Bewegingen bij 2de kindje
+14
CCC
Lavendel
Tania
Annemie
Printje
Puggle
Poisongirl
Snoes
Paper Crown
M@niek
Makamba
Jazzlyn
loesje
Slakje
18 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Bewegingen bij 2de kindje
Lavendel schreef:Oh daar gaat het me niet om, ik vind het een beetje flauw dat na het topic van gister nu weer gedaan wordt alsof iemand haar Belgische zinnen niet snapt. Het staat er krom maar er worden ook genoeg kromme 'Nederlandse' zinnen geschreven waarvan iedereen ook de bedoeling wel snapt.
O, maar ik heb geen idee welk topic je bedoelt, maar daar heb ik geen aandeel aan gehad. Ik begreep de zin oprecht niet en had niks flauws in de zin. Dus een beetje jammer dat er meteen het slechste wordt gedacht,...Probeer haar oprecht te helpen en leef met haar mee...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vervelend dat je niet eerder terecht kunt, kun je niet even naar de Huisarts of Verloskundige en daar de situatie uitleggen zodta hij je misschien wat eerder doorstuurd ofzo. Het lijkt mij nl. ook wel belangrijk dat ze even kijken hoelang je nu echt zwanger bent, zeker omdat je in julie dan alweer zover bent.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Poisongirl schreef:Lavendel schreef:Oh daar gaat het me niet om, ik vind het een beetje flauw dat na het topic van gister nu weer gedaan wordt alsof iemand haar Belgische zinnen niet snapt. Het staat er krom maar er worden ook genoeg kromme 'Nederlandse' zinnen geschreven waarvan iedereen ook de bedoeling wel snapt.
O, maar ik heb geen idee welk topic je bedoelt, maar daar heb ik geen aandeel aan gehad. Ik begreep de zin oprecht niet en had niks flauws in de zin. Dus een beetje jammer dat er meteen het slechste wordt gedacht,...Probeer haar oprecht te helpen en leef met haar mee...
Nou na dat topic van gister (eergister?) was het niet heel vreemd dat ik dat dacht haha. Maar je hebt het gemist dus dat verklaard een hoop. Het ging om het lichte voorkeur topic maar dat is nu geloof ik verwijderd.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:Poisongirl schreef:Lavendel schreef:Oh daar gaat het me niet om, ik vind het een beetje flauw dat na het topic van gister nu weer gedaan wordt alsof iemand haar Belgische zinnen niet snapt. Het staat er krom maar er worden ook genoeg kromme 'Nederlandse' zinnen geschreven waarvan iedereen ook de bedoeling wel snapt.
O, maar ik heb geen idee welk topic je bedoelt, maar daar heb ik geen aandeel aan gehad. Ik begreep de zin oprecht niet en had niks flauws in de zin. Dus een beetje jammer dat er meteen het slechtste wordt gedacht,...Probeer haar oprecht te helpen en leef met haar mee...
Nou na dat topic van gister (eergister?) was het niet heel vreemd dat ik dat dacht haha. Maar je hebt het gemist dus dat verklaard een hoop. Het ging om het lichte voorkeur topic maar dat is nu geloof ik verwijderd.
Ik denk al, wat een aanvallende reactie terwijl ik echt niet begreep wat ze bedoelde. Maar als er een vervelend topic is geweest heb ik dat dus gemist en wist dus van niets.
Poisongirl- Kletskop
Ohja, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Ik weet niet hoe het bij jouw huisarts gaat Slakje, maar vaak bellen huisartsen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken. En zij krijgen vaak veel eerder een afspraak dan wanneer een patiënt zelf belt. Misschien is dat ook nog een optie?chococupcake schreef:Wat vervelend dat je niet eerder terecht kunt, kun je niet even naar de Huisarts of Verloskundige en daar de situatie uitleggen zodta hij je misschien wat eerder doorstuurd ofzo. Het lijkt mij nl. ook wel belangrijk dat ze even kijken hoelang je nu echt zwanger bent, zeker omdat je in julie dan alweer zover bent.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik voel nu ook nog steeds een "baby" in m'n buik maar er zit er toch echt geen in ! Het zijn waarschijnlijk gewoon je darmen want een baby van 6 weken kan je nog echt niet voelen.
Gast- Gast
Ik heb veel last van rommelende darmen (en nog meer bijkomende problemen) maar ik vind dat nooit als een baby aanvoelen eigenlijk. Maar goed, daar komt wel bij dat je met 6 weken de baby echt nog niet kunt voelen. Tenzij de baby nu misschien al een kilo of wat weegt
Gast- Gast
Snoes schreef:Ohja, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Ik weet niet hoe het bij jouw huisarts gaat Slakje, maar vaak bellen huisartsen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken. En zij krijgen vaak veel eerder een afspraak dan wanneer een patiënt zelf belt. Misschien is dat ook nog een optie?chococupcake schreef:Wat vervelend dat je niet eerder terecht kunt, kun je niet even naar de Huisarts of Verloskundige en daar de situatie uitleggen zodta hij je misschien wat eerder doorstuurd ofzo. Het lijkt mij nl. ook wel belangrijk dat ze even kijken hoelang je nu echt zwanger bent, zeker omdat je in julie dan alweer zover bent.
Ja ik heb werkelijk geen idee hoe dat in Belgie gaat hoor, maar dacht het is het proberen waard toch. Bedoel babyboom of niet daar in het ziekenhuis, lijkt me zo belangrijk dat er goed gecontroleerd word.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
chococupcake schreef:Snoes schreef:Ohja, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Ik weet niet hoe het bij jouw huisarts gaat Slakje, maar vaak bellen huisartsen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken. En zij krijgen vaak veel eerder een afspraak dan wanneer een patiënt zelf belt. Misschien is dat ook nog een optie?chococupcake schreef:Wat vervelend dat je niet eerder terecht kunt, kun je niet even naar de Huisarts of Verloskundige en daar de situatie uitleggen zodta hij je misschien wat eerder doorstuurd ofzo. Het lijkt mij nl. ook wel belangrijk dat ze even kijken hoelang je nu echt zwanger bent, zeker omdat je in julie dan alweer zover bent.
Ja ik heb werkelijk geen idee hoe dat in Belgie gaat hoor, maar dacht het is het proberen waard toch. Bedoel babyboom of niet daar in het ziekenhuis, lijkt me zo belangrijk dat er goed gecontroleerd word.
Ja dat is nog een goede!
Poisongirl- Kletskop
Ik voel deze baby pas vanaf week 16/17.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Kom op zeg, nu zijn jullie aan het mierenneuken.
Een echo duurt dan misschien niet zo lang, maar je moet er heen, je moet meestal even wachten en dan weer terug. Dan ben je toch al snel 1 tot 1,5 uur weg. En soms zijn er gewoon periodes dat je niet gemist kunt worden.
Ik denk zelf ook dat je verder zwanger bent dan je nu denkt Slakje, zeker omdat je de bewegingen lijkt te herkennen. Probeer dus wel even alles op alles te zetten om ergens een plekje te vinden voor een echo!
Een echo duurt dan misschien niet zo lang, maar je moet er heen, je moet meestal even wachten en dan weer terug. Dan ben je toch al snel 1 tot 1,5 uur weg. En soms zijn er gewoon periodes dat je niet gemist kunt worden.
Ik denk zelf ook dat je verder zwanger bent dan je nu denkt Slakje, zeker omdat je de bewegingen lijkt te herkennen. Probeer dus wel even alles op alles te zetten om ergens een plekje te vinden voor een echo!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Kom op zeg, nu zijn jullie aan het mierenneuken.
Ik snap je post niet? Wie zijn er aan het mierenneuken, de mensen die zeggen dat ze er tijd voor zouden maken? Want aan het eind van je post zeg je zelf ook dat ze haar best moet doen om tijd te maken voor een echo.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Zoals ik het lees, vindt Lejow dat de mensen die vinden dat je er maar tijd voor moet maken aan het mierenneuken zijn. Ze zegt op het einde niet dat Slakje tijd moet maken, maar proberen om ergens eerder een plekje voor een echo te vinden.Tania schreef:Lejow schreef:Kom op zeg, nu zijn jullie aan het mierenneuken.
Ik snap je post niet? Wie zijn er aan het mierenneuken, de mensen die zeggen dat ze er tijd voor zouden maken? Want aan het eind van je post zeg je zelf ook dat ze haar best moet doen om tijd te maken voor een echo.
Nouja, ik snap wat Lejow met haar post bedoelt
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Zoals ik het lees, vindt Lejow dat de mensen die vinden dat je er maar tijd voor moet maken aan het mierenneuken zijn. Ze zegt op het einde niet dat Slakje tijd moet maken, maar proberen om ergens eerder een plekje voor een echo te vinden.Tania schreef:Lejow schreef:Kom op zeg, nu zijn jullie aan het mierenneuken.
Nouja, ik snap wat Lejow met haar post bedoelt
+1!
Poisongirl- Kletskop
Lejow doelt denk ik inderdaad met 'mierenneukers' op de mensen die lopen te 'mierenneuken' over het feit dat Slakje haar vriend geen vrije middag kan nemen voor een echo in een ziekenhuis ver weg. Sommigen kunnen niet altijd even weg, zoals Slakje al aangaf heeft haar vriend het erg druk. Haar post kwam misschien een beetje over alsof ze een echo niet belangrijk genoeg vinden, maar ik denk dat dat zeker niet het geval is. Zij zou het ook liever anders hebben denk ik, dat blijkt wel uit het uitzoeken en bellen wat ze doet.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Lejow doelt denk ik inderdaad met 'mierenneukers' op de mensen die lopen te 'mierenneuken' over het feit dat Slakje haar vriend geen vrije middag kan nemen voor een echo in een ziekenhuis ver weg. Sommigen kunnen niet altijd even weg, zoals Slakje al aangaf heeft haar vriend het erg druk. Haar post kwam misschien een beetje over alsof ze een echo niet belangrijk genoeg vinden, maar ik denk dat dat zeker niet het geval is. Zij zou het ook liever anders hebben denk ik, dat blijkt wel uit het uitzoeken en bellen wat ze doet.
Dit ja
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
als je midden in je examens zit, kan ik me voorstellen dat je niet zomaar een ochtend of een middag weg kunt (met heen en terug rijden én de echo ben je toch al snel een halve dag kwijt als je ver moet reizen). Hopelijk kun je in een ander ziekenhuis terecht, of ergens voor een pretecho. Het lijkt me inderdaad ook wel heel prettig om te weten hoe ver je nu zwanger bent, helemaal omdat je twijfels hebt over je vorige menstruatie.
Gast- Gast
Ik zou het persoonlijk ook erg belangrijk vinden om nog een combinatietest te kunnen doen, dus ik snap eigenlijk ook niet dat die ziekenhuizen/verloskundigen daar geen rekening mee houden? Die kans moet je toch uberhaupt kunnen krijgen?
Zou idd nog even verder rondbellen..wil je zo'n test eigenlijk doen? Want dan lijkt het me helemaal belangrijk dat je eerder een afspraak hebt.
Zou idd nog even verder rondbellen..wil je zo'n test eigenlijk doen? Want dan lijkt het me helemaal belangrijk dat je eerder een afspraak hebt.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Buikpijn door bewegingen van kindje?
» Liedjes met bewegingen
» Bewegingen baby in buik
» Aparte bewegingen maken met handjes tijdens eten..... :)
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» Liedjes met bewegingen
» Bewegingen baby in buik
» Aparte bewegingen maken met handjes tijdens eten..... :)
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: