Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bewegingen baby in buik

4 plaatsers

Ga naar beneden

Bewegingen baby in buik Empty Bewegingen baby in buik

Bericht  Dikkie Dik vr 26 okt 2012 - 8:58

Ik ben nu bijna 24 weken en voel de baby al een aantal weken. Hartstikke leuk en super tof.
Ik heb alleen het idee dat de bewegingen steeds ongecontroleerdee worden i.p.v gecontroleerder.
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen. Soms schrik ik gewoon van zo'n 'pok' in mijn buik.
Snapt iemand wat ik bedoel? Mijn verhaal klinkt misschien wat suf, zo van zeur niet je voelt toch iets. Maar het voelt gewoon zo ongecontroleerd... Is dat normaal?? Ik dacht nogmaals dat het vanaf nu wat gecontroleerder moest worden...
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bewegingen baby in buik Empty Re: Bewegingen baby in buik

Bericht  Printje vr 26 okt 2012 - 8:59

Ik snap niet precies wat je bedoeld met gecontroleerder eigenlijk, hier voel ik ook de ene keer vanalles, de andere keer minder. Soms draait ze(tenminste dat voelt zo) en dat plopt het aan alle kant. Ook als ik te ver naar voren buig is ze het er kennelijk niet mee eens en port ze lekker terug.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bewegingen baby in buik Empty Re: Bewegingen baby in buik

Bericht  Flower_L vr 26 okt 2012 - 9:00

Ja hoor herkenbaar! Hier soms mega.bokspartij en vervolgens rustig gekronkel. Schrik ook best vaak van acties vd kleine in mij. Soms lijkt het alsof de kleine op hol slaat....zo wild gaat het eraan toe.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bewegingen baby in buik Empty Re: Bewegingen baby in buik

Bericht  Dikkie Dik vr 26 okt 2012 - 9:08

Ja het klinkt mss ook wel wat stom. Maar ik had in zo'n zwangerschapsboek gelezen dat je kindje vanaf deze weken, zich veel meer bewust is, zo ver dat kan natuurlijk, van wat ze doet. Ook dat ze nu een ontwikkeld evenwichtsorgaan heeft. Maar die bewegingen lijken net alsof ze niet weet waar ze mee bezig is. Het voelt soms bijna spastisch. Het zal er wel bij horen...hihi
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bewegingen baby in buik Empty Re: Bewegingen baby in buik

Bericht  Printje vr 26 okt 2012 - 9:10

mmmm nou hier voelt het ook niet echt aan als bewuste bewegingen hoor, lijkt me ook sterk aan de ene kant. Het is wel zo, maar dat is al heel lang, dat wanneer ik (of mijn man) mijn hand op mijn buik legt ze daarop meteen reageert.

Ook reageert ze, net als R, op de kinderen in de klas.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bewegingen baby in buik Empty Re: Bewegingen baby in buik

Bericht  slaatje vr 26 okt 2012 - 9:11

Heel toevallig zat ik me precies hetzelfde af te vragen. Meer in de zin van, het is zo actief daarbinnen wb ploppen, dat ik me afvraag of dat niet mijn darmen zijn, of dat het echt alleen maar de kleine is. Volgens berichtje uit je buik zou mijn baby in deze periode nl juist heel veel slapen (ben bijna 22 weken zwanger) Maar heb het idee dat hij heel actief is.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Bewegingen baby in buik Empty Re: Bewegingen baby in buik

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 9:12

Mijn baby is al drie maanden uit de buik en nog steeds ongecontroleerd. Vanavond moest ze nog heel hard huilen omdat ze zichzelf met haar gebalde vuist een knal had verkocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bewegingen baby in buik Empty Re: Bewegingen baby in buik

Bericht  Dikkie Dik vr 26 okt 2012 - 9:15

Rejoy. schreef:Mijn baby is al drie maanden uit de buik en nog steeds ongecontroleerd. Vanavond moest ze nog heel hard huilen omdat ze zichzelf met haar gebalde vuist een knal had verkocht.

Echt?? Aaach wat zielig...
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bewegingen baby in buik Empty Re: Bewegingen baby in buik

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum