edit, persoonlijke reden.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
edit, persoonlijke reden.
edit
Laatst aangepast door Henk op di 4 jun 2013 - 21:56; in totaal 2 keer bewerkt
Henk- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 23-01-13
Re: edit, persoonlijke reden.
Wat ik vooral uit je verhaal haal is dat je vriendin heel erg onzeker is. Wat ik me ook heel goed kan voorstellen want ze is pas verlaten door haar ex wat ze misschien niet verwacht had en ook voor haar als een klap is aangekomen.
Ik herken haar gedrag en ik denk ook dat het te maken heeft met vertrouwen hebben.
Het ene moment heeft ze dat vertrouwen in jou en jullie relatie en het andere moment, vooral als ze dan herinnert word aan een recente gebeurtenis, valt ze terug en is ze haar vertrouwen kwijt.
Dat ze zegt dat ze jou niet verdiend heeft en dat ze alleen moet zijn komt denk ik voort uit die onzekerheid.
Het is allemaal nog vers en misschien kan ze de combinatie nieuwe relatie en verwerken oude relatie nog niet aan.
Advies tja geen idee niet iedereen is hetzelfde. Toen ik net weg was bij mijn ex hebben me die 2 jaar alleen zijn echt goed gedaan. IK had ze wel echt nodig ondanks dat ik toen heel graag een nieuwe relatie wilde. Als ik dat had gehad, was het waarschijnlijk ook zo gelopen en niet goed gegaan.
Misschien kun je haar wat ruimte geven hoe moeilijk ook. Steun haar daar waar kan, geef ruimte maar denk ook aan jezelf.
Ik herken haar gedrag en ik denk ook dat het te maken heeft met vertrouwen hebben.
Het ene moment heeft ze dat vertrouwen in jou en jullie relatie en het andere moment, vooral als ze dan herinnert word aan een recente gebeurtenis, valt ze terug en is ze haar vertrouwen kwijt.
Dat ze zegt dat ze jou niet verdiend heeft en dat ze alleen moet zijn komt denk ik voort uit die onzekerheid.
Het is allemaal nog vers en misschien kan ze de combinatie nieuwe relatie en verwerken oude relatie nog niet aan.
Advies tja geen idee niet iedereen is hetzelfde. Toen ik net weg was bij mijn ex hebben me die 2 jaar alleen zijn echt goed gedaan. IK had ze wel echt nodig ondanks dat ik toen heel graag een nieuwe relatie wilde. Als ik dat had gehad, was het waarschijnlijk ook zo gelopen en niet goed gegaan.
Misschien kun je haar wat ruimte geven hoe moeilijk ook. Steun haar daar waar kan, geef ruimte maar denk ook aan jezelf.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
edit
Laatst aangepast door Henk op di 4 jun 2013 - 21:52; in totaal 1 keer bewerkt
Henk- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 23-01-13
Dit is een hele lastige relatie lees ik al. Dit bedoel ik op een manier dat zij altijd zou blijven twijfelen waarschijnlijk en dat gaat je opvreten. Ik heb niet echt goed in dergelijke relaties, omdat je er zelf gewoon heel veel verdriet van heb en onzeker wordt, dus advies heb ik niet echt. Ja, iemand zoeken die jouw blij maakt en niet om de zoveel tijd het idee geeft dat het eindigt en je al bij voorbaat liefdesverdriet voel. Maar jij wilt duidelijk voor haar en jullie relatie vechten. Dan kan ik bijna enkel voorstellen of het misschien slim is als zij hulp zoekt? Dat zij accepteert dat zij gelukkig mag zijn ...
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Henk, je haalt het nu wel weg.. maar heb je er ook iets aan gehad?
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» persoonlijke vraag
» Persoonlijke verhalen in de Yes
» Persoonlijke ontwikkeling
» Persoonlijke videoboodschap van Sinterklaas...(via fb)
» Wat is voor jou een/de reden om..
» Persoonlijke verhalen in de Yes
» Persoonlijke ontwikkeling
» Persoonlijke videoboodschap van Sinterklaas...(via fb)
» Wat is voor jou een/de reden om..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: