Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Persoonlijke verhalen in de Yes

+7
xxDila
Lotus
Sarah1985
Serena
Suus
VeryCherry
Chocolate Cookie
11 plaatsers

Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 7:49

Wat vinden jullie daar van? En welke verhalen spreken jou het meeste aan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 9:01

Ik vind de verhalen van de forummers die er nu in staan wel leuk. Maar die dramaverhalen waar jij denk op doelt die vind ik niets!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  Chocolate Cookie zo 21 nov 2010 - 9:07

Hele tijd terug vond ik die "drama" verhalen ,zoals Smikkell zegt, erg boeiend. Maar nu steeds meer begin ik me te storen aan de wat negatieve verhalen. Nee, ik lees het eigenlijk nooit meer.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  VeryCherry zo 21 nov 2010 - 23:09

Om eerlijk te zeggen geloof ik de meeste van die "drama-verhalen" niet. Ik heb altijd het idee dat het gewoon verzonnen is.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  Suus zo 21 nov 2010 - 23:22

Soms vind ik ze interessant, maar soms ook wel heel dramatisch. Als er foto's bij staan geloof ik op zich wel dat ze waar zijn.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  VeryCherry zo 21 nov 2010 - 23:24

Die foto's kunnen toch van iedereen zijn?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  Serena zo 21 nov 2010 - 23:32

Meestal vind ik ze wel interessant. Alleen in deze Yes had ik heel sterk het gevoel of het verzonnen was.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  VeryCherry zo 21 nov 2010 - 23:35

Serena schreef:Meestal vind ik ze wel interessant. Alleen in deze Yes had ik heel sterk het gevoel of het verzonnen was.

Dat gevoel had ik dus ook, maar dat heb ik ook bij de meeste verhalen over automutilatie. Iedere griet zit in een instelling en ze hebben allemaal borderline. Het is gewoon zo'n standaard riedeltje met iedere keer iets andere details...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  Serena zo 21 nov 2010 - 23:42

Daar ken ik niet veel verhalen van.
Maar soms ligt de drama er iets te dik boven op, dan heb je en het een en dan komen er nog tien andere erge gebeurtenissen bij, ja dan geloof ik niet alles meer, en al die verhalen eindigen ook bijna hetzelfde.

Maar ik denk overigens wel dat veel verhalen wel een kern van waarheid hebben, of er een paar verhalen (over alle verhalen genomen) wel waar zijn.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 23:57

Ik denk dat overal wel een kern van waarheid in zit, maar er af en toe flink wat details en drama's bij 'verzonnen' worden om het interessanter te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 23:59

Ik denk wel dat de Yes de intentie heeft om een waargebeurd verhaal te schrijven maar niet dat de verhalen daadwerkelijk allemaal waar zijn. Maar goed, ik denk dat dat ook moeilijk te controleren is in veel gevallen.

Het verhaal van deze week vond ik ook wat apart maar goed, dan lees je wel dat er sprake van aangifte is en geloof ik het weer. Even later twijfel ik weer over het feit dat hij nu weer los loopt tot de rechtzaak. Dat lijkt me raar als je twee meiden ontvoert, sexueel misbruikt en mishandeld hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  Sarah1985 ma 22 nov 2010 - 1:26

Ik heb eens meegewerkt aan z'n persoonlijk verhaal, en ze hadden niks vreemds erin gezet was de waarheid gewoon.

Maar ik lees niet elke week de yes en als ik hem lees vind ik die verhalen wel intresant niet altijd hangt van het onderwerp af
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  Lotus ma 22 nov 2010 - 1:29

Ik heb ook een keer meegewerkt aan een persoonlijk verhaal in de Yes. Was niet helemaal blij met wat ervan was gemaakt, maar alles wat ik had verteld, was wel echt waar.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  VeryCherry ma 22 nov 2010 - 2:01

Oh, ik geloof best wel dat er een aantal verhalen in essentie waar zijn hoor, maar dat er het een en ander aan verdraait/mooier/heftiger is kan niet missen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  xxDila ma 22 nov 2010 - 2:34

Ik vind het jammer dat het er soms wat te dik boven op ligt. Waardoor het voor mij nep overkomt. Daarbij heb ik zoiets.. een waargebeurd verhaal hoeft toch niet te worden aan gedikt, of interessanter worden gemaakt? Het gaat er toch om dat iemand zijn verhaal kwijt kan.. Erg jammer!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  SuperGrover ma 22 nov 2010 - 4:55

Ik denk dat het meeste gewoon waar is, maar heftige dingen komen al gauw gemaakt over. Zo van: zoveel ellende kan nooit. Maar tja, als iemand anders mijn levensverhaal zou vertellen zou ik het wellicht ook niet geloofd hebben. En trouwens, instellingen zitten nou eenmaal vol met borderliners.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  tayce ma 22 nov 2010 - 5:22

ik heb zelf ook in de yes gestaan en een vriendin van mij ook en we hebben beiden gemerkt dat de "waarheid" wat mooier word beschreven. ook werd er nog wat bij verzonnen.
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  Omafiets ma 22 nov 2010 - 6:15

Ik merk dat ik de verhalen soms wel mijd, behalve als het een onderwerp is waar ik nog niet veel van weet. Het komt denk ik omdat ik op mijn werk al een hoop persoonlijke / heftige verhalen hoor...
Omafiets
Omafiets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 25
Punten : 28
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zeeland

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 6:41

tayce schreef:ik heb zelf ook in de yes gestaan en een vriendin van mij ook en we hebben beiden gemerkt dat de "waarheid" wat mooier word beschreven. ook werd er nog wat bij verzonnen.

Ik begrijp dit nooit zo goed, heb het vaker gelezen. Ik heb zelf ook meerdere malen in de Yes gestaan maar mij werd van te voren altijd het verhaal toegestuurd en ik kon dan nog aangeven of ik het ergens niet mee eens was enzo. Is dit bij jou niet zo gegaan? Er zijn wel dingen net iets anders verteld in sommige verhalen omdat ik dan anoniem wilde blijven maar de grote lijn klopte dan verder wel naar mijn idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  tayce ma 22 nov 2010 - 21:46

Lagom schreef:
tayce schreef:ik heb zelf ook in de yes gestaan en een vriendin van mij ook en we hebben beiden gemerkt dat de "waarheid" wat mooier word beschreven. ook werd er nog wat bij verzonnen.

Ik begrijp dit nooit zo goed, heb het vaker gelezen. Ik heb zelf ook meerdere malen in de Yes gestaan maar mij werd van te voren altijd het verhaal toegestuurd en ik kon dan nog aangeven of ik het ergens niet mee eens was enzo. Is dit bij jou niet zo gegaan? Er zijn wel dingen net iets anders verteld in sommige verhalen omdat ik dan anoniem wilde blijven maar de grote lijn klopte dan verder wel naar mijn idee.

Er werd idd het verhaal opgestuurd zodat je kon checken, maar bij mijn vriendin was het zo dat er iets in stond wat ze helemaal niet had gezegd en had daar op gemaild. Maar ze kreeg het antwoord dat het zo leuker stond....
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  RYW ma 22 nov 2010 - 21:53

Lagom schreef:Ik denk wel dat de Yes de intentie heeft om een waargebeurd verhaal te schrijven maar niet dat de verhalen daadwerkelijk allemaal waar zijn. Maar goed, ik denk dat dat ook moeilijk te controleren is in veel gevallen.

Het verhaal van deze week vond ik ook wat apart maar goed, dan lees je wel dat er sprake van aangifte is en geloof ik het weer. Even later twijfel ik weer over het feit dat hij nu weer los loopt tot de rechtzaak. Dat lijkt me raar als je twee meiden ontvoert, sexueel misbruikt en mishandeld hebt?

Ik ben bang dat dat zo raar niet is... Een aangetrouwd familielid van mij is verdacht van soortgelijke feiten en die is ook vrij in afwachting van zijn proces, ben ik bang...

Verder: er heeft wel eens iets van mij in de Yes gestaan. Details waren wat aangepast maar verder klopte het wel redelijk. Veel was er ook weggelaten, maar ja, er is natuurlijk ook beperkte ruimte..
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Persoonlijke verhalen in de Yes Empty Re: Persoonlijke verhalen in de Yes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum