Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed?

+40
luenca
Travelgurly
Stuiterbal
Zora
sarah
Schaapke
Lejow
Océane
LDJ
Sushi
Rush
silly-one
slaatje
Lady Starstruck
Filoria
Parisienne
Gympie
Lavendel
*Troela*
Sterre
Caramba
Japie
Toet
JD
SuperGrover
Kowalski
PrimaBella
Guus
Bazinga
Lady4
kwak
Blond
Bliss
Caroow
RYW
SuzieQ
girli
ijsjemeisje
Poubelle
Discordia
44 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed?

Bericht  kwak di 5 jun 2012 - 8:50

zo gek heb ik niet gedaan.

ik heb 1x met hamburgers gefrisbeet op een feestje van studiegenoten van mijn toen nog vriend die ik niet kende.

En ik heb een keer z'n 6 km lang op de fiets geroepen ik heb sneeuw in mijn string nadat ik in de sneeuw was gevallen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed?

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 8:57

Ik heb eens, lichtelijk beschonken, gezoend met een jongen die onder de 16 was en zéér zéér slecht zoende. Ik heb hem zeker weten ontgroend Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? - Pagina 2 253468018 Maar bah, wat was dat vies.

Ook heb ik eens gezoend met een jongen die ik me niet kan herinneren. Ik stond gewoon 'opeens' met die jongen te zoenen. Best lang ook, geloof ik. Midden op de dansvloer. Maar dat was in die tijd normaal Embarassed Anyway, die jongen heeft me nog een week lang gebeld en gesmst, maar ik had geen idee wie hij was en hoe hij er uit zag.

Toen ik op mijn 18e/19e op vakantie was in Italië, stond ik helemaal uit mijn dak te gaan op een verhoging in een discotheek (tijdens een optreden van G.igi D'A.gostino) en ik was compleet in trance, leek het wel. Opeens bedacht ik me dat ik al minutenlang een jongen achter me had staan die zijn handen toch wel wat raar om me heen geslagen had... Hij speelde lichtelijk menselijke bh... en daar kwam ik ietwat laat achter. Toen ik met mijn voeten op de aarde belandde heb ik hem dan ook hardhandig weggeslagen. Freeeeeeak! Mad

Verder heb ik weinig gekke dingen gedaan, voor zover ik weet Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? - Pagina 2 1578173417

Gast
Gast

Bericht  Lady4 di 5 jun 2012 - 9:05

Whahaha Mamavan2! lol!

Wij gingen beschonken toestand altijd haagje-fietsen: zoveel mogelijk bosjes infietsen. Laughing
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga di 5 jun 2012 - 9:06

Wij (vriendinnengroep) gingen verstoppertje spelen Very Happy door met z'n allen in een hele hoge heg springen en daar dan in te blijven hangen met je rug in de heg.. De zoeker heeft echt 20x langs ons gelopen en we hingen daar met z'n vijfen zowat in de broek te piesen...

En verder ben ik nooit dronken geweest.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Guus di 5 jun 2012 - 9:09

Eeuhm, tsja

Ik vind op een valentijnsfeest op de middelbare school, toevallig een rode lippenstift mee hebben en daar een spelletje van maken toch nogsteeds een van de ergste... Ik had overal rode kusjes op gegeven en vond het echt hylaaarisch (de klok, de foto's van docenten bij binnenkomst, de locker van m'n geheime liefde enz. enz.)
Totdat onze conrector voorbij kwam lopen en ik achter hem aan ging rennen dat ik hem wilde zoenen... Hij wilde niet eens! :nopompom:

In mijn studententijd zijn er trouwens genoeg voorgekomen die niet forum waardig zijn...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  PrimaBella di 5 jun 2012 - 9:40

In een zatte bui met een jongen zoenen (en meer) die ik niet kende..
En dan de dag erna er achter komen dat het het vriendje van een klasgenootje is/was.
(ook in een niet-zatte bui, had ik hem niet herkent trouwens)

Te Koop borden verplaatsen inderdaad!

En ik hem eens een keer samen met een vriendin een hele avond lang de discotheek rond gerend met een hele slechte openingszin; 'We hebben 1000 condooms gewonnen en weten niet wat we er mee moeten. Tips?!' Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? - Pagina 2 394967
Dit was wel echt een hele melige, grappige avond achteraf!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 9:47

Tijdens carnaval in slaap gevallen boven mijn frietje in een bomvolle snackbar.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski di 5 jun 2012 - 9:47

Ik ben altijd al vrij lomp (nou ja, noem het onvoorzichtig), maar als ik gedronken heb is dat nog wat extremer, dan maak ik echt de meest grappige blunders.

Ik ben gelukkig nog maar één keer echt dronken geweest en toen heb ik (blijkbaar) midden in het station op de grond zitten plassen:roll:
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  SuperGrover di 5 jun 2012 - 9:52

Als ik hier lees dat verkoopbordjes verplaatsen het ergste is wat iemand gedaan heeft onder invloed, dan durf ik al niet meer! angel Nee, geen rampzalige dingen, om bijna alles kan ik wel lachen, maar ik ben bang dat mijn reputatie hier dan verwoest raakt laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  JD di 5 jun 2012 - 10:15

poeh heb je even? dan ga ik wel terug naar de tijd dat ik 17/18 en vrijgezel was...

-te koop borden een paar huizen verderop in de tuin gezet. Embarassed
-bankjes die in voortuinen stonden omgewisseld met die van een paar huizen verder Embarassed
-na een kroegentocht in kreta het bed in gedoken met een zweedse jongen. Geen idee waarom, ben niet zo van de one-night stands, maar vond hem die avond woest aantrekkelijk...tot ik hem de dag erna tegen kwam....wat een spook!!
-gezoend met mannen waar ik nooit mee had moeten zoenen.
-heel vaak in heggetjes/voortuinen gevallen.
-een groep mannen, samen met een vriendin, een les "hoofd-schouders-knie en teen" gegeven. Wij deden het 20x voor, en zij deden het na, alles midden op straat.
-op mijn blote voeten door de straten van Dublin gelopen na het stappen, omdat ik vond "dat de stenen zo lekker warm waren"?

en wat dingen die écht niet geschikt zijn voor het forum...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 10:47

Vertel verder, Janedoe. Vind het erg leuk om te lezen. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Toet di 5 jun 2012 - 11:20

Ik heb best grove dingen gedaan maar ik voel ook niet echt de behoefte die hier te plaatsen. Ik moet wel om mijn reputatie denken he angel
Bordjes verplaatsen was hier ook altijd populair ja! Hilarisch om in dronken toestand een Te koop bord bij de buren in de tuin te zetten. Ik heb vorig jaar eens met een vriendin onderstaand bordje meegenomen en bij haar thuis op de wc gezet.
Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? - Pagina 2 223000_181664191880825_100001117365388_423545_7060331_n

Een week daarna fietsten we daar weer langs, en hing dit er:
Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? - Pagina 2 224396_181739655206612_2187933_n
Dat was heel grappig toen, de week daarna hebben we het bordje weer meegenomen en netjes teruggeplaatst.

Toen ik een jaar of 14/15 was had ik een keer veel te veel alcohol gedronken (randje comazuipen zegmaar) vooral voor die leeftijd. Toen hebben een vriendin en ik een plak spacecake van haar broers kamer gejat en opgegeten. Daarna zijn we compleet van de kaart het dorp in gegaan en bij mensen op trampolines gaan springen. Uiteindelijk zijn we samen bij wildvreemde in de tuin, op de trampoline in slaap gevallen en toen vond die man ons daar de volgende ochtend! Hij ons nog heel lief een dekentje en thee geven. Toen vond ik het hilarisch, maar achteraf gaat dit eigenlijk veel te ver.

Ik ben ook wel eens hier in de deuropening in slaap gevallen, kwam papa midden de nacht beneden en merkte op dat het wel érg koud en winderig was in huis. Laughing

Mijn zus stond (!) op haar eigen verjaardag vorig jaar in de badkamer tegen de muur te slapen, ook erg hilarisch. Vooral omdat zij eigenlijk nooit zo veel drinkt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Toet di 5 jun 2012 - 11:22

Nu lees ik dat van jou Janedoe.. Ik heb ook een keer iets héél ergs gedaan. Op vakantie in Lloret de mar belandde ik stomdronken met een jongen in bed. Toen we net goed en wel bezig waren werd ik ineens 'helder' en heb ik hem van me afgeduwd en de deur gewezen Rolling Eyes Niet echt lief haha. Maar ik vroeg me ineens af waar ik in hemelsnaam mee bezig was.

Ik ben ook een keer onder de tap gaan hangen in een kroeg, omdat ik het te lang vond duren voordat ik drinken kreeg. Toen werd ik er uit gezet door de barman. Vervolgens heb ik buiten mijn haar op een staart gedaan en mijn vestje uit en ben ik weer terug naar binnen gedaan. Daarna werd ik er letterlijk uitgesmeten door twee beveiligers, ik mag die kroeg nog steeds niet meer binnen. Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? - Pagina 2 253468018
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 12:47

Mama_van2 schreef:In Spanja (tenerife) over het hek van het parlemtsgebouw geklommen, in bikini met luchtbed en zo in de fontein gaan zwemmen. Totdat de politie kwam en ons meenam voor verhoor.
cheers

Gast
Gast

Bericht  Japie di 5 jun 2012 - 17:12

Ik heb regelmatig toen ik dronken was plantjes uit gemeentetuintjes gehaald en vervolgens bij mij in bloembakken gedaan op het balkon. En mijn moeder steeds maar weer vragen waar ik toch elke keer die nieuwe planten vandaan had.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caramba di 5 jun 2012 - 17:32

-Toen ik 16 was, in een jeugdhonk, op de wc in slaap gevallen, iedereen was naar mij opzoek. Dachten later dat ik er stiekem vandoor was gegaan. Na een uur was ik er ineens weer.
- Te koop borden verplaatsen.
- Ooit tijdens een dorpsfeest, lampjes uit de buurversiering gedraait en verstopt, aantal strengs deden het niet meer.
- Aso: Na het stappen banden van fietsen leeg laten lopen.

En zo zullen er wel meer dingen zijn, maar daar weet ik weinig meer van. Teveel sappies voor gehad om dat te onthouden.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Sterre di 5 jun 2012 - 20:17

- Een keer midden op een kruispunt gaan 'chillen' in galakleding. Samen met twee jongens gewoon daar even gaan liggen omdat we moe waren. Er kwamen ook allemaal mensen bij zitten die in beschonken toestand uit de stad kwamen, heel gezellig. Toen we een beetje bij zinnen kwamen en weg fietsten, zagen we net een politiewagen onze kant op komen. Just in time! Ook best een gevaarlijke actie trouwens.
- In Amsterdam in een straatje ein pipi gemacht Embarassed
- Met carnaval allemaal post-its met rare teksten op mensen hun rug plakken
- Een vis geaaid, die in een vissenkom zat
- In mijn studententijd veel meegemaakt samen met vriendinnen, maar de helft heb ik verdrongen en de andere helft is te genant

Laatst aangepast door Sterre op di 5 jun 2012 - 20:18; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Sterre di 5 jun 2012 - 20:18

Smikkell schreef:
Mama_van2 schreef:In Spanja (tenerife) over het hek van het parlemtsgebouw geklommen, in bikini met luchtbed en zo in de fontein gaan zwemmen. Totdat de politie kwam en ons meenam voor verhoor.
cheers

Haha die vind ik ook mooi!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  *Troela* di 5 jun 2012 - 20:45

Terug fietsen van een feestje met 2 jongens, halverwege de kermis tegen komen en in alle attracties gaan en doen alsof ze heel hard gaan. Voorbijgangers ( waarschijnlijk ook niet al te nuchter) uitgenodigt om een rondje mee te doen.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Lavendel di 5 jun 2012 - 21:09

Bahah heel veel dingen zijn niet forumwaardig. Ik heb een jaren geleden met een tweeling gezoend. Ik dacht dat het dezelfde persoon was toen ik terug kwam van nog een drankje halen. Mijn nu huidige vriend was daar ook al bij (had ik de dag ervoor mee gezoend Wat is het gekste dat jij weleens heb gedaan onder invloed? - Pagina 2 253468018 ) en pest me er nog steeds mee. Haha slettebak.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 21:25

angel

Laatst aangepast door Carrie op zo 10 jun 2012 - 2:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 21:37

Hahaha Carrie!

Gast
Gast

Bericht  Gympie di 5 jun 2012 - 22:45

Held! cheers
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Parisienne wo 6 jun 2012 - 1:42

Ik ben een keer echt dronken geweest, verder eigenlijk nooit. Ik zat bij mijn vriend achterop de fiets en werd me daar ineens kwaad op hem. Ik schreeuwde: "Ik zit in een draaimolen en hij wil maar niet stoppen. S., laat me er nou uit!" Ik weet er zelf niet veel meer van, maar de geluidsopnames die een vriend gemaakt heeft spreken voor zich Rolling Eyes
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Filoria wo 6 jun 2012 - 2:27

Ik heb ook een heel ernstige avond gehad Embarassed Ik was te dronken om mijn bierglazen normaal vast te houden, dus liet ze steeds vallen. Daarna ging ik op de grond liggen en zwembewegingen maken in het bier en de glasscherven. Ik kon uiteraard niet meer normaal thuiskomen, dus heb een lift gekregen van een vriend. Terwijl ik bij hem achterop de fiets zat heb ik hem keihard in zijn rug gebeten. Hij had zijn vriendin wel wat uit te leggen de volgende ochtend...
En ik ben mijn bril ook nog kwijtgeraakt die nacht. Geen idee waar precies, want het was allemaal een groot zwart gat geworden. Dat is de laatste keer geweest dat ik zoveel gedronken heb Embarassed

Lavendel schreef:Ik heb een jaren geleden met een tweeling gezoend. Ik dacht dat het dezelfde persoon was toen ik terug kwam van nog een drankje halen.
Die is wel klassiek zeg Very Happy

@Parisienne: haha die arme fietsende mannen krijgen het wel te verduren met ons achterop he?!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: