Babyzwemband, wat daarna?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Babyzwemband, wat daarna?
Over 2 weken gaan we naar Centerparcs en willen we ook gaan zwemmen met S. De laaste keer dat we zijn wezen zwemmen was afgelopen Augustus en toen paste meneer nog in zo'n babyzwemband. Maar wat nu? Zouden van die zwemvleugeltjes al kunnen en/of een gewone zwemband?
En zijn badschoentjes erbij ook een must of niet?
En zijn badschoentjes erbij ook een must of niet?
Gast- Gast
Re: Babyzwemband, wat daarna?
S. zwemt hier gewoon met vleugeltjes (ook bij de zwemles)
Ze heeft hier geen zwemschoentjes aan.
Ze heeft hier geen zwemschoentjes aan.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ja hoor gewoon zwemvleugeltjes. Toen S 15 maanden was zijn wij daar mee gaan oefenen op vakantie (hoofd boven water houden) dat had ze zo door. Ze wilde niet eens door ons vastgehouden worden toen ze het goed door had...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
F. pastte een paar weken geleden nog in de zwemband, maar ze heeft toen ook even zonder de band "gezwommen" en toen droeg ze van die vleugeltjes. In het zwembad waar wij waren lagen die gewoon voor algemeen gebruik.
Wat heerlijk dat jullie er even tussenuit gaan, ik heb ook zo'n zin... maar mijn man heeft allemaal andere verplichtingen en is net met het werk wezen skieen.... Ik vrees dat ik nog even geduld zal moeten hebben. Naar welke CP gaan jullie?
Wat heerlijk dat jullie er even tussenuit gaan, ik heb ook zo'n zin... maar mijn man heeft allemaal andere verplichtingen en is net met het werk wezen skieen.... Ik vrees dat ik nog even geduld zal moeten hebben. Naar welke CP gaan jullie?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pandora schreef:F. pastte een paar weken geleden nog in de zwemband, maar ze heeft toen ook even zonder de band "gezwommen" en toen droeg ze van die vleugeltjes. In het zwembad waar wij waren lagen die gewoon voor algemeen gebruik.
Vorig jaar zijn we ook geweest en dat was echt heerlijk ! We hebben weer een vip cottage geboekt met sauna dus we hoeven ons niet te vervelen We gaan nu naar het H.eijderbos
Hoe is het met je zwangerschap, hoe voel je je?
Gast- Gast
kan je kindje al lopen? dan zijn zwemvleugeltjes genoeg anders is een http://www.goedkoopzwemmen.nl/a-21744209/baby/my-baby-float-intex-56585eu heel handig want dan kan hij zich ook zelf verplaatsen.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Razz_ schreef:Pandora schreef:F. pastte een paar weken geleden nog in de zwemband, maar ze heeft toen ook even zonder de band "gezwommen" en toen droeg ze van die vleugeltjes. In het zwembad waar wij waren lagen die gewoon voor algemeen gebruik.
Vorig jaar zijn we ook geweest en dat was echt heerlijk ! We hebben weer een vip cottage geboekt met sauna dus we hoeven ons niet te vervelen We gaan nu naar het H.eijderbos
Ooo...heerlijk, ben heus niet jaloers hoor!
Met mij gaat het prima hoor, voel me best heel erg goed, alleen een beetje moe en af en toe licht misselijk maar niet noemenswaardig, en dat maakt me tegelijk erg onzeker. Eerst 14 maart de echo maar eens afwachten, ik heb er eerlijk gezegd geen goed gevoel over......
Pandora- Prater
Loesje ja hij kan al goed lopen. Zo'n zwemband heeft hij gehad maar die was maar tot de 10 kilo. Nu is hij inmiddels 11 kilo dus dat gaat niet meer lukken waarschijnlijk
Gast- Gast
nee die ik liet zien is tot 15 kilo. alex heeft er gister nog in gezommen vandaar dat ik het weet alex zit op zwemles maar toch vond ik de band ideaal
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Pandora schreef:Razz_ schreef:Pandora schreef:F. pastte een paar weken geleden nog in de zwemband, maar ze heeft toen ook even zonder de band "gezwommen" en toen droeg ze van die vleugeltjes. In het zwembad waar wij waren lagen die gewoon voor algemeen gebruik.
Met mij gaat het prima hoor, voel me best heel erg goed, alleen een beetje moe en af en toe licht misselijk maar niet noemenswaardig, en dat maakt me tegelijk erg onzeker. Eerst 14 maart de echo maar eens afwachten, ik heb er eerlijk gezegd geen goed gevoel over......
Geen goed gevoel? Ik ben bij S. nog geen seconden misselijk geweest dus het hoeft niet altijd een slecht teken te zijn !
Misschien zit er nu gewoon een kereltje in je buik
Gast- Gast
loesje schreef:nee die ik liet zien is tot 15 kilo. alex heeft er gister nog in gezommen vandaar dat ik het weet alex zit op zwemles maar toch vond ik de band ideaal
Oh nou zie ik het ! Misschien dat ik die wel ga bestellen samen met zwemvleugeltjes. Dan kan ik altijd kijken wat hij het leukst vind !
Gast- Gast
Razz_ schreef:Pandora schreef:Razz_ schreef:Pandora schreef:F. pastte een paar weken geleden nog in de zwemband, maar ze heeft toen ook even zonder de band "gezwommen" en toen droeg ze van die vleugeltjes. In het zwembad waar wij waren lagen die gewoon voor algemeen gebruik.
Geen goed gevoel? Ik ben bij S. nog geen seconden misselijk geweest dus het hoeft niet altijd een slecht teken te zijn !
Misschien zit er nu gewoon een kereltje in je buik
Haha.... bedankt voor je knuf!
Een klein mannetje zou echt heel erg leuk zijn! Ach, we wachten het gewoon af.... Misschien zie ik ook wel gewoon apen en beren...
Pandora- Prater
Ik weet dat ze bij CP de Eemhof speciale drijvers hebben. Lijkt een soort hesje en daarmee blijven ze drijven. Ik heb eigenlijk geen idee voor welke leeftijd het is, maar geloof dat ze die bij alle parken hebben liggen.
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Toen wij op vakantie waren met T en we gingen zwemmen dan kreeg hij altijd zwembadjes om z`n armen en we hadden zo`n boot met 2 gaatjes voor z`n benen en een stuur, dat vond ie dus ook super
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: