persoonlijke vraag
+32
Makamba
ellibre
Arwyn
Happinaz
_Femme
Roxi3
Sweety
Caramba
Caro
Rovine
Kaboutertje
Atelier Madame
Discordia
Caroow
Shisha
Rush
_Nina
L!ND@
Snoes
Antibes
Oasis
Highway
ProudMom
Lejow
Didi
Printje
FireButterfly
RYW
slaatje
Bliss
sanne-84
heartsdale
36 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: persoonlijke vraag
Misschien kun je het eerst zelf proberen met een speeltje o.i.d.
Dan weet je hoe je moet ontspannen en weet je hoe het voelt (nouja, redelijk haha). Daarna samen met dat speeltje en dan komt die piemel wel vanzelf een keer.
Ik zou niet zomaar van niets naar alles gaan, maar het rustig opbouwen.
Dan weet je hoe je moet ontspannen en weet je hoe het voelt (nouja, redelijk haha). Daarna samen met dat speeltje en dan komt die piemel wel vanzelf een keer.
Ik zou niet zomaar van niets naar alles gaan, maar het rustig opbouwen.
Gast- Gast
Waar ik mijn wenkbrauwen bij optrek is dat jouw vriend het blijft proberen tijdens de sex terwijl jij hebt aangegeven dit niet te willen. Dat vind ik raar en niet erg respectvol.
Gast- Gast
Zelda schreef:Waar ik mijn wenkbrauwen bij optrek is dat jouw vriend het blijft proberen tijdens de sex terwijl jij hebt aangegeven dit niet te willen. Dat vind ik raar en niet erg respectvol.
Waar staat dat ze nee heeft gezegd op die vraag dan? Mss mis ik het hoor...
Gast- Gast
Zusje schreef:Zelda schreef:Waar ik mijn wenkbrauwen bij optrek is dat jouw vriend het blijft proberen tijdens de sex terwijl jij hebt aangegeven dit niet te willen. Dat vind ik raar en niet erg respectvol.
Inderdaad. Ze wil het wel proberen maar durf niet. Volgens mij is dat meer het 'probleem'.
Gast- Gast
Ik zou het net zo goed niet durven op die manier. Heb weleens gehad hoor dat een jongen zei 'oh, nog nooit gedaan? nou laten we het gelijk maar ff doen, je moet het toch een keer gedaan hebben?' Nou, ik heb hem vierkant uitgelachen, wat een idioot. Zoiets moet je met iemand doen die je vertrouwt en zoiets moet je voorbereiden, rustig aanpakken, compleet ontspannen etc. Neuh, echt niet iets om tussendoor te doen. Tenzij je graag de boel aan gort helpt. Dan is het natuurlijk anders.
Gast- Gast
Wij doen het niet, en ook geen behoefte aan.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Een vriend zei eens dat het altijd fijn is. Als je het lekker vindt is het sowieso fijn. Als het niet lekker is, is het een fijn gevoel als hij er weer uit gaat.
Zelf weinig behoefte gehad die theorie te weerleggen of bewijzen.
Zelf weinig behoefte gehad die theorie te weerleggen of bewijzen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dan nog, als ze wegdraait weet je als man zijnde toch genoeg? Waarom dan nog proberen?Punk'd schreef:Zusje schreef:Zelda schreef:Waar ik mijn wenkbrauwen bij optrek is dat jouw vriend het blijft proberen tijdens de sex terwijl jij hebt aangegeven dit niet te willen. Dat vind ik raar en niet erg respectvol.
Inderdaad. Ze wil het wel proberen maar durf niet. Volgens mij is dat meer het 'probleem'.
Gast- Gast
Nou ja, als hij het graag wil en zij heeft aangegeven er wel voor open te staan... Maar daarom denk ik wel dat het belangrijk is dat ze er over in gesprek gaat met hem. Dit is niet iets dat je even tussendoor kunt gaan doen ofzo. En als je dan zelf gemixte signalen afgeeft maak je het jezelf ook niet echt makkelijker.
Gast- Gast
Ik snap ook niet zo goed waarom hij het blijft proberen. Ik neem aan dat je zoiets overlegt tijdens de sex ('zullen we een poging wagen?') en daar maatregelingen voor neemt. Je douwt als man je friemel toch niet zomaar even naar binnen omdat je vriendin een keer gezegd heeft er wel voor open te staan? Vind ik echt onbeschoft.
Gast- Gast
Zusje schreef:En of het er voor bedoelt is, tja... Pijpen jullie dan ook niet?
Daar heb je inderdaad wel een punt. Dat wel dus, maar ik heb het gevoel dat een anus een uitgang is en geen ingang.. terwijl mn mond ook gebruikt wordt om eten in de te doen dus dan kan zo'n piemel er ook wel in
Overigens vind ik dat je op seksueel gebied gewoon moet doen waar je je goed bij voelt. Ik ben nog lang niet uitgekeken op de 'normale' dingen, vind dat net zo leuk. Heb nu echt geen behoefte aan anale seks en het lijkt me ook echt helemaal niets..
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Zusje schreef:En of het er voor bedoelt is, tja... Pijpen jullie dan ook niet?
Daar heb je inderdaad wel een punt. Dat wel dus, maar ik heb het gevoel dat een anus een uitgang is en geen ingang.. terwijl mn mond ook gebruikt wordt om eten in de te doen dus dan kan zo'n piemel er ook wel in
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Wel aantal keren gedaan, maar het is niet mijn ding.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
L!ND@ schreef:kan ie zelf eens ervaren hoe dat voelt....wat respectloos, sorry. Voor ons is het in ieder geval niet weggelegd. Lijkt ons niks.Highway schreef:Nope, doen wij niet. Ooit met een ex wel gedaan maar ik vind het vreselijk. Naar trouwens dat je man geen waarde hecht aan jouw mening daarover; als hij hem er bij mij zou proberen in te proppen terwijl ik duidelijk zeg dat ik het niet wil,dan had ik hem een hengst gegeven.
Hahaha, volgens mij bespeur ik hier een miscommunicatie... Met 'hengst' wordt hier geen mannelijk paard bedoeld, maar een (flinke) klap (voor de kop bijvoorbeeld, maar het mag ook best een ander lichaamsdeel zijn).
Graag gedaan!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:L!ND@ schreef:kan ie zelf eens ervaren hoe dat voelt....wat respectloos, sorry. Voor ons is het in ieder geval niet weggelegd. Lijkt ons niks.Highway schreef:Nope, doen wij niet. Ooit met een ex wel gedaan maar ik vind het vreselijk. Naar trouwens dat je man geen waarde hecht aan jouw mening daarover; als hij hem er bij mij zou proberen in te proppen terwijl ik duidelijk zeg dat ik het niet wil,dan had ik hem een hengst gegeven.
Hahaha, volgens mij bespeur ik hier een miscommunicatie... Met 'hengst' wordt hier geen mannelijk paard bedoeld, maar een (flinke) klap (voor de kop bijvoorbeeld, maar het mag ook best een ander lichaamsdeel zijn).
Graag gedaan!
Geef mij maar een hengst hoor.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Bliss, dan is dat toch geen miscommunicatie? Blijkbaar bedoelt ze dat het pijn doet en met die hengst voor zijn kop heeft hij dan toch ook pijn? Jij leest het alsof ze hem een hengst gaat geven om hem eens anaal te laten nemen of wat?
Meiden, laat je nou gewoon eens in je reet neuken. Leuk, voor de verandering.
Gast- Gast
Amen!Zusje schreef:Bliss, dan is dat toch geen miscommunicatie? Blijkbaar bedoelt ze dat het pijn doet en met die hengst voor zijn kop heeft hij dan toch ook pijn? Jij leest het alsof ze hem een hengst gaat geven om hem eens anaal te laten nemen of wat?
Ik heb het trouwens wel een keer gedaan, had 3 glazen lambrusco op, werd eerst gemasseerd en ontspannen gemaakt. Met heel veel glijmiddel het geprobeerd en het was wel lekker. Heb daarvoor ook wel een aantal keer zelf geprobeerd met een vibo. Wel een aanrader want dan 'wen' je er een beetje aan. Ik zou het zeker wel nog een keer doen, maar dan wel weer wanneer ik erg ontspannen ben enz. Het is voor mij als iets erbij en het zou ook zeker niet de 'gewone' seks vervangen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb er geen behoefte aan. Ooit geprobeerd, totaal geen succes, dus nee dankje. Vriend griezelt al bij het idee
Gast- Gast
Ik heb het nog nooit gedaan en zal het ook niet snel doen omdat het mij niet prettig lijkt. Ik probeer wel gewoon alles wat me leuk/lekker lijkt maar daar hoort dit dus niet bij.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Zusje schreef:Bliss, dan is dat toch geen miscommunicatie? Blijkbaar bedoelt ze dat het pijn doet en met die hengst voor zijn kop heeft hij dan toch ook pijn? Jij leest het alsof ze hem een hengst gaat geven om hem eens anaal te laten nemen of wat?
Klopt, zo lees ik het en volgens mij bedoelt ze dat ook echt Ze zegt toch: "kan ie zelf eens ervaren hoe dat voelt....wat respectloos, sorry". Met 'het zelf eens ervaren' doelt ze mijns inziens echt op het in je kont geneukt worden, dus ik dacht, ik zet het even recht
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Wel eens geprobeerd, maar geen succes.. krijg er aandrang van
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Wij doen het wel eens, maar zeker niet als vervanging van 'normale' seks. Als extra, eens in de zoveel tijd. Ik heb er ook lang niet altijd zin in, mijn vriend daarentegen wel whaha.
Ik moet echt heul veul zin hebben, niks aan mijn hoofd, lang voorspel etc. En dan is het zelfs wel fijn.
Ik vind het ook een beetje raar om te zeggen dat je het zeker weten nóóit zou willen. Waar komt zulke extreme weerstand vandaan? Heb je dan tijdens de seks ook nooit dat je partner met vingers en of tong in de buurt van je anus komt? Ik kan me nou serieus niet voorstellen dat, dát geen of nooit een fijn gevoel geeft.
Vanzelfsprekend moet je op seksueel gebied nooit iets doen wat je niet wilt, maar ik zie het wel als een extra fijne toevoeging op een seksleven.
Ik moet echt heul veul zin hebben, niks aan mijn hoofd, lang voorspel etc. En dan is het zelfs wel fijn.
Ik vind het ook een beetje raar om te zeggen dat je het zeker weten nóóit zou willen. Waar komt zulke extreme weerstand vandaan? Heb je dan tijdens de seks ook nooit dat je partner met vingers en of tong in de buurt van je anus komt? Ik kan me nou serieus niet voorstellen dat, dát geen of nooit een fijn gevoel geeft.
Vanzelfsprekend moet je op seksueel gebied nooit iets doen wat je niet wilt, maar ik zie het wel als een extra fijne toevoeging op een seksleven.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Hahaha! Dat snap ik natuurlijk wel, maar had een beetje flauwigheid in mijn kop Dus ja...Bliss interpreteert het op de manier zoals ik het bedoelde. Misschien een hele foute opmerking, maar zoals ik al zei....ik was een beetje flauw.Bliss schreef:L!ND@ schreef:kan ie zelf eens ervaren hoe dat voelt....wat respectloos, sorry. Voor ons is het in ieder geval niet weggelegd. Lijkt ons niks.Highway schreef:Nope, doen wij niet. Ooit met een ex wel gedaan maar ik vind het vreselijk. Naar trouwens dat je man geen waarde hecht aan jouw mening daarover; als hij hem er bij mij zou proberen in te proppen terwijl ik duidelijk zeg dat ik het niet wil,dan had ik hem een hengst gegeven.
Graag gedaan!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Happinaz schreef:Wij doen het wel eens, maar zeker niet als vervanging van 'normale' seks. Als extra, eens in de zoveel tijd. Ik heb er ook lang niet altijd zin in, mijn vriend daarentegen wel whaha.
Sommige dingen wil ik gewoon niet proberen, dat heb ik bijvoorbeeld ook met sigaretten
Gast- Gast
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Persoonlijke ontwikkeling
» Persoonlijke verhalen in de Yes
» Persoonlijke videoboodschap van Sinterklaas...(via fb)
» edit, persoonlijke reden.
» Vrijgezellenfeest, persoonlijke boodschap,tips?
» Persoonlijke verhalen in de Yes
» Persoonlijke videoboodschap van Sinterklaas...(via fb)
» edit, persoonlijke reden.
» Vrijgezellenfeest, persoonlijke boodschap,tips?
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: