus hij gaat mee en ik hoop dat ik me goed voel daarna.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  SarahKey wo 6 jun 2012 - 7:10

Clapperdie schreef:Ik vind het lastig. Vrijdag wordt mn spiraal geplaatst maar dan moet ik T. ook meenemen.. Zie ik eigenlijk niet zo zitten maar kan ook niet zo snel oppas vinden. Dus hij gaat mee en ik hoop dat ik me goed voel daarna.

Komt vast goed, baby's kunnen makkelijk even in de maxi cosi blijven. Vind het nog ideaal dat ik S zo overal mee kan nemen. Die blijft tenminste op 1 plek Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  studiebol wo 6 jun 2012 - 7:10

Ik vind het altijd lastig...

zoals vandaag, wilde wij condoleren bij vrienden, maar ja geen oppas, dus de meiden maar meegenomen. We kiezen er dan voor om niet naar de afscheidsdienst te gaan maar alleen naar het condoleren. Niet ideaal, maar op deze manier kunnen we wel er voor vrienden zijn.

Nu zitten ze hier nog gewoon in de maxicosi op de kinderwagen dus ze kunnen niet overal op en in klimmen kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  duckie wo 6 jun 2012 - 7:10

Rejoy. schreef:naar een fysio waar je oefeningen moet doen zou ik haar niet mee nemen, maar naar een afspraak met de huisarts ofzo wel. Onze dochter gaat ook altijd mee naar de verloskundige bijvoorbeeld.

het is morgen de 1e afspraak en het is voor mn pols en elleboog dus ik hoop dat er niet zo veel oefeningen ed zijn... ik stop haar gewoon in de buggy en dan genoeg mee in de hoop dat het goed gaat want ja ik had even neit zo wat anders
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Annemie wo 6 jun 2012 - 7:13

Ik moet morgen naar de huisarts,maar neem mijn zoontje wel mee,al is dat natuurlijk anders dan Fysio.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  snoezel wo 6 jun 2012 - 7:13

Rejoy. schreef:naar een fysio waar je oefeningen moet doen zou ik haar niet mee nemen, maar naar een afspraak met de huisarts ofzo wel. Onze dochter gaat ook altijd mee naar de verloskundige bijvoorbeeld.
+1

Huisarts, tandarts neem ik haar wel mee. Fysio en Osteopaat bijvoorbeeld niet. Ik wil dan gewoon rustig kunnen liggen, met kind ben je er altijd maar half bij. En dat kan bij die therapeuten eigenlijk niet... Huisarts is af en toe al lastig. Ben een keer geweest toen ik even op de behandeltafel moest gaan liggen achter een muurtje... Was al niet fijn, L mopperen.... Maar ja, ik had toen ook geen oppas.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  PiP wo 6 jun 2012 - 7:21

Rejoy. schreef:naar een fysio waar je oefeningen moet doen zou ik haar niet mee nemen, maar naar een afspraak met de huisarts ofzo wel. Onze dochter gaat ook altijd mee naar de verloskundige bijvoorbeeld.
+1

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Darius wo 6 jun 2012 - 7:27

PiP schreef:
Rejoy. schreef:naar een fysio waar je oefeningen moet doen zou ik haar niet mee nemen, maar naar een afspraak met de huisarts ofzo wel. Onze dochter gaat ook altijd mee naar de verloskundige bijvoorbeeld.
+1

Als het echt, echt, echt niet anders kan, dan zou ik ook wel mijn kind meenemen naar de fysio. Maar een spiraaltje laten zetten of een ander vaginaal onderzoek, daar neem ik mijn kind niet mee naar toe. Ik vind het eigenlijk toch wel wat genant, en straks moet je in je halve nakie je kind ergens vandaan gaan halen. Een dokter of gyn is natuurlijk weer ergens anders mee bezig.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Liadan wo 6 jun 2012 - 7:32

Naar langere onderzoeken/behandelingen zoals de fysio, zou ik de kinderen niet meenemen. Naar de verloskundige ging onze dochter een enkele keer mee. Pas heb ik ze ook meegenomen toen ik even naar de huisarts moest voor een tetanusprik.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  PapillonRose wo 6 jun 2012 - 7:35

Hier hangt het er vanaf wat het is. Huisarts doe ik vaak wel, maar daar ben ik zo weer weg en meestal weet ik A. wel te vermaken ondertussen. Tandarts gaat ze ook mee, zodat ze vast een beetje kan wennen aan wat het is. De laatste keer heeft ze terwijl ik in de stoel lag braaf zitten wachten en aandachtig gekeken wat er gebeurde.

Fysio of andere afspraken die wat langer duren en waarbij je echt je aandacht nodig hebt (bijvoorbeeld voor oefeningen) zoek ik liever oppas voor. Desnoods verplaats ik dan de afspraak als dat kan en beter uitkomt, want sommige dingen lijken me gewoon echt niet handig met een kind erbij.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Twellie wo 6 jun 2012 - 9:33

Liever niet, maar we hebben praktisch geen oppas en niet alle afspraken zijn te plannen als ze op het kinderdagverblijf zijn.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Thunder wo 6 jun 2012 - 9:37

Meestal niet, maar ze zijn wel eens mee geweest naar de fysio, huisarts e.d.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Roodkapje wo 6 jun 2012 - 9:42

Fysio of huisarts geen probleem.. .ze hebben hier een speeltafel voor kindjes en daar vermaken ze zich prima, meestal ben ik al weer klaar met de afspraak moet ik die kleine nog mee zien te krijgen..

Gynaecoloog zijn ze nog niet mee naar toe geweest, ik plan bewust de afspraken tijdens hun schooltijd en op een dinsdag of woensdag zodat mijn moeder op O. past.

As. dinsdag is mijn man jarig en moeten we ook naar het ziekenhuis, dit keer in de middag. Opzich past mijn moeder altijd op dan maar omdat mijn man jarig is wil ik ze ook niet "wegstoppen" bij oma. Ze willen ook wel graag een keertje mee om de baby te zien maar dit gaat om de groeiecho en er wordt waarschijnlijk ook inwendig onderzoek gedaan ivm verweking vd baarmoedermond. Ik moet er nog even over nadenken wat we doen. Ik kan ook afspreken met mijn man dat hij naar buiten gaat met de kinderen als er inwendig onderzoek plaatsvindt.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  M@niek wo 6 jun 2012 - 9:51

Alleen als ik na de huisarts ga, daar hebben ze een speelhoekje. Maar ik ga elke maand na de ortho en dan breng ik ze even weg..no way die gaat daar de boel verbouwen haha.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 19:13

Het hangt er vanaf wat/waar de afspraak voor is.

Huisarts/tandarts dan gaat ze gewoon mee.
Fysio zou ook nog wel kunnen maar liever niet. Nu is het hier eigenlijk nooit nodig omdat 1 van ons er overdag altijd is.
Ik laat haar ook niet alleen in de wachtkamer.
Bij de huisarts is het op de 2e verdieping met een trap die niet afgeschermd is.
En bij de tandarts kan ze zo de deur openmaken en de drukke straat op lopen.
Ze zal het niet doen maar ik voorkom het liever.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 19:23

Ik neem mijn kinderen wel overal mee naar toe. Maar dit is meer omdat ik geen oppas heb, en regelmatig naar het ziekenhuis of de huisarts moet. Ik neem meestal iets van speelgoed mee voor mijn oudste, al hebben ze vaak daar wel iets waar hij mee kan spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed) Empty Re: kindjes meenemen naar eigen afspraken (arts ed)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum