Tv-tips?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tv-tips?
Ik lig nog een week plat dus zoek wat dingen die ik via mijn laptop kan bekijken. Was weer begonnen met Greys seizoen 1 maar zonder ondertiteling vind ik 't toch minder leuk omdat ik al die ziekenhuistermen niet begrijp.
Heeft er iemand goede tips? Alles moet online te bekijken zijn (dus niet downloaden ofzo)
Heeft er iemand goede tips? Alles moet online te bekijken zijn (dus niet downloaden ofzo)
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Tv-tips?
Desperate houswives!
Maar, jij ligt in het ziekenhuis in de plaats waar ik werk, ik wil je wel een dvd box van het eea langsbrengen . Kan je met ondertiteling kijken.
Maar, jij ligt in het ziekenhuis in de plaats waar ik werk, ik wil je wel een dvd box van het eea langsbrengen . Kan je met ondertiteling kijken.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Desperate houswives!
Wat lief!
Gast- Gast
Dat is lief Chance, welke boxen heb je?
Feline- Kletskop
Ff kijken!
Sex and THE city (compleet)
Desperate houswives (1 tm 5)
Lost (compleet)
CSI ny (1 tm 7)
Grey's Anatomy (1&2)
Laat maar weten
Sex and THE city (compleet)
Desperate houswives (1 tm 5)
Lost (compleet)
CSI ny (1 tm 7)
Grey's Anatomy (1&2)
Laat maar weten
Blond- Lady Post-a-lot
Oeh, ik was ooit begonnen aan Lost van m'n oud-huisgenootje maar heb 't niet af kunnen kijken. Dus die zou ik wil graag willen lenen.
En Sex and the City heb ik nog nooit gezien, dus dat is misschien ook wel leuk.
Maar als het te veel moeite is dan moet je 't niet doen hoor.. Voel me nogal bezwaard!
En Sex and the City heb ik nog nooit gezien, dus dat is misschien ook wel leuk.
Maar als het te veel moeite is dan moet je 't niet doen hoor.. Voel me nogal bezwaard!
Feline- Kletskop
Oh nee, is helemaal geen moeite hoor. Het ziekenhuis ligt op de terug weg van mijn werk! Hoe laat zijn de bezoekuren? Maandag, donderdag of vrijdag zou ik langs kunnen komen .
Ik wil ze wel weer terug hè
Ik wil ze wel weer terug hè
Blond- Lady Post-a-lot
Ja haha, lijkt me logisch
Er zijn niet echt bezoekuren.. Ik lig alleen dus mag van mezelf (en nu ook van de verpleging) de hele dag bezoek ontvangen! Kijk maar even of het je uitkomt, zo niet.. Ook geen probleem! Wil je verder niet tot last zijn!
Er zijn niet echt bezoekuren.. Ik lig alleen dus mag van mezelf (en nu ook van de verpleging) de hele dag bezoek ontvangen! Kijk maar even of het je uitkomt, zo niet.. Ook geen probleem! Wil je verder niet tot last zijn!
Feline- Kletskop
Je kunt Nederlandse series zoals Flikken Maastricht, in therapie enzo zien op uitzending gemist. daar ben je ook wel even zoet mee ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Dan kom ik maandag langs . Even kijken of ik tussen de middag kom of na werktijd. Zal ik van beide eerst 2 seizoenen meenemen? Als je ze dan 'uit' hebt kom ik weer langs met meer . Oh en als je nog leesvoer wilt, ik heb ook behoorlijk wat boeken!
Blond- Lady Post-a-lot
Lief van de Chance!
Ik denk dat je wel even zoet bent met de series van Chance, Feline, maar op uitzendinggemist staan ook leuke programma's!
Ik denk dat je wel even zoet bent met de series van Chance, Feline, maar op uitzendinggemist staan ook leuke programma's!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ja, heb van Lost al stuk of 8 afleveringen gezien.. (1e seizoen).. Dat werkt wel verslavend! En als je nog chicklits of thrillers hebt dan vind ik dat ook leuk! Maar je hoeft niet je hele inboedel uit te lenen hoor
Feline- Kletskop
Van god los schijnt een goede serie te zijn. Volgens mij te zien via uitzending gemist.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik kom morgen rond kwart voor 6/6 uur!
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: