Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan? Empty Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan?

Bericht  Gast vr 16 nov 2012 - 5:40

Ik heb een nieuwe bril nodig en nu heb ik een site gevonden waar ik voor 39 euro incl glazen een nieuwe bril heb. Hij is voor erbij, ik heb lenzen, dus hoeft geen topbril te zijn. Met mijn sterkte is dit echt een koopje.

Alleen....nu vragen ze om de sterkte van mijn rechteroog en linkeroog. Ik neem aan gewoon rechts en links vanuit mijn perspectief, toch? Zoals ik de wereld in kijk en niet zoals men mij aankijkt zeg maar. Ik heb een wisselende sterkte bij beide ogen dus..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan? Empty Re: Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan?

Bericht  mzcharlotte vr 16 nov 2012 - 5:44

Ik heb de sterkte van mijn vorige bril gepakt (was nog geen jaar oud toen ik een nieuwe bril kocht). Ik heb er goede ervaringen mee. Edit: ik had de bon nog, daar stonden de sterktes precies op hoe ze het op de website vroegen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan? Empty Re: Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan?

Bericht  Highway vr 16 nov 2012 - 5:51

_Leaf_ schreef:Ik heb een nieuwe bril nodig en nu heb ik een site gevonden waar ik voor 39 euro incl glazen een nieuwe bril heb. Hij is voor erbij, ik heb lenzen, dus hoeft geen topbril te zijn. Met mijn sterkte is dit echt een koopje.

Alleen....nu vragen ze om de sterkte van mijn rechteroog en linkeroog. Ik neem aan gewoon rechts en links vanuit mijn perspectief, toch? Zoals ik de wereld in kijk en niet zoals men mij aankijkt zeg maar. Ik heb een wisselende sterkte bij beide ogen dus..

Inderdaad vanuit jouw perspectief, andersom zou heel onlogisch zijn.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan? Empty Re: Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan?

Bericht  Pandora za 17 nov 2012 - 23:48

Sommige DA filialen verkopen ook brillen voor EUR 39,-- ! Zitten hele leuke tussen, mijn zus en vriendin hebben beide daar een bril vandaan en zijn er erg tevreden over. Ik ben vrijdag wezen kijken maar kon bij onze DA geen leuk model vinden, ga het dus nog even bij een ander filiaal proberen of ik wacht nog even want ik geloof dat de collectie iedere 3 maanden wordt vernieuwd/aangevuld.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan? Empty Re: Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan?

Bericht  xCherona zo 18 nov 2012 - 0:30

Ik heb ongeveer 2 jaar terug een bril bestelt via lensway. De sterkte had ik overgenomen van me vorige bril maar na een tijdje kreeg ik telkens hoofdpijn en bleek de sterkte in 1 glas verkeerd te zijn
xCherona
xCherona
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 21
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan? Empty Re: Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan?

Bericht  Gast ma 19 nov 2012 - 6:14

Mijn brillen moesten altijd versteld worden, zodat de bril recht op mijn gezicht zat. Dat is meestal het geval toch? Dus wat dat betreft lijkt het mij niet handig om het online te kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan? Empty Re: Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum