Verstandkiesverwijderen..daarna nog werken??
+14
SarahKey
Minx
Inge
Blond
Esperanza
Tiara
Lady4
norah
TukTuk
SparklingEyes
Ibbeltje
Caramba
Caroow
SleepingBeauty
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Verstandkiesverwijderen..daarna nog werken??
Ik heb binnenkort een afspraak staan om mijn verstandskies te verwijderen.
Alleen moet ik daarna nog werken (late dienst)
Hebben jullie hier ervaring mee?
Zou je nog kunnen werken nadien?
Ik heb geprobeerd de afspraak te verzetten, maar dan ben ik zo weer een paar weken verder of ik zit in de nachtdienst en dat komt me helemaal niet uit.
Ruilen lukt tot nu toe ook nog niet...
Alleen moet ik daarna nog werken (late dienst)
Hebben jullie hier ervaring mee?
Zou je nog kunnen werken nadien?
Ik heb geprobeerd de afspraak te verzetten, maar dan ben ik zo weer een paar weken verder of ik zit in de nachtdienst en dat komt me helemaal niet uit.
Ruilen lukt tot nu toe ook nog niet...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Verstandkiesverwijderen..daarna nog werken??
Mijn tandarts had aangegeven dat ik het beste twee dagen vrij kon nemen. Dit was achteraf niet nodig. Een andere kies moest getrokken worden tussen het werk door, daar zat een fikse ontsteking onder die weggesneden moest worden. Daarna heb ik gewerkt, maar dat was geen groot succes. Later op de dag had ik prima kunnen werken, maar gelijk erna was geen goed idee.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Bij de ene kies had ik meer pijn dan bij de andere kies.
1 keer ben ik na het verwijderen gaan werken en de andere keren niet. Die ene keer was mij niet goed bevallen. De laatste die verwijderd werd, daar ben ik een week goed ziek van geweest. Niet alleen om het verwijderen, maar had er een luchtweginfectie bij gekregen.
Ben blij dat ze er allemaal uit zijn.
1 keer ben ik na het verwijderen gaan werken en de andere keren niet. Die ene keer was mij niet goed bevallen. De laatste die verwijderd werd, daar ben ik een week goed ziek van geweest. Niet alleen om het verwijderen, maar had er een luchtweginfectie bij gekregen.
Ben blij dat ze er allemaal uit zijn.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
.
Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zou die dag vrij nemen. Bij de een gaat het wel pijn doen en bij de ander niet.
Ik heb er gelukkig zowat geen last van gehad, maar vriend bv wel.
Ik heb er gelukkig zowat geen last van gehad, maar vriend bv wel.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb me ziek gemeld nadat ze eruit gehaald werden, ik voelde me twee dagen heel beroerd!
Maar het verschild per persoon.,
Maar het verschild per persoon.,
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Bij de een had ik nergens last van, maar bij de ander wel. Dat wisselt per persoon en per verstandskies.
Gast- Gast
Dat kun je niet van te voren zeggen. Ik zou het aangeven op je werk en het niet jouw probleem maken. Geef aan dat je verstandskies getrokken wordt en dat je wel zal proberen gewoon te komen maar dat je je ziek zult melden als je je ontzettend beroerd zult voelen. Ik zou daar ook zeker geen vrij voor nemen want dan ben je gewoon ziek. Maar door het van te voren even te melden kunnen zij er al rekening mee houden. En het is verder niet raar lijkt mij dat je zoiets aangeeft als je je verstandskies moet laten trekken. Iedereen heeft daar verschillende ervaringen mee. Ik had er bij de ene kant geen last van, bij de andere had ik een flinke ontsteking en enorm veel pijn.
Gast- Gast
Dat zou bij ons niet gaan, er moet echt iemand geregeld worden als ik dan toch niet kom en dat kan niet altijd zo maar. Dus ik zou er wel vrij voor moeten vragen.
Is het boven of beneden dat ze getrokken gaan worden en liggen ze al redelijk recht of plat? Als het boven is en ze zijn gewoon redelijk recht gegroeid heb je grote kans dat je nergens last van hebt, want boven schijnen ze heel makkelijk er uit te gaan. Ik heb toen ook nergens last van gehad, gewoon even goed een ijspack op je wangen houden na afloop.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ibbeltje schreef:Dat zou bij ons niet gaan, er moet echt iemand geregeld worden als ik dan toch niet kom en dat kan niet altijd zo maar. Dus ik zou er wel vrij voor moeten vragen.
Dus jij kunt nooit onverwachts ziek zijn?
Gast- Gast
werk je in de zorg? ik heb ook op dezelfde dag allebei de keren een avond dienst gedraaid. het was voor mij te doen alleen had wel de hele avond door kleine bloedinkjes en bukken kon ook niet door de knieën zakken werd het dan. houd ook rekening met eten je kan echt niet makkelijk gewoon eten zorg dat je iets vloeibaars meeneemt. en koud drinken helpt tegen het bloeden..
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Ik moet vrijdag de eerste twee laten verwijderen en heb ervoor gezorgd dat ik daarna twee dagen vrij ben.
Ik ben kijk niet snel ergens tegen op, maar dit vind ik toch echt niet zo leuk. Het is trouwens bewezen dat het innemen van twee paracetamollen vóór een ingreep, de pijn na de ingreep verminderd. Tip dus om dat wel te doen!
Ik ben kijk niet snel ergens tegen op, maar dit vind ik toch echt niet zo leuk. Het is trouwens bewezen dat het innemen van twee paracetamollen vóór een ingreep, de pijn na de ingreep verminderd. Tip dus om dat wel te doen!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik heb niet veel last gehad na het verwijderen, maar dat verschilt natuurlijk heel erg per keer/kies. Ik heb het wel bewust op een vrije dag laten doen, het lijkt mij wel zo fijn, als je wel veel last hebt en je moet op het laatste moment je ziek melden dat is ook niet prettig.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik kon beide keren niet werken na die tijd. Op zich viel de pijn wel mee, maar ik voelde me niet echt lekker. De verdoving was nog niet uitgewerkt en ik zag werken echt niet zitten.
Maar het verschilt natuurlijk bij iedereen. Ik zou wel proberen vrij te regelen. Verder ben ik het ook wel eens met Zusje.
Maar het verschilt natuurlijk bij iedereen. Ik zou wel proberen vrij te regelen. Verder ben ik het ook wel eens met Zusje.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
aanitaa schreef:Ik heb niet veel last gehad na het verwijderen, maar dat verschilt natuurlijk heel erg per keer/kies. Ik heb het wel bewust op een vrije dag laten doen, het lijkt mij wel zo fijn, als je wel veel last hebt en je moet op het laatste moment je ziek melden dat is ook niet prettig.
Maar het is toch niet voor niets jezelf ziek melden of ben ik dan echt de enige die er zo over denkt? Ik zou het wel melden op mijn werk. Ik bedoel, in dit geval kunnen ze het dan een beetje verwachten. Doe mijn best om te komen maar als het echt niet gaat kom ik niet of ga ik eerder weg. Kunnen zij bedenken of ze daar iemand voor willen regelen of het risico willen nemen. Dat is niet mijn zorg hoor.
Gast- Gast
Ik had nergens last van, maar dat schijnt nogal uitzonderlijk te zijn.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef:Ibbeltje schreef:Dat zou bij ons niet gaan, er moet echt iemand geregeld worden als ik dan toch niet kom en dat kan niet altijd zo maar. Dus ik zou er wel vrij voor moeten vragen.
Dus jij kunt nooit onverwachts ziek zijn?
Jawel, maar het is niet handig als ik weet dat ik die dag naar de tandarts ga maar ook niet weet of ik kom werken. Dan moeten wij het s ochtends al laten weten omdat er iemand anders geregeld moet worden.
Of je moet kijken of je een achterwacht kan inschakelen...maar dat gaat momenteel niet zo makkelijk met onze bezuinigingen en minder mensen
Ik heb beide afspraken voor het eruit snijden van mijn verstandskies gepland op een dag dat ik vrij was, dat is opzich wel prima te plannen als je in de zorg werkt.
De 1e keer heb ik er echt veel last van gehad en mij de dag erna ook ziek gemeld en de 2e keer viel het heel erg mee
De 1e keer heb ik er echt veel last van gehad en mij de dag erna ook ziek gemeld en de 2e keer viel het heel erg mee
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Zusje schreef:aanitaa schreef:Ik heb niet veel last gehad na het verwijderen, maar dat verschilt natuurlijk heel erg per keer/kies. Ik heb het wel bewust op een vrije dag laten doen, het lijkt mij wel zo fijn, als je wel veel last hebt en je moet op het laatste moment je ziek melden dat is ook niet prettig.
Maar het is toch niet voor niets jezelf ziek melden of ben ik dan echt de enige die er zo over denkt? Ik zou het wel melden op mijn werk. Ik bedoel, in dit geval kunnen ze het dan een beetje verwachten. Doe mijn best om te komen maar als het echt niet gaat kom ik niet of ga ik eerder weg. Kunnen zij bedenken of ze daar iemand voor willen regelen of het risico willen nemen. Dat is niet mijn zorg hoor.
Ik bedoelde meer, als je een late dienst draait dan kan je je niet op het laatste moment ziek gaan melden voor zoiets, je weet al langer dat je naar de tandarts gaat. Stel je begint om 15 uur en je moet om 11 uur er zijn, dan vind ik niet dat je kan maken om je daarna nog ziek te melden als je je toch niet lekker voelt. Dan zou ik het gewoon op een vrije dag plannen of ruilen van dienst bijvoorbeeld.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Woensdag moet het gebeuren.. Ik moet er om 9,00u al zijn en om 14,00 beginnen.
Ga het ff aangeven denk ik maar. Het lukt me niet om vrij te ruilen. Of ik moet het verzetten als ik in de nacht zit of het duurt nog langer...dus het moet maar zo! Bedankt voor de reacties.
Ik heb afspr. gewoon bij tandarts tis voor kies boven.
Ga het ff aangeven denk ik maar. Het lukt me niet om vrij te ruilen. Of ik moet het verzetten als ik in de nacht zit of het duurt nog langer...dus het moet maar zo! Bedankt voor de reacties.
Ik heb afspr. gewoon bij tandarts tis voor kies boven.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik zou gewoon heel duidelijk zeggen dat je niet kan. Je hebt geprobeerd te ruilen is niet gelukt dan maar op een wat bottere manier.
Ik zelf heb er echt veel last van gehad. Op woensdag is mijn kies er uit gesneden. Kon die dag niets, op donderdag op halve kracht stage gelopen. Was meer aanwezig want zodra ik wat deed begon het te kloppen. Op vrijdag ziek gemeld. Op maandag geprobeerd. Op dinsdag geloof ik naar de tandarts. Al met al ben ik 2 weken aan het kloten geweest voor ik weer normaal stage kon lopen. Dus ik zou het er niet op gokken. Ze kunnen beter iemand hebben dan dat het op de dag zelf niet blijkt te gaan.
Ik zelf heb er echt veel last van gehad. Op woensdag is mijn kies er uit gesneden. Kon die dag niets, op donderdag op halve kracht stage gelopen. Was meer aanwezig want zodra ik wat deed begon het te kloppen. Op vrijdag ziek gemeld. Op maandag geprobeerd. Op dinsdag geloof ik naar de tandarts. Al met al ben ik 2 weken aan het kloten geweest voor ik weer normaal stage kon lopen. Dus ik zou het er niet op gokken. Ze kunnen beter iemand hebben dan dat het op de dag zelf niet blijkt te gaan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Die van mij zijn dus vorige week vrijdag verwijderd. Ondanks dat het door pijnstilling wel redelijk te doen was, ben ik toch drie dagen uit de running geweest. Heb nog steeds wel last, maar niet meer zoals in het begin.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
ik kon niet meer werken die dag. Had erg veel pijn.
Dag erna wel weer, had rietjes mee om water te kunnen drinken en eten deed ik gewoon thuis.
De pijn hield nog wel een week aan, maar goed, paar dagen weekend enzo, week was zo weer om gelukkig.
Dag erna wel weer, had rietjes mee om water te kunnen drinken en eten deed ik gewoon thuis.
De pijn hield nog wel een week aan, maar goed, paar dagen weekend enzo, week was zo weer om gelukkig.
Ik moet woensdag ook
De onderste twee zijn er bij mij allebei al uit, door de kaakchirurg gedaan. De eerste viel me alles mee. Op dag 1 had ik wel pijn toen de verdoving uitgewerkt was, maar de dag erna had ik eigenlijk nergens meer last van.
Van de tweede heb ik wel een week last gehad. Deed sowieso langer pijn en de hechting was in mijn wang gezet, wat gewoon verschrikkelijk vervelend was met eten en tanden poetsen.
Woensdag doet de tandarts het zelf, weet niet zo goed wat ik daarvan moet verwachten..
De onderste twee zijn er bij mij allebei al uit, door de kaakchirurg gedaan. De eerste viel me alles mee. Op dag 1 had ik wel pijn toen de verdoving uitgewerkt was, maar de dag erna had ik eigenlijk nergens meer last van.
Van de tweede heb ik wel een week last gehad. Deed sowieso langer pijn en de hechting was in mijn wang gezet, wat gewoon verschrikkelijk vervelend was met eten en tanden poetsen.
Woensdag doet de tandarts het zelf, weet niet zo goed wat ik daarvan moet verwachten..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Babyzwemband, wat daarna?
» Waxen en pijn daarna
» Geregistr. partnerschap, achternaam daarna nog veranderen?
» Lasagne vooraf maken en daarna invriezen?
» Zakken in loon. Daarna nog gemotiveerd om je werk te doen?
» Waxen en pijn daarna
» Geregistr. partnerschap, achternaam daarna nog veranderen?
» Lasagne vooraf maken en daarna invriezen?
» Zakken in loon. Daarna nog gemotiveerd om je werk te doen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: