Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haarverven en afgeven op kleding!

+6
Puggle
Barbabella
Blond
loura
Ibbeltje
Caribbeanlover
10 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover za 2 jun 2012 - 21:59

Ik ga zo m'n haar verven, maar vanwege m'n lengte heb ik volgens de verpakking 2 verpakkingen/flesjes/hoeveelheid nodig.

Het is voor mij heel lang geleden dat ik dit gedaan heb. De laatste keer (dacht ik kan ook de een na laatste zijn geweest) gaf het een tijd daarna nog af. Als ik m'n haar had gewassen, dan deed ik een oud hempje aan en als eindelijk droog was kon ik m'n kleding pas aan doen.

Ik heb geen tijd om te wachten totdat het droog is omdat ik dan naar m'n werk moet en fohnen doe ik niet aan aangezien dat slecht is voor je haar en het er bij mij droog van word ondanks dat ik er vooraf haarcreme in doe.

Overigens is het haarverfmousse van Kruidvat eigenmerk zonder amoniak.

Je dient het uit te spoelen totdat het water helder is zoals altijd.

Hoe kan het dan dat het toendertijd alsnog velen keren later nog steeds afgaf?

Wat kan ik ertegen doen? Heeft iemand dat ook ooit gehad?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 22:00

Ik verf mijn haar niet maar is het geen opie om iets van een oude handdoek om te doen op je kleren zodat je haar kan drogen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Ibbeltje za 2 jun 2012 - 22:01

Ik zou het pas verven als je er alle tijd voor hebt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 22:02

Ik gebruik die verf ook altijd (zwart) en bij mij geeft het nooit af nadat ik het de eerste keer heb uitgespoeld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 22:03

Ibbeltje schreef:Ik zou het pas verven als je er alle tijd voor hebt.

+1
Of doe niet je nieuwste kleding aan, of donkere kleuren als je het toch wilt kleuren.

Gebruik je na het kleuren en wassen een conditioner? Misschien wil dat ook helpen?


Laatst aangepast door Birgit op za 2 jun 2012 - 22:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 22:03

Mijn moeder legt altijd een oude handdoek over haar schouders. En ik zou het doen als je er iets meer tijd voor hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  loura za 2 jun 2012 - 22:04

Je moet niet alleen uitspoelen maar ook 2 keer wassen erna... Weet niet of je dat wel gedaan hebt? Dan hoeft het niet meer af te geven.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover za 2 jun 2012 - 22:13

Ik heb het niet erg duidelijk uitgelegd lees ik net.

Ik bedoelde met m'n haar op drogen niet die keer nadat ik het heb geverfd, maar nog een hele tijd nadat ik het geverfd heb. Dus als ik m'n haar zoals normaal gesproken was, dan had ik altijd een oud hempje aan.

Op de verpakking staat dat je het op droog haar moet aanbrengen, uitspoelen met lauw water tot dat het helder is. Kan warm ook aangezien ik niet onder een zowat koude douche wil?

Breng vervolgens de conditioner aan en laat het 2 min. intrekken en dat moet je zelfs grondig uitspoelen met warm water (dan mag warm water wel:| ).

Ze hebben het dus niet over het haar wassen.............lekker fris ahum.

Kan ik dat wel doen of heeft dat gevolg voor het haarverven dat het minder goed pakt ofzo?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover za 2 jun 2012 - 22:13

loura schreef:Je moet niet alleen uitspoelen maar ook 2 keer wassen erna... Weet niet of je dat wel gedaan hebt? Dan hoeft het niet meer af te geven.

Ik moet het nog gaan verven vandaar dat ik eerst hier vraag wat het beste is voor de zekerheid.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover za 2 jun 2012 - 22:14

_Jackie schreef:Ik gebruik die verf ook altijd (zwart) en bij mij geeft het nooit af nadat ik het de eerste keer heb uitgespoeld!

Het is een nieuw product en een nieuwe manier zo met die mousse. Ik heb ook zwart en 2 verpakkingen nodig. Jij ook?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Blond za 2 jun 2012 - 22:15

De Live Colors van Schwarskopff gaven eerder inderdaad nog af. Als het dan ging regenen werd het boord van je jas rood (in mijn geval, toen verfde ik mijn haar nog rood). Ik heb nog nooit Kruidvat eigen merk verf geprobeerd, dus geen idee of dat daarbij ook zo is. Voor de zekerheid zou ik het een keer verven als je er alle tijd voor hebt. Ik neem aan dat je geen uitgroei hebt?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 22:16

Altijd wassen na het kleuren anders blijven er misschien resten achter, vaak op de hoofdhuid en jeuk lijkt me ook niet zo prettig Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 22:19

Inderaad wel wassen na het verven.

Met een milde shampoo staat er meestal op. (Snap niet waarom kruidvat dat niet op hun product zet!).

Dan was je de resten verf eruit en geeft het ook niet meer af.

Vervolgens conditioner die in het pakje zat in je haar doen en laten inwerken en heel goed uitspoelen. Met lang haar ook echt je onderste haar goed uitspoelen bij je nek, anders blijft het daar zitten omdat je haar daar overheen valt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover za 2 jun 2012 - 22:28

Vond dat ook zo raar dat er niks over wassen stond en vind dat ook best vies. Alleen conditioner maakt het niet schoon. Dus ik ga het idd wel wassen.

Zijn 2 verpakkingen ondanks dat ze het aanraden ivm m'n lengte niet teveel? Door zoveel verf heb ik het idee dat het juist af gaat geven en met 1 niet of minder gauw. Maar voor een goede dekking zijn 2 denk ik wel echt nodig toch?!

Ik heb geen uitgroei overigens.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover za 2 jun 2012 - 22:58

Jackie, ik heb 1 verpakking gedaan aangezien ik het zoveel vind en daarmee genoeg dekking heb denk ik. Met 2 denk ik dat het meer kans heeft om af te geven.

Ik heb bij het 2e flesje al de kleur bij dat doorzichtige gedaan en gekanteld. Hoe lang kan ik het dan nog bewaren? Of moet ik het nu eigenlijk gebruiken?

Ik wil eerst afwachten hoe dit uitpakt en dan kan ik eventueel dinsdag de 2e gebruiken.

Kan ik het tot dan nog bewaren?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Barbabella za 2 jun 2012 - 23:03

Volgens mij moet je dat meteen gebruiken. Dat staat bij mij tenminste altijd op de verpakking.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  loura za 2 jun 2012 - 23:06

Caribbeanlover schreef:
loura schreef:Je moet niet alleen uitspoelen maar ook 2 keer wassen erna... Weet niet of je dat wel gedaan hebt? Dan hoeft het niet meer af te geven.

Ik moet het nog gaan verven vandaar dat ik eerst hier vraag wat het beste is voor de zekerheid.

ja oke maar ik bedoelde de vorige keer, want als je alleen spoelt dan blijven er altijd nog resten verf in zitten.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:14

Ik had eerst rood in mijn haar zitten en heb toen met de eerste keer zwart verven wel twee verpakkingen gebruikt, maar mijn haar is dan ook nog niet super lang (net iets over mijn schouders). Nu gebruik ik telkens één verpakking voor het bijkleuren.
Je kunt de verf nu niet meer bewaren nu het gemengd is geloof ik! Maar dat moet je anders even lezen in de gebruiksaanwijzing smile

Van de week moet ik het ook weer bijkleuren.. Das best een klus met maar één arm om te gebruiken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:15

Gebruik je trouwens wel kleurshampoo? Wanneer ik dit niet gebruik komt er tijdens het douchen ook iets kleur mee bij mij, maar het geeft dan weer niet af op mijn kleding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover za 2 jun 2012 - 23:20

_Jackie schreef:Ik had eerst rood in mijn haar zitten en heb toen met de eerste keer zwart verven wel twee verpakkingen gebruikt, maar mijn haar is dan ook nog niet super lang (net iets over mijn schouders). Nu gebruik ik telkens één verpakking voor het bijkleuren.
Je kunt de verf nu niet meer bewaren nu het gemengd is geloof ik! Maar dat moet je anders even lezen in de gebruiksaanwijzing :)

Van de week moet ik het ook weer bijkleuren.. Das best een klus met maar één arm om te gebruiken :P

Over 10 min. moet ik het uitspoelen. Kan ik die 2e er nog bij doen en dan alsnog een keer 30 min. inwerken?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Caribbeanlover za 2 jun 2012 - 23:31

_Jackie schreef:Gebruik je trouwens wel kleurshampoo? Wanneer ik dit niet gebruik komt er tijdens het douchen ook iets kleur mee bij mij, maar het geeft dan weer niet af op mijn kleding.

Nee 2 in 1

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:36

Caribbeanlover schreef:
_Jackie schreef:Ik had eerst rood in mijn haar zitten en heb toen met de eerste keer zwart verven wel twee verpakkingen gebruikt, maar mijn haar is dan ook nog niet super lang (net iets over mijn schouders). Nu gebruik ik telkens één verpakking voor het bijkleuren.
Je kunt de verf nu niet meer bewaren nu het gemengd is geloof ik! Maar dat moet je anders even lezen in de gebruiksaanwijzing smile

Van de week moet ik het ook weer bijkleuren.. Das best een klus met maar één arm om te gebruiken :P

Over 10 min. moet ik het uitspoelen. Kan ik die 2e er nog bij doen en dan alsnog een keer 30 min. inwerken?

Waarom houd je niet gewoon wat er op de verpakking staat? Je gebruikt toch 2verpakkingen voor de hoeveelheid haar, dan is het toch logisch dat je het meteen gebruikt? Dus niet eerst de ene verpakking, dan uitspoelen en vervolgens verpakking 2 er overheen?


Laatst aangepast door Birgit op za 2 jun 2012 - 23:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:44

Caribbeanlover schreef:
_Jackie schreef:Ik had eerst rood in mijn haar zitten en heb toen met de eerste keer zwart verven wel twee verpakkingen gebruikt, maar mijn haar is dan ook nog niet super lang (net iets over mijn schouders). Nu gebruik ik telkens één verpakking voor het bijkleuren.
Je kunt de verf nu niet meer bewaren nu het gemengd is geloof ik! Maar dat moet je anders even lezen in de gebruiksaanwijzing smile

Van de week moet ik het ook weer bijkleuren.. Das best een klus met maar één arm om te gebruiken :P

Over 10 min. moet ik het uitspoelen. Kan ik die 2e er nog bij doen en dan alsnog een keer 30 min. inwerken?
Ik kan mij voorstellen dat dit niet zo goed voor je haar is, er zit dan zolang van die chemische troep in je haar.. Ik twijfel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 23:45

Caribbeanlover schreef:
_Jackie schreef:Gebruik je trouwens wel kleurshampoo? Wanneer ik dit niet gebruik komt er tijdens het douchen ook iets kleur mee bij mij, maar het geeft dan weer niet af op mijn kleding.

Nee 2 in 1
Dan zou ik als ik jou was kleurshampoo en conditioner halen! Dan heb je toch net wat langer plezier van het kleurtje in je haren smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Puggle za 2 jun 2012 - 23:47

Als je 2 verpakkingen nodig hebt moet je die natuurlijk wel gewoon gelijk erin doen. Kan niet echt goed zijn dat een deel nu zo lang erin zit. Er zit toch niet voor niks een gebruiksaanwijzing bij?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverven en afgeven op kleding! Empty Re: Haarverven en afgeven op kleding!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum