Iets meenemen naar date?
+13
Sugarfall
Minx
RYW
VanillaRose
Antibes
Bet Weter
Feline
Lady4
Joontjuh
Saxy
Bay
Prosecco
Silver
17 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Iets meenemen naar date?
Zou jij dat doen of niet? Aan de ene kant voel ik me ongemakkelijk om met lege handen aan te komen (hij had de vorige keer rozen en chocola mee genomen ) maar aan de andere kant weet ik niet goed wat ik mee moet nemen. Ik ga bij hem eten en film kijken.. Wat zouden jullie doen?
Gast- Gast
Re: Iets meenemen naar date?
Neem je van die partyhapjes mee die zijn altijd wel lekker bij de film, of een flesje wijn/bier. Is toch leuk, en kom je voor je gevoel ook niet met lege handen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Normaal gesproken neem ik niks mee naar dates, maar omdat hij vorige keer chocolade en rozen had zou ik nu een fles wijn mee nemen.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Hij lust geen wijn en ik geen bier Hij moet trouwens nog rijden (mij naar huis brengen, zo lief ) dus dat kan sowieso niet.
Wat bedoel je met partyhapjes?
Ik bedacht net, ik kan ook een toetje meenemen voor na het eten.. Is dat iets? En wat dan..
Wat bedoel je met partyhapjes?
Ik bedacht net, ik kan ook een toetje meenemen voor na het eten.. Is dat iets? En wat dan..
Gast- Gast
Haha, euh, ja ik bedoel zo'n (mega) pak met allemaal verschillende hapjes, aldi heeft die volgens mij, minisnacks heet het ook, zitten in ieder geval van die zoutstengels in, ik koop het gewoon nooit dus kan je niet precies uitleggen... Toetje is ook leuk, zo'n grote ijsbak met 2 lepels haha... zie je ook wel eens in films enzo
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ja, idd iets van een toetje.
Ijs, of fruit. Of iets zelfgebakken voor bij de koffie?
Dit is een lekker toetje:
Ingrediënten voor 4 personen
2-3 doosjes aardbeien * 5 flinke eetlepels suiker * 10 flinke eetlepels balsamico-azijn * 1 vanillestokje, in de lengte gehalveerd en de zaadjes eruit * 400 gram mascarpone * 4-5 muntblaadjes of basilicumblaadjes
Hulpmiddelen
Je vermogen om je in te houden niet eerder uit de schaal te snoepen
Voorbereiding
Maak de aardbeien schoon (verwijder de kroontjes) en doe ze in een schaal. Strooi de suiker erover, giet de balsamico erbij en roer voorzichtig om. Laat dit zeker 2 uur staan.
Bereidingswijze
Meng de vanillezaadjes met de mascarpone en voeg eventueel wat suiker toe als je het niet zoet genoeg vindt. Leg op 4 bordjes een flinke dot mascarpone, daarop een kwart van de (gehalveerde) aardbeien en de ′marinade′. Garneer met wat gescheurde stukjes van de kruiden.
Ijs, of fruit. Of iets zelfgebakken voor bij de koffie?
Dit is een lekker toetje:
Ingrediënten voor 4 personen
2-3 doosjes aardbeien * 5 flinke eetlepels suiker * 10 flinke eetlepels balsamico-azijn * 1 vanillestokje, in de lengte gehalveerd en de zaadjes eruit * 400 gram mascarpone * 4-5 muntblaadjes of basilicumblaadjes
Hulpmiddelen
Je vermogen om je in te houden niet eerder uit de schaal te snoepen
Voorbereiding
Maak de aardbeien schoon (verwijder de kroontjes) en doe ze in een schaal. Strooi de suiker erover, giet de balsamico erbij en roer voorzichtig om. Laat dit zeker 2 uur staan.
Bereidingswijze
Meng de vanillezaadjes met de mascarpone en voeg eventueel wat suiker toe als je het niet zoet genoeg vindt. Leg op 4 bordjes een flinke dot mascarpone, daarop een kwart van de (gehalveerde) aardbeien en de ′marinade′. Garneer met wat gescheurde stukjes van de kruiden.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik denk dat ik niets mee zou nemen. Een fles wijn was leuk geweest, maar als hij het niet lust, dan is dat al niet leuk meer. En een toetje meenemen of hapjes, dat vind ik dan eigenlijk weer net de plank mis slaan. Een bosje bloemen geef je ook niet aan een man, dus ik zou gewoon jezelf meenemen
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Zou jij je niet schuldig voelen dan Saxy? Ik weet dat dat helemaal niet nodig is, maar zo voelt het toch voor mij
Whaha Joontjuh, dat moet je bij een man al helemaal niet doen
Gast- Gast
Amazzonia schreef:Zou jij je niet schuldig voelen dan Saxy? Ik weet dat dat helemaal niet nodig is, maar zo voelt het toch voor mij
Bij mijn vriend ook niet, die ziet me aankomen, maar goed, het si een mogelijkheid.
Nee, ik denk dat een man het alleen maar leuk vind dat jij er bent!
Saxy- Fluisteraar
Het zelf iets bakken idee van Zilver, dat vind ik overigens wel heel leuk!
Saxy- Fluisteraar
Ik zou niet zo'n bak met allemaal hapjes van de Aldi meenemen, bepaald niet orgineel vind ik.
Het heeft wel iets dat de man je verrast met een fles wijn of chocolade. Valt dat ook niet onder het 'jagen', wat mannen zo ontzettend graag willen doen? Misschien moet je gewoon niks meenemen en je laten verwennen door zijn attente gedrag. Kan je date vast wel waarderen
Het heeft wel iets dat de man je verrast met een fles wijn of chocolade. Valt dat ook niet onder het 'jagen', wat mannen zo ontzettend graag willen doen? Misschien moet je gewoon niks meenemen en je laten verwennen door zijn attente gedrag. Kan je date vast wel waarderen
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik neem/nam bij m'n laatste date altijd drank mee... paar keer fles rose en keer sixpack witbiertjes (maar dat was meer omdat hij nooit iets in huis heeft, 't zwijn).. en ik heb een keer een enorm ontbijt meegenomen. Toen moest ie heel hard lachen en ging ie er een foto van maken voor z'n vrienden.. om te laten zien hoe goed ik 'm al kende (hij is er blijkbaar nog trots op ook)
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik vind het bullshit dat mannen jagen en daarom rozen meenemen en chocolade? Dat slaat echt nergens op. Ik zou drank meenemen, maar als hij dat niet wil, dan zou ik niks meenemen. Boeiend. Schuldig? Pfff, kom op zeg!
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Bet Weter schreef:Ik vind het bullshit dat mannen jagen en daarom rozen meenemen en chocolade? Dat slaat echt nergens op. Ik zou drank meenemen, maar als hij dat niet wil, dan zou ik niks meenemen. Boeiend. Schuldig? Pfff, kom op zeg!
Betweter..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Bazinga schreef:Bak Ben&Jerry om te delen na 't eten, tijdens de film.
Inderdaad!
Hoewel ik gewoon wijn mee zou nemen, hij leert het maar drinken. Ik hoef geen man die alleen maar bier drinkt.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik vind het idee van zelf iets bakken voor bij de koffie erg leuk! In eerste instantie dacht ik ook aan wijn, maar ja die valt dus al af. Anders zou ik niets meenemen, ook geen toetje, misschien heeft hij dit al geregeld?
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Antibes schreef:Bazinga schreef:Bak Ben&Jerry om te delen na 't eten, tijdens de film.
Inderdaad!
Hoewel ik gewoon wijn mee zou nemen, hij leert het maar drinken. Ik hoef geen man die alleen maar bier drinkt.
Maar als ie je nog moet thuis brengen heb je er weinig aan die ávond
Gast- Gast
Bazinga schreef:Antibes schreef:Bazinga schreef:Bak Ben&Jerry om te delen na 't eten, tijdens de film.
Inderdaad!
Is dat zo...........?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Bazinga schreef:Antibes schreef:Bazinga schreef:Bak Ben&Jerry om te delen na 't eten, tijdens de film.
Inderdaad!
Is dat zo...........?
Ah I like the way you think
Gast- Gast
Een erg truttig idee.VanillaRose schreef:Ik vind het idee van zelf iets bakken voor bij de koffie erg leuk! In eerste instantie dacht ik ook aan wijn, maar ja die valt dus al af. Anders zou ik niets meenemen, ook geen toetje, misschien heeft hij dit al geregeld?
Bet Weter- Fluisteraar
Bet Weter schreef:Een erg truttig idee.VanillaRose schreef:Ik vind het idee van zelf iets bakken voor bij de koffie erg leuk! In eerste instantie dacht ik ook aan wijn, maar ja die valt dus al af. Anders zou ik niets meenemen, ook geen toetje, misschien heeft hij dit al geregeld?
Een erg onsympathieke reactie.
Ik zou zelf hoogstens een fles wijn meenemen, of die bak Ben & Jerry's, die vind ik ook een goeie.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Maar kom op ''voor bij de koffie''??! Ga je bij je oma op bezoek of wat?RYW schreef:Bet Weter schreef:Een erg truttig idee.VanillaRose schreef:Ik vind het idee van zelf iets bakken voor bij de koffie erg leuk! In eerste instantie dacht ik ook aan wijn, maar ja die valt dus al af. Anders zou ik niets meenemen, ook geen toetje, misschien heeft hij dit al geregeld?
Een erg onsympathieke reactie.
Ik zou zelf hoogstens een fles wijn meenemen, of die bak Ben & Jerry's, die vind ik ook een goeie.
Bet Weter- Fluisteraar
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Iets meenemen oud & nieuw
» "Wil je wat voor me meenemen?"
» O jee... een date ;)
» Wat meenemen in zo'n situatie?
» Wat moet ik meenemen?
» "Wil je wat voor me meenemen?"