Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed?

+40
luenca
Travelgurly
Stuiterbal
Zora
sarah
Schaapke
Lejow
Océane
LDJ
Sushi
Rush
silly-one
slaatje
Lady Starstruck
Filoria
Parisienne
Gympie
Lavendel
*Troela*
Sterre
Caramba
Japie
Toet
JD
SuperGrover
Kowalski
PrimaBella
Guus
Bazinga
Lady4
kwak
Blond
Bliss
Caroow
RYW
SuzieQ
girli
ijsjemeisje
Poubelle
Discordia
44 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? Empty Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed?

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 3:40

Nou?

Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? Fullsize_10

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? Empty Re: Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed?

Bericht  Discordia di 5 jun 2012 - 3:46

Seks gehad met jou Embarassed
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? Empty Re: Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed?

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 3:47

Discordia schreef:Seks gehad met jou Embarassed

Jij leeft te veel in de toekomst laughcry

Gast
Gast

Bericht  Discordia di 5 jun 2012 - 3:49

Zusje schreef:

Jij leeft te veel in de toekomst laughcry

Een mens mag dromen toch? laughcry
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 3:53

Zusje schreef:

Jij leeft te veel in de toekomst Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 394967

Haha het gaat dus wel gebeuren?

Gast
Gast

Bericht  Poubelle di 5 jun 2012 - 3:58

Ik heb aardig wat gekke dingen gedaan onder invloed, maar vind dat allemaal niks om op het forum te zetten!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 4:00

Pixie schreef:Ik heb aardig wat gekke dingen gedaan onder invloed, maar vind dat allemaal niks om op het forum te zetten!

Mail het anders, dan plaats ik het op het forum angel

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 4:04

Hahaha Reva. Anders mailt iedereen je en maak jij een random lijst en mag het forum raden over wie het gaat ;-).

Gast
Gast

Bericht  Poubelle di 5 jun 2012 - 4:06

Hahaha Reva, ik sla even over Wink.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  ijsjemeisje di 5 jun 2012 - 5:01

Okayyyy hier plaats ik maar een dingetje wat ik nog wel grappig vind.
De rest houd ik maar voor mij.Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 827601

Ik ging voor 8 jaar terug met een groepje jongens om.
We waren allemaal aan de drankjes. Ik heb geroepen als jullie allemaal tegelijk in jullie boxershort een rondje door de buurt gaan rennen dan zoen ik met .....
De jongens bedachten zich niet en renden een rondje in hun boxershort door de buurt. Het was rond het vriespunt en ik er maar lachend achter aan rennen!! hihi
Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 281626781 Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 281626781 Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 281626781 Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 281626781 Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 281626781 Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 281626781 Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 281626781 Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 281626781 Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 281626781 Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 281626781 Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 281626781
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 5:47

Hmmm ik heb wel eens in een badhuis geslapen...

Ik heb op Lowlands een keer een speurtocht uit gezet voor een vriend, om zijn slaapzak terug te vinden...

Ik ben ooit een keer gestruikeld en heb in mijn val de broek van een vriend mee genomen (gelukkig niet zijn boxer)

Ik heb met een vriendin alle fietsen op z'n kop gezet voordat we naar huis reden (stuk of 15) hebben we smakelijk om gelachen...

... hmm ik ben best wel grappig dronken blijkbaar laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 5:48

Ik win de aso prijs!

Een bushokje kapot gegooid met een steen.

En nee, ik vind dat zelf ook niet normaal. Was de eerste keer dat ik zat was en kende vanaf toen mijn grenzen wel.

Gast
Gast

Bericht  girli di 5 jun 2012 - 5:51

Ik heb nog nooit iets geks gedaan onder invloed, want ik ben nooit onder invloed.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 5:56

In Spanja (tenerife) over het hek van het parlemtsgebouw geklommen, in bikini met luchtbed en zo in de fontein gaan zwemmen. Totdat de politie kwam en ons meenam voor verhoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 5:58

Haha Ijsjemeisje Very Happy. En heb je met hem gezoend? Was het wat? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 6:00

Mama_van2 schreef:In Spanja (tenerife) over het hek van het parlemtsgebouw geklommen, in bikini met luchtbed en zo in de fontein gaan zwemmen. Totdat de politie kwam en ons meenam voor verhoor.

lol! lol! lol!

En dan die van Zero whahaha geweldig Very Happy.

Moest ook lachen om de reactie van Charlie trouwens. Natuurlijk niet normaal maar meer om de manier waarop je het vertelt Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  SuzieQ di 5 jun 2012 - 6:28

Zero schreef:

Ik heb op Lowlands een keer een speurtocht uit gezet voor een vriend, om zijn slaapzak terug te vinden...

Ik ben ooit een keer gestruikeld en heb in mijn val de broek van een vriend mee genomen (gelukkig niet zijn boxer)

Ik heb met een vriendin alle fietsen op z'n kop gezet voordat we naar huis reden (stuk of 15) hebben we smakelijk om gelachen...

Dat hebben wij ook een keer gedaan, op een feestje. Toen iedereen ongeveer tegelijk naar huis ging, had je die gezichten moeten zien. Geweldig smile
Ik heb ook ooit een terrasje gepikt. Bij iemand in de voortuin stond een tafeltje met 2 stoeltjes, dat hebben we eemn paar huizen verderop in de tuin gezet. De volgende ochtend stond het weer op zijn plek. Te koop borden of borden van een baby geboren in een andere tuin zetten blijft ook leuk. Zo is er bij ons in het dorp ooit een baby bord in de tuin van de pastoor gezet, dat stond de volgende dag in de krant smile.

... hmm ik ben best wel grappig dronken blijkbaar Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 394967

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 6:31

Haha dit jaar met paastoernooi vonden mijn beste vriendin en ik het opeens een briljant plan om op de camping, waar de gasten stonden, 1 van de tenten op slot te doen met een hangslot dat we ergens vonden. Onderweg kwamen we een pad tegen en die hebben we in de tent gestopt en vervolgens op slot gedaan hahaha, wij vonden het hilarisch maar ik denk dat de eigenaar van de tent het minder grappig vond. Overigens hebben we het slot wel vastgemaakt aan de touwtjes die aan de ritsjes vast zaten, dus hij hoefde niet zijn hele tent te slopen om zijn tent in te kunnen.

Gast
Gast

Bericht  ijsjemeisje di 5 jun 2012 - 6:43

Zusje schreef:Haha Ijsjemeisje Very Happy. En heb je met hem gezoend? Was het wat? Very Happy
Gelukkig maar 5 sec zo leuk was hij helaas niet!!Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 1270000679
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 6:49

SuzieQ schreef:
Zero schreef:

Dat hebben wij ook een keer gedaan, op een feestje. Toen iedereen ongeveer tegelijk naar huis ging, had je die gezichten moeten zien. Geweldig smile
Ik heb ook ooit een terrasje gepikt. Bij iemand in de voortuin stond een tafeltje met 2 stoeltjes, dat hebben we eemn paar huizen verderop in de tuin gezet. De volgende ochtend stond het weer op zijn plek. Te koop borden of borden van een baby geboren in een andere tuin zetten blijft ook leuk. Zo is er bij ons in het dorp ooit een baby bord in de tuin van de pastoor gezet, dat stond de volgende dag in de krant smile.

... hmm ik ben best wel grappig dronken blijkbaar Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 394967

oeh dat doet me er aan denken dat ik ooit met terras en al in een fontein ben gevallen laughcry laughcry

Was niet helemaal mijn schuld (geloof ook niet dat ik echt dronken was) maar genant was het wel... de helft van de groep probeerde snel weg te fietsen, maar ik lag nog in de fontein toen het personeel voor onze neus stond...

Mochten we mooi gaan opruimen...

Gast
Gast

Bericht  RYW di 5 jun 2012 - 6:55

Eeh... Gek genoeg gebeuren die dingen vaak samen met Nour Wink

We hebben ooit een filmpje van onszelf aangetroffen op een brakke ochtend waarover we een pact hebben gesloten dat het NOOIT naar buiten zou komen, haha. En dan was ik nog de slimste op het filmpje, want ik zei nog 'Jezus dit filmpje moeten we morgen echt niet terugkijken'. Haha, te laat.

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Caroow di 5 jun 2012 - 7:24

Ik ben een keer met een jongen op struiken gaan liggen. We hebben de politie gebeld om te vragen of dat verboden is. Daarna hebben we gebeld en gezegt dat er iemand in de struik lag. confused
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bliss di 5 jun 2012 - 7:45

Ik heb met carnaval in mn eentje op een podium (nadat de rest weg was gelopen omdat ze de tekst niet meer kenden) "Ik voel me zo verdomd" alleen staan zingen voor een volle zaal :O Iedereen was in de zaal wel gewoon zn eigen feestje aan t vieren, t was niet dat ze allemáál naar me keken, maar ik schaamde me wel dood de volgende dag. laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 7:55

Niets volgens mij. Ik val van mijn fiets en van de barkruk als ik nagenoeg niets op heb. Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? 394967

Edit: Toch wel... Alleen was ik daar ontzettend irritant. Het was koninginnenacht waar ik met mijn moeder en een vriend van mij was. Op een gegeven moment gingen we naar huis en toen kreeg ik het op de heupen. Ik ben als een gek naar huis gefietst, de hond uit de bench gehaald en voor het raam gaan staan met de hond op mijn arm. Toen ze vroegen of ik de deur open kon doen, want ze hadden geen huissleutels (vriend moeder was eerder naar huis gegaan met haar sleutels), heb ik, volgens mijn moeder, de dikste lol gehad omdat ik ze had buitengesloten en door continu te herhalen op nanatoon, dat ze er toch echt niet inkwamen. Heb het een half uur volgehouden. Het is me verteld, want ik weet er nog weinig van.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 5 jun 2012 - 8:46

Ik heb op 5 mei staan schuren met een 16 jarige jongen. Als mijn vriendinnen me niet snel weg hadden getrokken had ik nog met hem gezoend ook. En ik kwam er pas achter toen ik in de auto zat, DJ Paul Estak hoorde en een enorme flashback kreeg.

Oh en ik heb ook met een jongen en een vriendin op de bank gezeten, waarbij hij afwisselend met ons zoende. Wat een domme sletten actie. Het was nog een lelijkerd ook en zoenen kon hij ook niet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: