haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
Hoi meiden,
Zal vast wel meerdere keren hierop besproken zijn maar:
Ik heb echt zwarte wenkbrauwen. Daarnaast is mijn haar donker (geen zwart).
Ik zou graag een lichtere kleur willen, niet blond maar een licht bruin kleurtje misschien.
Nu heb ik vooral gelezen: niet doen en naar de kapper gaan. Maar dat hoor ik het liefst niet, wil het gewoon zelf proberen.
Hoe pak ik het het beste aan? Ontkleuren en dan verven? Ik snap dat het dus na het ontkleuren een aparte kleur krijgt. Maar kan je daarna 'gewoon' een licht bruine kleur eroverheen doen? Krijgt die licht bruine kleur niet ook een 'aparte' kleur? En als het na het verven blijkt dat het echt niet staat of verkeerd is gegaan, kan je dan een donkere kleur eroverheen doen?
Heeft iemand verder ervaring met Refectocil? (eerst met nr 0 lichter maken en dan met een andere kleur oververven)
Groetjes!
Zal vast wel meerdere keren hierop besproken zijn maar:
Ik heb echt zwarte wenkbrauwen. Daarnaast is mijn haar donker (geen zwart).
Ik zou graag een lichtere kleur willen, niet blond maar een licht bruin kleurtje misschien.
Nu heb ik vooral gelezen: niet doen en naar de kapper gaan. Maar dat hoor ik het liefst niet, wil het gewoon zelf proberen.
Hoe pak ik het het beste aan? Ontkleuren en dan verven? Ik snap dat het dus na het ontkleuren een aparte kleur krijgt. Maar kan je daarna 'gewoon' een licht bruine kleur eroverheen doen? Krijgt die licht bruine kleur niet ook een 'aparte' kleur? En als het na het verven blijkt dat het echt niet staat of verkeerd is gegaan, kan je dan een donkere kleur eroverheen doen?
Heeft iemand verder ervaring met Refectocil? (eerst met nr 0 lichter maken en dan met een andere kleur oververven)
Groetjes!
Happy22- Zwijger
- Aantal berichten : 8
Punten : 22
Registratiedatum : 25-06-11
Re: haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
Je wenkbrauwen zelf ontkleuren zou ik echt niet aan beginnen. Sterker nog, ik zou helemaal niet beginnen met het ontkleuren van je wenkbrauwen. Verf te koop bij de drogist is ook sowieso niet geschikt voor je wenkbrauwen.
Haar ontkleuren vind ik echt een enorm chemische behandeling en zouik niet snel weer doen. Als ik van donker naar blond wil pak ik altijd de lichtste kleur lichtblond van de drogist en dan licht mijn haar al flink op tot lichtbruin. Een week of 4-6 later doe ik dat nogmaals en dan ben ik weer blond. Dat zou ik dus eerst proberen en als je toch wilt ontkleuren zou ik dat toch echt aan de kapper overlaten voordat je met gevlekt haar rondloopt. Zij kunnen erna een spoeling in de gewenste kleur eroverheen doen.
Haar ontkleuren vind ik echt een enorm chemische behandeling en zouik niet snel weer doen. Als ik van donker naar blond wil pak ik altijd de lichtste kleur lichtblond van de drogist en dan licht mijn haar al flink op tot lichtbruin. Een week of 4-6 later doe ik dat nogmaals en dan ben ik weer blond. Dat zou ik dus eerst proberen en als je toch wilt ontkleuren zou ik dat toch echt aan de kapper overlaten voordat je met gevlekt haar rondloopt. Zij kunnen erna een spoeling in de gewenste kleur eroverheen doen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Haar ontkleuren
» Wenkbrauwen laten verven
» Blondines: wenkbrauwen verven?
» Zelf wenkbrauwen verven
» Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)
» Wenkbrauwen laten verven
» Blondines: wenkbrauwen verven?
» Zelf wenkbrauwen verven
» Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: