Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buikpijn door bewegingen van kindje?

+2
Supertalentje
LindaK
6 plaatsers

Ga naar beneden

Buikpijn door bewegingen van kindje? Empty Buikpijn door bewegingen van kindje?

Bericht  LindaK wo 26 okt 2011 - 19:56


Ik heb sinds 2 dagen een 'zwaar' gevoel in m'n buik, vooral als ik sta en loop...

Gisteren is alles uitgebreid onderzocht in het ziekenhuis, omdat ik mezelf gek maakte...
Ctg gehad, uitwendige en inwendige echo en urineonderzoek, er was niets te zien dat een naderende bevalling zou betekenen. (De grootste zorg omdat D.aan met 28 weken is geboren)

Dus, na alle onderzoeken naar huis! In het ziekenhuis hebben ze gezegd dat die pijn kan komen door het bewegen van de baby en het groeien van de buik...

Herkent iemand dit? Ik ben gelukkig een heel stuk gerustgesteld in het ziekenhuis en hoop nu gewoon dat ik snel bij week 27 en 28 ben smile
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buikpijn door bewegingen van kindje? Empty Re: Buikpijn door bewegingen van kindje?

Bericht  Supertalentje wo 26 okt 2011 - 20:07

Gelukkig is alles onderzocht en goed!

Ik heb dit al weken, een soort steen in mijn buik. Net alsof je teveel gegeten hebt, maar dan lager, zo'n zwaar gevoel. Als ik aan de onderkant van mijn buik voel, dan is het daar ook 'harder' en heb gewoon aangenomen dat baby daar ligt. Als ik mijn buik 'optil' dan voelt het al minder zwaar. Misschien dat het gewoon baby is, ik hoop dat je na alle onderzoeken wat gerustgesteld bent!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buikpijn door bewegingen van kindje? Empty Re: Buikpijn door bewegingen van kindje?

Bericht  joyce0606 wo 26 okt 2011 - 20:07

ik herken wel echt dat zware gevoel wat je soms kan hebben, waardoor je moeilijk op kan staan en kan lopen, alsof er werkelijk een baksteen op je lies/vagina drukt. en dan is inderdaad de kleine die dan daar ligt (te liggen, schoppen, draaien ofzo). is een vervelend gevoel, alsof je jezelf vooruit moet slepen!

je zal wel geschrokken zijn zeg! ik wilde laatst nog vragen hoe je je voelt, aangezien je toch richting de 28 weken gaat...zal wel hele spannende tijd zijn! maar blijf positief! je wordt neem ik aan goed in de gaten gehouden in het ziekehuis.... hug
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buikpijn door bewegingen van kindje? Empty Re: Buikpijn door bewegingen van kindje?

Bericht  Tania wo 26 okt 2011 - 20:11

Ik had ook buikpijn van het bewegen en schoppen van m'n zoontje. Vooral het schoppen deed soms echt heel veel pijn. Mensen vonden dat raar en zeiden dat ik ervan moest genieten. Totdat m'n zoontje op de neonatalogie lag en het eerste wat ze vroegen was of hij in mijn buik ook zo bewegelijk was. Toen ik dat bevestigde zeiden ze meteen dat dat dan wel flink pijn gedaan moest hebben.

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor. Hopelijk blijft dit kindje de komende maanden nog even lekker in je buik zitten!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buikpijn door bewegingen van kindje? Empty Re: Buikpijn door bewegingen van kindje?

Bericht  Catwoman79 wo 26 okt 2011 - 20:14

Hey LindaK.

De komende 14 weken zullen voor jou wel heel raar worden denk ik. Je gaat dingen voelen die je helaas nooit hebt mogen voelen van D.aan. En je zult je nog heel vaak rot schrikken. Helaas kunnen al die rare dingen die je voelt vaak verklaard worden gelukkig.
Wel fijn dat ze je in het ziekenhuis serieus nemen en je extra controleren.

Liefs
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Buikpijn door bewegingen van kindje? Empty Re: Buikpijn door bewegingen van kindje?

Bericht  LindaK wo 26 okt 2011 - 20:22

Oh, wat fijn jullie verhalen! Wat jullie beschrijven, voel ik ook...nou, toch weer een opluchting smile
Het is heel spannend nu, ben er onwijs mee bezig, alsof ik ook nu pas verwerk wat er 2,5jaar geleden is gebeurd...

In het ziekenhuis zijn ze geweldig, ze nemen me erg serieus en doen er alles aan om me gerust te stellen. Ik mag bellen en langskomen zo vaak ik wil, alleen dat idee is al prettig. Er staat voor morgen nog een extra controle, die stond al. Ik mag zelf bepalen of ik morgen nog terug wil, of dat ik wacht tot de volgende normale controle...ook weer een fijn idee smile

Ik heb voor mezelf het gevoel dat ik deze komende weken 'even doormoet' en dat ik me daarna alweer wat geruster voel...dus, we blijven positief smile
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buikpijn door bewegingen van kindje? Empty Re: Buikpijn door bewegingen van kindje?

Bericht  Darius wo 26 okt 2011 - 20:41

Het is bij mij ook heel herkenbaar, ik had ook echt last van mijn buik bij Pepijn, en dat begon zeker met 25 weken ongeveer. Dit is natuurlijk ook jouw tweede kindje, dus ik denk dat jij er nu ook eerder last van zult hebben.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Buikpijn door bewegingen van kindje? Empty Re: Buikpijn door bewegingen van kindje?

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 21:06

Dat zware gevoel herken ik ook. Ik hoop dat het anders wordt voor je zodra je het aantal weken en dagen voorbij bent dat je eerste zoon is geboren, het lijkt me tenminste wel een opluchting om dat achter de rug te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buikpijn door bewegingen van kindje? Empty Re: Buikpijn door bewegingen van kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum