Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Witte laarzen, of toch een andere kleur?

+6
minoessepoes
Jeanette
Mariposa
VanillaRose
Mamsie
Blond
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 7:14

Witte laarzen, of toch een andere kleur? 470

Witte laarzen, of toch een andere kleur? 470

Witte laarzen, of toch een andere kleur? 470

Ik heb nog nooit witte laarzen gehad dus daarom twijfel ik.
Wie heeft er positieve of negatieve ervaringen met witte laarzen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Blond zo 27 maa 2011 - 7:18

Ik heb twee paar witte laarzen, vooral het eerste paar veel gedragen. Die zijn inmiddels niet mooi meer, ze zijn beige achtig geworden. Het tweede paar is nog hagelwit, maar die draag ik niet veel omdat ze niet zo lekker zitten (zonde want het zijn shabbies). Ik vind deze laars trouwens niet zo mooi...
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Mamsie zo 27 maa 2011 - 7:20

Ik vind witte laarzen meestal goedkoop ogen. Ik zou voor grijs gaan als je al andere zwarte hebt.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 7:48

Ik vind witte laarzen er ordinair uitzien, bij wat voor outfit dan ook.
Ik zou dus voor een andere kleur gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  VanillaRose zo 27 maa 2011 - 10:04

Coco schreef:Ik vind witte laarzen er ordinair uitzien, bij wat voor outfit dan ook.
Ik zou dus voor een andere kleur gaan.

+ 1 en dan vooral al het van dat kunststof is en geen echt leer. Deze laarzen vind ik in het zwart het mooist ook al is het niet echt mijn smaak, vind de zool te grof.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:08

Ik heb witte leren laarzen en die ogen zeker niet goedkoop smile Heb ze al 2 jaar en krijg er nog altijd complimenten over. Leuk nu met pasteltinten en die bohemian stijl van de H&M, lichtroze enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Mariposa zo 27 maa 2011 - 10:56

Ik vind witte laarzen ook al snel ordinair, tenminste wel als ze echt spierwit zijn, gebroken wit vind ik wel mooi. Ik vind die op de foto door het stoere model trouwens nog wel meevallen, maar ik zou als ik moest kiezen voor de grijze gaan.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Jeanette zo 27 maa 2011 - 11:35

Bij wit ziet het er snel goedkoop uit, maar als je een mooie kwaliteit hebt vind ik de witte voor nu heel leuk!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 11:39

Ik zeg: andere kleur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 11:40

Giacomo schreef:Ik heb witte leren laarzen en die ogen zeker niet goedkoop Witte laarzen, of toch een andere kleur? 561177 Heb ze al 2 jaar en krijg er nog altijd complimenten over. Leuk nu met pasteltinten en die bohemian stijl van de H&M, lichtroze enzo.
Bij jou kan ik me dan weer voorstellen dat ze niet goedkoop en ordinair ogen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 18:23

Smikkell schreef:
Giacomo schreef:Ik heb witte leren laarzen en die ogen zeker niet goedkoop Witte laarzen, of toch een andere kleur? 561177 Heb ze al 2 jaar en krijg er nog altijd complimenten over. Leuk nu met pasteltinten en die bohemian stijl van de H&M, lichtroze enzo.
Bij jou kan ik me dan weer voorstellen dat ze niet goedkoop en ordinair ogen!

Met andere woorden, als ik ze aantrek is het wel ordinair? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 18:35

Geen witte laarzen Birgit...als dan al Shabbies ofzo dan zie je iig dat het mooie kwaliteit is maar die van het plaatje met zo'n hout-achtige blokhak zijn niet zo mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 18:40

Smikkell schreef:
Giacomo schreef:Ik heb witte leren laarzen en die ogen zeker niet goedkoop Witte laarzen, of toch een andere kleur? 561177 Heb ze al 2 jaar en krijg er nog altijd complimenten over. Leuk nu met pasteltinten en die bohemian stijl van de H&M, lichtroze enzo.
Bij jou kan ik me dan weer voorstellen dat ze niet goedkoop en ordinair ogen!

Want? Haha, dit klinkt niet goed! Ik heb ook vriendinnen
met witte laarzen. Dat zijn hele nette, hippe meiden. Dus ik
snap niet zo goed wat er mis is met witte laarzen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  minoessepoes zo 27 maa 2011 - 19:09

Plastic witte laarzen vind ik ook ordinair. Mooie leren cremekleurige laarzen vind ik heel leuk staan, zeker zoals Giacomo ook al zegt, gecombineerd met de poeder tinten die nu in zijn.

Ik heb zelf ook zo'n laars in het blauw/grijs. Maar net wat minder grof. Deze vind ik bijvoorbeeld net wat mooier omdat de zool minder grof is enz. De hak lijkt trouwens lomper op deze foto dan hij daadwerkelijk is, ik weet dat dit een mooie leren laars is: http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?mb_f020_id=YRLtsK8D5Nr9BC6oRKUMd0PaLasLPDW9&fh_url=fh_location%3D%2F%2Fnm%2Fnl_NL%26fh_secondid%3D152384626
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Blond zo 27 maa 2011 - 20:53

Giacomo schreef:Ik heb witte leren laarzen en die ogen zeker niet goedkoop smile Heb ze al 2 jaar en krijg er nog altijd complimenten over. Leuk nu met pasteltinten en die bohemian stijl van de H&M, lichtroze enzo.

Bij mij ogen ze ook niet goedkoop. Het is natuurlijk een verschil of ze van leer zijn of plastic.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 21:10

Ik heb deze trouwens, soort cowboylaars van leer. Hij lijkt hier wel wat lomper dan hij in werkelijkheid is.

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Images?q=tbn:ANd9GcTVWz5-29H1F78vH8MR0LXoj0JWqPsLII0aHGwfIeZJH5CfYPot&t=1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Blond zo 27 maa 2011 - 21:18

Ik heb deze:
http://link.marktplaats.nl/423130591

en deze:
Witte laarzen, of toch een andere kleur? Foto-ON6BKOIP
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 21:19

Oooh die Shabbies zijn mooi! Very Happy *hebben*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Blond zo 27 maa 2011 - 21:21

Haha, ze zitten helaas niet zo lekker. Heb ze vorig jaar gekocht met 50% korting, maar heb ze nog echt te weinig gedragen. Heb ook hoge donkerbruine, die draag ik wel regelmatig.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Melis_je zo 27 maa 2011 - 21:26

Ik vind het ook snel ordinair. Je moet een heel stijlvolle uitstraling hebben om zoiets te kunnen dragen vind ik. Ik kan me ook voorstellen dat het met poedertinten heel mooi staat, maar dan moet het wel een goede kwaliteit zijn.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Benthe ma 28 maa 2011 - 0:04

Het ligt inderdaad echt aan de kwaliteit van de laars of witte laarzen mooi zijn of niet. Aantal jaar geleden had ik echt hele mooie witte laarsje, die ik echt afgedragen had. Ik vind het trouwens ook liggen aan de combinatie met kleding. Onder een spijkerbroek of bij pasteltinten past het erg leuk, maar vooral niet met teveel wit combineren, zeker niet als de wit van de broek bijvoorbeeld anders is dan de wit van je schoenen, dat is geen gezicht.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  loura ma 28 maa 2011 - 8:55

mozzarella schreef:Geen witte laarzen Birgit...als dan al Shabbies ofzo dan zie je iig dat het mooie kwaliteit is maar die van het plaatje met zo'n hout-achtige blokhak zijn niet zo mooi!

eens
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 5:10

Giacomo schreef:Ik heb deze trouwens, soort cowboylaars van leer. Hij lijkt hier wel wat lomper dan hij in werkelijkheid is.
Niet negatief bedoelt hoor maar in de loop der jaren heb ik jou best vaak zien reageren op dingen die volgens anderen "fout" zijn die jij altijd heel leuk vindt. Wink Ik hou daar wel van. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:14

Wat bedoel je, Purple? Ik heb niet een bijzonder vreemde kledingsmaak ofzo. Eigenlijk gewoon neutraal smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 6:36

Wit zou niks voor mij zijn. Ik kan zwart al niet eens schoon houden. Ik vind wit wel erg mooi voor de zomer, maar om dan nou met laarzen te gaan lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum