Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 dag in de week kdv

+19
Darius
Puggle
Theezakje13
PapillonRose
Teddyaapje
yes1984
vlindertje
mickey
Bruintje Beer
red rose
Snoes
SarahKey
Jazzlyn
moepie
Annemie
Filoria
Stuiterbal
koNijntje
Linda
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

1 dag in de week kdv - Pagina 2 Empty Re: 1 dag in de week kdv

Bericht  Printje ma 4 jun 2012 - 8:17

Eerst ging R altijd 2 dagen maar sinds het allemaal zo duur is, en ik maar 3 dagen werk, gaat hij maar 1 dag. Dit is voor hem helaas niet echt goed, hij moet vrijwel iedere keer weer wennen. Ik vind het ook erg jammer maar ja helaas is het financiele plaatje hierin belangrijker geworden dankzij ons geweldige kabinet...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Linda ma 4 jun 2012 - 8:19

Ja printje, dat is hier dus ook het geval. En 2 dagen kdv voor de toekomstige baby en 2 dagdelen psz voor dochter wordt echt veel te duur...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje ma 4 jun 2012 - 8:20

Linda schreef:Ja printje, dat is hier dus ook het geval. En 2 dagen kdv voor de toekomstige baby en 2 dagdelen psz voor dochter wordt echt veel te duur...

Ik vind het echt jammer maar ja helaas echt niet anders te doen. Ik wil niet minder werken en heb helaas geen geldboom in de tuin dus dit was de enigste oplossing. Voel me ook echt schuldig tegenover hem, hij had het er zo fijn..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linda ma 4 jun 2012 - 8:22

Printje schreef:
Linda schreef:Ja printje, dat is hier dus ook het geval. En 2 dagen kdv voor de toekomstige baby en 2 dagdelen psz voor dochter wordt echt veel te duur...

Ik vind het echt jammer maar ja helaas echt niet anders te doen. Ik wil niet minder werken en heb helaas geen geldboom in de tuin dus dit was de enigste oplossing. Voel me ook echt schuldig tegenover hem, hij had het er zo fijn..

Ja, balen hoor! Gaat hij de andere 2 dagen naar familie? Want zijn jullie van plan met de baby?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje ma 4 jun 2012 - 8:25

Linda schreef:
Printje schreef:

Ja, balen hoor! Gaat hij de andere 2 dagen naar familie? Want zijn jullie van plan met de baby?

Jep 2 dagen bij opa en oma, ook leuk natuurlijk maar toch. Baby hetzelfde, 1 dag opvang en 2 dagen bij oma.
Wanneer R over ongeveer 1,5 jaar naar de basisschool gaat gaat hij niet meer naar de opvang en komt hij bij mij op school, en kan daar wachten totdat ik klaar ben of oma komt hem halen die 2 dagen.

Een tweede is volgens mij wel wat goedkoper op de opvang, ik geloof dat je dan wel korting krijgt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  snoezel ma 4 jun 2012 - 9:12

Hier ook een succes verhaal. L ging vanaf dat ik weer moest werken elke week een dag. Vanaf het begin vindt ze het super leuk, ze heeft ook echt hele lieve juffies. Zeker toen ze ouder werd en het meer kenbaar kon maken werd ze gewoon blij als ik zei dat ze naar de juffies en de kindjes ging. Ze heeft ook echt een band met de juffies. Ook elke week had ze wel weer iets nieuws geleerd.
Ze heeft ook een vast vriendje/vriendinnetje. Veel kinderen komen bij ons in het dorp maar een enkele dag in de week, dus het eerder genoemde argument dat ze een van de weinige zou zijn met maar een enkele dag en de anderen beter vriendschap op kunnen bouwen geldt bij ons niet echt..

Het zal vast aan het kindje liggen, maar ik ben echt zooo blij met die ene dag. Dusdanig dat ik het niet zou willen missen. (daar was eerst sprake van toen mijn man aan het kijken was om van 40 uur in 5 dagen naar 36 uur in 4 dagen te gaan). Ik vind deze dag te leerzaam en een te groot succes.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud