persoonlijke vraag
+32
Makamba
ellibre
Arwyn
Happinaz
_Femme
Roxi3
Sweety
Caramba
Caro
Rovine
Kaboutertje
Atelier Madame
Discordia
Caroow
Shisha
Rush
_Nina
L!ND@
Snoes
Antibes
Oasis
Highway
ProudMom
Lejow
Didi
Printje
FireButterfly
RYW
slaatje
Bliss
sanne-84
heartsdale
36 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
persoonlijke vraag
Doen jullie aan anale sex?
Ik wil het wel graag een keer proberen maar ik durf niet...
Mn vriend heeft me het heel lang geleden gevraagd en probeert het wel steeds tijdens de daad maar dan draai ik weg..
Moet ik hiervoor een een clisma of iets dergelijks?
Ik wil het wel graag een keer proberen maar ik durf niet...
Mn vriend heeft me het heel lang geleden gevraagd en probeert het wel steeds tijdens de daad maar dan draai ik weg..
Moet ik hiervoor een een clisma of iets dergelijks?
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Re: persoonlijke vraag
Nee, daar zijn wij beide niet van gecharmeerd en hebben het dus ook nog nooit geprobeerd.
Wat jij trouwens bedoelt is toch een soort darmspoeling of begrijp ik hem dan verkeerd?
Er wordt wel aangeraden een speciaal soort condoom te gebruiken heb ik weleens ergens gelezen.
Wat jij trouwens bedoelt is toch een soort darmspoeling of begrijp ik hem dan verkeerd?
Er wordt wel aangeraden een speciaal soort condoom te gebruiken heb ik weleens ergens gelezen.
Laatst aangepast door Birgit op zo 3 jun 2012 - 7:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
volgens mij zit mn man er nog minder op te wachten dan ik
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
sanne-84 schreef:volgens mij zit mn man er nog minder op te wachten dan ik
Gast- Gast
Nee nog nooit gedaan en dat gaat ook nooit gebeuren
Je hoeft geen clisma te doen. Wel moet je uitkijken dat je na het anale gebeuren niet terug naar de vagina gaat ivm bacterien en glijmiddel gebruiken is ook aan te raden
Je hoeft geen clisma te doen. Wel moet je uitkijken dat je na het anale gebeuren niet terug naar de vagina gaat ivm bacterien en glijmiddel gebruiken is ook aan te raden
Gast- Gast
Nee, nooit gedaan en dat wil ik graag zo houden! Lijkt me vreselijk en dat heb ik mn vriend laatst ook verteld. Gelukkig zit hij er ook niet op te wachten
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Oi, ik heb tijdens een darmonderzoek een slang in mijn reet gehad. Ik had een roesje, maar ik werd wakker en heb door het ziekenhuis geschreeuwd: haal die slang uit mijn reet!!!! Geloof me, er komt alleen nog maar wat uit, nooit meer iets er in.....
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Oi, ik heb tijdens een darmonderzoek een slang in mijn reet gehad. Ik had een roesje, maar ik werd wakker en heb door het ziekenhuis geschreeuwd: haal die slang uit mijn reet!!!! Geloof me, er komt alleen nog maar wat uit, nooit meer iets er in.....
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:slaatje schreef:Oi, ik heb tijdens een darmonderzoek een slang in mijn reet gehad. Ik had een roesje, maar ik werd wakker en heb door het ziekenhuis geschreeuwd: haal die slang uit mijn reet!!!! Geloof me, er komt alleen nog maar wat uit, nooit meer iets er in.....
+ een hele grote 1
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik sta er vanuit mezelf ook niet voor open.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
sanne-84 schreef:RYW schreef:slaatje schreef:Oi, ik heb tijdens een darmonderzoek een slang in mijn reet gehad. Ik had een roesje, maar ik werd wakker en heb door het ziekenhuis geschreeuwd: haal die slang uit mijn reet!!!! Geloof me, er komt alleen nog maar wat uit, nooit meer iets er in.....
+ een hele grote 1
hahahaha + nog 1
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik ben er ook geen fan van. Ik vind het wel raar dat als jij aangeeft het niet te durven en hij het wel probeert te doen. Het is ook niet echt zo dat hij hem zo maar binnen schuift onder het mom van ' oeps verkeerde gaatje ' Je moet het alleen doen als je het zelf wilt, niet omdat hij het graag wil.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
sanne-84 schreef:RYW schreef:slaatje schreef:Oi, ik heb tijdens een darmonderzoek een slang in mijn reet gehad. Ik had een roesje, maar ik werd wakker en heb door het ziekenhuis geschreeuwd: haal die slang uit mijn reet!!!! Geloof me, er komt alleen nog maar wat uit, nooit meer iets er in.....
+ een hele grote 1
Een zo mogelijk nog grotere +1, ik stik hier zowat in mijn limonade
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:sanne-84 schreef:RYW schreef:slaatje schreef:Oi, ik heb tijdens een darmonderzoek een slang in mijn reet gehad. Ik had een roesje, maar ik werd wakker en heb door het ziekenhuis geschreeuwd: haal die slang uit mijn reet!!!! Geloof me, er komt alleen nog maar wat uit, nooit meer iets er in.....
+ een hele grote 1
Een zo mogelijk nog grotere +1, ik stik hier zowat in mijn limonade
Solly
Ben het trouwens wel een beetje eens met bovengenoemde reactie. Ik zou echt gewoon aangeven dat je het niet wilt, waarom blijft hij het proberen als je steeds wegdraait?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Oi, ik heb tijdens een darmonderzoek een slang in mijn reet gehad. Ik had een roesje, maar ik werd wakker en heb door het ziekenhuis geschreeuwd: haal die slang uit mijn reet!!!! Geloof me, er komt alleen nog maar wat uit, nooit meer iets er in.....
Hahahahahaha Zit hier keihard te lachen, kan gewoon niet meer stoppen, hahaha! Sorry, lijkt me geen prettige ervaring, maar hoe je het geschreven hebt.. Hahahaha!
Maar uhm.. +1. Dat hoeft voor mij ook niet.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Als je het wilt doen voor hem, maar er zelf weinig behoefte aan hebt, dan zal het nooit lukken. Voor anale seks moet je voor 100% ontspannen. En bang zijn gaat pijn doen, dan gaat het sowieso niet werken. Het kost veel tijd, moeite, onspannen zijn en glijmiddel.
Laatst aangepast door Maura op zo 3 jun 2012 - 9:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zoiets zou ik nooit voor mijn man doen, hoeveel ik ook van hem hou, dan duwt hij hem maar ergens anders in maar niet in mijn achterste.
Printje- Lady Post-a-lot
Als hij zou blijven proberen zou ik echt vragen of hij OF doof is, OF een gaatje in zijn hoofd heeft.
Nee is Nee..
Printje:
Je neus... Je oor... Een stopcontact???
Nee is Nee..
Printje:
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Als hij zou blijven proberen zou ik echt vragen of hij OF doof is, OF een gaatje in zijn hoofd heeft.
Nee is Nee..
Printje:
whahahahahahahha precies
Ik hol wel een appel uit whahahahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Nope, doen wij niet. Ooit met een ex wel gedaan maar ik vind het vreselijk. Naar trouwens dat je man geen waarde hecht aan jouw mening daarover; als hij hem er bij mij zou proberen in te proppen terwijl ik duidelijk zeg dat ik het niet wil,dan had ik hem een hengst gegeven.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Printje schreef:
Ik hol wel een appel uit whahahahahaha
Hier is het ook een no-go area.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Heartsdale: je roept heel hard dat je zo veranderd bent sinds het uit is met je ex en dat het zo goed gaat nu. Maar vervolgens open je echt in een week ofzo al meerdere topics waarbij ik toch mijn wenkbrauwen optrek. Ben je niet een beetje struisvogelgedrag aan het vertonen?
Als een man waar ik een relatie mee heb mijn wensen in bed niet zou respecteren en het toch zou proberen, zou ik hem direct mijn bed en gelijk ook maar mijn huis uittrappen. Ik vind dit niet gezond, sorry.
Als een man waar ik een relatie mee heb mijn wensen in bed niet zou respecteren en het toch zou proberen, zou ik hem direct mijn bed en gelijk ook maar mijn huis uittrappen. Ik vind dit niet gezond, sorry.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Nee, dat zal hier nooit niet gebeuren, dat willen we allebei niet.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Antibes schreef:
+1
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Persoonlijke ontwikkeling
» Persoonlijke verhalen in de Yes
» edit, persoonlijke reden.
» Persoonlijke videoboodschap van Sinterklaas...(via fb)
» Vrijgezellenfeest, persoonlijke boodschap,tips?
» Persoonlijke verhalen in de Yes
» edit, persoonlijke reden.
» Persoonlijke videoboodschap van Sinterklaas...(via fb)
» Vrijgezellenfeest, persoonlijke boodschap,tips?
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: