Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haar verven kan dit?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Haar verven kan dit?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:03

Ik heb gisteren mijn haar lichbruin geverfd...een koele kleur bruin en wilde er nu blonde highlights zelf in zetten maar kan dit wel of krijg je dan dat groene verhaal wat je vaker hoort (maar ik nog nooit gezien heb eigenlijk).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  Chocolate Cookie di 29 maa 2011 - 23:04

Persoonlijk gezien zou ik dat lekker bij de kapper laten doen :P Als het inderdaad groen word of heel lelijk ben je verder van huis.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:06

Ik doe dat altijd zelf.. Nooit mis gegaan..

Je hebt zelfs pakjes haarverf om het eerst bruin te verven en dan zit er highlighter bij.. Dus het moet kunnen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  Chocolate Cookie di 29 maa 2011 - 23:09

Maar bij de kapper doen ze toch altijd met alluminiumfolie erom, hoe ga je dat dan zelf doen? :P Anders zit je hele haar toch onder?
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:11

Chocolate Cookie schreef:Maar bij de kapper doen ze toch altijd met alluminiumfolie erom, hoe ga je dat dan zelf doen? :P Anders zit je hele haar toch onder?

Ook met aluminiumfolie? D'r zit anders ook zo'n badmuts bij hahaha. Of gewoon de bovenste laag een paar plukjes doen, wil er niet veel, heb kort haar dus dat slingert heus niet van links naar rechts en geeft over af Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  Laquisia di 29 maa 2011 - 23:11

Chocolate Cookie schreef:Maar bij de kapper doen ze toch altijd met alluminiumfolie erom, hoe ga je dat dan zelf doen? :P Anders zit je hele haar toch onder?

Men koopt een rol alluminiumfolie, wikkelt dit net als de kapper om het haar heen en voila.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:16

_Leah_ schreef:
Chocolate Cookie schreef:Maar bij de kapper doen ze toch altijd met alluminiumfolie erom, hoe ga je dat dan zelf doen? :P Anders zit je hele haar toch onder?

Men koopt een rol alluminiumfolie, wikkelt dit net als de kapper om het haar heen en voila.
Inderdaad, gewoon met aluminium folie, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  Chocolate Cookie di 29 maa 2011 - 23:17

mozzarella schreef:
Chocolate Cookie schreef:Maar bij de kapper doen ze toch altijd met alluminiumfolie erom, hoe ga je dat dan zelf doen? :P Anders zit je hele haar toch onder?

Ook met aluminiumfolie? D'r zit anders ook zo'n badmuts bij hahaha. Of gewoon de bovenste laag een paar plukjes doen, wil er niet veel, heb kort haar dus dat slingert heus niet van links naar rechts en geeft over af Very Happy .
Oh dan valt het mee! :P Ik heb lang haar, dan is het denk ik ook een stukje lastiger. Succes ermee! Ben wel benieuwd naar het resultaat, als je het uiteindelijk gedaan hebt.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:17

Maar ik wil dus eerst weten of het qua kleur kan das eigenlijk mijn vraag....Donnaa zegt ja...nog iemand ervaring?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  loura di 29 maa 2011 - 23:18

Kan geen kwaad... Je kan ook met de kam streepjes zetten in je haar ik denk dat het op die manier makkelijker is dan dat je met folie zelf aan de slag gaat.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  loura di 29 maa 2011 - 23:20

mozzarella schreef:Maar ik wil dus eerst weten of het qua kleur kan das eigenlijk mijn vraag....Donnaa zegt ja...nog iemand ervaring?

Ja kan dus geen kwaad.. Je moet gewoon zelf in de gaten houden hoe de kleur word. Let wel op dat het er snel lichter uitziet met blondeer erin dan dat je het gaat uitspoelen. Groen word het echt niet smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  Melis_je di 29 maa 2011 - 23:21

Ik heb het ook weleens lichtbruin geverfd en daarna zelf highlights gezet. Als je handig bent, kan het wel, maar ik vind het makkelijker om een vriendin het te laten doen. Lowlights zelf zetten vind ik niet moeilijk, maar stel dat het misgaat, dan valt een blonde vlek veel meer op. De badmuts raad ik af, ik zie dan niet meer waar ik bezig ben. Alles wat je niet wil verven, insmeren met haarolie (of conditioner) kan je eventueel doen of van tevoren ministaartjes maken met (beugel)elastiekjes. Dan kan je snel doorwerken en zit het overal ongeveer even lang in. Ik ben geen kapper, dus misschien doe ik het wel helemaal verkeerd hoor.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:23

Ok thanx allemaal! Ik wil ze gelukkig niet over mijn hele haar maar slechts een paar in mijn langere pony smile. Dus dat gaat wel lukken dan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:39

loura schreef:Kan geen kwaad... Je kan ook met de kam streepjes zetten in je haar ik denk dat het op die manier makkelijker is dan dat je met folie zelf aan de slag gaat.

zo doe ik dit dus ook altijd, is nog nooit mis gegaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven kan dit? Empty Re: Haar verven kan dit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum