persoonlijke vraag
+32
Makamba
ellibre
Arwyn
Happinaz
_Femme
Roxi3
Sweety
Caramba
Caro
Rovine
Kaboutertje
Atelier Madame
Discordia
Caroow
Shisha
Rush
_Nina
L!ND@
Snoes
Antibes
Oasis
Highway
ProudMom
Lejow
Didi
Printje
FireButterfly
RYW
slaatje
Bliss
sanne-84
heartsdale
36 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: persoonlijke vraag
Zelda schreef:Dacht dat ik de enige was met zulke 'vreemde' voorkeurenEucalypta schreef:
Enig idee hoe lastig dat overlegd?
Lol. Wat is daar vreemd aan?
Gast- Gast
De meesten vinden dit soort dingen toch wel extreem en eng ikEucalypta schreef:Zelda schreef:Dacht dat ik de enige was met zulke 'vreemde' voorkeurenEucalypta schreef:
Enig idee hoe lastig dat overlegd?
Lol. Wat is daar vreemd aan?
zei 'vreemd' tussen haakjes.
Gast- Gast
Ik heb nog nooit zo'n bal gehad in mijn mond, het lijkt me namelijk niet lekker zitten voor je kaken. Of valt dat op zich mee? En wat gebruiken jullie nog meer als ik vragen mag?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Oh ik gebruik dat soort dingen (nog) niet hoor, maar het idee erachter windt me gewoon op kan er niets aan doen, het is misschien dan wel vreemd maar ieder zo zijn eigen sexuele voorkeuren toch?
Gast- Gast
Ah heerlijk, wakker worden met die topic
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Discordia schreef:Ah heerlijk, wakker worden met die topic
Keer wat anders dan een kopje koffie
Gast- Gast
Zo, weer een minuut of wat leesvermaak
Ik zei ook altijd dat het me niks leek, maar daar ben ik van op terug gekomen. Het kan echt overweldigend lekker zijn.
Ik zei ook altijd dat het me niks leek, maar daar ben ik van op terug gekomen. Het kan echt overweldigend lekker zijn.
Gast- Gast
No way. Dat is een uitgang en geen ingang. Ik heb toch al niet zo'n goede relatie met mijn darmen (PDS) dus wil al niet eens dat 'ie daar in de buurt komt met welk lichaamsdeel dan ook. Anaal hoeft voor hem ook niet zo, maar hij zou er wel graag aanzitten. Dat mag dus niet van mij en is echt een moodkiller als hij het dan toch weer eens probeert in the heat of the moment. Andersom moet hij er niet aan denken dat ik iets bij hem naar binnen zou schuiven. Wél vind ie het fijn als ik aan het stukje huid tussen de anus en zijn ballen zit, maar niet aan 't gaatje zelf dus...
Achja, ieder z'n ding. En dat ik niet aan anaal doe wil dus niet zeggen dat het bij ons saai is in bed hoor. En pijpen vind ik ook iets héél anders (mond is namelijk wel een INgang).
Achja, ieder z'n ding. En dat ik niet aan anaal doe wil dus niet zeggen dat het bij ons saai is in bed hoor. En pijpen vind ik ook iets héél anders (mond is namelijk wel een INgang).
Gast- Gast
Zelda schreef:Oh ik gebruik dat soort dingen (nog) niet hoor, maar het idee erachter windt me gewoon op kan er niets aan doen, het is misschien dan wel vreemd maar ieder zo zijn eigen sexuele voorkeuren toch?
Die bal zou me denk ik tever gaan, puur omdat ik denk dat het ontzettend ongemakkelijk is: maar laat mij maar lekker onderdanig tijdens de sex zijn hoor: heerlijk zo'n man die bepaalt wát er gebeurt, wánneer het gebeurt en die je gewoon door dat bed (of iets anders ;-)) heen sleurt!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Sweety schreef:Ik heb nog nooit zo'n bal gehad in mijn mond, het lijkt me namelijk niet lekker zitten voor je kaken. Of valt dat op zich mee? En wat gebruiken jullie nog meer als ik vragen mag?
Het is de bedoeling dat het niet al te comfortabel is, dat is het hele punt Maar zo'n bal heb ik ook niet hoor, wel andere dingen die voor ongeveer hetzelfde te gebruiken zijn.
Gast- Gast
Even weer ontopic..
Ik vond het heerlijk!
Ik vond het heerlijk!
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
heartsdale schreef:Even weer ontopic..
Ik vond het heerlijk!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Nou zoals hier al werd verteld, je moet je ontspannen..
We hadden een hele leuke avond paar wijntjes gehad en de sfeer kwam er goed in.
Heel ontspannen allemaal, we hebben er ook uren over gedaan en heel wat nieuwe dingen gedaan.
Toen uiteindelijk vroeg mijn vriend heel zwoel, weet je het zeker?
En toen gebeurde het, het is echt heel erg stimulerend en ben nog nooit zo lekker gekomen...
Heel ontspannen allemaal, we hebben er ook uren over gedaan en heel wat nieuwe dingen gedaan.
En toen gebeurde het, het is echt heel erg stimulerend en ben nog nooit zo lekker gekomen...
heartsdale- Prater
heartsdale schreef:Nou zoals hier al werd verteld, je moet je ontspannen..
Wathaddenwejegezegd!!
Hahaha nee hoor, grapje. Gefeliciteerd! Haha
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Happinaz schreef:heartsdale schreef:Nou zoals hier al werd verteld, je moet je ontspannen..
Wathaddenwejegezegd!!
Hahaha nee hoor, grapje. Gefeliciteerd! Haha
Hihi weer een ervaring rijker!
Het is echt aan te raden.
heartsdale- Prater
En ik moet zeggen dat het ons sexleven oppept!
Mijn vriend wou al elke dag, maar nu we dit 'ontdekt' hebben wil ie aan een stuk door.
Ik heb helemaal geen rust meer.. maar vind het niet erg hoor
Mijn vriend wou al elke dag, maar nu we dit 'ontdekt' hebben wil ie aan een stuk door.
Ik heb helemaal geen rust meer.. maar vind het niet erg hoor
heartsdale- Prater
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Persoonlijke ontwikkeling
» Persoonlijke verhalen in de Yes
» Persoonlijke videoboodschap van Sinterklaas...(via fb)
» edit, persoonlijke reden.
» Vrijgezellenfeest, persoonlijke boodschap,tips?
» Persoonlijke verhalen in de Yes
» Persoonlijke videoboodschap van Sinterklaas...(via fb)
» edit, persoonlijke reden.
» Vrijgezellenfeest, persoonlijke boodschap,tips?
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: