Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haar andere kleur verven of toch niet?

+13
Siem
Feline
Melis_je
loura
isatje1980
Discordia
Bliss
_Cyn_
Blond
TukTuk
Kowalski
Monte
Davinia
17 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 4 jun 2012 - 1:53

Ik heb al jarenlang dezelfde blonde haren. Soms een ander tintje, maar over het algemeen altijd lichtblond.
Eigenlijk ben ik het zat en vind ik het niet meer zo leuk staan. M'n vriendinnen, vriendje en moeder vinden het zonde, want ze vinden het juist wel leuk staan. Maar ach, het is niet hun haar Wink

Maar omdat ik toch erg twijfel, vraag ik eventjes om jullie mening.
Vooral vind ik het vervelend dat ik 23 ben en me ondertussen nog telkens kan legitimeren omdat 'iedereen wel kan zeggen dat ze al lang 16 zijn geweest' Suspect

Haar andere kleur verven of toch niet? Foto-UZ6TQCQE
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Monte ma 4 jun 2012 - 4:35

Ik zou voor iets donkerder gaan, dat staat je denk ik leuker. Wat ik heel leuk vind is op taaz.com een foto van jezelf uploaden en dan kun je daar je haarkleur veranderen(ook je kapsel, maar ook alleen je haarkleur). Dan krijg je echt een goed beeld wat leuk staat en wat niet.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Kowalski ma 4 jun 2012 - 4:38

Ik ben geen ster in adviseren, maar ik denk dat een donkerdere kleur je mooi zal staan! Niet te donker, maar een beetje een warme, bruine kleur?

Je hebt echt een mooi koppie trouwens!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 4 jun 2012 - 5:54

Dank je Kowalski:oops:

Ik zat zelf ook te denken aan 2 tintjes donkerder. Dan komt het op donkerblond. Alleen vind ik blond haar altijd leuk voor de zomer, maar bij mezelf ben ik het echt zat, haha.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  TukTuk ma 4 jun 2012 - 5:57

Ik zou gewoon eens proberen als ik jou was! Bevalt het niet is het gewoon een kwestie van paar maanden geduld hebben tot het genoeg is vervaagd om weer een lichtere kleur er in te doen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Blond ma 4 jun 2012 - 6:00

Of gewoon een kleurspoeling! Is het niets, dan is het met 6 weken (maximaal) weer je eigen kleur!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  _Cyn_ ma 4 jun 2012 - 6:12

Davinia schreef:
Vooral vind ik het vervelend dat ik 23 ben en me ondertussen nog telkens kan legitimeren omdat 'iedereen wel kan zeggen dat ze al lang 16 zijn geweest' Suspect

Ik ben 25 en ik moet me nog overal legitimeren... :nopompom:
Maar goed, nu misschien minder maar later alleen maar leuk Wink

Ik denk dat een iets donkerder blond mooi zou zijn!
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Bliss ma 4 jun 2012 - 6:13

Lichtbruin lijkt me ook heel mooi bij je!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 4 jun 2012 - 6:24

Lichtbruin vind ik erg spannend. En dan wordt het gelijk 3 tinten donkerder. Zit eerst maar te denken aan donkerblond, dat is 2 tinten donkerder. Mocht ik het vreselijk vinden kan ik altijd nog bij de kapper highlights erdoor doen waardoor het lichter lijkt.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  TukTuk ma 4 jun 2012 - 6:28

Weet niet of het zelf wilde gaan verven of bij de kapper, maar heb toen destijds wel het advies gekregen om, als je naar donkerder gaat, een kleur te pakken welke ook een roodtint heeft, omdat anders je haar een groene gloed kan krijgen (Heb dat zelf ook ondervonden ook toen ik mijn haar zelf een paar tinten donkerder ging maken, wist dat toen alleen nog niet dat het kwam omdat ik echt een bruintint had gekozen)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 4 jun 2012 - 6:32

Ik was wel van plan om het zelf te gaan verven ja, vind het stuk goedkoper. In principe blijf ik gewoon in het blonde, dus misschien dat je dan minder snel een groene gloed krijgt?
Zat zelf te denken aan de kleur honingblond.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Discordia ma 4 jun 2012 - 6:33

Blond is niet de kleur die het best bij je staat. Beetje hazelnootbruin of donkerder: kastanjebruin zou je veel beter staan.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 4 jun 2012 - 6:35

Discordia schreef:Blond is niet de kleur die het best bij je staat. Beetje hazelnootbruin of donkerder: kastanjebruin zou je veel beter staan.

Kastanjebruin is inderdaad een erg mooie kleur, maar ik geloof dat ik die stap in 1 keer toch te groot vind. Ik vind donkerblond al erg spannend...
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Bliss ma 4 jun 2012 - 6:38

Hmm, donkerblond vind ik niet bepaald spannend. Ik ben zelf donkerblond en doe er maar highlights in steeds, omdat het anders oersaai is. Nogmaals, ik denk dat een bruintint je echt heel goed zal staan! Hoeft niet meteen te donker te zijn natuurlijk. Anders idd ff zo'n programmaatje gebruiken met een foto van jezelf, zodat je kan zien hoe het er ongeveer uit komt te zien.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 4 jun 2012 - 6:40

Bliss schreef:Hmm, donkerblond vind ik niet bepaald spannend. Ik ben zelf donkerblond en doe er maar highlights in steeds, omdat het anders oersaai is. Nogmaals, ik denk dat een bruintint je echt heel goed zal staan! Hoeft niet meteen te donker te zijn natuurlijk. Anders idd ff zo'n programmaatje gebruiken met een foto van jezelf, zodat je kan zien hoe het er ongeveer uit komt te zien.

Ik hou ook niet van spannend, daar ben ik te onzeker voor, haha. Maar ik ga er zeker over na denken. En anders inderdaad eventjes zo'n programma gebruiken smile
En ik dacht dan zelf aan honingblond met highlights en als ik daar aan gewend ben om richting het bruin te gaan. Maar eventjes goed over na denken dus.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  TukTuk ma 4 jun 2012 - 6:46

Davinia schreef:
Bliss schreef:Hmm, donkerblond vind ik niet bepaald spannend. Ik ben zelf donkerblond en doe er maar highlights in steeds, omdat het anders oersaai is. Nogmaals, ik denk dat een bruintint je echt heel goed zal staan! Hoeft niet meteen te donker te zijn natuurlijk. Anders idd ff zo'n programmaatje gebruiken met een foto van jezelf, zodat je kan zien hoe het er ongeveer uit komt te zien.

Ik hou ook niet van spannend, daar ben ik te onzeker voor, haha. Maar ik ga er zeker over na denken. En anders inderdaad eventjes zo'n programma gebruiken Haar andere kleur verven of toch niet? 561177
En ik dacht dan zelf aan honingblond met highlights en als ik daar aan gewend ben om richting het bruin te gaan. Maar eventjes goed over na denken dus.

Denk dat je dan echt weinig verschil gaat merken hoor, dat is ook zonde van je geld smile
Als je een kleurspoeling gebruikt, is het zo weer er uit als het niet bevalt.

Ik heb mijn haar toen bijna zwart geverfd (dus geen kleurspoeling maar verf) ben toen op reis geweest (Ok, wel veel zon dus, maar verder niet in chloor water gezwommen, en de keren dat ik in de zee gezwommen had was ook op 2 handen te tellen), en toen ik na 6 maanden terug was had ik mijn oorspronkelijke kleur weer terug.
Gewoon om maar aan te geven dat zo iets echt niet definitief is Wink
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 7:21

De wenkbrauwen zijn zo te zien een stuk donkerder dan je eigen haar en ik denk dat je meer richting die kleur moet denken.
Eventueel met high- of lowlights zodat het niet ineens heel donker oogt maar een subtiele verandering is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Blond ma 4 jun 2012 - 8:39

Zoals ik dus al eerder zei, dan neem je toch een spoeling? En dan zou ik meteen voor the real deal gaan. Bruin dus Cool
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  isatje1980 ma 4 jun 2012 - 9:59

Ik denk ook dat lichtbruin je mooi zal staan, zoals eerder hier werd gezegd misschien kun je een spoeling proberen, heb ik destijds ook gedaan toen ik donker wil proberen..

oja ik ben 31 en er wordt nog om mijn legitimatie gevraagd, zelfs bij de drankwinkel en vorig jaar in the USA toen ik een wijntje in een restaurant wilde bestellen, notabene op mijn 31ste verjaardag, mijn vriend lag helemaal in een deuk
isatje1980
isatje1980
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia ma 4 jun 2012 - 19:58

Ik wil best een spoeling proberen, maar ik ben bang dat het dan er zo slecht uit gaat. Ik heb er geen ervaring mee, maar best wel veel negatieve dingen over gehoord. Misschien binnenkort toch maar eens de stoute schoenen aan trekken.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 20:10

Spoeling kan wel, maar ik zou wel oppassen welke kleur dan, omdat ik niet zeker weet of dat goed uitpakt als je een bruine spoeling op blond haar doet bijv?

Ik heb ook donkere wenkbrauwen(zwart) maar ik heb mn haar wel eens zwart geverfd, ik kan je vertellen, ziet er niet uit :P Dus volgens mij zegt de kleur van je wenkbrauwen niet zoveel. Anouk bijvoorbeeld heeft volgens mij ook zwarte wenkbrauwen en blond haar en ziet er superleuk uit gewoon.

Volgens mij sta je heel mooi met warme kleuren smile Misschien warmbruin en dan koperkleurige highlights ofzo? Alleen zou ik het dan pas na de zomer verven als je voor donker gaat, dan blijf je bezig met de zon omdat het zo snel verbleekt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  TukTuk ma 4 jun 2012 - 20:14

Yasmin schreef:Spoeling kan wel, maar ik zou wel oppassen welke kleur dan, omdat ik niet zeker weet of dat goed uitpakt als je een bruine spoeling op blond haar doet bijv?

Ik heb ook donkere wenkbrauwen(zwart) maar ik heb mn haar wel eens zwart geverfd, ik kan je vertellen, ziet er niet uit Haar andere kleur verven of toch niet? 253468018 Dus volgens mij zegt de kleur van je wenkbrauwen niet zoveel. Anouk bijvoorbeeld heeft volgens mij ook zwarte wenkbrauwen en blond haar en ziet er superleuk uit gewoon.

Volgens mij sta je heel mooi met warme kleuren Haar andere kleur verven of toch niet? 561177 Misschien warmbruin en dan koperkleurige highlights ofzo? Alleen zou ik het dan pas na de zomer verven als je voor donker gaat, dan blijf je bezig met de zon omdat het zo snel verbleekt..

Daarom moet ze ook een warme kleur bruin nemen, anders heb je kans op een groene gloed.

En dat verbleken.. Misschien is het juist wel handig voor haar om het nu te doen, als ze het niks vind, is het er juist zo weer uit smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  loura ma 4 jun 2012 - 20:26

Donker zal jou echt heel mooi staan! Jij hebt de perfecte huidtint daarvoor. Je moet idd wel echt durven en het is eventjes een stap. Maar ik denk echt dat het mooi zal staan. Spoeling kan wel maar dan krijg je echt niet in een paar weken je blonde kleur terug hoor.. Het zal snel teruglopen en dan zit je met een vale bruin tint. Dan zou ik zelf meteen goed doen en een verf kiezen waar je langer plezier van hebt. Die kun je dan later steeds opfrissen met een spoeling.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 20:27

hahahah ja daar heb je wel een punt, als je het nu doet en t staat niet is het wel voor de zomer begint eruit Haar andere kleur verven of toch niet? 561177

Verf verbleekt trouwens net zo goed hoor smile Ik verf mn haar echt al jaren en in de zomer verf ik het nooit donker omdat het er echt snel uit is Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Davinia di 5 jun 2012 - 4:30

Ik denk dat ik toch maar eens de stap ga wagen.. Weet iemand een mooie warme bruine kleur? smile
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar andere kleur verven of toch niet? Empty Re: Haar andere kleur verven of toch niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum