Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed?
+40
luenca
Travelgurly
Stuiterbal
Zora
sarah
Schaapke
Lejow
Océane
LDJ
Sushi
Rush
silly-one
slaatje
Lady Starstruck
Filoria
Parisienne
Gympie
Lavendel
*Troela*
Sterre
Caramba
Japie
Toet
JD
SuperGrover
Kowalski
PrimaBella
Guus
Bazinga
Lady4
kwak
Blond
Bliss
Caroow
RYW
SuzieQ
girli
ijsjemeisje
Poubelle
Discordia
44 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed?
De meeste gekste dingen die ik gedaan heb toen ik dronken was zijn meestal wel veel negatief Ruzie gezocht en uitgelokt en mannen in hun gezicht gespuwd.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb ook een keer ruzie gehad toen ik heel erg dronken was.
1 keer was ik zo dronken dat een vriend van mij, mij over zijn schouder heeft gegooid en mij naar huis heeft gedragen eenmaal thuis heb ik een hyperventilatie aanval gehad en alles onder gespuugd, heel erg charmant.
1 keer was ik zo dronken dat een vriend van mij, mij over zijn schouder heeft gegooid en mij naar huis heeft gedragen eenmaal thuis heb ik een hyperventilatie aanval gehad en alles onder gespuugd, heel erg charmant.
Gast- Gast
Met een vriendin gezoend, toen was ik 15. Verder nooit (te) veel gedronken en rare dingen gedaan..
Gast- Gast
Heel hard op zoek gegaan naar mijn zonnebril, die op mijn hoofd bleek te staan.
Bij elk huis dat nog licht had branden aan willen bellen omdat je hun huis graag van binnen wilt zien
Over de grond rollen van het lachen omdat er een brief van de pizzeria in de brievenbus zat
naar het toilet gaan, de potpouri jatten die daar staat, er mee naar buiten lopen en aan elke gast die langs loopt vragen: mag ik je versieren en vervolgens de potpourie over hun hoofden strooien.
Mijn ex heeft het echt een keer bond gemaakt. Hij was dronken en moest plassen, maar was aan het slaapwandelen. Hij dacht dat de kledingkast de wc was. Liep daar naartoe, schoof de kleding opzij en ging in de kast staan pissen. Na afloop de kleding ook weer terug schuiven (hangkast)
Bij elk huis dat nog licht had branden aan willen bellen omdat je hun huis graag van binnen wilt zien
Over de grond rollen van het lachen omdat er een brief van de pizzeria in de brievenbus zat
naar het toilet gaan, de potpouri jatten die daar staat, er mee naar buiten lopen en aan elke gast die langs loopt vragen: mag ik je versieren en vervolgens de potpourie over hun hoofden strooien.
Mijn ex heeft het echt een keer bond gemaakt. Hij was dronken en moest plassen, maar was aan het slaapwandelen. Hij dacht dat de kledingkast de wc was. Liep daar naartoe, schoof de kleding opzij en ging in de kast staan pissen. Na afloop de kleding ook weer terug schuiven (hangkast)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb trouwens wel eens heel luidruchting in de kroeg verkondigd dat ik een ex-scharrel niet boeiend vond 'omdat ie niet deed wat jongens hoorden te doen'.
Dat kun je heel divers opvatten. Ik bedoelde het als: initiatief nemen (met afspraakjes maken, zoenen, hand vasthouden), hij was namelijk heel verlegen (ondanks 7 jaar ouder). Het werd opgevat als: een gebrek aan ervaring op seksueel vlak (van zijn kant dus).
Hahaha, terwijl IK degene was die juist heel terughoudend was en niks durfde. Maar omdat hij ook niks deed, werkte het helemaaaaal niet. Nou, toen het uit was, was ik in de kroeg wat vrienden van hem tegengekomen en die vroegen me waarom het uit was en of ik dat erg vond... Nee dus, want.. (zie bovenstaande uitspraak)
Die jongens hebben echt wekenlang met een grote boog om me heen gelopen omdat ze dachten dat ik zo'n feeks was
Dat kun je heel divers opvatten. Ik bedoelde het als: initiatief nemen (met afspraakjes maken, zoenen, hand vasthouden), hij was namelijk heel verlegen (ondanks 7 jaar ouder). Het werd opgevat als: een gebrek aan ervaring op seksueel vlak (van zijn kant dus).
Hahaha, terwijl IK degene was die juist heel terughoudend was en niks durfde. Maar omdat hij ook niks deed, werkte het helemaaaaal niet. Nou, toen het uit was, was ik in de kroeg wat vrienden van hem tegengekomen en die vroegen me waarom het uit was en of ik dat erg vond... Nee dus, want.. (zie bovenstaande uitspraak)
Die jongens hebben echt wekenlang met een grote boog om me heen gelopen omdat ze dachten dat ik zo'n feeks was
Gast- Gast
Ik denk dat het ergste wat ik ooit gedaan heb is een portemonnee die al een hele avond op de grond lag waar de man bij zat te hebben meegenomen, nadat de man al 30 minuten weg was. Niks afgeven bij de bar, nee gewoon meenemen. Er zat nog best een hoop geld in en dat heb ik samen met de vriendin die erbij was gedeeld. Vervolgens heb ik van dat geld alleen maar rondjes gegeven omdat normaal altijd voor mij werd betaald.
Verder heb ik een keer gezoend met iemand terwijl we het alle twee niet meer wisten. Echt een half jaar later kwamen we er achter dat we toen ook al een keer gezoend hadden. Een paar weken na de eerste zoen hadden we namelijk nog een keer gezoend toen we redelijk nuchter waren.
Ook een keer in Birmingham ruzie gemaakt met een vriendin en toen ook nog een bestuursgenootje en ik ben toen vanaf de stad alleen naar het hostel gelopen. Niet echt een hele veilige actie en zeker niet ook t.o.v. de wijk waar we sliepen.
Ik had er net nog eentje in mijn hoofd zitten, maar die ben ik kwijt. Komt misschien wel weer.
Verder heb ik een keer gezoend met iemand terwijl we het alle twee niet meer wisten. Echt een half jaar later kwamen we er achter dat we toen ook al een keer gezoend hadden. Een paar weken na de eerste zoen hadden we namelijk nog een keer gezoend toen we redelijk nuchter waren.
Ook een keer in Birmingham ruzie gemaakt met een vriendin en toen ook nog een bestuursgenootje en ik ben toen vanaf de stad alleen naar het hostel gelopen. Niet echt een hele veilige actie en zeker niet ook t.o.v. de wijk waar we sliepen.
Ik had er net nog eentje in mijn hoofd zitten, maar die ben ik kwijt. Komt misschien wel weer.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Het duurde even voor het loskwam maar dan heb je ook wat
Heerlijk topic
Heerlijk topic
Gast- Gast
Ik heb dit topic al meerdere malen geopend, maar ik kan echt niets bedenken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat een verhalen hier joh! Buiten mijn zangkunsten op een podium kan ik dus echt niks bedenken verder (hoewel, ik heb ook een keer met een niet zo knappe Ier gezoend in een dronken bui, maar ach). Ik heb voornamelijk altijd veel lol als ik dronken ben (totdat alles begint te draaien en ik misselijk word haha) en ik weet eigenlijk altijd alles nog wel. Ik word absoluut niet agressief en zit ook niet aan andermans spullen. Weinig beschamende acties van mijn kant dus.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb met een vriendinnetje gezoend op een dronken avondje toen we een jaar of 15/16 waren. Diezelfde avond heb ik ook midden op straat geplast 'want ik moest zo nodig'. Verder heb ik niks geks gedaan volgens mij..
Ohja, ik heb nog een keer gezwommen in het zwembad van de buurvrouw van mijn ex, met kleren en al haha. Omdat ik het zo warm had. Buuf vond het gelukkig geen probleem
Ohja, ik heb nog een keer gezwommen in het zwembad van de buurvrouw van mijn ex, met kleren en al haha. Omdat ik het zo warm had. Buuf vond het gelukkig geen probleem
Gast- Gast
Bliss schreef:Wat een verhalen hier joh! Buiten mijn zangkunsten op een podium kan ik dus echt niks bedenken verder (hoewel, ik heb ook een keer met een niet zo knappe Ier gezoend in een dronken bui, maar ach). Ik heb voornamelijk altijd veel lol als ik dronken ben (totdat alles begint te draaien en ik misselijk word haha) en ik weet eigenlijk altijd alles nog wel. Ik word absoluut niet agressief en zit ook niet aan andermans spullen. Weinig beschamende acties van mijn kant dus.
Beter een Ier dan een zombie Die was echt eng! En ook zonder zombieschmink trouwens
Gast- Gast
Ik verander een beetje in "The Situation" als ik teveel gezopen heb
Echt gekke dingen heb ik nooit gedaan. Ik word niet graag dronken of iets anders op openbare plekken.
Echt gekke dingen heb ik nooit gedaan. Ik word niet graag dronken of iets anders op openbare plekken.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
.
Laatst aangepast door Sushi op vr 26 okt 2012 - 23:12; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Wat een heerlijke verhalen.
Heb al een aantal keer in een deuk gelegen .
Zelf kan ik echt niks bedenken.
Heb al een aantal keer in een deuk gelegen .
Zelf kan ik echt niks bedenken.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Wat een geweldige verhalen zitten ertussen, ik hou er van haha! Zelf ook regelmatig veel te dronken geweest, met alle gevolgen (en verhalen) van dien...
- Met een meisje zoenen en daar helemaal in opgaan midden op de dansvloer te midden van allemaal vrienden die ook op stap waren.
- Misselijk worden tijdens een rit naar huis en met 120 km/u uit het raam van een busje (soort minivan) proberen te kotsen... Wat natuurlijk allemaal terug naar binnen vliegt met zo'n rotgang.Ik zat voorin en achterin zaten ook nog een paar zatlappen
- Helemaal in de wolken (zoenend enz.) een marinier ontvoeren uit de discotheek en meenemen naar je vaste uitgaansgelegenheid met allemaal bekenden en er later achterkomen dat 'ie helemaalniet zo leuk/knap was (door foto's van vrienden )
- Een flugelmeisje een bloedneus slaan omdat ze tegen een jongen die ik ontzettend leuk vond aan het oprijen was, om vervolgens die tent te worden uitgegooid
- Zo heftig met een jongen zoenen dat je samen van een verhoging afkukelt (die jongen ben ik overigens nu mee getrouwd)
En zo heb ik er nog wel een paar... Gelukkig ben ik nu redelijk 'oud en wijs' geworden en drink ik nooit meer eigenlijk...
- Met een meisje zoenen en daar helemaal in opgaan midden op de dansvloer te midden van allemaal vrienden die ook op stap waren.
- Misselijk worden tijdens een rit naar huis en met 120 km/u uit het raam van een busje (soort minivan) proberen te kotsen... Wat natuurlijk allemaal terug naar binnen vliegt met zo'n rotgang.
- Helemaal in de wolken (zoenend enz.) een marinier ontvoeren uit de discotheek en meenemen naar je vaste uitgaansgelegenheid met allemaal bekenden en er later achterkomen dat 'ie helemaalniet zo leuk/knap was (door foto's van vrienden )
- Een flugelmeisje een bloedneus slaan omdat ze tegen een jongen die ik ontzettend leuk vond aan het oprijen was, om vervolgens die tent te worden uitgegooid
- Zo heftig met een jongen zoenen dat je samen van een verhoging afkukelt (die jongen ben ik overigens nu mee getrouwd)
En zo heb ik er nog wel een paar... Gelukkig ben ik nu redelijk 'oud en wijs' geworden en drink ik nooit meer eigenlijk...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Deze foto zegt voor mij al genoeg, dit was m'n 21e verjaardag:
Ik heb ook weleens met vriendinnen staan zoenen in een dronken bui. Toen ik met twee vriendinnen uitging hadden ik en 1 vriendin gezoend. Toen hebben we tegen de andere gezegd dat ze er niet bijhoorde als ze niet ook met ons zoende. Toen heeft ze t wel gedaan
Ik ga ook altijd zingen als ik dronken ben. Op vakantie vorig jaar heb ik hand in hand gelopen met een jongen met wie ik enorm heb staan zoenen de hele avond, en ondertussen 'i got a lovely bunch of coconuts' zingend. Hij kon het erg op prijs stellen.
Diezelfde vakantie heb ik een hele avond volgehouden dat ik Iers was en uit Cork (uitgesproken als 'Cock') kwam.
Een vriendin en ik waren erg aan het hoesten en iemand zei dat je dan moest gorgelen met zout water. Wij dat gedaan en het water telkens uitgespuugd in een glas wat nog op tafel stond met een laagje groen drinken erin.
Later kwam een dronken vriend erbij en vroeg wat er in dat glas zat. Wij verteld dat dat een nieuw drankje was, superlekker. En toen dronk hij het op. Wij hebben op de grond gelegen van het lachen.
Ik heb ook weleens met vriendinnen staan zoenen in een dronken bui. Toen ik met twee vriendinnen uitging hadden ik en 1 vriendin gezoend. Toen hebben we tegen de andere gezegd dat ze er niet bijhoorde als ze niet ook met ons zoende. Toen heeft ze t wel gedaan
Ik ga ook altijd zingen als ik dronken ben. Op vakantie vorig jaar heb ik hand in hand gelopen met een jongen met wie ik enorm heb staan zoenen de hele avond, en ondertussen 'i got a lovely bunch of coconuts' zingend. Hij kon het erg op prijs stellen.
Diezelfde vakantie heb ik een hele avond volgehouden dat ik Iers was en uit Cork (uitgesproken als 'Cock') kwam.
Een vriendin en ik waren erg aan het hoesten en iemand zei dat je dan moest gorgelen met zout water. Wij dat gedaan en het water telkens uitgespuugd in een glas wat nog op tafel stond met een laagje groen drinken erin.
Later kwam een dronken vriend erbij en vroeg wat er in dat glas zat. Wij verteld dat dat een nieuw drankje was, superlekker. En toen dronk hij het op. Wij hebben op de grond gelegen van het lachen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Haha, die jongen kijkt wel heel happy
Gast- Gast
O nog wat schoot mij te binnen.
Een vriend had een keer zoveel zuigvlekken op een avond in mijn nek gemaakt dat iedereen de volgende dag dacht...wie heeft jou bij de keel gegrepen.
We moesten altijd een eindje fietsen om bij onze discotheek te komen. Ik zat achterop bij mijn ex onderweg kwam ik een fiets tegen die niet op slot stond. Er lag een tas naast met albertheijn kleding. Die kleding heb ik in de boom gehangen en de fiets van de brug afgegooid ergens op een boerenland weggetje. Ik wilde wel zien hoe die er aan toe was dus ik ging met mijn ex naar beneden. Bleek dat er een auto onder de brug stond met beslagen ramen...oeps die hebben zich kapot geschrokken. Daarna heb ik de fiets maar in de vaart gegooit. Die lag er tenslotte naast.
Dit is wel zo'n 8 jaar terug.
Met carnaval met mijn vriendin en nog 2 jongens ijsblokjes tongend overspelen naar alle 3.
IJsblokjes met een vriendin overspelen en als ze dat nog langer wilde zien moesten de 2 jongens ook met elkaar de ijsblokjes overspelen. Dat deden ze ook nog...
Een vriend had een keer zoveel zuigvlekken op een avond in mijn nek gemaakt dat iedereen de volgende dag dacht...wie heeft jou bij de keel gegrepen.
We moesten altijd een eindje fietsen om bij onze discotheek te komen. Ik zat achterop bij mijn ex onderweg kwam ik een fiets tegen die niet op slot stond. Er lag een tas naast met albertheijn kleding. Die kleding heb ik in de boom gehangen en de fiets van de brug afgegooid ergens op een boerenland weggetje. Ik wilde wel zien hoe die er aan toe was dus ik ging met mijn ex naar beneden. Bleek dat er een auto onder de brug stond met beslagen ramen...oeps die hebben zich kapot geschrokken. Daarna heb ik de fiets maar in de vaart gegooit. Die lag er tenslotte naast.
Dit is wel zo'n 8 jaar terug.
Met carnaval met mijn vriendin en nog 2 jongens ijsblokjes tongend overspelen naar alle 3.
IJsblokjes met een vriendin overspelen en als ze dat nog langer wilde zien moesten de 2 jongens ook met elkaar de ijsblokjes overspelen. Dat deden ze ook nog...
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Als ik dronken ben ga ik als dit meisje uit American Pie praten, volgens mijn vriend:
https://www.youtube.com/watch?v=MH619vxtNdo
Meestal hebben we de grootste lol als ik dronken ben, maar één keer ging het mis en ben ik in een vreselijke huilbui gekomen en ik kon maar niet meer stoppen. Helemaal hysterisch was ik en super verdrietig want ik wist zeker dat mijn vriend niet meer van me hield. En die arme jongen mij maar troosten en doen
https://www.youtube.com/watch?v=MH619vxtNdo
Meestal hebben we de grootste lol als ik dronken ben, maar één keer ging het mis en ben ik in een vreselijke huilbui gekomen en ik kon maar niet meer stoppen. Helemaal hysterisch was ik en super verdrietig want ik wist zeker dat mijn vriend niet meer van me hield. En die arme jongen mij maar troosten en doen
Gast- Gast
Youandi schreef:Haha, die jongen kijkt wel heel happy
Haha hij was die avond superlief! Heeft mij echt de bus terug in gesjouwd, en zn blouse afgestaan zodat ik t niet zo koud had.
Poubelle- Ratel
Pixie schreef:Youandi schreef:Haha, die jongen kijkt wel heel happy
Haha hij was die avond superlief! Heeft mij echt de bus terug in gesjouwd, en zn blouse afgestaan zodat ik t niet zo koud had.
Ahww... Was het een scharrel of gewoon een vriend?
Gast- Gast
Youandi schreef:Pixie schreef:Youandi schreef:Haha, die jongen kijkt wel heel happy
Ahww... Was het een scharrel of gewoon een vriend?
Gewoon een vriend!
Poubelle- Ratel
O ja ik bedenk mezelf nog iets, andere vakantie met dezelfde vriendin. Het was December in Lanzerote, allemaal ouderen die aan het overwinteren waren. Mijn vriendin en ik verbleven op een bungalow park, alles keurig netjes ingericht. Iedere dag grapte we met de receptionist, belde dagelijks op dat we geen koffiezet apparaat hadden, dan weer geen tv, geen magnetron etc. telkens kwamen ze dit netjes vervangen (en ondertussen stond de hele tweede slaapkamer vol apparaten). Op een avond kregen door hoe we via ons huisje andere huisjes konden bellen. We deden net alsof we 'Antonio' de receptionist waren en we legde de andere mensen netjes uit of ze even met hun reispapieren naar de receptie konden komen want hier was iets niet goed mee. Zo hebben we echt in 10 minuten bijna het hele park gebeld met het gevolg dat er een mega rij stond bij de receptie met reizigers met hun papieren voor de terug reis. Geef de pina colada maar de schuld
Gast- Gast
Wow Aquala dat had ik allemaal niet van jou verwacht
Pixie ik vind die foto erg grappig en ook wel lief. Die jongen heeft heel beschermend z'n arm om je heen
Pixie ik vind die foto erg grappig en ook wel lief. Die jongen heeft heel beschermend z'n arm om je heen
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan?
» Invloed op ouders
» Welke invloed heeft Zoover op jullie?
» Heb jij weleens...
» Show je gekste foto!
» Invloed op ouders
» Welke invloed heeft Zoover op jullie?
» Heb jij weleens...
» Show je gekste foto!
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: