Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haar andere kleur verven of toch niet?

+13
Siem
Feline
Melis_je
loura
isatje1980
Discordia
Bliss
_Cyn_
Blond
TukTuk
Kowalski
Monte
Davinia
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Discordia di 5 jun 2012 - 4:43

Davinia schreef:Ik denk dat ik toch maar eens de stap ga wagen.. Weet iemand een mooie warme bruine kleur? smile

Ja, maar ik raad je toch echt aan om naar de kapper te gaan. Je hebt nogal veel kans op te rood of te "groen" haar als je nu zelf aan de slag gaat met drogistverf.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia di 5 jun 2012 - 4:55

Nou, het probleem is beetje dat ik de kapper zo ontzettend duur vind om daar iedere 6 weken naar toe te gaan. Als ik het de eerste keer bij de kapper doe, zou ik het daarna zelf bij kunnen houden zonder dat het groen wordt?
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  TukTuk di 5 jun 2012 - 5:01

Davinia schreef:Nou, het probleem is beetje dat ik de kapper zo ontzettend duur vind om daar iedere 6 weken naar toe te gaan. Als ik het de eerste keer bij de kapper doe, zou ik het daarna zelf bij kunnen houden zonder dat het groen wordt?

Ja dat kan dan makkelijk! Heb ik ook gedaan, gewoon een spoeling bij de kapper toen, en zelf daarna steeds donkerder gaan verven.
Als je naar Brainwash gaat, is het ook niet zo heel duur om te verven, of anders misschien een thuiskapster proberen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia do 7 jun 2012 - 6:56

Nou, het gaat gebeuren hoor. Ik laat m'n haar altijd knippen door een thuiskapper en ik heb haar vanavond eens gebeld met dit verhaal. Zij dacht aan de kleur 'hazelnoot'. Ik ben benieuwd dus, volgende week of die week daarna gaat het gebeuren. Vind het wel spannend.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Bliss do 7 jun 2012 - 6:59

Heel goed, je zult er geen spijt van krijgen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 11 jun 2012 - 0:38

Bliss schreef:Heel goed, je zult er geen spijt van krijgen!

Helaas.... Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 394967

Mijn thuiskapper adviseerde me de kleur goudblond. Ze verft zelf niet omdat ze allergisch is, maar die kleur had haar vriendin, dus dacht ze dat ie mij ook zou staan. Ik vond de kleur iets minder, maar de kleur 'praline' wel erg mooi dus heb voor die gekozen. Wat een fout, wat een fout. Vind het me absoluut niet staan, haha.
Misschien dat het nog wat mooier wordt als ik make up op heb en het een paar keer gewassen heb, maar nu heb ik complete spijt, haha.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 0:42

Heb je een foto?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Monte ma 11 jun 2012 - 0:45

Stofzuiger schreef:Heb je een foto?
+1
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 11 jun 2012 - 0:59

Hmmm, nu ik het geföhnd heb en me een beetje opgemaakt heb, moet ik zeggen dat het er wel leuk uit ziet. Het is beetje roodbruin.

Helaas nu geen foto, maar morgen komt er een foto online! Ben nu bij m'n ouders en thuis is de laptop kapot.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Blond ma 11 jun 2012 - 1:47

Het is ook heel erg wennen hoor, een hele andere kleur. Ik ging van donkerbruin naar lichtblond en vond het eerst ook niet zo leuk. Toen bedacht ik dat ik minstens een halfjaar blond moest blijven, om eraan te wennen.

Inmiddels is het witblond (finally!!!) en ga ik voorlopig niet terug naar bruin haar Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 11 jun 2012 - 3:09

Ik heb toch een foto. Ik was er aan gewend, vond het weer mooi, maar nu ik die foto's zie toch niet.. Het is iets te rood naar mijn zin. Maar hopelijk wordt dat wat minder als ik het paar keer gewassen heb. Vind het nooit mooi als het net geverfd is, dan is het nog zo 'fel'.

Owja, ik zweet me rot, dus ik heb een lekker glimmend hoofd...

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Foto-KNJ8VLZCHaar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Foto-LTYYS6TD
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Discordia ma 11 jun 2012 - 3:11

Nou, dit donkerdere staat je sowieso al 100 keer beter dan dat blonde. Ik snap dat je erg moet wennen en de kleur je misschien wat tegenvalt omdat het vrij fel is voor jouw doen. Maar verf het aub nooit meer blond Embarassed
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  TukTuk ma 11 jun 2012 - 3:11

Ik vind het wel een hele mooie warme kleur hoor! Vind het je goed staan! Had overigs verwacht dat je wel een tikkeltje donkerder zou gaan Laughing

Hopelijk ga je het zelf ook leuker vinden want dat is toch het belangrijkste!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Melis_je ma 11 jun 2012 - 3:13

Ik vind het je mooi staan. Past goed bij je huidskleur en ogen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 11 jun 2012 - 3:14

AngelNyn schreef:Ik vind het wel een hele mooie warme kleur hoor! Vind het je goed staan! Had overigs verwacht dat je wel een tikkeltje donkerder zou gaan Laughing

Hopelijk ga je het zelf ook leuker vinden want dat is toch het belangrijkste!

Haha, nou, nog donkerder durfde ik niet in 1 keer aan, maar ik wil het wel donkerder gaan verven. Maar niet gelijk in het diepe springen, zo'n held ben ik niet Laughing
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 11 jun 2012 - 3:15

Discordia schreef:Nou, dit donkerdere staat je sowieso al 100 keer beter dan dat blonde. Ik snap dat je erg moet wennen en de kleur je misschien wat tegenvalt omdat het vrij fel is voor jouw doen. Maar verf het aub nooit meer blond Embarassed

Haha!
Nou, mijn omgeving vindt blond altijd super mooi en vindt dit 'zonde', maar op het forum en ikzelf vind donkerder toch wel mooier. Misschien moet m'n omgeving er gewoon aan wennen!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Monte ma 11 jun 2012 - 3:17

Ik vind het ook mooi staan. De eerste foto is het wat fel, iets minder zou misschien mooier zijn(al vind ik de 2e foto al stukken minder fel en een leuke kleur)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 11 jun 2012 - 3:20

Ja, iets minder fel zal wel mooier zijn. Maar uit ervaring weet ik dat na het wassen de meeste 'felheid' er wel uit gaat. Ik vind het na 2 weken en een keer of 4 wassen altijd de kleur het mooiste smile
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Feline ma 11 jun 2012 - 3:40

Je ogen komen wel veeeeel mooier uit zo met deze kleur!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  loura ma 11 jun 2012 - 3:44

Erg mooi! Al denk ik dat een tintje donkerder met minder warmte nog mooier zal staan smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Siem ma 11 jun 2012 - 3:44

Ik vind dit ook veel mooier

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 3:51

De voor foto zie ik helaas niet, maar ik vind het je heel mooi staan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Ooh La La! ma 11 jun 2012 - 4:18

Joan schreef:De voor foto zie ik helaas niet, maar ik vind het je heel mooi staan!

+1

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Bliss ma 11 jun 2012 - 4:23

Discordia schreef:Nou, dit donkerdere staat je sowieso al 100 keer beter dan dat blonde. Ik snap dat je erg moet wennen en de kleur je misschien wat tegenvalt omdat het vrij fel is voor jouw doen. Maar verf het aub nooit meer blond Embarassed

Idd, veeeel beter dit!! Dus geen spijt van hebben hoor. En ik denk ook dat iets donkerder (en iets minder roodachtig) nog mooier staat!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 11 jun 2012 - 5:24

Ik was beetje bang voor reactie van vriendje, omdat ie het echt niet leuk vond dat ik het blonde zat was. Maar toen ie thuis kwam, zei ie 'Jezus... Wow, wat mooi! Dit staat je echt super!' En nu kan ie amper van me afblijven omdat ik 'zo sexy' ben, haha!

Ik wil het de volgende keer inderdaad nog donkerder doen en minder rood. Had dit rode ook niet verwacht. Maar ik ben om, nu alleen nog maar donker voor mij Very Happy
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? - Pagina 2 Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum