Welke invloed heeft Zoover op jullie?
+9
Atelier Madame
KOL
Mari
Chocolate Cookie
Jeanette
Niekske
Summerlovin
Blond
Pannetoet
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke invloed heeft Zoover op jullie?
Hoi meiden!
In een ander topic van mij hebben jullie kunnen lezen dat onze vakantie helaas niet door kon gaan. Nu zijn wij gisteren op zoek gegaan naar een vakantie voor in februari, Egypte
En we hebben een superleuk en mooi uitziend resort gevonden: Primasol Titanic Resort.. Op zich staat hij goed op zoover maar ik ben dan zo'n type wat verder gaat lezen en daar komen wel een aantal slechte beoordelingen voorbij maar in hoeverre moet ik deze mee laten tellen? Wat doen jullie met die beoordelingen?
In een ander topic van mij hebben jullie kunnen lezen dat onze vakantie helaas niet door kon gaan. Nu zijn wij gisteren op zoek gegaan naar een vakantie voor in februari, Egypte
En we hebben een superleuk en mooi uitziend resort gevonden: Primasol Titanic Resort.. Op zich staat hij goed op zoover maar ik ben dan zo'n type wat verder gaat lezen en daar komen wel een aantal slechte beoordelingen voorbij maar in hoeverre moet ik deze mee laten tellen? Wat doen jullie met die beoordelingen?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Welke invloed heeft Zoover op jullie?
Het ligt een beetje wat erin staat. Er zijn natuurlijk altijd azijnpissers op die websites te vinden . Maar als ik al twee keer zou lezen dat er veel kakkerlakken bij het resort worden gespot, dat zou voor mij een no-go zijn. Net als dat ik een keer las dat de Roma kinderen van om de hoek in het zwembad poepten (iehl). Maar klachten over verouderd interieur, onvriendelijk personeel, niet genoeg animatie neem ik maar voor lief.
Het appartement waar ik dit jaar zat had veel negatieve beoordelingen over verouderd interieur. Het had gewoon een standaard vakantiewoning inrichting.. Ik snap echt niet dat je daar over kunt zeuren? Het zal mij aan mijn reet roesten dat een keukenkastje scheef hangt of er lelijke schilderijen aan de muur hangen.
Het appartement waar ik dit jaar zat had veel negatieve beoordelingen over verouderd interieur. Het had gewoon een standaard vakantiewoning inrichting.. Ik snap echt niet dat je daar over kunt zeuren? Het zal mij aan mijn reet roesten dat een keukenkastje scheef hangt of er lelijke schilderijen aan de muur hangen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind Zoover opzich wel belangrijk en kijk vaak ook door de negatieve reacties heen. Je kunt wel merken wanneer mensen alleen maar zeiken om het zeiken of dat er daadwerkelijk iets niet klopt.
Reisbureaus checken hotels zelf ook aan de hand van Zoover. Daarbij vind ik het prettig dat er foto's staan van reizigers zelf. Hierdoor krijg je toch een beter beeld van het hotel.
Reisbureaus checken hotels zelf ook aan de hand van Zoover. Daarbij vind ik het prettig dat er foto's staan van reizigers zelf. Hierdoor krijg je toch een beter beeld van het hotel.
Gast- Gast
Ik kijk ook altijd op zoover. Als ik 9 slechte ervaringen lees en een positieve boek ik het niet. Als het andersom is wel. Mijn ervaring is dat er altijd wel een paar mensen lopen te zeuren op een heel goed hotel.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Voordat ik een hotel of appartement boek, kijk ik altijd wel even op zoover en tripadvisor. Inderdaad heb je soms reacties die nergens op slaan of overdreven zeurderig zijn, maar als bijvoorbeeld herhaaldelijk naar voren komt dat het er smerig is o.i.d. dan ga ik op zoek naar iets anders wat over het algemeen wel goed uit de bus komt. Dus ja, je kunt stellen dat dit soort sites wel belangrijk voor me zijn.
Gast- Gast
Chance schreef:Het ligt een beetje wat erin staat. Er zijn natuurlijk altijd azijnpissers op die websites te vinden . Maar als ik al twee keer zou lezen dat er veel kakkerlakken bij het resort worden gespot, dat zou voor mij een no-go zijn. Net als dat ik een keer las dat de Roma kinderen van om de hoek in het zwembad poepten (iehl). Maar klachten over verouderd interieur, onvriendelijk personeel, niet genoeg animatie neem ik maar voor lief.
Dit dus, en het feit dat de meeste mensen alleen iets posten als ze iets te zaniken hebben en als het gewoon prima was, posten ze niks. Bij echt specifieke dingen, zoals Chance noemt, zou ik zo'n accommodatie niet boeken.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik kijk er altijd wel naar. Je leest snel wanneer iemand het om het zeiken doet, maar als er heel veel slechte beoordelingen zijn, kijk ik toch even verder.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik kijk er eigenlijk altijd wel op. Maar de laatste 2 vakanties, waar echt wel wat (zorgelijke) slechte beoordelingen over waren, heb ik niets van mee gekregen. Ik had absoluut een goede vakantie gehad. Dus soms twijfel ik aan de eerlijkheid van de mensen daar.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik kijk er altijd naar en alles onder de 8 valt voor mij dan af.
Kijk hoeveel beoordelingen er geplaatst zijn, ik zag net dat voor het hotel dat jij leuk vind er meer dan 1000 mensen een beoordeling hebben geplaatst, en ze met een 8 uit de bus komen, dat vind ik netjes.
Er zijn altijd mensen die het niet goed vonden, iedereen heeft een ander verwachtingspatroon, kunnen ook weersomstandigheden zijn, een slecht huwelijk of net rot personeel of de kamer bij de lift. Als het overall goed is zeg ik, gaan!
Kijk hoeveel beoordelingen er geplaatst zijn, ik zag net dat voor het hotel dat jij leuk vind er meer dan 1000 mensen een beoordeling hebben geplaatst, en ze met een 8 uit de bus komen, dat vind ik netjes.
Er zijn altijd mensen die het niet goed vonden, iedereen heeft een ander verwachtingspatroon, kunnen ook weersomstandigheden zijn, een slecht huwelijk of net rot personeel of de kamer bij de lift. Als het overall goed is zeg ik, gaan!
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik kijk vooral naar de foto's die mensen zelf gemaakt hebben, of het een beetje klopt met de foto's uit de brochure / van de website van het hotel zelf en ik let een beetje op wat mensen schrijven.
Ik selecteer meestal op hotels met beoordelingen 8 en hoger en als dit dan gebaseerd is op meer dan 100 reacties, dan weet ik dat het wel okee is.
Er zitten inderdaad altijd zeikerds tussen die nooit wat goed vinden van het hotel.
Ik selecteer meestal op hotels met beoordelingen 8 en hoger en als dit dan gebaseerd is op meer dan 100 reacties, dan weet ik dat het wel okee is.
Er zitten inderdaad altijd zeikerds tussen die nooit wat goed vinden van het hotel.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Bij Egypte keek ik heel specifiek naar het cijfer van het eten, mijn vriend is vrij kieskeurig en ik wilde dus wel een resort hebben waar het eten gewoon lekker is en divers. Uiteindelijk een hotel gevonden met 5 restaurants qua soorten dus dan zit er altijd wel iets bij van je smaak.
Schoonheid vind ik ook belangrijk, het hotel kan er nog zo ouderwets of gedateerd uit zien, maar als het niet schoon is. Nee dan maak je mij echt niet blij.
Vind het niet altijd betrouwbaar, eigenlijk alleen als er meer dan een paar reacties zijn kun je echt beoordelen of een hotel goed of slecht is. Van de zomer bijv in Spanje had ons hotel gemiddeld een 6, terwijl wij het gewoon echt heel goed vonden. Maar ja er waren maar 3 reacties, toevallig hadden zij allemaal een 6je gegeven. Door mijn 9,5 ligt het gemiddelde nu wat hoger :p.
Ik schrijf overigens altijd van alles een recensie, vind het zelf leuk om altijd te lezen wat mensen van een hotel, park whatever vinden en vind het ook leuk om mijn eigen ervaringen te delen.
Schoonheid vind ik ook belangrijk, het hotel kan er nog zo ouderwets of gedateerd uit zien, maar als het niet schoon is. Nee dan maak je mij echt niet blij.
Vind het niet altijd betrouwbaar, eigenlijk alleen als er meer dan een paar reacties zijn kun je echt beoordelen of een hotel goed of slecht is. Van de zomer bijv in Spanje had ons hotel gemiddeld een 6, terwijl wij het gewoon echt heel goed vonden. Maar ja er waren maar 3 reacties, toevallig hadden zij allemaal een 6je gegeven. Door mijn 9,5 ligt het gemiddelde nu wat hoger :p.
Ik schrijf overigens altijd van alles een recensie, vind het zelf leuk om altijd te lezen wat mensen van een hotel, park whatever vinden en vind het ook leuk om mijn eigen ervaringen te delen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Chance schreef:Het ligt een beetje wat erin staat. Er zijn natuurlijk altijd azijnpissers op die websites te vinden . Maar als ik al twee keer zou lezen dat er veel kakkerlakken bij het resort worden gespot, dat zou voor mij een no-go zijn. Net als dat ik een keer las dat de Roma kinderen van om de hoek in het zwembad poepten (iehl). Maar klachten over verouderd interieur, onvriendelijk personeel, niet genoeg animatie neem ik maar voor lief.
haha helemaal mee eens.
Ik vind het eventuele eten en de hygiene het belangrijkste.
Wij verbleven dit jaar in een appartement waar het behoorlijk stonk maar er werd iedere dag schoongemaakt (prullenbakjes geleegd, gedweilt, bed opgemaakt en vaak gewisseld).. Het rook daar echt naar putlucht maar dat kwam omdat het schoonmaak hok geen ramen/ventilatie had. Dus daar hingen dweilen o.i.d. te drogen ja en dat schiet dan niet op. Je rook het verder ook niet op de kamer (en wij hadden de kamer naast het schoonmaakhok).. Ik zou hier dan ook niet over 'zeuren'..
Gast- Gast
Ik vind zoover wel belangrijk maar sommige mensen zijn gewoon nooit tevreden. Soms lopen de reacties ook zo uiteen dat ze gewoon niet allemaal kunnen kloppen. Wij zijn net 2 weekjes terug uit een hotel in turkije, ik geloof een 8,5 op zoover maar er was ook iemand die gaf het eten een 2, het was te koud, niet lekker, vaak hetzelfde blablabla. Nou de andere reacties waren heel positief en ik moet zeggen: ik heb nog nooit zoveel keus en zulk lekker eten in een hotel gehad. Ik neem dus sommige reacties met een korreltje zout
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Meestal kijk ik wel even. Soms lees ik wel eens reactie en vraag me dan echt af of mensen alleen maar kunnen zeuren. Het maakt me niet uit als iets verouderd is, maar het moet wel schoon zijn. Ik wil geen schimmel, kakkerlakken, etc. lezen. Dan ben ik er vrij snel klaar mee. Wij waren een keer in Griekenland en toen werd er geschreven dat het stom was dat de bedden blauw waren. Ik maak me daar niet druk om. Als het maar goede bedden zijn en schoon natuurlijk.
Gast- Gast
Wij kijken er altijd op en vinden het ook wel belangrijk. Vooral mijn vriend, die is erg kritisch. Ik kan me wat minder druk maken, maar m'n vriend kiest ook meestal de accommodaties uit. Bij een laag cijfer, wordt t m sowieso niet.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Oke.. Heel erg bedankt voor jullie reacties allemaal!
We zijn uiteindelijk wel voor dit resort gegaan
We zijn uiteindelijk wel voor dit resort gegaan
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik kijk altijd wel even op Zoover maar ik laat mijn keuze daar toch niet helemaal vanaf hangen. Als het een en al slechte reacties zijn dan zou ik er niet heen gaan. Maar uit ervaring is gebleken dat er veel van de zeur reacties toch wel van erg kieskeurige mensen waren. Als ik iets leuks zie en er zijn genoeg goede reacties en ook een aantal slechte reacties dan zou ik toch gewoon naar dat hotel/appartement etc. gaan.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Ik kijk eigenlijk nooit op Zoover maar op Tripadvisor. Ik vind dat zelf wel belangrijk, als er bijvoorbeeld alleen maar negatieve reacties op staan zal ik niet voor dat hotel gaan. Als er enkele negatieve reacties op staan, ga ik nog wel gewoon voor dat hotel. Er zitten ook mensen op die overal iets op aan te merken hebben.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?
» Welke hobby's heeft jouw vriend/man?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?
» Welke hobby's heeft jouw vriend/man?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: