Als je in een slecht restaurant zit.
+26
M-G
Fortissimo
Sarah1985
Poubelle
Marin
Rush
Caro
loura
Lejow
Urban Naked
girli
rapa nui
Zora
teletascha
Bazinga
SarahKey
xxjojootjexx
Fearie
Paper Crown
Sam
Esperanza
SDL
Annemoontje
Blond
Jerry
Slakje
30 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Als je in een slecht restaurant zit.
Deze middag zijn we gaan eten in een wokrestaurant. Het eten was echt wel lekker, maar de service was brak. We werden niet begroet, het leek alsof we echt niet welkom waren, na driemaal achter drank te hebben gevraagd voor ons beide, kregen we slechts één drankje (waarop mijn vriend nogal boos achter het tweede drankje vroeg, excuses hebben we niet gekregen, het drankje werd zowaar op tafel geknald en was warm en zonder prik). Ook hebben we langer dan een halfuur op onze rekening moeten wachten. Het personeel riep een hele tijd tegen elkaar, hun gemekker tegen elkaar overstemde de rest van het restaurant, ...
Nuja; het was absoluut niet gezellig en wij waren zelfs boos.
Wat doen jullie in dat geval? Ik had echt zin om weg te gaan zonder te betalen (wat we wel lief hebben gedaan, hoor).
Nuja; het was absoluut niet gezellig en wij waren zelfs boos.
Wat doen jullie in dat geval? Ik had echt zin om weg te gaan zonder te betalen (wat we wel lief hebben gedaan, hoor).
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Als je in een slecht restaurant zit.
Als ze bij het brengen van de rekening vragen 'was alles naar wens' vertellen dat dat 't niet was en uitleggen waarom (maar met zo'n but-service zullen ze dat wss óók niet vragen).
Anders een medewerker die er belangrijk uitziet bij het vertrekken vertellen dat je de service niks vond
Anders een medewerker die er belangrijk uitziet bij het vertrekken vertellen dat je de service niks vond
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Een hele slechte recensie achterlaten op websites die restaurants beoordelen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Zelfs dat vroegen ze niet, Jerry. We waren net een nummertje. Heb inderdaad al een slechte recensie achter gelaten.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
In zo'n restaurant zouden van mij in ieder geval geen fooi krijgen. Misschien kan je een beoordeling schrijven op zo'n site waarop je eetgelegenheden kan vinden en je mening kan geven.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Sowieso niet meer in een wokrestaurant eten. Daar bén je ook een nummertje. Ik haat het om met mijn eten in de rij te gaan staan om het te laten wokken en zelf je bord op te scheppen als ik uit eten ga. Ik doe dat nooit meer.
Gast- Gast
[quote="Carrie"]Sowieso niet meer in een wokrestaurant eten. Daar bén je ook een nummertje. Ik haat het om met mijn eten in de rij te gaan staan om het te laten wokken en zelf je bord op te scheppen als ik uit eten ga. Ik doe dat nooit meer.[/quote
Carrie, ben het helemaal met je eens. In groepsverband is het ook zo knullig, iedereen is in de ban van eten halen en gezellig kletsen zit er dan ook niet in (mits je in de rij een leuk gesprek voert).
Carrie, ben het helemaal met je eens. In groepsverband is het ook zo knullig, iedereen is in de ban van eten halen en gezellig kletsen zit er dan ook niet in (mits je in de rij een leuk gesprek voert).
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
SDL schreef:Carrie schreef:Sowieso niet meer in een wokrestaurant eten. Daar bén je ook een nummertje. Ik haat het om met mijn eten in de rij te gaan staan om het te laten wokken en zelf je bord op te scheppen als ik uit eten ga. Ik doe dat nooit meer.
Precies! Echt vreselijk vreselijk vind ik het
Gast- Gast
Ik heb laatst iets soortgelijks meegemaakt in een restaurant. Degene die ons bediende was behoorlijk onbeschoft.
Natuurlijk werd er niet gevraagd of alles naar wens was en we wisten eigenlijk niet zo goed wat we er mee moesten. Uiteindelijk maar geen fooi gegeven.
Natuurlijk werd er niet gevraagd of alles naar wens was en we wisten eigenlijk niet zo goed wat we er mee moesten. Uiteindelijk maar geen fooi gegeven.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik denk dat ik niet eens met eten was begonnen.
Geef mijn geld ergens anders dan wel uit.
Geef mijn geld ergens anders dan wel uit.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sta je echt met je bordje in de rij bij een wokrestaurant? Ik ben nog nooit in zo'n restaurant geweest haha, gaat een wereld voor me open. Als ik de service ruk vind dan geef ik geen fooi en als ik het idee heb dat het helpt als ik er wat van zeg dan doe ik dat. Ik schrijf nooit recensies maar dat is ook best een goed idee.
Gast- Gast
Harrison schreef:Sta je echt met je bordje in de rij bij een wokrestaurant? Ik ben nog nooit in zo'n restaurant geweest haha, gaat een wereld voor me open. Als ik de service ruk vind dan geef ik geen fooi en als ik het idee heb dat het helpt als ik er wat van zeg dan doe ik dat. Ik schrijf nooit recensies maar dat is ook best een goed idee.
O, lordddddddd... iemand leeft onder een steen! Nee grapje komt ie:
Je hebt net als een all inclusive resort een restaurant met allemaal eilandjes. Het ene eilandje heeft allemaal rauwe groenten, en vlees, vis, kip en zeevruchten, je pakt dus een bordje bij het eilandje en dan schep je op wat je wil hebben. Ik pleur het vol met groenten en zeevruchten en dan ga je naar de 'wokkok' en zeg je welke woksaus je wil hebben. Staat allemaal op het bordje achter de kok. Hij wokt dit in luttele minuten voor je gaar en dan loop je naar het eilandje waar ze allerlei bijgegerechten hebben, witte rijst, noodles, bami, nasi, friet, bananenbollen, loempiaatjes, mini frikandelletjes, sateetjes. Dit schep je erbij en ga je met je bordje terug naar je plekje waar je het naar binnen rost en opnieuw gaat. Je hebt ook eilandjes bij ons waar je soepjes, stokbrood en kruidenboter kunt pakken, een eiland met fruit en een eiland met ijs. Mag je onbeperkt pakken. tevens is er ook bij de wok in mijn woonplaats een teppenyaki 'bar' waar je alles kan laten grillen wat je wil, van ossenhaas tot zalm of panga. Oh en een eiland met salades en sushi.
Het is best ok hoor. Ik vind het nooit zo erg om te gaan wokken.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik vind wokken ook niet erg, maar wel ongezellig.
En sinds ik voor de 2e keer een dikke haar in mn eten had, ben ik heel kieskeurig.
En sinds ik voor de 2e keer een dikke haar in mn eten had, ben ik heel kieskeurig.
Sam- Kletskop
Sam schreef:Ik vind wokken ook niet erg, maar wel ongezellig.
Ja er zijn er erg veel shabby en smerig van die vieze zweterige mannen die je eten wokken, bah onsmakelijk! Maar die in mijn woonplaats is echt wel goed.
Ik heb nu ook een goede ontdekt.
Vind het wel fijn dat je echt alle ingredienten zelf kunt kiezen.
Vind het wel fijn dat je echt alle ingredienten zelf kunt kiezen.
Sam- Kletskop
Het klinkt op zich best oke (als er geen gore dikke vent boven je eten staat te zweten dan). Niet heel gezellig tafelen maar ik hou wel van wok! Maar ik hou ook van me laten bedienen .
Gast- Gast
Het is iig niet voor romantisch tafelen, je moet zelf aan de gang.
Maar daar is meestal de prijs dan ook wel naar.
Maar let wel op de mensen die er werken daar kun je veel aan zien, je wilt echt geen konthaar in je eten
Maar let wel op de mensen die er werken daar kun je veel aan zien, je wilt echt geen konthaar in je eten
Sam- Kletskop
Sam schreef:Het is iig niet voor romantisch tafelen, je moet zelf aan de gang.
Ja juk! de D.oele in mijn woonplaats is wel echt goed. Altijd druk ook. Het is gewoon eigenlijk niet uiteten gaan maar gewoon even schransen.. als je geen zin hebt in fastfood is het gewoon een prima alternatief.
Die boven de A4 moet je echt vermijden, de service daar is echt om te janken. De wc's zijn echt heeeeeeeeel ver lopen, dus pissen die wokkoks gewoon in flesjes en zitten dus aan hun mini chini pimie, en wokken daarna jouw eten.. en een keer hadden we daar een onhandige ober die drinken omgooide op mij, en toen zegt hij: 'Jij gedaan! Jij gedaan..' hij loopt met een tray langs, kiept fanta over mij heen terwijl ik nietsvermoedend een hap van mijn eten neem, en ik heb het gedaan? Hoe? vervolgens heel gedoe want onze tafel was ook zeiknat en we wilden op zijn minst een schoon kleedje.. komt ie later de rekening brengen, HEEFT HIJ DIE FANTA OP onze rekening gezet en als klap op de vuurpijl na het afrekenen liepen wij het restaurant uit, rent een een klein Chinees vrouwtje achter ons aan terwijl wij chill hand in hand weglopen en roept keihard waar een DIKKE rij staat: 'Diefffffffff, niet bitalt niet bitalt!!!' Lieten we de bon zien van pinbetaling.. loopt ze gewoon zonder wat te zeggen weg..
Oooh dat meen je niet PC.. wat dramatisch!! Dat was dus ook 1 x en nooit weer..
Ik hou ook wel van wokken, maar niet van vreetschuren. Ik weet een Chinees restaurantje met wokbufet in B.olsward (H.appy china), waar je in het weekend kunt wokken. Laatst zaten we voor 22.50 p.p inclusief (standaard) drankjes, waar we 2.5 uur voor mochten zitten. En lekker!
En het is kleinschalig en nooit erg druk. Alles prima voor elkaar. Binnenkort maar weer eens even naartoe
Ik hou ook wel van wokken, maar niet van vreetschuren. Ik weet een Chinees restaurantje met wokbufet in B.olsward (H.appy china), waar je in het weekend kunt wokken. Laatst zaten we voor 22.50 p.p inclusief (standaard) drankjes, waar we 2.5 uur voor mochten zitten. En lekker!
En het is kleinschalig en nooit erg druk. Alles prima voor elkaar. Binnenkort maar weer eens even naartoe
Laatst aangepast door Break Of Day op di 1 jan 2013 - 7:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Die vermijden we dus maar, mochten we ooit in de buurt zijn.
Sam- Kletskop
Haha!
Als ik ontevreden ben, ga ik er nooit meer heen. Als mensen daar wel willen eten geef ik mijn mening, maar meer niet.
Als ik ontevreden ben, ga ik er nooit meer heen. Als mensen daar wel willen eten geef ik mijn mening, maar meer niet.
Gast- Gast
Mijn vriend is 'recensent' op zo'n restaurant site. Als iets slecht was, komt dat er dus wel op te staan
Kijk zelf ook altijd wel even op die site voor we ergens gaan eten.
Kijk zelf ook altijd wel even op die site voor we ergens gaan eten.
Sam- Kletskop
Carrie schreef:SDL schreef:Carrie schreef:Sowieso niet meer in een wokrestaurant eten. Daar bén je ook een nummertje. Ik haat het om met mijn eten in de rij te gaan staan om het te laten wokken en zelf je bord op te scheppen als ik uit eten ga. Ik doe dat nooit meer.
Precies! Echt vreselijk vreselijk vind ik het
Hier hetzelfde, het wordt vaak als idee geopperd om bij een uitje te gaan doen. En wij geven aan dat we het ongezellig vinden. Mijn vriend heeft zelfs gezegd dat hij niet wenst te wokken op zijn vrijgezellenfeest, om bovenstaande redenen.
Ik zou in het geval van slakje een recensie achterlaten en geen fooi geven. En gewoon nooit weer naar dat restaurant gaan.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wanneer ik uit eten ga met alleen volwassenen, dan vind ik een gewoon restaurant leuker.
Maar met kinderen is de wok echt ideaal, doordat ze zelf kunnen kiezen en opscheppen. Daarnaast kunnen ze lekker rondlopen en hoeven niet 2 uur stil te zitten op een stoel.
Mijn moeder gaat trouwens ook graag wokken, omdat ze gek is op groenten, en bij een normaal restaurant is het aanbod aan groenten ronduit triest te noemen.
Maar met kinderen is de wok echt ideaal, doordat ze zelf kunnen kiezen en opscheppen. Daarnaast kunnen ze lekker rondlopen en hoeven niet 2 uur stil te zitten op een stoel.
Mijn moeder gaat trouwens ook graag wokken, omdat ze gek is op groenten, en bij een normaal restaurant is het aanbod aan groenten ronduit triest te noemen.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Maar met geen fooi geven bereik je opzich ook niet veel.
Niet dat ik vind dat je een fooi moet geven als je niet tevreden bent, maar er zijn zoveel mensen die wél tevreden zijn en niet aan een fooi denken, dat het niet opvalt.
De bediening zal niet denken van: Ooh, ze hebben geen fooi gegeven dus waren vast niet tevreden, oh help.
Niet dat ik vind dat je een fooi moet geven als je niet tevreden bent, maar er zijn zoveel mensen die wél tevreden zijn en niet aan een fooi denken, dat het niet opvalt.
De bediening zal niet denken van: Ooh, ze hebben geen fooi gegeven dus waren vast niet tevreden, oh help.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?
» Restaurant Maastricht
» Restaurant week
» Restaurant Apeldoorn
» Restaurant Nijmegen
» Restaurant Maastricht
» Restaurant week
» Restaurant Apeldoorn
» Restaurant Nijmegen
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: