Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baby meenemen naar housewarming

+2
Bosjesvrouw
blondje1313
6 plaatsers

Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Baby meenemen naar housewarming

Bericht  blondje1313 do 23 feb 2012 - 3:44

Morgen hebben mijn broer en zijn vriendin hun housewarming.
Op zich zouden ze het leuk vinden als we L daar mee naartoe nemen, ze slaapt op zich ook best goed, ook ergens anders. Maar, is het gek van mij om te vragen of ze dan haar slaapkamertje dicht willen laten en niet willen laten zien aan mensen die op bezoek komen? Ik ben bang dat als de deur een paar keer open gaat ze misschien wel wakker wordt.
Ze kan eventueel ook bij mijn ouders gaan logeren, maar mijn broer woont bij ons in de straat en het is eigenlijk ook het makkelijkst om haar gewoon mee te nemen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 3:48

Ik zou haar lekker meenemen. En het lijkt mij vanzelfsprekend dat mensen niet zomaar bij haar gaan kijken. En als dat niet vanzelfsprekend is, dan zou ik dat gewoon aangeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  Bosjesvrouw do 23 feb 2012 - 3:50

Elodie schreef:Ik zou haar lekker meenemen. En het lijkt mij vanzelfsprekend dat mensen niet zomaar bij haar gaan kijken. En als dat niet vanzelfsprekend is, dan zou ik dat gewoon aangeven.



+1

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  blondje1313 do 23 feb 2012 - 3:52

De vriendin van mijn broer vindt dat niet zo vanzelfsprekend, dat is eigenlijk het probleem een beetje.
Zij is heel erg trots op hun huis en wil alles aan iedereen laten zien (al is zij ook diegene die gezegd had dat het juist leuk was als we L meenemen en dat ze altijd welkom is).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  Vancity_girl do 23 feb 2012 - 3:56

Nee hoor dat vind ik niet gek om te vragen.
Je geeft zelf al aan dat je broer het leuk zou vinden als jullie L meenemen. Ik zou gewoon even bellen en zeggen dat je L graag mee wilt nemen maar dat dan het kamertje waar ze slaapt dicht moet blijven bij rondleidingen. Dan kan je aan de hand van zijn reactie altijd nog bepalen wat je doet.
Ikzelf zou het niet meer dan logisch vinden dat die kamer dicht zou blijven. had zelf laatst ook een housewarming waarbij ik niet alle slaapkamers heb gezien omdat daar kindjes lagen te slapen.

Edit: zie nu je andere berichtje. Ik zou gewoon even met ze overleggen. Het is natuurlijk wel hun huis en als ze graag alle kamers willen laten zien is dat hun goed recht. Net als het jullie goed recht is L dan niet mee te nemen.


Laatst aangepast door Vancity_girl op do 23 feb 2012 - 4:03; in totaal 1 keer bewerkt
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 3:57

Dan zou ik haar even bellen hierover. Zeggen dat je je dochter graag meeneemt, maar alleen als ze rustig kan slapen en dan vragen of dat mogelijk is. Dan weet ze dat als jullie met kind komen, dat jullie het belangrijk vinden dat ze niet steeds gestoord wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 4:03

Je zou ook de deur van het kamertje open kunnen laten zodat iedereen even binnen kan blieken vanuit de deuropening, zo snel worden die kleintjes niet wakker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 4:04

Ik vind het wel een beetje raar eigenlijk scratch het is een housewarming, op zoiets is het toch juist de bedoeling dat je aan je gasten het hele huis kan showen. Dus ik snap je schoonzusje wel een beetje.
Maar anders zoals hierboven even bellen aangeven dat je L mee wil nemen maar of ze dan in een rustig kamertje kan liggen waar ze niet gestoort wordt (deur steeds open en dicht)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  blondje1313 do 23 feb 2012 - 4:05

Lieskuh schreef:Je zou ook de deur van het kamertje open kunnen laten zodat iedereen even binnen kan blieken vanuit de deuropening, zo snel worden die kleintjes niet wakker.

Dat is wel een goed idee, ik denk dat dit wel moet werken.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  blondje1313 do 23 feb 2012 - 4:08

Lily schreef:Ik vind het wel een beetje raar eigenlijk scratch het is een housewarming, op zoiets is het toch juist de bedoeling dat je aan je gasten het hele huis kan showen. Dus ik snap je schoonzusje wel een beetje.

Op zich begrijp ik het ook wel, maar 80% van de gasten heeft meegeholpen met klussen en overhuizen en hebben de kamers al wel gezien.
Omdat ze zelf met het aanbod kwamen dat L wel mee kon en bij hun kon slapen had ik eigenlijk aangenomen dat die kamer dan dicht zou blijven.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 4:25

Ik zou haar gewoon meenemen, maar niet verwachten dat ze de kamer overslaan.
Je kan eventueel de kamer deur open laten zodat ze wel kunnen kijken bij de deuropening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 4:27

Als al zoveel mensen alle kamers gezien hebben, dan hoeft de deur ook niet meer zo vaak open toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  studiebol do 23 feb 2012 - 4:28

ik zou haar meenemen..

Maar is het niet zo dat vaak iedereen ongeveer op het zelfde tijdstip komt? Of is het de hele dag inloop? Als iets om 8 uur begint kan je er meestal wel vanuit gaan dat de grootste groep er om 9 uur is.. als iedereen dan is wezen kijken, kan ze dan gewoon lekker rustig verder slapen. Dus ik denk dat het wel mee valt hoe vaak de deur dan is open gegaan.

Maar het idee van lieskuh vind ik ook een goede, gewoon ff de deur open laten en ik ga er vanuit dat de meeste mensen wel snappen dat ze ff een beetje zachtjes moeten doen dan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 4:35

blondje1313 schreef:De vriendin van mijn broer vindt dat niet zo vanzelfsprekend, dat is eigenlijk het probleem een beetje.
Zij is heel erg trots op hun huis en wil alles aan iedereen laten zien (al is zij ook diegene die gezegd had dat het juist leuk was als we L meenemen en dat ze altijd welkom is).

Maar dat is toch ook niet vanzelfsprekend? Jullie besluiten om je dochter mee te nemen, moeten zij daar dan van alles op aanpassen?

En niet te moeilijk doen, er gebeurt echt níets schokkends als een baby een keer wakker wordt. Echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  teletascha do 23 feb 2012 - 8:10

Dit is erg persoonlijk hoor. Maar ik heb het liefst dat ons meisje gewoon ergens rustig in haar bedje kan blijven liggen (dus ook niet oppaken 's avonds om naar huis te gaan). Dus zou liefst in dit geval na een uurtje naar huis gaan (of ik o f vriend) en dan haar lekker in eigen bedje leggen. Wij nemen ook wel eens campingbeje mee naar vrienden, maar dan alleen om een middagslaapje ofzo te doen.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  LMCurious do 23 feb 2012 - 9:13

Ik snap beide kanten wel, en zou overleggen hoe je broer en schoonzusje het voor zich zien.
Ik heb het in jan. ook gehad bij mn schoonzusje. Die vinden eht super als ik de kleintjes meeneem, maar in hun geval waren er veel mensen die het huis nog nooit gezien hadden. Ze begrepen heel goed dat ik de kindjes alleen mee zou nemen als ze rustig konden slapen. En ik begreep heel goed dat ze wel alle kamers wilden laten zien. Dus zijn de kids een nachtje gaan logeren.

Maar in jou geval, je schrijft dat je broer in dezelfde straat woont? Is het geen optie ze thuis in bed te leggen en de babyfoon mee te nemen? ik wet niet hoe ver ze in de straat wonen? En hoe rustig ze normaal slapen? Als ze eigenlijk nooit echt wakker worden zou ik het op die manier doen, en mochten ze dan wel wakker worden ben je dus zo thuis.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby meenemen naar housewarming Empty Re: Baby meenemen naar housewarming

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum