Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haarverven en afgeven op kleding!

+6
Puggle
Barbabella
Blond
loura
Ibbeltje
Caribbeanlover
10 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover za 2 jun 2012 - 23:47

Het is zondag lieve schat en ook al is het koopzondag dan is het nu al te laat denk ik aangezien het nu nog aan het inwerken is.

Heb de 2e er net bij in/op gedaan aangezien ik het volgens jullie niet kan bewaren. Had dat ook niet tot dinsdag bewaard kunnen blijven?

Jackie, het is toch niet (echt) chemisch aangezien er amoniak inzit?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:50

Volgens mijn kan het goedje zodra het gemengd is en je gaat het bewaren, ontploffen.

Maar je kunt morgen toch gewoon shampoo voor gekleurd halen? Daar moet je in het vervolg gewoon mee wassen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:51

Vind jij dat niet chemisch dan? Zou ik toch eens goed ruiken Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:53

Caribbeanlover schreef:Het is zondag lieve schat en ook al is het koopzondag dan is het nu al te laat denk ik aangezien het nu nog aan het inwerken is.

Heb de 2e er net bij in/op gedaan aangezien ik het volgens jullie niet kan bewaren. Had dat ook niet tot dinsdag bewaard kunnen blijven?

Jackie, het is toch niet (echt) chemisch aangezien er amoniak inzit?
U

Het feit dat je twee goedjes bij elkaar gooit en dat dat dan een kleurtje word kan haast alleen maar komen door een chemische reactie lijkt mij Wink
En kijk eens bij de bestandsdelen op de verpakking.. Zijn vast geen natuurlijke producten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caro za 2 jun 2012 - 23:55

Je hebt het al gedaan, maar je kan echt beter de twee verpakkingen tegelijkertijd gebruiken. Zo verdeel je genoeg schuim in je haar om álles te dekken. Nu doe je steeds maar een beetje... verpakking 1 pakt een deel, verpakking 2 ook. En dat zijn soms dezelfde delen: dan krijg je zwart op zwart (dus 2x zo intense kleur) en andere delen pakken niks of minder. Zo krijg je veel meer kleurverschil dan nodig is!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover za 2 jun 2012 - 23:58

Caro schreef:Je hebt het al gedaan, maar je kan echt beter de twee verpakkingen tegelijkertijd gebruiken. Zo verdeel je genoeg schuim in je haar om álles te dekken. Nu doe je steeds maar een beetje... verpakking 1 pakt een deel, verpakking 2 ook. En dat zijn soms dezelfde delen: dan krijg je zwart op zwart (dus 2x zo intense kleur) en andere delen pakken niks of minder. Zo krijg je veel meer kleurverschil dan nodig is!

Bij mij zul je niet gauw kleurverschil zien aangezien ik al zwart haar van mezelf heb.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:59

Waar kleur je dan voor?
Mooiere glans? Grijze haren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover zo 3 jun 2012 - 0:00

_Jackie schreef:Volgens mijn kan het goedje zodra het gemengd is en je gaat het bewaren, ontploffen.

Maar je kunt morgen toch gewoon shampoo voor gekleurd halen? Daar moet je in het vervolg gewoon mee wassen!

Altijd? Kan het kwaad dat ik gewoon 2 in 1 shampoo blijf gebruiken? Heb nl een hele lading hier staan en anders staat het er maar. Dat deed ik eerst ook als ik m'n haar had geverfd.

Op de verpakking staat dat het niet druppelt, nou echt wel he!

Kan het kwaad dat ik het uitspoel met warm water ipv de aangeraden lauw water? Wat is het verschil?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:04

Caribbeanlover schreef:
_Jackie schreef:Volgens mijn kan het goedje zodra het gemengd is en je gaat het bewaren, ontploffen.

Maar je kunt morgen toch gewoon shampoo voor gekleurd halen? Daar moet je in het vervolg gewoon mee wassen!

Altijd? Kan het kwaad dat ik gewoon 2 in 1 shampoo blijf gebruiken? Heb nl een hele lading hier staan en anders staat het er maar. Dat deed ik eerst ook als ik m'n haar had geverfd.

Op de verpakking staat dat het niet druppelt, nou echt wel he!

Kan het kwaad dat ik het uitspoel met warm water ipv de aangeraden lauw water? Wat is het verschil?
Dat moet je natuurlijk zelf weten, maar shampoo voor gekleurd haar is natuurlijk beter!
Tenminste, ik merk echt een verschil of ik het wel of niet gebruik.

Ik spoel ook altijd uit met warm water en dat gaat prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover zo 3 jun 2012 - 0:05

Ik ga eens kijken, maar het scheelt dat m'n eigen kleur al zwart is dus niet dat het van blond naar zwart gaat.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Puggle zo 3 jun 2012 - 0:06

Wat voor kleur maak je het nu dan? Aangezien je zwart haar hebt.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover zo 3 jun 2012 - 0:16

Birgit schreef:Waar kleur je dan voor?
Mooiere glans? Grijze haren?

Om de grijze haren weg te halen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover zo 3 jun 2012 - 3:21

Heb onderhand 45 min. onder de douche gestaan. Eerst goed proberen uit te spoelen, maar mijn haar was een grote bonk klitten geworden dus dat ging niet echt goed. Toen maar met shampoo gewassen en het ging iets beter. Het duurde erg lang voordat het water helder was, maar toen ik weer m'n haar ging wassen was het schuim grijs en dat was ook zo toen ik het nog een aantal keren had gewassen.

Gek, want het uitspoelwater zeg maar was gewoon helder naar mijn idee. Hopelijk is het morgen niet meer zo grijs als ik m'n haar uitspoel. Voor de zekerheid doe ik wel wat donkers aan alleen is het niet te hopen dat het vlekken achterlaat op lichte kleuren, kleuren waar je het iig ziet.

Het uitborstelen was ook een ramp en ondanks bijgevoegde conditioner was het een grote klittenbonk!

Voortaan laat ik het de kapper wel kleuren.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  loura zo 3 jun 2012 - 3:33

Die mouse vind ik sowieso helemaal niks... Je kan het best gewoon verven met een kwast want dan moet je gewoon je hele haar verdelen en heb je overzicht wat je geverfd hebt. Maar goed dat is wel moeilijker natuurlijk Wink.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover zo 3 jun 2012 - 3:47

Nu moest je het per streng verven, maar dat doe ik nooit. Smeer het gewoon her en der op mijn hoofd en masseer het in. Je ziet nu wel dat het egaal 1 kleur is.

Weet jij hoe dat zit met het grijze schuim?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Coco zo 3 jun 2012 - 3:49

Ik vind de mouse juist erg prettig. En met kwast duurt mij het allemaal veel te lang. Ik verdeel mijn haar in twee delen en zo sla ik nooit een stuk haar over. Ik heb overigens l'oreal sublime gebruikt, geen kruidvat.

Ik zou iig nooit nog dagen later een al klaargemaakte kleur erin gooien. Ik had aan 1,5 pompje genoeg en de andere helft staat nog in de douche. Maar dat is van oranje inmiddels naar lelijk bruin verkleurd. Ik zou het niet aandurven dat ooit nog in mijn haar te gooien Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover zo 3 jun 2012 - 5:09

Niemand een idee van het grijze schuim wat er vanaf komt als ik m'n haren heb gewassen? Is dat niet een teken dat als ik met m'n nog natte haren kleding aandoe dat het afgeeft?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  loura zo 3 jun 2012 - 6:25

Zolang het water nog gekleurd is ook grijs dus dan is het niet goed genoeg uitgespoeld.. Desnoods nog een keertje wassen. Kan geen kwaad.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover zo 3 jun 2012 - 9:32

Maar ik heb het vandaag al 4x gewassen met shampoo. Dus morgen is het ook weer grijs en da's raar aangezien ik met het uitspoelen van de verf op een gegeven moment helder water had.


Het water is niet grijs, maar het schuim van de shampoo.
Hoe doen ze dat bij de kapper? Dan wassen ze het haar toch maar 1x?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  loura zo 3 jun 2012 - 21:28

Bij de kapper 2 keer met shampoo. Eerst uitspoelen met water en dan 2 keer wassen. Vaak ook nog even een verzorging erin. Misschien is het de reactie van de shampoo die in contact komt met je gekleurde haar.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover ma 4 jun 2012 - 5:02

Ben zonet weer wezen douchen alleen om het eruit te krijgen. Eerst grondig en lang gespoel met water, daarna grondig gewassen, uitspoelen, weer grondig met water, 2e keer gewassen, uitspoelen en daarna alweer grondig uitgespoeld met alleen water.

Als ik het alleen uitspoel, dan lijkt het water helder, maar als je goed kijkt is dat het net niet.

De meeste kleur heb ik wat van de shampoo af komt. Ik heb vanochten een oud wit shirt aan gedaan om te zien of het echt afgaf en ja hoor dat was zo.

Ik ben echt radeloos en had dit nooit moeten doen!

Ik heb de eerste verpakking 30 min. laten inwerken zoals op het pakje stond. Toen hier werd gezegd dat ik de 2e niet kon bewaren aangezien het al gemengd was heb ik die er alsnog bij gedaan en dat ook weer 30 min. laten inwerken.

Zal het daar aan kunnen liggen of had het net zo goed gekund als ik beide in 1x erin had gedaan en dat 30 min. had laten inwerken?

Is een spul wat ertegen helpt?

Ik zie anders geen andere oplossing, dan m'n haar toch maar te fohnen elke keer en dat het echt goed droog moet zijn voordat ik m'n goede kleding aantrek.

Als ik na het fohnen haarcreme oid indoe en dat doorkam krijg ik alsnog vlekken op m'n kleding aangezien het dan natuurlijk ook nat is.

Ik baal zo. Dagelijks verven mensen hun haar of word het gedaan en dan gaat het wel goed.

Waarom niet bij mij?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Puggle ma 4 jun 2012 - 8:34

Ik snap het probleem niet echt. Het is er nu toch bijna uit? Het is bijna helder zeg je. Ik verf het ook altijd donker en het duurt dan ook wel een aantal keer voor het water echt helder is. Maar ik heb niet echt het idee dat het afgeeft. Als het water nu bijna helemaal helder is bij je dan kan het echt niet meer zo erg afgeven op je kleding lijkt me. Tenzij je je haar gaat wrijven op je kleren ofzo.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 8:57

Je kunt je haar toch in een knot draaien zodat het niet op je kleding valt? Als het handdoekdroog is drupt het ook niet meer dus probleempje opgelost zou ik zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 9:08

Dat de kleur afgaf, heb ik vroeger weleens gehad. Vooral met de kleuren van Live (bestaat dat nog?) had ik er last van.

Maar heb je het nu twee keer achter elkaar gekleurd? Als het water helder is, of optisch helder, dan moet het goed zijn en niet afgeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  isatje1980 ma 4 jun 2012 - 9:55

Ik laat mijn haar altijd bij de kapper kleuren en de eerste paar keer wassen geeft het ook nog af.. zie ik aan de handdoek, gelukkig gebruik ik geen witte handdoeken Wink
isatje1980
isatje1980
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! - Pagina 2 Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum