Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

+18
Caresses
CCC
Poubelle
Blond
Beachgirl
Zora
Angela_1986
June
SoGood
duckie
piene1983
mosio
silly-one
TukTuk
mickey
Tania
Bazinga
Mizz_S
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 6:21

Ik was van het weekend in een restaurant waar ik een maaltijdsalade had besteld. Op de menukaart stond niet dat hier geitenkaas in zat, maar dat zat er dus wel in. En als ik iets niet lekker vind is het wel geitenkaas. Ik heb toen niets gezegd, omdat het mijn eigen foute keuze was. Mijn vriend vond dat ik er wel iets van had moeten zeggen, omdat er niet op de menukaart stond dat er geitenkaas door de salade zat.

Zouden jullie in zo'n situatie zeggen dat je het niet lust of niet lekker vind? In welke situaties is dit normaal?

Besef me dat de topictitel niet helemaal goed gekozen is trouwens, het eten an sich was niet slecht, maar gewoon niet mijn smaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Mizz_S ma 4 jun 2012 - 6:24

Ik vind het in dit geval niet jouw 'schuld', want op de kaart stond niet dat er geitenkaas in zat. Had dat er wel gestaan dan had je deze salade nooit gekozen. En ik vind geitenkaas ook wel een heel bepalend ingrediënt, dus dat hadden ze er beter wel bij kunnen zetten. Je had er dus best wat van kunnen zeggen vind ik.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Bazinga ma 4 jun 2012 - 6:32

In jouw situatie had ik er wel wat van gezegd. Verder ben ik niet heel zeikerig, maar als iets niet naar wens is, zeg ik 't gewoon; ik ben klant, 't is hun werk om 't mij naar mijn zin te maken.. Ben niet onredelijk, maar wil wel gewoon lekker eten, betaal daar ook voor smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Tania ma 4 jun 2012 - 6:37

Ik zeg dat soort dingen ook nooit terwijl ik eigenlijk vind dat je dat gewoon wel zou moeten doen.

Wij waren vorige week bij een pizzeria en in de tomatensaus op m'n pizza hawaii zaten (veel) uien. Dat vind ik dus echt niet lekker maar ik heb ze er maar een beetje uitgezocht en de rest opgegeten. Maar eigenlijk vind ik dat er geen uien in de tomatensaus horen te zitten zonder dat dat erbij staat.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  mickey ma 4 jun 2012 - 6:38

Als het niet lekker is, dan zeg ik dat ja. We zijn een keer uit eten geweest met een paar ooms en tantes van mijn vriend, vanwege de jaardienst van mijn vriend's oma. Drie van ons hadden lasagne besteld. Nou die was zo enorm gezouten dat we alledrie minstens de helft hebben laten staan. Toen de serveerster kwam afruimen en vroeg of het gesmaakt had, zeiden we dus ook "Nee niet echt, het was erg zoutig". Ter compensatie kregen we toen een gratis dessert aangeboden.

Ik heb ook wel eens iets besteld, wat ik nooit eerder had gehad, risotto namelijk. Nou ik vond het zooo vies! Maar dat was mijn eigen schuld, want ik had het nog nooit eerder gehad. Het zat barstensvol champignons, die lust ik al niet, dus dat was al heel jammer. Maar verder vond ik het ook gewoon niet lekker. Daar heb ik toen niks van gezegd, want het was mijn eigen fout.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  TukTuk ma 4 jun 2012 - 6:42

Ik zou het denk ik ook wel gemeld hebben, maar meer in de trant van "Goh, misschien is het handiger als zo iets er wel op staat op het menu, want er zijn behoorlijk wat mensen die geen geitenkaas lusten".
Want de geur / smaak van geitenkaas is dusdanig overheersend dat, als je het echt niet lust, ik kan begrijpen dat je die hele salade ook niet meer lust.

Laatst heb ik bij een pannenkoeken restaurant m'n pannenkoek terug gestuurd, had hem al voor meer dan de helft op, en zag ineens op een stuk allemaal korte zwarte haartjes in/op mijn pannenkoek zitten. Bij het eerste haartje dacht ik nog "nouja kan gebeuren, ik leg dat stukje apart en denk er verder niet over na", tot ik goed keek en er zo een stuk of 10 haartjes uit kon halen.. pale
Dus aangegeven, en die ober nam hem gelijk mee, maar ze wilden me een nieuwe geven.. Maarja het was een behoorlijk gevulde pannenkoek met groente, spekjes, aardappelen, kaas er overheen, dus een nieuwe zou ik sowieso niet op krijgen dus gezegd dat ik geen nieuwe hoefde. Uiteindelijk hebben ze het netjes opgelost door de pannenkoek helemaal niet te rekenen.
(Had overigs niet voor mij gehoeven, had hem immers al meer dan de helft op, dus snap best als ze in ieder geval iets rekenen).
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  silly-one ma 4 jun 2012 - 6:44

als het niet naar wens ik zeg ik het. ooit kwamen ze al de borden halen terwijl ik nog zat te wachten op mijn bestelde friet. Daar ook wat van gezegd, waar mijn hele familie bij zat. Plus dat ik ook mijn bestek duidelijk had weggelegd dat ik nog zat te wachten.

zeker op het moment dat ik wat meer betaal dan laat ik wel eerlijk weten of ik het wel of niet naar verwachting vond.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 6:46

Iiiihhhhww AngelNyn daar zou ik echt braakneigingen van krijgen, die haartjes op je pannenkoek! Bah! Wel netjes opgelost zo.

Ja ik had misschien inderdaad kunnen aangeven dat ik het jammer vond dat er niet op het menu stond dat er geitenkaas in de salade zat, maar ik vind mezelf altijd zo zeikerig overkomen. Ben er denk ik gewoon een beetje te schijterig voor. Overigens vroeg de ober bij het afruimen of het gesmaakt had en toen gaf ik wel aan dat ik geen geitenkaas lust, en dat ik het daarom niet op heb gegeten maar daar deed hij verder niets mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  TukTuk ma 4 jun 2012 - 6:49

Zoey schreef:Iiiihhhhww AngelNyn daar zou ik echt braakneigingen van krijgen, die haartjes op je pannenkoek! Bah! Wel netjes opgelost zo.

Ja ik had misschien inderdaad kunnen aangeven dat ik het jammer vond dat er niet op het menu stond dat er geitenkaas in de salade zat, maar ik vind mezelf altijd zo zeikerig overkomen. Ben er denk ik gewoon een beetje te schijterig voor. Overigens vroeg de ober bij het afruimen of het gesmaakt had en toen gaf ik wel aan dat ik geen geitenkaas lust, en dat ik het daarom niet op heb gegeten maar daar deed hij verder niets mee.

Ja die kreeg ik achteraf ook wel. en mijn eetlust was op dat moment ook wel al verdwenen hoor. Heb nog paar happen van de pannenkoek van mijn vriend gehad, maar het smaakte toch een stuk minder..) En die braakneigingen kwamen zeker toen mijn vriend zei toen we thuis waren "ja ik wilde het niet zeggen net, maar zulke zwarte haartjes.. het leek verdacht veel op..." Heb zijn zin maar afgekapt want wilde daar écht niet over nadenken.. pale
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  mosio ma 4 jun 2012 - 6:52

Ik zou er ook wat van gezegd hebben. Mijn vriend had een keer een verrassings menu genomen. Je kon wel aangeven als je iets echt niet lustte dus hij gaf bitterkoekjes door. En bij het dessert kreeg hij toch iets met bitterkoekjes dit heeft hij toen ook gezegd. Hij heeft toen een ander dessert gekregen.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 6:57

In jouw geval zou ik het wel zeggen. Vooral als je het echt niet lekker vindt. Ik lust ook geen geitenkaas, dus zou daar wel wat van zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  piene1983 ma 4 jun 2012 - 6:57

Als iets niet lekker is heb ik altijd geleerd om dat direct na de eerste of tweede hap te melden aan het personeel. Dan kan er nog iets met de klacht gedaan worden, wellicht is er wel een vergissing gemaakt. Als je iets hebt gekozen wat je niet kent en je vindt het niet lekker, dan heb je een beetje pech daar kun je niets van zeggen als de smaak en kwaliteit verder goed is. In het geval van de salade had ik na de conclusie "er zit geitenkaas in" besloten om het personeel te informeren over het gegeven dat dit niet verwacht was en dat anders de keuze op iets ander gevallen zou zijn. Ik had dan de salade ook niet opgegeten. Achteraf "klagen" over het eten en/of dan de helft laten staan heeft simpelweg geen zin, dan hoeft een restaurant er niks mee te doen want je hebt gegeten. Laatst had ik varkenshaas besteld, dit moest iets doorbakken worden aangezien ik zwanger ben maar wat ik op mijn bord kreeg leek meer op hondenbrokken zo droog als het was. Toen ben ik ook even naar de bar gelopen en heb ik aangegeven dat het eten niet naar wens was, toen heb ik iets anders gekregen. Ik ga dan ook niet verder met eten en laat het dan ook staan. Jammer was dat het personeel niet zo snel was en ik pas iets nieuws kreeg toen de rest al uitgegeten was.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  duckie ma 4 jun 2012 - 6:59

ik had het ook wel gezegd denk ik, alhoewel ik dat soms wel moeilijk vind..

wij hadden eind vorig jaar eens bij het pannekoekenrestaurant gegeten en hadden daar een hele lekkere pannekoek gehad, dus in april weer eens geweest en toen dezelfde pannenkoek besteld maar hij was echt heel vet gewoon té zeg maar... en voor A. hadden we een kinder pannenkoekje maar die was ook al zo vet. daar heb ik toen wel wat van gezegd..
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 7:22

Jop schreef:In jouw situatie had ik er wel wat van gezegd. Verder ben ik niet heel zeikerig, maar als iets niet naar wens is, zeg ik 't gewoon; ik ben klant, 't is hun werk om 't mij naar mijn zin te maken.. Ben niet onredelijk, maar wil wel gewoon lekker eten, betaal daar ook voor smile

Helemaal eens. Als iets overduidelijk niet god is, zeg ik er iets van. Zo had ik een keer verbrande creme brulee tot twee keer toe. Toen bleek dat de rietsuiker op was en ze maar basterdsuiker gebruikt hadden, geen goede keuze Wink De drankjes van die avond waren gratis, heel netjes opgelost dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Bazinga ma 4 jun 2012 - 7:26

Zelf werk ik in de horeca en eigenlijk stel ik kritiek best op prijs; soms kan 't ergere problemen of nog meer klachten voorkomen! Ik was laatst met m'n nichtje uit eten en ze had sate van de haas, was één stuk gewoon.. Rauw. Dus ze had er wat van gezegd en tot 3x aan toe, kreeg ze weer een rauw stuk, maar steeds 't zelfde stuk. Bleek er iets met die grill aan de hand! Maar goed, zij waren dus ook blij met de feedback, want ze kunnen 't zelf ook niet ruiken...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 8:08

Ik geef het zelf altijd aan als ik iets niet in orde vind.
Ik werk als kok dus vind het ook fijn dat mijn gasten dit ook aan mij melden als iets niet goed is, helaas doen veel mensen dit wanneer ze hun bord leeg hebben gegeten en dan kun je niets meer voor ze betekenen.

Wat hier boven mij ergens gezegd werd trouwens, dat het personeel niet zo snel was en ze pas een nieuw gerecht kreeg toen haar tafelgenoten uitgegeten waren: een kok kan niet meteen à la minute voor jou een nieuw gerecht maken als hij/zij net andere gerechten aan het meegeven is, is hier niet direct tijd voor, dan zullen de andere gerechten weer naar de knoppen kunnen gaan. Natuurlijk heeft een klacht voorrang, maar je kunt meestal niet binnen 10 minuten een nieuw gerecht op tafel zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  SoGood ma 4 jun 2012 - 8:18

Ik lust eigenlijk alles wel, dus dat is geen probleem eigenlijk. Als iets koud is ofzo zal ik er niet snel iets van zeggen maar als er echt iets mis is, zoals zure slagroom zal ik er wel iets van zeggen. En toen de laatste keer er een rups in mijn verse munt thee dreef toen wilde ik ook wel graag een nieuw drankje ja. Wink

Mijn vriend heeft weleens een heel groot stuk (formaat 2 euro-munt) in zijn eten gehad.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  June ma 4 jun 2012 - 8:22

Daar zeg ik wel wat van ja. Bovendien is het met iets als geitenkaas ook onhandig om het niet te vermelden, want iemand kan er ook gewoon allergisch voor zijn en denken dat het gewoon gegeten kan worden, doordat het niet bij de ingrediënten staat. Inderdaad ook een erg overheersende smaak, zoals iemand anders ook al zei, dus ja, daar had ik zeker wat van gezegd.

Als ik niet tevreden was over (een onderdeel van) mijn eten dan zeg ik dat ook gewoon eerlijk. Dat ik iets niet lekker vond, betekent niet meteen dat ik het hele restaurant niet leuk vind.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Angela_1986 ma 4 jun 2012 - 8:22

Als er iets in zit wat ik niet lust zonder dat ik dit vooraf wist of het niet smaakt dan zeg ik dat wel.

Ik lust geen sla, meestal geef ik dat vooraf aan maar heel soms vergeet ik het en dan is het dus gewoon mijn eigen schuld en zeg ik er niets van.

Wij hebben eens ergens pannenkoeken gegeten maar die smaakte niet zoals wij verwachten. Het waren pannenkoeken zoals je die thuis ook bakt terwijl je normaal gesproken in een pannenkoekenrestaurant toch wel 'n ander 'soort' pannenkoek hebt. Ze waren niet vies maar ze hadden ook weinig smaak, waren niet echt groot en vulde dus ook niet zo. Ook waren sommige pannenkoeken al afgekoeld. Toen ze vroegen of alles naar wens was gaven we aan dat we niet geheel tevreden waren, de reactie die we kregen was ongelooflijk... Eerst wist ze niet wat ze moest zeggen, toen zei ze 'Dat kan niet, wij hebben nog nooit klachten gehad!' en liep weg :O
Toen hebben we maar afgerekend, de volle mep, en zijn ergens anders naar toe gegaan om 'n ijsje te eten.

Met 'n collega heb ik eens ergens gegeten waar het nogal druk was. Aan het tafeltje naast ons kwamen een paar minuten later ook twee vrouwen zitten. We kregen dus tegelijkertijd de menukaart en hebben na elkaar besteld. Zij hadden hun voorgerecht echter al op terwijl wij nog niets hadden. Je zag ook amper iemand van de bediening lopen en als we contact zochten deden ze net alsof ze dat niet zagen. Uiteindelijk kregen we dan ons voorgerecht. Na weer 'n tijd wachten kregen we ons hoofdgerecht maar de groente, saus en friet zaten er niet bij; die kwamen er aan. Wij hebben dus eventjes gewacht maar zijn op een gegeven moment toch maar begonnen met eten want ja, anders werd ons vlees koud. Weer konden we geen contact krijgen met de bediening en op het moment dat wij op wilde staan om navraag te doen, kwam er iemand aan. Die jongen zou er voor zorgen dat wij de groente e.d. kregen. Vervolgens duurde het nog ruim 5 minuten en hadden we ons vlees dus op.
Ook hier de vraag of alles naar wens was waarop mijn collega aangaf dat het dat niet helemaal was. En ook hier 'n medewerker die hier niet goed mee om wist te gaan. Uiteindelijk bood hij ons 'n drankje aan, toen mijn collega daar niet enthousiast op reageerde kregen we het nagerecht gratis aangeboden. Dat hebben we toen dus nog maar genomen maar ook dat duurde behoorlijk lang. Hun excuus; tja, het was 'n beetje druk. Gek hè, op 'n mooie vrijdagavond, midden in 't centrum?! Rolling Eyes
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Zora ma 4 jun 2012 - 8:24

Sogood schreef:Ik lust eigenlijk alles wel, dus dat is geen probleem eigenlijk. Als iets koud is ofzo zal ik er niet snel iets van zeggen maar als er echt iets mis is, zoals zure slagroom zal ik er wel iets van zeggen. En toen de laatste keer er een rups in mijn verse munt thee dreef toen wilde ik ook wel graag een nieuw drankje ja. Wink

Mijn vriend heeft weleens een heel groot stuk (formaat 2 euro-munt) in zijn eten gehad.

Een groot stuk wat? smile

Ik zou niet snel moeilijk doen, durf ik niet zo goed :s maar als er geitenkaas op mijn bord zou liggen.... brrr!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  SoGood ma 4 jun 2012 - 8:25

Zora schreef:
Sogood schreef:Ik lust eigenlijk alles wel, dus dat is geen probleem eigenlijk. Als iets koud is ofzo zal ik er niet snel iets van zeggen maar als er echt iets mis is, zoals zure slagroom zal ik er wel iets van zeggen. En toen de laatste keer er een rups in mijn verse munt thee dreef toen wilde ik ook wel graag een nieuw drankje ja. Wink

Mijn vriend heeft weleens een heel groot stuk (formaat 2 euro-munt) in zijn eten gehad.

Een groot stuk wat? Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? 561177

Ik zou niet snel moeilijk doen, durf ik niet zo goed :s maar als er geitenkaas op mijn bord zou liggen.... brrr!!

Glas! Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Beachgirl ma 4 jun 2012 - 8:30

Ik heb wel eens een pikzwarte calzone pizza gekregen. Heb er toen niks van gezegd maar wel de hele bovenkant eraf gehaald en op mijn bord laten liggen.

Toen de "ober" de borden op kwam halen zei hij dat ik het had moeten melden want het wacht écht te verbrand. Ik zei toen dat ik geen zin had om weer een half uur te moeten wachten op een nieuwe pizza en dat de rest me goed gesmaakt had.

Hij gaf me toen ook wel gelijk, en we kregen het dessert toen gratis.



In jouw geval had ik de geitenkaas laten liggen en er niks van gezegd. Tenzij je natuurlijk allergisch zou zijn geweest voor geitenkaas o.i.d. Dan kan een kruimeltje al nare gevolgen hebben.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Blond ma 4 jun 2012 - 8:47

Ik zeg dat gerust. Laatst hadden een vriendin en ik een foccacia als bijgerecht bij onze salades besteld. Dat ding was hard! Daar kon je iemand een hersenschudding mee slaan. Na twee happen het bij het personeel aangegeven, toen kregen we een (goede) nieuwe.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 8:48

Ja, sowieso ben ik een 'zeikerd' omdat ik geen melkproducten mag :nopompom: Maar als het niet goed smaakt zeg ik het ook gewoon hoor! Dus als het rauw/gaar/zwart etc. is. En als er echt iets inzit wat ik niet lust en het stond niet op de menukaart, dan zou ik het ook aangeven, hadden ze het erbij moeten zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Poubelle ma 4 jun 2012 - 8:58

Ik zou daar wel wat van zeggen ja.
Sowiezo vind ik dat de bediening vrij snel na uitserveren langs had moeten lopen om te vragen of alles naar wens was zodat je het aan had kunnen geven.
Als je niks zegt kunnen ze het ook niet oplossen.

Ik was ooit uit eten met m'n ouders en had spare-ribs besteld. Ik kreeg als laatste m'n eten, en we roken al een brandlucht uit de (open) keuken komen en m'n vader grapte al, 'dat zijn jouw spare-ribs!'.
En inderdaad, ik kreeg zwarte spareribs! Ik heb gezegd dat ze meteen mee teruggenomen mochten worden, want dat ga ik niet eten. Durfde die jongen nog te zeggen 'Zo serveren wij ze altijd!'
Dat geloofde ik niet helemaal, maar ik heb nieuwe gekregen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van? Empty Re: Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum