Verstandkiesverwijderen..daarna nog werken??
+14
SarahKey
Minx
Inge
Blond
Esperanza
Tiara
Lady4
norah
TukTuk
SparklingEyes
Ibbeltje
Caramba
Caroow
SleepingBeauty
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Verstandkiesverwijderen..daarna nog werken??
Ik heb 3 verstandskiezen laten verwijderen en bij mij was er eigenlijk naderhand niets aan de hand, beetje pijnlijk maar dat was na 'n paar uur over.
De eerste keer was ik bij de tandarts en zei hij dus dat hij er 'n verstandskies uit ging halen. Hij rommelde wat in m'n mond, zette me recht en ik dacht dus dat ik in de wachtkamer moest wachten tot de verdoving ingewerkt was ofzo maar hij bleek 'm er al uit getrokken te hebben... Er kwam even heel wat druk op m'n kaak en dat was 't eigenlijk.
Hierna hoefde ik volgens mij niet meer te werken, ik plan zulke afspraken altijd op m'n vrije middag dus dat zal nu ook wel zijn geweest.
Voor het verwijderen van 2 verstandskiezen, in één keer, bij de kaakchirurg heb ik wel 'n dag vrij genomen geloof ik, ik hoefde in ieder geval naderhand niet meer te werken.
Ik ben die dag gewoon rustig thuis geweest, het voelde wel wat beurs aan rond m'n kaak en gewoon 'n niet zo'n fijn gevoel. De volgende dag ben ik weer gaan werken.
Ik had er wel tegenop gezien, m'n broertje was 'n paar weken eerder geweest en die deed net alsof hij dood ging *bij wijze van*. Nou heeft ie dat toch al wel snel als ie ergens pijn heeft maar goed, die heeft echt veel pijn gehad en de rest van de dag op de bank gelegen. Hij moest 'n paar weken later weer en toen had hij wederom zo'n pijn. Het lijkt dus erg te verschillen per persoon.
De eerste keer was ik bij de tandarts en zei hij dus dat hij er 'n verstandskies uit ging halen. Hij rommelde wat in m'n mond, zette me recht en ik dacht dus dat ik in de wachtkamer moest wachten tot de verdoving ingewerkt was ofzo maar hij bleek 'm er al uit getrokken te hebben... Er kwam even heel wat druk op m'n kaak en dat was 't eigenlijk.
Hierna hoefde ik volgens mij niet meer te werken, ik plan zulke afspraken altijd op m'n vrije middag dus dat zal nu ook wel zijn geweest.
Voor het verwijderen van 2 verstandskiezen, in één keer, bij de kaakchirurg heb ik wel 'n dag vrij genomen geloof ik, ik hoefde in ieder geval naderhand niet meer te werken.
Ik ben die dag gewoon rustig thuis geweest, het voelde wel wat beurs aan rond m'n kaak en gewoon 'n niet zo'n fijn gevoel. De volgende dag ben ik weer gaan werken.
Ik had er wel tegenop gezien, m'n broertje was 'n paar weken eerder geweest en die deed net alsof hij dood ging *bij wijze van*. Nou heeft ie dat toch al wel snel als ie ergens pijn heeft maar goed, die heeft echt veel pijn gehad en de rest van de dag op de bank gelegen. Hij moest 'n paar weken later weer en toen had hij wederom zo'n pijn. Het lijkt dus erg te verschillen per persoon.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb gelukkig nooit een verstandskies laten verwijderen. Ik zou op mijn werk aangeven dat ik die dag een afspraak daarvoor heb en ik niet weet hoe ik mij dan voel. Als ze aangeeft dat ik dan toch moet werken, zou ik vrij vragen. Bij ons wordt ontzettend moeilijk gedaan om je ziek te melden en dat is mij het gezeur en de problemen niet waard.
Gast- Gast
Zij reageerde heel normaal verder. Mag morgen kijken hoe het gaat. Is morgen ook een stagiaire voor late dus we zijn met meer. Dus kan ik me wat rustiger houden.
Gr. Hellen
Gr. Hellen
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik zie nu al op tegen morgen..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
AAah ik ook! Hoe laat moet jij Arwyn??
Ik om 9.00 uur al dus heb niet veel tijd om me zenuwachtig te maken.
Ik om 9.00 uur al dus heb niet veel tijd om me zenuwachtig te maken.
SleepingBeauty- Kletskop
Ik moet pas om 14.00uur..
Ben gewoon als de dood voor mijn tandarts, zou veel liever weer naar de kaakchirurg gaan..
Ben gewoon als de dood voor mijn tandarts, zou veel liever weer naar de kaakchirurg gaan..
Arwyn- Ratel
Ik heb gisteren mijn verstandkies laten trekken, rechts boven. Ik had het veel erger verwacht, voelde er niks van alleen het geluid van een krakende kies is raar. Dacht echt dat de kies ging breken. Van het trekken zelf voel je niks alleen wat gesjor in je mond.
Maar meiden één advies!!! Ze zeggen het bij de tandarts zelf al, ga niet eten als je nog verdoofd bent. Ik deed dat wel, had nog helemaal niks gegetendie dag en was al lunchtijd en wilde een pijnstiller innemen maar niet op nuchtere maag. Dus toch een broodje gemaakt. Ik voelde wel iets vreemd op eens dus keek even in de spiegel, had ik mijn onderlip mee gekauwd!! Niet grappig kan ik zeggen. Zit hier nu met een vet dikke lip met hapjes er uit en heb over 2 dagen een bruiloft
Van die hele verstandskiestrekkerij heb ik geen last, beetje lichte spierpijn bij mijn kaak, that's all.
Maar meiden één advies!!! Ze zeggen het bij de tandarts zelf al, ga niet eten als je nog verdoofd bent. Ik deed dat wel, had nog helemaal niks gegetendie dag en was al lunchtijd en wilde een pijnstiller innemen maar niet op nuchtere maag. Dus toch een broodje gemaakt. Ik voelde wel iets vreemd op eens dus keek even in de spiegel, had ik mijn onderlip mee gekauwd!! Niet grappig kan ik zeggen. Zit hier nu met een vet dikke lip met hapjes er uit en heb over 2 dagen een bruiloft
Van die hele verstandskiestrekkerij heb ik geen last, beetje lichte spierpijn bij mijn kaak, that's all.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Arwyn zet hem op
Viel mij reuze mee, ik was met een 20 minuten weer buiten. Verdoving erin een keer trekken en het was klaar ... Zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt.
Nu moet de verdoving nog ff uitwerken...zo vervelend zo'n dove wang/mond.
moest nog ff naar de supermarkt, iedereen zag je even kijken van huh haha, mijn mond hangt een beetje...
Ga nu ff rustig zitten, want merk dat ik door veel bewegen steeds wat bloed in mijn mond krijg...
Viel mij reuze mee, ik was met een 20 minuten weer buiten. Verdoving erin een keer trekken en het was klaar ... Zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt.
moest nog ff naar de supermarkt, iedereen zag je even kijken van huh haha, mijn mond hangt een beetje...
Ga nu ff rustig zitten, want merk dat ik door veel bewegen steeds wat bloed in mijn mond krijg...
SleepingBeauty- Kletskop
Mijn eerste setje verstandskiezen wat zo klaar! Het tweede setje werd horror..Ik lig al 2 dagen in bed ,ben bond en blauw, kaak heeft een flinke opdoffer gehad ,mag de komende weken alleen maadr vloeibaar voedsel.
Zal de ergste details besparen.. ik zal nog wel even aan de kaakchirurg denken .
Zal de ergste details besparen.. ik zal nog wel even aan de kaakchirurg denken .
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
SleepingBeauty schreef:Arwyn zet hem op
Wow, jaloers! Ik stond pas na anderhalf uur weer buiten. Beide kiezen braken af en er moet uiteindelijk nog flink gesneden en geboord worden om de laatste restjes eruit te krijgen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:SleepingBeauty schreef:Arwyn zet hem op
Wow, jaloers! Ik stond pas na anderhalf uur weer buiten. Beide kiezen braken af en er moet uiteindelijk nog flink gesneden en geboord worden om de laatste restjes eruit te krijgen.
Haha, bij mij duurde het ook 1,5 uur! Ze zijn giga lang aan het trekken geweest op 1 kies, die maar niet loskwam. Na flink snijden, boren en trekken kwam de kies eruit! Er zaten weerhaakjes aan, waardoor hij bleef hangen onder de andere kiezen. Helaas was de verdoving toen een beetje uitgewerkt en kreeg ik ook het een en ander mee (stuk of 7 spuitjes erbij gekregen) en toen ging het wel redelijk,, Om het nog leuker te maken ben ik ook nog even knock out gegaan.
Ik hoop dat het de rest beter vergaat!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
oeeh dat zijn de mindere verhalen!
De eerste keer was voor mij ook niet zo'n succes. Was bij de kaakchirurg ook veel snijden, gespleten kies...blegh..
Maar de tweede en nu de derde vielen erg mee.
Ga straks wel ff naar het werk toe. We zijn met iemand extra, dus ik hoef geen zware dingen te doen. Sowieso ff wat papier werk regelen en als het dan nog gaat kan ik blijven, maar het is niet erg als ik wel naar huis 'moet'
Had ook nog een tilcurus, maar die sla ik wel ff over
De eerste keer was voor mij ook niet zo'n succes. Was bij de kaakchirurg ook veel snijden, gespleten kies...blegh..
Maar de tweede en nu de derde vielen erg mee.
Ga straks wel ff naar het werk toe. We zijn met iemand extra, dus ik hoef geen zware dingen te doen. Sowieso ff wat papier werk regelen en als het dan nog gaat kan ik blijven, maar het is niet erg als ik wel naar huis 'moet'
Had ook nog een tilcurus, maar die sla ik wel ff over
SleepingBeauty- Kletskop
Oef, ben blij dat ik die dingen nog niet gelezen had!
Bij de kaakchirurg gingen mijn kiezen er ook in stukjes uit, maar dat was te verwachten.
Vanmiddag bij de tandarts ging het prima! Mijn eigen tandarts liep weer gigantisch uit. Er was nog een andere die net even niks te doen had, dus het mocht ook wel bij hem. Nou, prima natuurlijk. Hij legde alles netjes even uit toen de verdoving inwerkte, kreeg ook gewoon extra toen ik nog wat pijn voelde en verder ging het reuze soepel. De kies heb ik zelfs meegekregen, haha. Volgens mij was ik in een kwartiertje klaar. Moest nog een afspraak maken voor de gewone controle en gelijk aangegeven dat ik weer naar hem wilde en niet mijn oude tandarts. Toen ik al klaar was met de hele behandeling, werd de volgende patiënt daar pas naar binnen geroepen, dan had ik anders dus weer ruim een half uur moeten wachten!
Zat vanmiddag trouwens ook al op mijn tong te kauwen toen mijn moeder belde, haha. Gelukkig had ik het op tijd door. De verdoving begint nu uit te werken, de boel tintelt en ik begin het wat te voelen.
Zo eerst even wat proberen te eten en dan even een pijnstiller!
Bij de kaakchirurg gingen mijn kiezen er ook in stukjes uit, maar dat was te verwachten.
Vanmiddag bij de tandarts ging het prima! Mijn eigen tandarts liep weer gigantisch uit. Er was nog een andere die net even niks te doen had, dus het mocht ook wel bij hem. Nou, prima natuurlijk. Hij legde alles netjes even uit toen de verdoving inwerkte, kreeg ook gewoon extra toen ik nog wat pijn voelde en verder ging het reuze soepel. De kies heb ik zelfs meegekregen, haha. Volgens mij was ik in een kwartiertje klaar. Moest nog een afspraak maken voor de gewone controle en gelijk aangegeven dat ik weer naar hem wilde en niet mijn oude tandarts. Toen ik al klaar was met de hele behandeling, werd de volgende patiënt daar pas naar binnen geroepen, dan had ik anders dus weer ruim een half uur moeten wachten!
Zat vanmiddag trouwens ook al op mijn tong te kauwen toen mijn moeder belde, haha. Gelukkig had ik het op tijd door. De verdoving begint nu uit te werken, de boel tintelt en ik begin het wat te voelen.
Zo eerst even wat proberen te eten en dan even een pijnstiller!
Arwyn- Ratel
Hoe ging het werken SB?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Babyzwemband, wat daarna?
» Waxen en pijn daarna
» Geregistr. partnerschap, achternaam daarna nog veranderen?
» Lasagne vooraf maken en daarna invriezen?
» Zakken in loon. Daarna nog gemotiveerd om je werk te doen?
» Waxen en pijn daarna
» Geregistr. partnerschap, achternaam daarna nog veranderen?
» Lasagne vooraf maken en daarna invriezen?
» Zakken in loon. Daarna nog gemotiveerd om je werk te doen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: