Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

+18
Caresses
CCC
Poubelle
Blond
Beachgirl
Zora
Angela_1986
June
SoGood
duckie
piene1983
mosio
silly-one
TukTuk
mickey
Tania
Bazinga
Mizz_S
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? - Pagina 2 Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 9:17

En, zagen de nieuwe spare-ribs er ook zo uit? Wink aangezien ze 'altijd' zo geserveerd werden?

Achteraf denk ik dat ik er wel iets van had moeten zeggen, maar ik heb inderdaad gewoon de kaas laten liggen en de stukjes salade gegeten die niet in aanraking waren geweest met de kaas. Overigens bedenk ik me nog een goed verhaal; ik zat ongeveer een maandje geleden in een pizzeria in het centrum van Amsterdam waar ik een pasta met zalm, spinazie en roomkaas had besteld. Toen het geserveerd werd rook ik al een hele duistere lucht, een beetje als natte hond. Dit bleek mijn pasta te zijn. Er dreven ook allemaal vlokken in de saus, alsof de room geschift was ofzo. Toen heb ik er wel iets van gezegd want het eten zag eruit alsof ik er voedselvergiftiging aan over zou houden, maar de eigenaar van het restaurant zei toen dat dat zo hoorde en dat roomkaas nou eenmaal een sterke geur heeft... Mad Daar ga ik dus echt nooit meer heen! Het was gewoon bedorven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? - Pagina 2 Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 9:26

Ik zeg er zeker wat van. Als ik zeg maar 20 euro voor een hoofdgerecht betaal verwacht ik wel dat het goed is want daar betaal ik ze ook voor. Als ik achter de kassa sta en ik geef een euro te weinig wisselgeld word ik ook gecorrigeerd dat ik m'n werk niet goed doe en de klanten verwachten dat wel van me

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? - Pagina 2 Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  CCC ma 4 jun 2012 - 9:30

In deze situatie had ik dan de salade terug gestuurd. Ik vind dat dit soort ingredienten op de kaart vermeld moeten worden, zeker omdat geitenkaas een specifieke smaak heeft en niet iedereen dit lust en mag hebben. Ik vind trouwens zolang je het op een normale positieve manier brengt, dat je best mag vertellen wat je ervan vond ook al was het niet naar smaak, maar probeer natuurlijk ook juist te vermelden wat er goed aan is.

Mijn vriend werkt in de horeca en vind het ook belangrijk dat klanten tevreden zijn, en doet hier dan ook absoluut altijd iets mee.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? - Pagina 2 Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 9:32

Ik vind dat heel moeilijk. Ik heb het laatst wel aangegeven in een restaurant waar ik een bekende ben. Maar in een ander restaurant niet zo snel. Eigenlijk ook nog nooit echt meegemaakt, behalve dat we een keer 1 uur op een pizza hebben zitten wachten. Daar hebben we toen wel wat van gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? - Pagina 2 Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Caresses ma 4 jun 2012 - 20:23

Ja ik zou er wat van zeggen.
Ik had eens een quiche besteld en daar stond niet bij dat er ui in zat.
Eenmaal dat ding opengesneden zag ik dat ui het hoofdingrediënt was, echt propvol zat het ermee.
Hier ben ik toen mee terug gegaan en mocht ik ander eten uitkiezen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? - Pagina 2 Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 20:40

Ik vind dat ook altijd zo lastig. Met die salade had ik er wel wat van gezegd, ik lust ook echt geen geitenkaas en vind niet dat je als restaurant zijnde dat er zomaar bij kan doen omdat het wel echt een typische smaak heeft wat er wel echt bij moet staan zegmaar. Waar is een menukaart anders voor Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? - Pagina 2 878948377

Ik had tijdje terug, had biefstuk gegeten maar hij smaakte niet, heel taai ofzo. Ik twijfelde om er wat van te zeggen en ik zo tegen mn vriend: vind jij de biefstuk ook niet zo lekker? Hij zo: ik vind hem wel gaan en heb uiteindelijk niet meer teruggestuurd naar de keuken. Kwamen ze even later borden ophaleb: heeft t gesmaakt allemaal? Ik vind dan ook weer zo raar om te zeggen van: het vlees was niet lekker. Dan moet je dat eerder aangeven vind ik persoonlijk :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? - Pagina 2 Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Rush ma 4 jun 2012 - 20:41

Toen ik laatst een flesje cassis kreeg uit 2009 heb ik er wel even wat van gezegd. Twisted Evil
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? - Pagina 2 Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  minoessepoes ma 4 jun 2012 - 21:30

Ik heb een keer een schaaltje koolsalade met een rups erin gekregen, toen hoefde ik meteen helemaal geen salade meer. Dat heb ik toen wel aangegeven en gaf de ober aan ze dat zo gewassen en al aangeleverd kregen en dat ze er alleen dressing doorheen deden, maar ook dat dat geen excuus mocht zijn. We kregen toen ook het dessert gratis.

Laatst waren we met mijn schoonfamilie in een heel sjiek restaurant waar je alleen aan kon geven hoeveel gangen je wilde en wat je niet lust of je allergisch voor bent. Dus ik gaf aan dat ik allergisch voor honing en ananas ben. Vooral de honing gaat vaak fout omdat dat door heel veel dressings e.d gaat. Na het voorgerecht zat ik al helemaal onder de uitslag, dus liep ik naar mijn jas om mijn pilletjes te pakken en toen vroeg de ober of hij me toilet moest wijzen. Toen heb ik wel aangegeven dat ik naar mijn jas ging voor die pilletjes omdat er waarschijnlijk toch iets van honing door het eten zat. Hij vond het vervelend maar ik weet verder niet of hij het nog doorgegeven heeft aan de keuken.

Laatst waren we met vriendinnen uit eten en toen kregen we een verrassings dessert, dus ook weer aangegeven van die honing en ananas en 1 vriendin van mij zei dat ze allergisch is voor pinda's. Dat is ze helemaal niet, maar dat vind ze gewoon niet lekker. Toen kregen wij allemaal heerlijk chocolade ijs en passievrucht ijs en die vriendin kreeg in plaats van dat chocolade ijs, komkommerijs (proest, haha). Omdat het chocolade ijs sporen van noten kon bevatten kreeg ze dus wat anders. Super netjes van het restaurant en echt goed dat ze er zo allert op zijn want als je echt allergisch bent kan dat gewoon gevaarlijk zijn. Maar wat hebben wij gelachen toen zij daar zat met haar komkommerijs (wat overigens niet vies was) en wij met ons heerlijke chocolade ijs. Tja dan had ze maar gewoon eerlijk moeten zeggen dat ze niet van pinda's houdt!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? - Pagina 2 Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  sanne-84 ma 4 jun 2012 - 22:03

minoessepoes schreef:
Laatst waren we met vriendinnen uit eten en toen kregen we een verrassings dessert, dus ook weer aangegeven van die honing en ananas en 1 vriendin van mij zei dat ze allergisch is voor pinda's. Dat is ze helemaal niet, maar dat vind ze gewoon niet lekker. Toen kregen wij allemaal heerlijk chocolade ijs en passievrucht ijs en die vriendin kreeg in plaats van dat chocolade ijs, komkommerijs (proest, haha). Omdat het chocolade ijs sporen van noten kon bevatten kreeg ze dus wat anders. Super netjes van het restaurant en echt goed dat ze er zo allert op zijn want als je echt allergisch bent kan dat gewoon gevaarlijk zijn. Maar wat hebben wij gelachen toen zij daar zat met haar komkommerijs (wat overigens niet vies was) en wij met ons heerlijke chocolade ijs. Tja dan had ze maar gewoon eerlijk moeten zeggen dat ze niet van pinda's houdt!

whaha dat is ze ook wel afgeleerd!!
zo had ik 1x een lekker dessert, met chocoladeijs en kokosijs. nu vind ik kokos niet lekker, dus vroeg of die weggelaten mocht worden (dat was al een hele stap, zelfs dat durf ik niet), kreeg toen ipv daarvan een ander smaakje ijs, ipv extra chocoladeijs, was wel beetje jammer;) maar goed, ze hadden er al een ander smaakje neergelegd, dus mag niet klagen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? - Pagina 2 Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Jilke wo 6 jun 2012 - 2:17

minoessepoes schreef:
Laatst waren we met vriendinnen uit eten en toen kregen we een verrassings dessert, dus ook weer aangegeven van die honing en ananas en 1 vriendin van mij zei dat ze allergisch is voor pinda's. Dat is ze helemaal niet, maar dat vind ze gewoon niet lekker. Toen kregen wij allemaal heerlijk chocolade ijs en passievrucht ijs en die vriendin kreeg in plaats van dat chocolade ijs, komkommerijs (proest, haha). Omdat het chocolade ijs sporen van noten kon bevatten kreeg ze dus wat anders. Super netjes van het restaurant en echt goed dat ze er zo allert op zijn want als je echt allergisch bent kan dat gewoon gevaarlijk zijn. Maar wat hebben wij gelachen toen zij daar zat met haar komkommerijs (wat overigens niet vies was) en wij met ons heerlijke chocolade ijs. Tja dan had ze maar gewoon eerlijk moeten zeggen dat ze niet van pinda's houdt!

Dit is inderdaad erg goed, zo heb ik bij een restaurant gegeten, en ik gaf aan dat ik niet tegen noten kan, en na het eten van een paar happen kon ik prompt bijna afgevoerd worden met de ambulance. Bleken ze met de saladelepel ook de salade gemengd te hebben waar wel noten in zaten verwerkt. Terwijl ik had gezegd dat ze er op moesten letten dat ze schone spullen gebruiken.
Volgens mij hebben ze er wel van geleerd, gezien ze allemaal erg geschrokken waren het personeel. En het eten werd niet afgerekend, en we konden nog 2x gratis komen eten. Dat was dan wel weer leuk, al durfde ik toen niks meer te bestellen wat naar mijn idee "gevaarlijk" leek haha. Kreeg toen ook nog netjes een kaartje thuisgestuurd.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? - Pagina 2 Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Zora wo 6 jun 2012 - 3:08

Dat is wel heel netjes Jilke! Ze zijn zich vast rotgeschrokken, hadden zich vast niet beseft dat het echt zo erg kan zijn smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? - Pagina 2 Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum