Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haar blond verven

3 plaatsers

Ga naar beneden

Haar blond verven Empty Haar blond verven

Bericht  TNMN za 16 apr 2011 - 10:41

Ik heb een vraagje; ik wil graag mijn haar zelf blond verven, maar ik heb dit nog nooit gedaan en ben bang dat het groen, geel of oranje uitslaat.. Mijn haar is nu donkerblond en ik wil graag naar licht blond. Ik zag in de winkel de Live XL colours van Schwarzkopf en op het pakje stond dat je van donker naar licht kunt gaan met die kleuren. Heeft er iemand ervaring met dit merk? Verder nog tips voor het blond verven van haar? (en het tegengaan van groen/geel/oranje?)
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blond verven Empty Re: Haar blond verven

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 17:16

Ik ben al zo vaak van blond naar bruin gegaan en weer terug. Ik ben niet bekend met dat merk, maar het beste is om eerst te ontkleuren. Het mooiste resultaat geeft het als je het een paar tinten lichter verft en dan coupe soleil erdoorheen. Tegen geligheid werkt zilvershampoo goed, en als het groen uitslaat ketchup.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blond verven Empty Re: Haar blond verven

Bericht  Blond za 16 apr 2011 - 21:46

Als ik thuis mijn haar blond probeerde te verfen werd het altijd oranje, ik durf het niet meer aan. (Bovendien staat middenbruin haar me toch beter :P ).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blond verven Empty Re: Haar blond verven

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 23:22

Geverft haar kun je alleen maar lichter blonderen, lichter verven kan niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blond verven Empty Re: Haar blond verven

Bericht  TNMN za 16 apr 2011 - 23:26

Yasmin schreef:Ik ben al zo vaak van blond naar bruin gegaan en weer terug. Ik ben niet bekend met dat merk, maar het beste is om eerst te ontkleuren. Het mooiste resultaat geeft het als je het een paar tinten lichter verft en dan coupe soleil erdoorheen. Tegen geligheid werkt zilvershampoo goed, en als het groen uitslaat ketchup.

Bedoel je met ontkleuren de geverfde kleur die je al hebt er uit halen of ontkleurt het je eigen haar kleur? En doe je dit zelf of laat je het bij de kapper doen?

@Purple: bedoel je mij? Want ik heb geen geverfd haar, donker blond is mijn eigen haarkleur.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blond verven Empty Re: Haar blond verven

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 23:28

TNMN schreef:@Purple: bedoel je mij? Want ik heb geen geverfd haar, donker blond is mijn eigen haarkleur.
Oh, sorry ik dacht dat je geverft haar had. Als het donkerblond van jezelf is kun je het gewoon een paar tintjes lichter verven hoor. Let alleen wel op de soort kleur. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blond verven Empty Re: Haar blond verven

Bericht  Beachgirl za 16 apr 2011 - 23:35

Ik zou er zelf niet aan beginnen.

Ik zou bij de kapper gewoon vragen om veel blonde plukjes door je haar heen, die plukjes worden nog lichter in de zon, waardoor je hele haar lichter wordt.

Zo heb ik het altijd gedaan, en dat werkte goed.

Heb het een keer zelf geprobeerd, en toen werd het een hele lelijke lichte geelgrijze kleur, en kon ik alsnog naar de kapper.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blond verven Empty Re: Haar blond verven

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 5:14

TNMN schreef:
Yasmin schreef:Ik ben al zo vaak van blond naar bruin gegaan en weer terug. Ik ben niet bekend met dat merk, maar het beste is om eerst te ontkleuren. Het mooiste resultaat geeft het als je het een paar tinten lichter verft en dan coupe soleil erdoorheen. Tegen geligheid werkt zilvershampoo goed, en als het groen uitslaat ketchup.

Bedoel je met ontkleuren de geverfde kleur die je al hebt er uit halen of ontkleurt het je eigen haar kleur? En doe je dit zelf of laat je het bij de kapper doen?

@Purple: bedoel je mij? Want ik heb geen geverfd haar, donker blond is mijn eigen haarkleur.
Volgens mij met ontkleuren ontkleur je de geverfde kleur, maar ik ben geen kapper dus weet het ook niet precies :P Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar denk dat je het ook zelf evt kunt doen.
Wat je ook kunt doen, en wat echt een mooi resultaat geeft is als je door je huidige haarkleur coupe soleil doet, wordt echt al een heel stuk lichter dan! En dan bijv over een tijdje nog een keer! Zit je ook niet met onkleuren etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blond verven Empty Re: Haar blond verven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum