Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding SOS!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kleding SOS! Empty Kleding SOS!

Bericht  Queen vr 9 maa 2012 - 0:50

Omdat ik hier regelmatig meiden voorbij zien komen die van andere meiden hele goede kledingtips krijgen, zou ik ook graag jullie hulp willen inschakelen.

Ik vind zelf dat ik nogal een ongewoon figuur heb, en dat de meeste kleding mij niet staat. Wie weet hebben jullie goede tips.

Mijn figuur: lang (1.83, 67kg), lange benen maar ook een lang bovenlijf. Benen en armen zijn slank, schouders breed, lovehandles en redelijk aanwezige heupen. Van schouders naar heupen is het vrij vierkant zegmaar.

Ik heb al gegoogled naar kledingtips voor een 'vierkant' figuur, daar kwam uit: taille creeren door strakke truitjes die onder de borsten wijder uitlopen, zo oog je ronder en lijk je langer. Maar, ik wil niet langer lijken! Ben al zo lang. En die truitjes die ze noemen staan mij echt voor geen meter, daardoor lijk ik heel lijzig en kreeg ik megaheupen.

Wat ik zelf altijd aan heb waar ik mij fijn in voel is een skinny spijkerbroek met een losvallende trui erop die ik dan aan de voorkant een klein beetje in mijn broek stop. Maar dat is ook zo saai elke dag hetzelfde.

Kortom, help!?

Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding SOS! Empty Re: Kleding SOS!

Bericht  Atelier Madame vr 9 maa 2012 - 1:20

Toevallig heb ik in de bibliotheek het boek van triny en suzannah, modemissie oid eens in mn handen gehad. Zij hebben alle mogelijke vrouwen figuren ingedeeld in categorieën, stuk of 9/10. Misschien zou je daar iets van tips uit kunnen halen.

Een ding, je geeft aan lovehandels te hebben, ik zou iig zorgen dat ze niet over je broeken heenkomen want das zo lelijk. Denk overigens dat je wel slank moet zijn met jouw gewicht en jouw lengte.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding SOS! Empty Re: Kleding SOS!

Bericht  Queen vr 9 maa 2012 - 1:30

Atelier Madame schreef:Toevallig heb ik in de bibliotheek het boek van triny en suzannah, modemissie oid eens in mn handen gehad. Zij hebben alle mogelijke vrouwen figuren ingedeeld in categorieën, stuk of 9/10. Misschien zou je daar iets van tips uit kunnen halen.

Een ding, je geeft aan lovehandels te hebben, ik zou iig zorgen dat ze niet over je broeken heenkomen want das zo lelijk. Denk overigens dat je wel slank moet zijn met jouw gewicht en jouw lengte.

Ik ben inderdaad vrij slank, maar het vet dat ik heb hoopt zich wat op rond mijn heupen en buik. Ben vrij breed van boven dus dan is het zo'n massief vlak zegmaar. Als ik lagere broeken aan heb, zorg ik er altijd voor dat ik een losse top erboven heb, zodat de lovehandles niet zichtbaar zijn, dat is zo lelijk inderdaad!

Ik zal eens kijken of ik iets van T&S kan vinden!
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding SOS! Empty Re: Kleding SOS!

Bericht  Atelier Madame vr 9 maa 2012 - 2:15

http://www.fashionchick.nl/styleguide/ dit is ook een handige site smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding SOS! Empty Re: Kleding SOS!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum